Onko pareja joilla kokemuksia ko. aiheesta, heitä tuntuu olevan suht koht paljonkin, olisi kiva vaihtaa ajatuksia, puolin ja toisin aiheesta. Olettko kokeilleet muita "variaatioita" vai onko tämä jäänyt ainoaksi.
Vaimolla "luvalla" vieras
71
56659
Vastaukset
- hape
Kokemusta on ..
vmoni 50-v käy sillon tällön panettamassa oikein olantakaa 27-v nuorella "isolla" miehellä. (ovat tehneet minulle videon, eli tiedän millaista parrua pikku vaimoini saa). Kaveri jaksaa 3 kin kertaa parissa tunnissa.
Vmon kanssa sovimme ettei hän käy pesulla ollenkaan, tulee spermaa valuen kotiin.. Alamme heti rajun rakastelun, olen jännittyneenä häntä odottanut.
On hurja tunne hitaasti työntyä vieraan spermalla täyteen pumpattuun pilluun..- Mekin
Tervehdys.
Olet oivaltanut sen oikein! - vierasta luvalla
Sun tilanne on huippu, olisi kiva kuulla lisää, voisiko sinulle meilailla ko. aiheesta ja omista kokemuksistamme lisää? os?
- mällimies
Hurjan kiihottavaa....
- Anonyymi
Onneksi panen vaimoani kaverin kanssa niin saadaan pyöräyttää vaimon pillu kohdalleen ja työntää muna pilluun ja panna vaimoa edestä ja takaa.
- On kokeiltu!
On kokeiltu siten että vaimo "hakee" ravintolasta vieraan miehen, naisillehan tuo iskeminen on aikaslailla helppoa..!
Eikä homma mitenkään huonolta ole tuntunut, päin vastoin! On ainakin meille tuonut melkoisesti potkua parisuhteeseen.
Vaatii sen että parisuhde on kunnossa, eli se on vain seksiä mitä harrastetaan vieraan kanssa.
Saahan siinä uusia oppeja, asioita, kokemuksia, tekniikoita ym. joita voi kokeilla sitten kotona..
Ainut asia mikä täytyy muistaa, on kumin käyttö, siitä ei kannata lipsua kertaakaan.- Aisuri
Ravintolasta meilläkin pääasiassa vaimo "hakee" panokumppaninsa.
Totta puhut myös tuosta kumin käytöstä, ja yhdenyön-jutuissa sen vaimo vaatiikin aina. Poikkeuksena on sitten muutama näistä "vakipanoista" jotka saavat naida paljaalla ja laskea spermat sisään. - hape..
eikös vaan.. hubaa.
Meillä juur nyt vähän taukoa nuorenmiehenkanssa.. se peijooni menny ikäsensä kanssa kihloihin..
ja nyt tietty kilttinä.
Vmo on ni tarkka ettei kovinkesken kenen tahansa alle mene, eli uutta miestä ei nyt ole - Osmou
"On ainakin meille tuonut melkoisesti potkua parisuhteeseen. Vaatii sen että parisuhde on kunnossa"
Jos parisuhde on kunnossa, niin miksi siihen pitää hakea potkua? - On kokeiltu!
Osmou kirjoitti:
"On ainakin meille tuonut melkoisesti potkua parisuhteeseen. Vaatii sen että parisuhde on kunnossa"
Jos parisuhde on kunnossa, niin miksi siihen pitää hakea potkua?miestäni ja minua kiihottaa se että toinen saa välillä vierasta, ei sitä pysty sen kummemmin sanomaan, en ainakaan minä. Se vain ON NIIN. Kaikillahan meillä on jonkinlaisia haaveita, fantasioita, seksimieltymyksiä ym. joita "periaatteessa" ei katsota "normaaleiksi" haluiksi, haaveiksi ym... näinhän on suuseksi, sitomiset ja muuta tällaiset asiat mitkä poikkeavat pelkästä normaalista yhdynnästä tai toisen rakastamisesta.
Tarkoitan porkun tuomisella sitä että sänkyelämä, tunne-elämä, hellyys ym. parin normaali kanssakäynti vilkastuu, ainakin meillä. Eihän kaikilla näin varmastikaan ole mutta meillä, ja kuten olet varmaan tältä palstalta lukenut monista kirjoituksista, monella muullakin aihe kiinnostaa. Ja miksiköhän? No siksi että se kiihottaa, siinä on sitä jotain joka herättää seksuaalisia tunteita pintaan.
Plääh. Olipa pitkä.
Hyvää syksyn jatkoa! - potkua
Osmou kirjoitti:
Jos parisuhde on kunnossa, niin miksi siihen pitää hakea potkua?Siksi, että kaikkein pitkästyttävin seksikumppani ,on se kaikkein normaalein!
- Aisuri
Meilla kyseistä toimintaa on harrastettu useamman vuoden ajan ja voi sanoa, että se kiihottaa todella paljon meitä kumpaakin.
Vakipanoja vaimolla on muutama sopivalla rytmillä uusia tuttavuuksia, eli yhden yön panoja.
