suomilimiitti

juupajuu11111111111

Onko kenelläkään kokemusta suomilimiitistä? Minulle myönsivät 2000 euron limiittirajan,josta nostin vain 600e ja nyt kun olisin nostanut lisää niin ilmoittivatkin etteivät myönnä lainaa! silti omalla limiittisivullani on että minulla 2000e limiitti josta käyttämäti vielä 1400!! Ja mainostavat omalla sivullan että myönnettyä limiittiä voi vapaasti käyttää silloin kuin haluaa ja tehdä nostoja. kuinka muilla?

22

9049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellistä_

      Lainapäätöksen saaminen hidasta (Vaikka sivuilla väittävät, että nopea lainapäätös), eivät vastaa sähköposteihin. En siis todellakaan suosittele! Pitäkää puljunne!!! Ihme asiakaspalvelua!

    • ihmepaikka

      Tosi tympee as.palvelu!!!

    • gggft7rces

      Suomilimiitti yrittää erittäin todennäköisesti kiertää korkokattolakia tarjoamalla vähintään 2000 euron limiittiä, josta kuitenkin saa nostaa vain pienen osan.

      Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivulta http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Maksut-laskut-perinta/luotot/luoton-hinta/ lainattua: "Luotonantaja ei voi kiertää korkokattoa asettamalla luottorajan näennäisesti vähintään 2000 euron suuruiseksi ja rajoittamalla sitten luoton käyttöä ilman asianmukaista perustetta."

      Minkälainen sitten on asianmukainen peruste? Viraston mukaan sellainen voi olla esim. luottokortin käytön turvallisuuden vaarantuminen.

      Kannattaa olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttaviraston neuvontaan http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/ tai Suomilimiittiin. Suomilimiitin yhteystiedot löydät osoitteesta http://www.suomilimiitti.fi/yhteystiedot.php .

      • sfdsdf

        No ei ne edes vastaa sähköposteihin tai jos vastaavat niin, eivät heti!


      • pete.tty

        Mulle on käynyt sama homma. Kysyin syytä niin heidän riskiarvionsa nyt kuulemma estää myöntämästä lisää. Hei haloo, laina on jo myönnetty muttei saa nostaa. Sopimuksessa lukee ihan muuta. Minulla ei ole maksamatta laskuja, ei mitään perinnässä ja kaksi laskua limiitille olen maksanut ajallaan. Tekaistuja perusteluja. Älkää käyttäjä, sopimukseen ei voi luottaa.


      • jusstusss

        Sinun parastasi ajattelevat. Olisit tyytyväinen. Kuitenkin menisi vaan turhuuteen ja joutuisit maksamaan korkeita korkoja, joihin sinulla ei ole varaa.

        Sinun kannattaisi alkaa miettimään menojesi määrää suhteessa tuloihin. Pienennä menoja, ala säästämään vähän kerrallaan, ja jos mahdollista kasvata tuloja. Suunnittele etukäteen mitä ostat. Pois turhuudet. Siitä se elämä alkaa. Kaikkea hyvää!


      • pete.tty
        jusstusss kirjoitti:

        Sinun parastasi ajattelevat. Olisit tyytyväinen. Kuitenkin menisi vaan turhuuteen ja joutuisit maksamaan korkeita korkoja, joihin sinulla ei ole varaa.

        Sinun kannattaisi alkaa miettimään menojesi määrää suhteessa tuloihin. Pienennä menoja, ala säästämään vähän kerrallaan, ja jos mahdollista kasvata tuloja. Suunnittele etukäteen mitä ostat. Pois turhuudet. Siitä se elämä alkaa. Kaikkea hyvää!

        Kyllä minulla on varaa maksaa heidän korkonsa, laskut on maksettu ajallaan.

        Turhuuksiin ei ole mennyt rahaa enää kahteenkymmeneen vuoteen, mitä nyt otin tämän limiitin auttaakseni aikuisen lapseni yllättävässä menossa koska käteistä ei juuri silloin ollut antaa. Kaikki rahani ovat kiinni jossakin. En olisi tarvinnut 2000 euroa mutta se piti vähintään ottaa limiitiksi, sitä ei kuitenkaan saa nostaa.

        Ei minua tässä muu harmita kuin heidän selvääkin selvempi huijauksensa. Mikseivät kilpailijat puutu tähän? Tai kuluttajansuoja? Esimerkkitapauksia löytyy.


      • Anonyymi
        pete.tty kirjoitti:

        Kyllä minulla on varaa maksaa heidän korkonsa, laskut on maksettu ajallaan.

        Turhuuksiin ei ole mennyt rahaa enää kahteenkymmeneen vuoteen, mitä nyt otin tämän limiitin auttaakseni aikuisen lapseni yllättävässä menossa koska käteistä ei juuri silloin ollut antaa. Kaikki rahani ovat kiinni jossakin. En olisi tarvinnut 2000 euroa mutta se piti vähintään ottaa limiitiksi, sitä ei kuitenkaan saa nostaa.

