Olemme muuttamassa Poriin ja etsiskelen hyvää ja luotettavaa kotisiivoojaa. Mielelläni ottaisin vastaan vinkkejä hyvistä ja miksipä ei myös huonoista.
Kotisiivous
21
2655
Vastaukset
- siistiä tulee...
Porin siivouspalvelut
Siivous pori
Kotipalvelu klassikko, tässä muutama ja googlesta löytyy ja monilla myös kotisivut.- poristamyös
Marttasiivous nopee,luotettava ja edullinen:)
- mörttimartta
poristamyös kirjoitti:
Marttasiivous nopee,luotettava ja edullinen:)
Martat siivoo lattiat huonosti ja pyyhkii esim. väliovet siihen asti kun tekijä ylettyy. NE ei tunne teleskooppivarsia. Irtisanoin sopimuksen.Hain hyvää siivousta.
- ne sopimukset.
mörttimartta kirjoitti:
Martat siivoo lattiat huonosti ja pyyhkii esim. väliovet siihen asti kun tekijä ylettyy. NE ei tunne teleskooppivarsia. Irtisanoin sopimuksen.Hain hyvää siivousta.
Siivousta tilatessa pitää sopia mitä tehdään ja kuin usein, normi viikkosiivoukseen ei kuulu killua katonrajoissa. lattiat pinnat pestään/pyyhitään, sekä tietty keittiö ja wc. matot viedään ulos jos asiakas haluaa, petien siivouskin eri pyynnöstä. saunan siivoukset ikkunoiden pesut tilataan tietty myös erikseen.
Jos haluaa kattoja myöten siivottavan, pitää tilata suursiivous. - mörttimartta
ne sopimukset. kirjoitti:
Siivousta tilatessa pitää sopia mitä tehdään ja kuin usein, normi viikkosiivoukseen ei kuulu killua katonrajoissa. lattiat pinnat pestään/pyyhitään, sekä tietty keittiö ja wc. matot viedään ulos jos asiakas haluaa, petien siivouskin eri pyynnöstä. saunan siivoukset ikkunoiden pesut tilataan tietty myös erikseen.
Jos haluaa kattoja myöten siivottavan, pitää tilata suursiivous.Ei meidän väliovet katosta roiku ja pyyhintä oli mainittu sopimuksessa.
- Minäminäminä!
mörttimartta kirjoitti:
Ei meidän väliovet katosta roiku ja pyyhintä oli mainittu sopimuksessa.
Kyllä meidän väliovet roikkuukatosta vain toisesta kulmasta ja siinä pitäisi sitten martan kyllä kaivaa työkalupakki sieltä Toyota IQ:n perseestä ja pistää se ovi molemmista reunoista roikkumaan. Jos minäkin joskus jonain kauniina päivänä päätän elämäni ja yhdyn välioveni karoittamaan tiehen, niin kyllä sen martan pitää siivota vaikkei sopimuksessa lukisikaan.
Minä minä minä...mimiimimimimimimiminääää asiakas ja aina oikeassa. MINÄ! - p.a.m.
mörttimartta kirjoitti:
Ei meidän väliovet katosta roiku ja pyyhintä oli mainittu sopimuksessa.
Yleensä ovista pyyhitään vain sormenjäljet (näkyvät liat) kahvat, koko ovea harvassa huushollissa viikoittain pyyhitään. Ehkä kerran kuussa pyyhitään oven päältäkin sekä koko ovi, tosin uskallan väittää että tämä tehdään normaalisti muutama krt/vuosi.
Sitten on eri asia jos on sovittu tehtäväksi, on varmaan huomioitu työhön menevä aikakin? Harva siistijä ehtii/viitsii omalla ajallaan ilmaiseksi tehdä mitään. - sofia strömmer
p.a.m. kirjoitti:
Yleensä ovista pyyhitään vain sormenjäljet (näkyvät liat) kahvat, koko ovea harvassa huushollissa viikoittain pyyhitään. Ehkä kerran kuussa pyyhitään oven päältäkin sekä koko ovi, tosin uskallan väittää että tämä tehdään normaalisti muutama krt/vuosi.