Mikäpä sen kiihoittavampaa, kun kun saada oma rakas vaimo kotiin, pillu täynnä vierasta spermaa.
Niinkuin sanoit, niin pareja joissa vaimo saa luvalla vierasta on nykyään paljon. Meilläkin tuttavapiirissä kolme tällaista pari, joista tiedämme varmasti.- kiinnostunut
Olisi mukava vaihdella ajatuksia näistä jutuista, meilläkin niitä harrastettu, pitkään luutliin, että olemmeko ainoita, jotka tätä harrasta...voiko meilata mihinkään os. teille, ns privana?
- Haaveet todeksi
Tämä on hienoa keskustelua!
Mitä enemmän palstalla kirjoitetaan sitä rohkeammin parit
uskaltavat ottaa yhteyttä.
Väitän että iso joukko haaveilee vieraasta panosta. Haaveet todeksi kirjoitti:
Tämä on hienoa keskustelua!
Mitä enemmän palstalla kirjoitetaan sitä rohkeammin parit
uskaltavat ottaa yhteyttä.
Väitän että iso joukko haaveilee vieraasta panosta.juuri näin - onneksi moni elää fantasiansa todeksi
tämäkin on sellainen juttu että toisille iskee ja jotkut eivät ymmärrä sitten mitenkään...
antaa ihmisten nauttia ja toteuttaa itseään ja seksuaalisuuttaan!
- HAHAGHAHA
Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, hikinen nörtti!
- Hoitoon!!!
Vittu hoitoon kaikki nuin saatanan sairaat hullut!!!!
- oot sen tarpees
Mitäs täällä kuikit? Taitaa olla hoidontarve?
- olet kun täällä luuraat
vaikka sinua oksettaa koko asia.....taidat olla niitä kuuluisia masokistejä kun itseäs kiusaat
- Anonyymi
Oikein vittu hoitoon!
Kyllä paneminen ja nuoleminen on vitulle hoitoa. - Anonyymi
Löysimme vaimolle kolme nuorta miestä jotka haluavat käydä naimassa vähintään kerran kuukaudessa.
Yksi käy useamminkin, hänellä on pikkuisen isompi se jolloin vaimo saa kunnolla tyydytyksen.
Pojat toivat vaimolle lahjaksi panokeinun.
Sitä on nyt muutaman kerran soviteltu.
Nilkka remmit ja käsi remmit pitävät vaimon kohdillaan naitaessa, ei väsy yhdynnässä.
Eka kerta oli aika hurjan näköistä.
- Pikkuvaimo
Meillä mieheni kanssa harrastamme fantasiointia, että minulla on vieras mies. Härnään sekstaillessamme, miten otan vieraalta suihin jne. Mieheni kiihoittuu ja laukeaa alta aikayksikön. Käymme viettämässä hotelliviikonloppuja, jolloin minä mene yksin ravintolaan. Ja sitten yöllä... Olemme usein keskustelleen oikeasti vieraasta, mutta jotenkin vaan pokka pettää.
Nyt haluaisin keskustella privaatisti jonkun miehen kanssa, joka on ollut kolmantena.
Eli haluaisin sekstailla netin välityksellä. Mieheni tietää asiasta.- osoite
osoite?
- Pikkuvaimo
osoite kirjoitti:
osoite?
En oikein haluaisi naisena antaa nettiosoitettani yleiseen "käyttöön". Törkyposti ei kiinnosta, haluaisin oikeasti keskustella.
- Pikkuvaimo
Jotenkin en usko sinun olevan tosissaan, vaan sinä olet näitä, jotka ilkeilevät.
- osoite
Pikkuvaimo kirjoitti:
Jotenkin en usko sinun olevan tosissaan, vaan sinä olet näitä, jotka ilkeilevät.
..todellakaan ilkeilläksi, lapselliset tyypit on erilukunsa, pistä vaan postia, niin vaihdetaan ajatuksia.
- assuri
Me ollaan pari kertaa oltu raflassa silleen, että ollaan istuttu viereisissä pöydissä ja oltu, kuin toisillemme vieraat konsanaan.Vieraale paikkakunnalle hotelliin on pakko mennä, kotipaikkakunnalla kuitenkin joku tuntis.Huoneessa ennen ravintolaan menoa rouva meikkaa itsensä huolellisesti ja pukee hieman läpinäkyvän ja lyhyenpuoleisen mekkonsa alle seksikkään korsetin ja sukat.Ohuesti mekon läpi näkyvät stringit viimeistelee näyn.Sitten raflaan ja seuraamaan vaimon flaksia.Kyllä oli kiihottavaa katsoa kun vaimoa tanssitettiin ja kädet hyväili pakaroita. oli muutamalla kundilla vähän etuteltan kanssa vaikeuksia takas pöytään mennessä.Yks nuorempi kundi oli koko aika muijan kimpussa ja ne suutelikin hitaiden aikana ja rouva puristeli kaverin etumusta.Kaveri hiplas muijan pakaroita ja sukkanauhan reunaa.Se oli ihan punanen kasvoiltaan eikä edes yrittänyt peitellä järkyttävää seisokkiaan.Sitten vaan nopeasti karkuun ja huoneeseen köyrimään.Mun puolesta kaveri olis voinut tulla mukaankin, mutta vaimo vähän empi.Sano että ehkä joku toinen kerta.Oltiin kumpikin niin kiihottuneita.Kyllä maistui kummaalekin köyriminen!