        Ei minua tässä muu harmita kuin heidän selvääkin selvempi huijauksensa. Mikseivät kilpailijat puutu tähän? Tai kuluttajansuoja? Esimerkkitapauksia löytyy.

        Suomilimiittiä vastaan ollaan nostamassa ryhmäkannetta 2019 - 2020. Vielä pääsee mukaan. Älkää hyvät ihmiset ottako pikavippejä, joissa todellinen vuosikorko on 300-350 !


    • Hhgxg

      Jep, tosi hämärä pulju! Yrittäkää nyt hemmetissä ottaa opiksenne siellä suomilimiitissä!!!

    • sopimus.rikkomus

      Sitten heillä on 5 tähteä kaikissa arvioissa. Itse annoin ainakin 1 tähden ja kirjoitin perustelut, ettei sopimus heidän puoleltaan pidä. Se ei koskaan ilmestynyt näkyviin.

      • fgsdfgdf

        Ilmeisesti itse arvioineet itseään ;D :D


      • Anonyymi

        Kuka oikeasti on pahoillaan, ettei saa nostettua lisää lainaa riistofirmasta???

        Käyttäkää järkeänne. Pikaluottofirmojen kanssa joutuu vain ja ainoastaan ongelmiin taikka ainakin joutuu maksamaan nostamastaan lainasta hyvin kalliisti takaisin.,


    • rahastusta

      Suomilimiitissä (ja Ekstraluotossa, sama maksunsaaja ja sama paska eri paketissa) todella räikeät korot ja kulut, näitä ei ole markkinoinnissa tuotu esille selkeästi. Olen ns. edunvalvojan ominaisuudessa taistelemassa ko. firmojen kanssa ja voin kertoa, että siellä päin mättää ja pahasti. Asiat lähtevät päämieheni osalta eteenpäin kuluttaja-asiamiehelle ja finananssivalvontaan. Nämä puljut pitäisi laissa kieltää. Luotonmyöntö ei perustu minkäänlaiseen harkintaan. Tässäkin tapauksesa myönnetty yhteensä 5000 eur luottoja henkilölle, joka toimitti sinne palkkakuitin "hulppeista" 900 euron kuukausituloista. Ihan alkeellisellakin matematiikalla käy ilmi, että maksuista selviytyminen on mahdoton yhtälö. Maksettu näihin takaisinpäin n. 2500 eur ja silti avoimet pääomat korkoineen ja muine kuluineen vielä 800 eur yli sen mitä on tilille tärähtänyt. Kiertäkää nämä firmat niin kaukaa kuin vain voitte ja eläkää vaikka kaurapuurolla. Ei näistä kukaan selviä ilman, että tehdään jonkun auttavan sukulaisen/ystävän/pankin avulla pelastuspaketti. Räikeää rahastusta hädänalaisilla (ja sinisilmäisillä) ihmisillä.

      • Huijausta

        Kyllä! Todellakin suurta huijausta ja rahastusta koko paska!


    • suomilimiittionpop

      Joskus vippifirma havaitsee väärinkäytöksiä tai petollista toimintaa ja estää lainan tahallisen kasvattamisen.

    • Itsellätoiminut
    • Pikaaaaa

      Aika heikoilta vaikuttaaa kokemukset Suomilimiitistä. Onko mitään positiivisia kokemuksia? Vai onko tilanne se, että positiivisia kokemuksia ei yleensä jaeta niin helposti? Lisäisin mielellään tänne: https://pikavippikokemuksia.com/suomilimiitti-kokemuksia/ myös hyviä kokemuksia yrityksestä.

    • Mikajarv

      Suomilimiitti on kyllä yksi luotettavimmista vaihtoehdoista mitä pikavippifirmoihin tulee MUTTA kyseessä on joka tapauksessa pikavippifirma, joten korot sen mukaiset.

      Kannattaa tutustua vähän yritykseen itse ensin (esim. täältä: https://vippikuningas.com/suomilimiitti-kokemuksia/) ja verrata muihin vaihtoehtoihin.

      Niin ja vipeissä kannattaa aina pitää maksuajat niin lyhyinä kuin mahdollista. Vippeihin kaavaillaan tosin korkokattoja tulevaisuudessa (https://www.talouselama.fi/uutiset/korko-voi-olla-niin-korkea-kuin-kehtaa-pyytaa-ministerio-haluaa-tukkia-pikavippifirmojen-keksiman-porsaanreian/07587582-4bde-3e91-b958-4a88987cbb0c), joten ehkä alasta tulee kuluttajaystävällisempi lähituleviasuudessa. Mene ja tiedä..

    • slimiitti

      Suomilimiitti perii todella törkeää korkoa luotoistaan mutta toisaalta tarjoaa myös lainaa ilmaiseksi. Jos pystyy maksamaan lainan takaisin 60 vuorokauden sisällä, niin ei tarvitse maksaa minkäänlaista korkoa eikä mitään muitakaan kuluja. Ihan houkutteleva tarjous!

      Lisää infoa: https://lainaanyt.fi/lainapaikat/suomilimiitti/

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe