elikä meidän suvussa on aspergeria ja addista ollut äidin puolelta ,se kulkee suvuttain.mulla oli ala-asteella koulussa vaikeutta,oppimisen viivettä ja kehityksen viivettä.en ollut villikko,vaan olen kärsimätön edelleenkin.minua ei koskaan ole tutkittu.en kestä paineita,strssiä,sitoutumisia.ne ahdistavat.olen jo aikuinen naishenkilö ja mun hoitoalaa opisekeleva tytär on aikoja siten jo sanonut että mulla lienee neurolosisia juttuja.miten ne voitaisiin aikusiässä tutkia jos ei ole ammttia ja eikä mitään sen kummempaa syytä tutkituttaa? en ole masentunut,ainoa haittatekijä on kyvyttömyyteni sitoutua mihinkään,kehenkään ja varsinkaan aikatauluihin.ja lukeminen täytyy olla tosi mielenkiintista jotta jaksaisi keskittyä.mileletäni olen levoton,en jaksa pitkään samoja juttuja,ainoa paikka jossa keskityn on oma asuntoni.mulla täytyy olla rauhaisaa,aistiherkkyys vaivana pienestä asti.jos kyläilen,ei saisi olla masinat kovinkaan äänellä jotten alkaisi hermostua.tarvitsen omaa tilaa ja rauhaa jotta keskityn juttuihini. auttaisko jokin tutkimus ja miten sinne haetaan? äitinä olo epäonnistui aika pahoin,lapsi meni sijaiskotiin juuri edel.mainittujen syiden vuoksi,ja olen kertonut aiuiselle lapselleni että olen kärsinyt näistä jutuuista aina.mua ei koskaan tutkitty.kokemuksia? tiiviit seurustelut ei koskaan liene onnitu.lähden aina pois jostain kylästä kun alkaa levoton olo ja omiin oloihini.miheht ovat vähäs oudoksuneet.pitkästyn aika nopeaan juttuihin jos ei nappaa.
Luetuimmat keskustelut
- 951841
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4881409Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481210- 881203
- 751170
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941154- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11914- 65725
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176721