Moi
olen ollut muutaman kerran kolmantena ja kokemukset ovat olleet kyllä mahtavia. Mikä sinua arveluttaa?- uhkea blondi
Missä päin hoitojasi saa ? :)
- Anonyymi
Minä olen se mies joka tyydyttää sinut tekstaa 040 5142087 niin kerron lisää
- neiti21
Asiaan vihkiytymättömänä kysyisin, mikä oikeastaan on homman idea...siis nainen saa käydä luvalla vieraissa, mutta mites mies sitten? Odottaa kotona tumput taskuissa kun vaimo ramppaa kylässä :)
- Julle
Mikähän tuossa vaimonlainaamisessa teitä kiinnostaa & kiihottaa? Minusta se vaikuttaa jollain tavalla homoseksuaaliselta, kun mies kiihottuu toisesta miehestä. Vaikkei tämä toinen mies ole edes läsnä, mutta hänen "merkkinsä" ovat (spermaa, videoita jne.).
No, ei siinä mitään, homoseksuaalisuus on ihan OK. Mutta jos tässä on kyse sellaisesta, että vaimoa lainaava mies tuntee itsensä jotenkin huonoksi mieheksi, niin se on vähän surullista. Siis että jos vaimonlainaajan pitää saada tukea omalle miehuudelleen toiselta mieheltä (nuorelta, isokaluiselta jne.). Vaikka asetelma saattaa tuntua kiihottavalta, niin olisiko kumminkin kivempi tuntea itsensä riittäväksi mieheksi, joka pysty olemaan tarpeeksi hyvä mies vaimolleen?- Kokeiltu on
Homosteluun en ota kantaa, kun en ole asiaa koskaan tuolta kannalta ajatellut. Jutun juju on siinä, että minulle tuottaa nautintoa kuvitella naistani toisen käsittelyssä. Kuvittelen mielessäni, kuinka naiseni kiihottuu - niin kuin kiihottuukin - valtavasti vieraasta miehestä. Oleellista on halu tarjota nautintoa kumppanilleen.
Toisaalta saan naiseni takaisin pillu turvoksissa ja tyydytettynä, mutta ah, niin kiimaisena. Ja minä haluan naiseni juuri sellaisena. Yhdestä sessiosta ja sen muistelusta riittää nautintoa viikoiksi eteenpäin.
Tämäntyyppiseen kumppanin naitattamiseen ei pysty se, jolla on huono itsetunto - ei siis reppana. - samppa
Kokeiltu on kirjoitti:
Homosteluun en ota kantaa, kun en ole asiaa koskaan tuolta kannalta ajatellut. Jutun juju on siinä, että minulle tuottaa nautintoa kuvitella naistani toisen käsittelyssä. Kuvittelen mielessäni, kuinka naiseni kiihottuu - niin kuin kiihottuukin - valtavasti vieraasta miehestä. Oleellista on halu tarjota nautintoa kumppanilleen.
Toisaalta saan naiseni takaisin pillu turvoksissa ja tyydytettynä, mutta ah, niin kiimaisena. Ja minä haluan naiseni juuri sellaisena. Yhdestä sessiosta ja sen muistelusta riittää nautintoa viikoiksi eteenpäin.
Tämäntyyppiseen kumppanin naitattamiseen ei pysty se, jolla on huono itsetunto - ei siis reppana.totta puhut kyllä se on ihanaa päästä liukkaille turvonneeseen ja kiimaseen rasiaan.
- -.-
Etkö sinä saatanan kusipää ymmärrä häipyä täältä palstalta vaikka helvettiin saakka. Sinä olet pelkkä saasta.
- asiallinen mies..
Kokeiltu on kirjoitti:
Tämäntyyppiseen kumppanin naitattamiseen ei pysty se, jolla on huono itsetunto - ei siis reppana.Puhut niin asiaa!
- kannataja
Vaimo käy yhteisesti sovituissa kokouksissa joissa vaimoni on ainut naispulinen henkilö näissä kokouksissa joihin liittyy yleensä sauna-ilta.
Yleensä taksi tuo vaimon kotiin, mutta muutaman kerran kokouskaverit on tuonut vaimon kotiin (kun on sammunut) ja laittanut sänkyyn.
Mahtava tunne rakastella vaimoa (kun herää)- kokouksissa
..höyläävät vaimoasi usean miehen voimin kokouksissa ja palauttavat sitten "mällit" pesässä sulle kotiin....?
- höyläävät
kokouksissa kirjoitti:
..höyläävät vaimoasi usean miehen voimin kokouksissa ja palauttavat sitten "mällit" pesässä sulle kotiin....?