Sitten on eri asia jos on sovittu tehtäväksi, on varmaan huomioitu työhön menevä aikakin? Harva siistijä ehtii/viitsii omalla ajallaan ilmaiseksi tehdä mitään.Jahas...täällä martat kiilloittavat kilpeään.
- guttentag
sofia strömmer kirjoitti:
Jahas...täällä martat kiilloittavat kilpeään.
Miiiinä minä minä minä!
- Martti-pappa
Minulla käy Marttojen siivoojat ja ovat käyneet jo kauan. Ei mitään moitittavaa työn jäljestä. Olen astmaatikko ja vaadin huippulaatua. Sitä olen Martoilta saanut ja kaikki kuitit laillisia. Lisäksi heillä on aina omat hyväksi tunnetut ja sopivat aineet. Sovimme etukäteen ne aineet joita voi käyttää astmani huomioon ottaen.
- Marttaasuosii
Kyllä ne martat homman hoitaa. Soita ja tilaa, et kadu!
- tyytyväinen
Marttaasuosii kirjoitti:
Kyllä ne martat homman hoitaa. Soita ja tilaa, et kadu!
Martat tekee hyvää työtä.
- puts
Se on aina siivoojan ammattitaidosta kiinni ei siitä mistä firmasta tulee, jokaisessa firmassa on omat tuuliviirinsä, laikkarikoulutus kertoo jo paljon. Itse teen tunnollista ja tarkkaa työtä ja siksi kai ollutkin sama paikka jo vuosia.
- rva jostakin
Minä kyllä odotin asiallisia vastauksia, henkilökohtaisia kokemuksia eri siivousyrityksistä. Harmi, että keskustelu meni tällaiseksi suunsoitoksi.
- moppeliina
rva jostakin kirjoitti:
Minä kyllä odotin asiallisia vastauksia, henkilökohtaisia kokemuksia eri siivousyrityksistä. Harmi, että keskustelu meni tällaiseksi suunsoitoksi.
Ihan normaalia porissa, siis suunsoitto. Mutta siivouksen laatuun ei voi vaikuttaaa kuin sen tekijä, aivan sama onko martoista tai mummoista niin tekijästä on kiinni. Onko pakko olla yritys? Kunpa tietäisin enemmän, esim, neliömäärän, vaatimukset kerran vai kaksi viikossa, tiskaus, pölyt, onko sauna, lasten leikkihuone, ym...
Kerroppa lisää ja laita yhteystietosi - rva jostakin
moppeliina kirjoitti:
Ihan normaalia porissa, siis suunsoitto. Mutta siivouksen laatuun ei voi vaikuttaaa kuin sen tekijä, aivan sama onko martoista tai mummoista niin tekijästä on kiinni. Onko pakko olla yritys? Kunpa tietäisin enemmän, esim, neliömäärän, vaatimukset kerran vai kaksi viikossa, tiskaus, pölyt, onko sauna, lasten leikkihuone, ym...
Kerroppa lisää ja laita yhteystietosiIhmettelen kovasti tätä vastausta. Edellytän, että kaikki mitä on sopimuksessa sovittu ja mistä maksetaan, siivotaan hyvin. Ei sillä väliä onko kyseessä sauna tai keittiö. Yritystä haen, en maksa pimeälle, josta ei mitään takuita ole.
- Martti-pappa
Kun näitä juttuja lukee niin voi vain todeta että aikamoisia vajaaälyjä on päästetty kirjoittelemaan. En enää koskaan tule vastaamaan mihin tällä sontapalstalla.
- työkokemusta 10v
vk kiinteisöpalvelu 050 5706135
- Hyvä vinkki
Tutustu manneihin, ne kyllä putsaa sun kämpän ja vielä ilmaiseksi!
- Toinen vinkki
Polta kämppäs, lähtee pölytkin
- rouva länsi-Porista
Olen kokeillut useampiakin kotisiivousfirmoja Porissa mutta mistään en ole niin hyvää palvelua saanut kuin Klassikosta.työ oli tehty allekirjoitetun sopimuksen mukaisesti;aivan täydellisesti ja kaikki. Muiden työnjäli oli mitä sattui, paikattavaa löysin. Klassikolle soitan aina kun tarviin apua, hyvä tulos ja ystävällinen palvelu.Hintakin ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842