elikä meidän suvussa on aspergeria ja addista ollut äidin puolelta ,se kulkee suvuttain.mulla oli ala-asteella koulussa vaikeutta,oppimisen viivettä ja kehityksen viivettä.en ollut villikko,vaan olen kärsimätön edelleenkin.minua ei koskaan ole tutkittu.en kestä paineita,strssiä,sitoutumisia.ne ahdistavat.olen jo aikuinen naishenkilö ja mun hoitoalaa opisekeleva tytär on aikoja siten jo sanonut että mulla lienee neurolosisia juttuja.miten ne voitaisiin aikusiässä tutkia jos ei ole ammttia ja eikä mitään sen kummempaa syytä tutkituttaa? en ole masentunut,ainoa haittatekijä on kyvyttömyyteni sitoutua mihinkään,kehenkään ja varsinkaan aikatauluihin.ja lukeminen täytyy olla tosi mielenkiintista jotta jaksaisi keskittyä.mileletäni olen levoton,en jaksa pitkään samoja juttuja,ainoa paikka jossa keskityn on oma asuntoni.mulla täytyy olla rauhaisaa,aistiherkkyys vaivana pienestä asti.jos kyläilen,ei saisi olla masinat kovinkaan äänellä jotten alkaisi hermostua.tarvitsen omaa tilaa ja rauhaa jotta keskityn juttuihini. auttaisko jokin tutkimus ja miten sinne haetaan? äitinä olo epäonnistui aika pahoin,lapsi meni sijaiskotiin juuri edel.mainittujen syiden vuoksi,ja olen kertonut aiuiselle lapselleni että olen kärsinyt näistä jutuuista aina.mua ei koskaan tutkitty.kokemuksia? tiiviit seurustelut ei koskaan liene onnitu.lähden aina pois jostain kylästä kun alkaa levoton olo ja omiin oloihini.miheht ovat vähäs oudoksuneet.pitkästyn aika nopeaan juttuihin jos ei nappaa.
naisten adhd ...
muuten sosiaalinen n
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977