..ja "mällistä" päätellen niitä on useampi, no ainakin on tosi liukas.
- minä myös
höyläävät kirjoitti:
..ja "mällistä" päätellen niitä on useampi, no ainakin on tosi liukas.
Olemme vaimoni kanssa analysoineet sitä, mikä miehissä kiihottaa, naitattaa vaimoaan vieraalla miehellä. Tulimme siihen tulokseen, että sen on pakko olla alkukantainen vietti, siis siitä että kun vaimo synnyttää sukuun eri miesten siittämiä lapsia, vahvistuu geenit. Sehän on fakta, että geenit vahvistuu siten. Itse olen kerran naitattanut rakastani kaverillani, yli 10 v sitten, ja sen ajatteleminen saa minut aina extra jäykäksi. Nytten asiasta on keskusteltu, ja sovittu että kun sopiva mies ja tilaisuus löytyy, tehdään se uudestaan. Oli upeaa olla heidän jalkovälissään, katsomassa oikein läheltä kuinka vieras kulli upposi oman vaimon sisään.
Tästä asiasta keskustellaan niin valtavasti, että meitä "perverssejä" on niin paljon, että ollaankohan me sittenkään vähemmistönä, siis jos mies olisi rehellinen edes itselleen, taitaisi ajatus kummiskin kiihottaa. Katsokaa vaikka Cuckold forum, tuhansia miehiä, joita ajatus kiehtoo. - GKR
minä myös kirjoitti:
Olemme vaimoni kanssa analysoineet sitä, mikä miehissä kiihottaa, naitattaa vaimoaan vieraalla miehellä. Tulimme siihen tulokseen, että sen on pakko olla alkukantainen vietti, siis siitä että kun vaimo synnyttää sukuun eri miesten siittämiä lapsia, vahvistuu geenit. Sehän on fakta, että geenit vahvistuu siten. Itse olen kerran naitattanut rakastani kaverillani, yli 10 v sitten, ja sen ajatteleminen saa minut aina extra jäykäksi. Nytten asiasta on keskusteltu, ja sovittu että kun sopiva mies ja tilaisuus löytyy, tehdään se uudestaan. Oli upeaa olla heidän jalkovälissään, katsomassa oikein läheltä kuinka vieras kulli upposi oman vaimon sisään.
Tästä asiasta keskustellaan niin valtavasti, että meitä "perverssejä" on niin paljon, että ollaankohan me sittenkään vähemmistönä, siis jos mies olisi rehellinen edes itselleen, taitaisi ajatus kummiskin kiihottaa. Katsokaa vaikka Cuckold forum, tuhansia miehiä, joita ajatus kiehtoo.Minuakin kiehtoo ajatus että vaimo harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa ja mielellään niin että itse näkisin tai edes kuulisin sen. Haluaisin kuitenkin että käyttäisivät kumia. Mikään sperman nuoleminen tai edes spermaisen naisen paneminen ei ole miellyttävä ajatus.
- Normaalia
GKR kirjoitti:
Minuakin kiehtoo ajatus että vaimo harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa ja mielellään niin että itse näkisin tai edes kuulisin sen. Haluaisin kuitenkin että käyttäisivät kumia. Mikään sperman nuoleminen tai edes spermaisen naisen paneminen ei ole miellyttävä ajatus.
Suomalainen aisuri sivusto on olemassa. Kukkalaatikko.com. Siellä saatte keskustella foorumilla tai yksityisviestein aisankannatuksesta. Myös seuranhaku löytyy sieltä. Nautinnollisia hetkiä aisankannatuksen, vaimon jakamisen tai pariskunnan sekä kuumanvaimon auttajana. Muistakaa kukkalaatikko.com . Aisankannatus on antoisaa.
GKR kirjoitti:
Minuakin kiehtoo ajatus että vaimo harrastaisi seksiä muiden miesten kanssa ja mielellään niin että itse näkisin tai edes kuulisin sen. Haluaisin kuitenkin että käyttäisivät kumia. Mikään sperman nuoleminen tai edes spermaisen naisen paneminen ei ole miellyttävä ajatus.
Hyvä GKR
2 miestä ja 1 nainen ihan hyvä yhdistelmä.
Kokemuksesta voin sanoa, että jos kaikki terveitä niin kyllä se ilman kumia
on luonnollisin ja myös mukavin tapa.
Kaverin spermoja ei tarvitse nuolla mutta kaverin liukkaille on mahtavaa päästä
laskemaan omat spermat.
