Hih,itse oon täällä antanut viime aikoinan neuvoja tupakanpolton lopettamisessa..Nyt itse tarvin neuvoja.Mä olin viime vloppuna iltaa viettämässä.Sitten siinä sattui mitä sattui ja mulla iski aivan uskomaton vitutus,mulla ärsytti yksi nimeltä mainitsematon asia,oikeastaan henkilö.Mulla ei ollut ketään hyvää ystävää lähellä jolle oisin saanut purkaa asiani.No pummasin eräältä tutulta tupakan.Kun ajatus nikkarista ei tuntunut auttavan yhtään ja kun olin vasta pureksinut sellaisen.Ajattelin vain,että "#*~#so what!Mitä millään on väliä aivan sama ja vitut jne!!#*~¤"Mietin siinä sitä tupakkia poltellessa että maistuupa pahalta ja että oonpa nyt tosi paha ja vittuuntunut jne.Ja tumppasin puolet poltettuani pois kun tajusin,ettei se auta mun vitutukseen ja suuttumukseen pätkääkään.Mutta tuo oli eka kerta tämän paria päivää vailla olevan tupakoimattomuuden aikana,kun mulla oli minkään laista vitutusta,enkä oikeastaan varmaan sen takia osannut varautua tohon tunne tilaan ja siitä selviämiseen ilman tupakkia huulilla.Eli kysyn nyt neuvoa,että mitä tekisin tai mitä tekemistä keksisin seuraavan suuttumisen ja vitutuksen kohdalla,etten polttaisi?????Kun silloin ilmeisesti on vain"Mitä minkään on väliä"-tunnelma.Miten purkaisin muulla tavalla suuttumusta,vihaa ja vitutusta.Kun ei ole ennenkään ollut tapana eikä huvittas ottaakaan tavaksi,että alkaisin esim. mäiskimään tavaroita tai pahinta lähipiiriliäisiä=)!!!!!!!!!!!!!!!Auttakaa mua ja vastailkaa pian!Mä en todellakaan halua yhden puolen tupakan takia heittää tätä hommaa pois,saati sen takia jos joskus tulee vastaavan laisia tilanteita.Muuten olen selvinnyt tosi hyvin ilman tupakkaa,ollessani juomassakin.
Mä tarvitsen neuvoja
1
262
Vastaukset
- Faaraomuurahainen
Ensinnäkin nuo vitutus- ja suuttumiskohtaukset sinun pitäisi jotenkin analysoida ensin itsellesi ja miettiä miten ne tulee ja mikä saa raivostumaan ja leikkimään uhmaikäistä sitten niin herkästi jne. ja pystytkö mitenkään kontrolloimaan itseäsi, eli itsehillinnän opettelua aika pitkälti. Tupakkaa on turha kyllä tässä kohtaa syyttää mistään ja jos kerran tupakkaa inhoat, niin en ymmärrä näiden asiayhteyttä.
Ja sinänsä muutenkin, ei tupakka kenenkään ongelmia ratkaise niin kuin ei viinakaan. Ongelmat pitää ratkaista itse ja muiden kanssa.
Jos vituttaa niin urheile aina kun voit - vedä 15 km lenkki apinanraivolla, niin eiköhän turhat aggressiokohtaukset siihen tyssää. Tai mene nukkumaan kun vituttaa. Tai siivoa kuin raivotar, joka paikka kiiltää sen jälkeen ja siitä oli jotain hyötyäkin ja matot tuli ainakin hakattua, jos ei kaveria päässyt vetämään lärviin. Tai hanki nyrkkeilysäkki ja läpsi sitä.
Onhan näitä keinoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515