Onko ketään kohtalotovereita, joilla alapään iho olisi erityisen herkkä ärtymään raskausaikana. Tuntuu, että kaikki housut hankaa ihon ärtyisäksi ja punoittavaksi. Lääkäri neuvoi käyttämään Bapanthen-voidetta, ja olen käyttänytkin, vaiva ei vain ota laantuakseen. Ihokarvojen ajelu on luku erikseen, vaiva vain pahenee. Käytän puuvillaisia alusvaatteita, pesuainekin on LV:tä. Jos jollain olis jotain muita vinkkejä, millä saisi ihon kuntoon, olisin ikionnellinen.
kiusallinen vaiva
5
650
Vastaukset
- selailija
yleensä sanotaan, että alapäätä ei saisi pestä MILLÄÄN saippualla, ei edes intimialueelle tarkoitetulla.. en tiedä tosin onko tällä mitään merkitystä sinun vaivaasi, sattui vain silmään tekstisi :)
kai se hormoneista johtuu tuo vaivasi..- Milla
Missä kohti alkuperäinen kysyjä sanoi pesevänsä alapäänsä saippualla? Minä kyllä ainakin ymmärsin asian niin että hän pesee alusvaatteensa ja muun pyykkinsä LV:llä...
- tellu
jätä hyvä ihminen saippua pois... alapäätä ei ole hyväksi pestä saippualla.. vältä tiukkoja housuja.. eiköhän se ala jo sitten helpottamaan
- Milla
Tiedän tuttavapiirissäni useita joiden iho kutiaa LV:n käytön takia, niin hullulle kuin se kuulostaakin koska kyseessä on pesuaine herkälle ja allergiselle iholle. Kannattaa kokeilla jotain muuta pyykinpesuainetta ja/tai saippuaa, josko se siitä helpottaisi. Onko hiivatulehduksen mahdollisuus poissuljettu?Luultavasti on koska lääkäri on määrännyt sinulle Bebanthenia. Minulla on itselläni sama vaiva juuri tuossa karvoituksen alueella, tosin kutina ei johdu vaatteiden hankaamisesta vaan se alkaa yleensä suihkun jälkeen ja loppuu aika pian. Kokeile rasvaista perusvoidetta, kyse voi olla ihan pelkästään kuivasta ihosta.
- viivi
En tosiaankaan ole käyttänyt saippuaa alapesuun maailman aikoihin, joten vaiva ei voi johtua siitä. LV:täkin olen käyttänyt vasta jonkun aikaa, sama vaiva on ollut Bio Luvililla pestessä. Jostain luin, että vauvan talkki voisi auttaa, onko jollain raskaana olevalla kokemuksia moisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544