MMT
- Hyvä järjestely
Mieheni ei jaksa kunjoskus, paelassa meillä istu nuori komistus.Ehdotin että tulee jatkoille ja miehestä ei trvitse välittää. Mieheni meni yläkertaan nukkumaan ja sain ekaa keertaa nuorta (24v) ja me ollaan miehen kanssa 57 ja mies 66v. Kyllä olin saanut sinä yönä kunnolla. Käy useimminkin kun haluan kun mieheni on sairaana, Tykkää kun joskus annan sille piiskaa , haluu sitä ja olen ruvennut tykkäämään kun saa kokeilla kaikkea uutta. Mieheni ei valita vaikka nuori Gigolo käy naimassa ja välillä piiskaa että tuntuu jos halun, annan sille kunnolla remmiä välillä ennenkuin halun kunnon lopetuksen että laukee mun päälle. Olen nauttinut seksistä pitkästä aikaa ja ostanutdildoja millä välillä kun innostun piiskaamaan annan nuoren ostanut kunnon dildoja ja työntänyt peppuun kunnolla kun sillä on itselläänkin niin iso mitä työntää mun anaaliin. Nyt on kiva olla kun tulee kylään, mietin joskus roolijuttuja etukäteen, tykkää mun hepenistä ja sukista ja on saanut nuolla ja imeä joka paikasta. Olen elämäni sexsi kukkuloilla tehdessäni kaikkea kivaa.
- mymfo vaimo
Vaimoni on "mymfo" ja haluaa jatkuvasti munaa, en pysty antamaan sitä niin paljon kun hän haluaa, Nyt ne kundit käy panemassa vaimoani pari kertaa viikossa ja joskus pääsen katselemaan tosi hurjaa menoa.
- jöpötys
mymfo vaimo kirjoitti:
Vaimoni on "mymfo" ja haluaa jatkuvasti munaa, en pysty antamaan sitä niin paljon kun hän haluaa, Nyt ne kundit käy panemassa vaimoani pari kertaa viikossa ja joskus pääsen katselemaan tosi hurjaa menoa.
sano vaan et vaimosi on huora...hah hah. tollasta akkaa ei kukaan tervejärkinen pidä vaimona!!!
- ...
"...sain ekaa kertaa nuorta (24v) ja me ollaan miehen kanssa 57 ja mies 66v"
Olit sitten ilmeisesti nuorena tyttönäkin aina vanhusten kanssa? - eläma on kivaa
Minä olen 28v ja käyn juuri vastaavanlaisen puumanaisen luona kunnolla panemassa. On vähän vajaa 60 myös ja tykkää todella että panen. Hänen mies yrittää siinä välillä osallistua myös, mutta hänellä on ilmiselviä erektio-ongelmia. Lisäksi minulla on huomattavasti kookkaampi meisseli ;)
Tapaamiset aloitamme aina nauttimalla hieman skumppaa tms. ja virittäytymällä tunnelmaan. Sitten jossain vaiheessa ryhdytään lääppimään ja siitä se sitten lähtee. Jaksan yleensä useamman kierroksen ja joka kierroksella hän vain kiihtyy entisestään. Tykkää saada melaani myös anukseen, vaikka välillä sitten huohotuksen välissä joutuukin anelemaan armoa minun jyskyttäessä sitä peppua.
Hieno nainen! Pitääkin laittaa viestiä, että millos seuraavan kerran.
- Aisuriusfantasiana
Saas nähdä, tuleeko musta aisankannattajaa tänä kesänä. Tyttökaveri on kyllä luvannut, että jollakin kesän monista festareista hän aikoo riisua pöksynsä ja antaa jollekin vieraalle miehelle. Kiihottaa jo ajatuskin ja ei kyllä millään malttaisi odotella sitä hetkeä, että tyttökaveri palaa festareilta pantuna kotiin.
- Namiiii
Joo.On niitä vaan kaverin vaimoja,jotka haluaa.Mies vieres kahtoo ja nauttii.Ja sit jatkaa.En ois uskonunet noin,mut jo kolmen kans.Pariskunnan...
- festarimeininki
Hieno fantasia/toive!
Olin kerran osallisena kun tyttöystäväsi kaltaista naista pantiin oikein kunnolla eräillä juhannusfestareilla. Kaikki tiesivät hänen olevan varattu ja ei aluksi uskallettu lämmetä hänen ilmiselvään flirttiin. Riittävän tuiskeeseen päästyämme joku sitten kuitenkin lähti siihen mukaan ja siirtyivät pian viereiseen telttaan. Panemisen ääniä eivät edes yrittäneet vaimentaa. Heitettiin ulkopuolelta läppää vähän kettuillen. Joku heitti sille kaverille, tyyliin "että tulehan jo pois että muutkin saa, täällä on jono".
Aikansa pantuaan kundi tuli hymyillen ulos aploodien kera. Tytön pää tuli teltassa ulos ja se totesi jotain, että "noh, missäs se jono on?" Luultiin aluksi vitsiksi mutta eihän se ollut. Kaikkia siinä panetti, joten vuorollaan vaan telttaan nussimaan. Meitä oli noin 5 kundia aluksi paikalla mutta jotenkin kummasti siinä kertyi ihmisiä enemmänkin paikalle vähintään kuuntelemaan ja ihmettelemään jakorasia operaatiota. Ei mitään hajua monta kaveria sitä tyttöä jyysti. Pidin huolen, että kortsu pysyi tiukasti päällä itse ollessani toimessa.
Kun vauhtiin oli päästy niin mimmi otti välillä parikin miestä kerralla telttaan.
Seuraavana päivänä sitten kotiin oman kullan luokse. Toivottavasti oli kaltaisesi aisankannattaja.
- Aisuriusfantasiana
Jokohan ensi viikolla provinssirokin aikana tyttökaveri riisuu pöksynsä toiselle? Just kuulin, että siinä porukassa jonka kanssa hän sinne lähtee, hän on ainoa naispuolinen...
- Aisuriusfantasiana
Ai että tätä aisurionnea :) :) :)
Tyttökaveri oli pokannut provinssissa jonkun nuoren kundin ja lähtenyt mukaan tämän kämpille, siellä homma eteni ennen pitkää vaatteiden vähenemiseen, hyväilyihin ja lopulta tyttökaveri oli levittänyt reitensä antaen miehen nauttia suloistaan. Oli ollut kuulemma sellaista kyytiä, ettei jäänyt viimeiseksi kerraksi vieraan pedissä :)
- topman40
Tuo juttu jossa vanhempi mies antaa vaimonsa pitää nuorta rakastajaa, kun ei itse jaksa pitää vaimoaan tyydytettynä on mielestäni ihan miehekäs teko. Siihen ei varmaan liity suoraan fantasiaa vaan ihan käytännön juttu jossa "isäntä" sallii vaimolle iloja.
Sitten tuo tumput taskussa munaansa hypläten, kun vaimo tyrkyttää itteään jokaiselle on musta hieman säälittävää. Ymmärrän kyllä siinä piilevän alistamis fantasian (aisankannattaja) mutta se hieman vesittyy jos muija on vaan jakorasia. - eläma on kivaa
Meillä homma menee kyllä pikemminkin toisinpäin vaikka molemminpuolinen lupa kyllä on. Eli minä (mies) voin käydä melko vapaasti vieraissa kunhan pidän vaimon tietoisena touhuistani. Selän takana puuhaaminen ei ole sallittua. Kun hommat on täysin tiedossa, niin ei ole epäilyksiä mistään romansseista tms. Tunteet kun kuitenkin pidetään meidän välisenä juttuna.
Käyn siis paria vakkaria panemassa ja useamman parin kolmantena pyöränä. Isommissakin orgioissa olen ollut mukana vaimon kanssa ja ilman. Vaimo taas tapailee toista naista seksin merkeissä, välillä minäkin olen mukana siinä leikissä.
Tärkeää on muistaa turvaseksi! - hpee
MIelenkiintoista... mitenkähän asiaa lähtisi omalta osaltaan edistämään :)
- elämä on kivaa
Onhan se nyt vaan mielettömän kiihottavaa ylipäätään nähdä kun nainen (oli se vaimo tai ei) saa kunnolla aisaa usealta mieheltä. Se on sellainen porno-meininki. Varsinkin jos sitten leikitään spermalla ja heitetään sitä naamalle, rinnoille, nielusta alas ja kyllä myös sinne pilluun ja pyllyyn. Spermantäytteinen nainen on tuhmuuden joku ilmentymä.
- jkl 22
pitääpäs keskustella lisää aiheesta oman ukkoni kanssa. naisen näkökulmasta ajatukset jo kiihottaa täällä. mieheni kanssa asiaa on puhuttu paljon että muita myös mutta ensin yhdessä otetaan kolmas ja sitten ehkä.. ja puhuttu että kun vanhetaan tässä niin suhde avoimeksi että saa tuoda kotiin ja mennä toisen luokse ym ja kimppaa.. voi kun vielä saisi tämän toteutumaan. tahtois jo kolmannen. vaikka nyt heti.
- J87_M
Kyllä ainakin mun 24v ****** rupee jyskyttämään puntissa kun tässä näitä luen.. harmi vaan kun olen toimistolla töissä.. :( Panettaa ihan törkeesti!
- Anonyymi
Työnnä kullis mun 39 v isorintaisen vaimon pilluun...
- kolmannen näkökulma
Olen 50 v mies ja olen jo vuosia harrastanut kolmantena pyöränä oloa.
Homma alkoi taannoin tämän suomi24 edesmenneellä sokkotreffipalstalla: (harmi muuten kun se lopetettiin) tein treffit varatun naisen kanssa ja vasta tavatessa selvisi, että mies on tietoinen asiasta. Vähän jänskätti ensin, vaikka oltiinkin ihan kahdestaan, mutta kyllä oli namia kun mielessä oli että rouva sai luvalla vierasta.
Seuraavalla kerran jälkeen rouva sanoi, että oli jättänyt puhelimen pälle ja mies oli kuunnellut koko ajan. Se oli jotenkin niin kiihottavaa, että käskin soittaa heti uudelleen ja sitten naitiin kauan.
Myöhemmin mies tuli mukaan ja sekin oli hyvää.
Sen jälkeen olen harrastanut tuota usein eri naisten kanssa, ja myöntää täytyy, että edelleen kiihottavinta on naida jonkun toisen rouvaa samalla kun tietää sen miehen kuuntelevan puhelimessa ja odottavan vaimoaan aamuyöksi kotiin. Ajatuskin kuuntelijasta ja siitä, että nainen menee minun jälkeeni oman miehensä naitavaksi/nuoltavaksi kiihottaa lisää ja innostaa lisäsuorituksiin.
Pari kertaa juttu on kääntynyt vielä ylösalaisin: kun nainen on lopulta päässyt kotiin ja saanut kiimaisen miehensä päälleen soikin minun puhelimeni...
Eli en varmastikaan vastannut mihinkään kysymkseen, mutta halusin vain kertoa että se vaimo luvalla vieraissa kuvio kiihottaa myös toisinpäin. Jotenkin paljon enemmän kuin satunnainen kapakkapano. - Manselainen
En tiedä mitkä ovat normaaleja fantasioita ja en tiedä onko tämä edes oikea paikka niistä kertoa mutta olen miettinyt, että minkälaista seksi olisi jos saisin kahta miestä, itse olen nuori nainen ja laitan sen seikkailun piikkiin/nuoruuden ja myös sen, että olen ollut pitkään ilman seksiä. Olen saanut tällaisen hullun ajatuksen, että olen miettinyt jos saisin kahta miestä, että toinen tulisi takaa ja toinen edestä tai sitten yhtä aikaa kaksi miestä samaan reikään, aikamoinen paine ainakin varmaan tuntuisi siinä jyystössä. Ehkä myös laskisin siihen vielä kolmannen miehen jolta voisin ottaa samalla suihin ja välillä miehet saisi vaihtaa paikkaa keskenään. Olen kokeillut yhtäsun toista (suihinottoa, peppuseksiä, oman panon kuvaamista kameralle, pornon katselua, tissipanoa joka oli ihan helvetin kiihottavaa ja kaunista, tavallista panoa, nuolemista, naisen suutelelua) mutta tämä on vielä jäänyt ja ehkä jääkin. Nää on vaan näitä fantasiota kaipaan jotenkin rajua seksiä jossa tekemisen meininkiä.
- aisurinapu
3 äijää kerralla on ehkä liikaa, tulee ahdasta. Kyllä 2 pystyy antamaan naiselle kunnollisen tyydytyksen:)
- aina__valmis
Käsittääkseni tuo on kai aika yleinen fantasia.
- Isäsi
No niin pojut. Laittakaapa pippelit takaisin housuun ja valot pois. Silmät kiinni ja tuutilullaa. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Ai mitkä pippelit 😂🤣
- Anonyymi
Olen päässyt muutaman kerran olemaan vaimoni tyttökaverin kanssa.
Vaimolla itsellä oli kiire kun kaksi vierasta pani häntä toisella kerralla. - Anonyymi
Mun kanssa voi jutella naiset. Vaikka kahden kesken. Tai puhelimessa.
- Anonyymi
Vaimo on käynyt naimassa viiden eri miehen kanssa 26 vuoden yhteiselon aikana. Viimeisestä kerrasta on pari vuotta, kun kävi naimassa isokyrpäisen 2 metrisen miehen kanssa hotellissa koko yön. Pari viikkoa sitten sanoi, että haluaisi nussia jonkun uuden isokokoisen ja isokyrpäisen vieraan miehen kanssa. Joten etsimme isorintaiselle ja kauniille pienelle herkkupepulle uutta miestä. Se kiihottava tunne, kun tulee yöllä sänkyyn ja istuu spermaisella pillulla kullin päälle, kun pillu on naitu liukkaaksi ja isoksi.
- Anonyymi
Vaimo humaltu kesällä festareilla ja meni telttaan. Minä istuin tuolissa ja katselin porukkaa pari kaveria tuli jutteleen, saisko ryypyn.
Sanoin jos naitte naista, silmät pyöreänä no se käy, toinen pojiata meni telttaan kuulin kun vaimo sanoi vai lupasi. Kohta kuului ulinaa aika pitkään ja poika tuli ulos toinen meni ja peli jatkui. Vaimoa kävi naimassa ainakin viis poikaa. aamulla vaimo sanoi olipahan yö, no en tiedä kun olin kaverin teltalla, etkö ollutkaan ulkona, en miten niin.
Noitui itsekseen ja otti pyyhkeen ja meni suihkuun.
Päivällä houkutteli telttaan ja oli kiimassa hyppi päällä ja piti naida takaa tuntui että ei saa tarpeekseen. Iltaa kohti sama homma päityi ja telttaan, samoja poika tuli uudelleen kaikki kävi naimassa kehuivat kuinka isot rinnat ja hyvä pillu. Taas aamulla vaimo oli lähdössä ja kyseli illasta, panin viisi sataa kouraan tämän tienasit, katsoi ja lähti. Tuli kolmen tunnin päästä antoi kolmesataa hyvä aamu. - Anonyymi
Vaimo 47 haki pitkään vakio kaveria köysi nuoren jolla oli kuvien mukaan iso ja poika hyväksy vaimon haluaa vanhempää äiti naista.
Sovittiin tapaaminen hotelliin vaimo istui niin että näin kauempaa onk sama mikä kuvissa ja sama oli. Siirtyivät tiskille vaimo tarjosi pojalle näin että molemmat kiinnostu heti toisistaan. Poika löhti vessaan vaimo soitti on kivan tuntuinen saitko kuvat sain, sanoin nauti. Menin kotiin avasin sä-postin minullakin oli veto menossa, sain viestin nuorelta naiselta kertoi että seksi loppui kun sai tytön mies vain viilettä missä milloinkin haluaa turvallista seksiä ilman kumia ja sairauksia.
Kerroin rehellisesti, vaimo on haluton joskus alkaa ja laitoin kuvan niin että ei tunne.
Tuli viesti olist voinut laittaa kunnon kuvan olet semmoinen setä että kiinnostun katsoin liitteet, oli kuva normi vaatteissa tosi siro ja nätti toinen kuva, alasti viehkeässä asennossa ilman päätä. Laitoin kuvan ilman päätä.
Tuli viesti ihanan iso olet tavataan? Kysyin milloin vastas tänään olen vapaa lapsi äidillä. Ilmoitin mihin menen oli sama ravintolahotelli.
Tapasin naisen oli pukeitunut nätisti, sanoi heti kun näki ihana tavata, noustiin huoneeseen, katseltiin toisia ja halatiin antoi heti suukon kuiskas haluan kaikkea, laukussa oli ostamani kasi kuoharia. juotiin monta lasillista, Marjaana istui syliin silitteli kun olin yksinäinen haaveilin vieraasta sedästä olet senverran vanhempi että olet setä, kysyin mnkä ikäinen nauroi 22.
Saanko sanoa teiniksi, kuiskas ihanaa setä ja teini miten sattuikaan kuiskas olen jo märkä kun setä pitäää sylissä.
Marjaana tuli vessasta tukka oli letillä pikku housut ja paita. Marjaana riisui minut alushousuilleen istui syliin katselin kiinteitä rintoja hymyili haluaako setä ja laski liiviä imin innolla kuiski oi setä ne on arat tisut, mikä sedällä kasvaa ja hieroi lantiolla kuiski tuntuu tuntuu hyvälle, sanoin kääny kunnolla istui syliin painoin lantiota kaluun kuiskasin noin pieni pylly mitä tyttö tekee hierot kalua kuiskas korvaan saanko nähdä ja otti esiin apua on paksu, saanko koskettaa pimpasaa voi kun pieni ja karvaton kuiskas koske setä tuntuu hyvältä nousi ja laski housut tuli kiinni kuiskas miksi näin kuumottaa ja nousi kuiskas setä älä pane liikutin kalua ja laitoin vähän sisään kuiskas kuumottaa ja laskeutu kun sai pohjaan halasi ihanamppa kuin toivoin setä panee pylly nousi ja laski kuiskas pakko saada liikkui nopeaan painoin sormea pyllyyn kuiskas setä sun sormi pyllyssä tunsn kuinka supisteli sormea Marjaana tuli tunsin tuli pissa liikuin sohvan reunalle käänsin lattialle pissaa tuli paljon Marjaana huusi tule laukesin ja tuli paljon. Kun noustiin Marjaana suuteli se oli ihanaa että osaat. Siivottiin lattia. Sanoin haluatko syödä? olis kiva kukaan ei tunne voidaan mennä.
Marjaana pyörähti olenko liian tyrkky katsoin nännit sievästi puseron alla sanoin olet hyvä, Mentiin syömään, vaimo oli syömässä käveltiin vierestä tilattiin ruokaa ja istuttiin, puhelin pirahti, viestissä mikä tyttö laitoin ihana tyttö tavataan aamulla.
Marjaana käveli useasti vaimon vierestä vaimon seuratessa.
Päästiin huoneeseen Otin marjaanaa takaa, kuiskas haluaako setä taas pikku pillua työnnyin takaa ihanaan pilluun Marjaana kuiskas en ole koskaan saanut näin ihanasti tuntuu että tule paljon sisään haluan sinua paljon pidätellään ja työnsi pois,
Oli kainalossa kuiskas olo kuin olisit kok ajan minussa olenkohan minä edellisessä elämässä huora ja nousi tuli vessasta huulet punaisena tukka sekaisin käveli keimaillen antoi syli hierontaa kääntyi ja imi kalua nousi näin hurjaa ei ole koskaan ollut ja istui päälle kuiskas olen varmaan ollut haluan antaa pillua luoja et tiedä kuinka paljon .
aamulla lähti kahdeksalta pitää hakeä lapsi. Makoilin sängyllä kuului koputus, vaimo livahti huoneeseen, katsoi ja juoksi halaamaan sänkyyn kuiskas olin mustis et tiedä miten mustis laski housuni ja imi kuiskas imikö sanoin imi ja monesti vaimo imi ja riisui istui päälle, kuiska tunnetko olen ihan turvoksissa ja liikkui tunnetko kun valuu se on pojan lähtö lahja rakasteltiin rajusti. Lähtiessä sanoin tämä leikki loppuu nyt nähdään kotona.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915