Koirien myrkytys alkanut nyt !

Boison

Kuulemma näin nyt tapahtuu Porissa. Joku kyllästynyt peeläjän astumiseen, ku ne omistajat ei sitä voi korjata pois.

Koiranomistajat käytöskouluun heti tai kovat sakot, jos kakit jää.

Sitä saa...mitä tilaa..

Lähde:SK

29

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiskat omistajat

epsanjassa oli tempaus jossa shitit toimitettiin koiranomistajille paperipusseissa muistutukseksi velvoitteista.80 prosenttia paschkaongelmasta poistui. samanlainen poriinkin kiitos,pacshkat omistajilleen kotiovelle.

• Juulio Jalkio

Olen nyt asunut 12 vuotta täällä Espanjassa. En ole kuullutkaan tuollaisesta tempauksesta. Eikä se ole edes mahdollista. Taitaa olla oman pään tuotetta. Sitä keltaista.

• ja sitten totuutta
        Juulio Jalkio kirjoitti:

Olen nyt asunut 12 vuotta täällä Espanjassa. En ole kuullutkaan tuollaisesta tempauksesta. Eikä se ole edes mahdollista. Taitaa olla oman pään tuotetta. Sitä keltaista.

juulio voi lukaista uutisen iltalehden sivulta ja lakata sitten valehtelemasta asuvansa jossain muualla kuin porin slummissa kaljapullon kanssa.

• Huippiskuippis
        ja sitten totuutta kirjoitti:

juulio voi lukaista uutisen iltalehden sivulta ja lakata sitten valehtelemasta asuvansa jossain muualla kuin porin slummissa kaljapullon kanssa.

Porin slummi = Pormestarinluoto = Espana

• AnneBritt

Mistä WL näitä juttuja keksitkin?? Tiedät itsekin paschkaa jauhavasi..

• Karu äijä

Ei niitä koiria kannata myrkyttää kun ne on syyttömiä. Huonot omistajat onkin sitten eri juttu...

• pppooointttti

Mut kato on yksi kakkija vähemmän siellä lastenpuistossa, jos koira myrkkyyn kuolee.
      Niin ja onhan lapsetkin syyttömiä, ku koirankakkaa syövät.

• ongelman juuressa

joo ja koko ongelmaa ei edes olisi olemassa jos ne laiskat koiranomistajat tekis oman velvollisuutensa ja poimis ne kakat..

• idiootteja

Ja vanhempien velvollisuus on vahtia että ne mukulat ei syö mitä sattuvat käteensä saamaan...Ja voivathan ne mukulatkin niitä myrkkypullia syödä...

• juueeee
        idiootteja kirjoitti:

Ja vanhempien velvollisuus on vahtia että ne mukulat ei syö mitä sattuvat käteensä saamaan...Ja voivathan ne mukulatkin niitä myrkkypullia syödä...

Ja koiranomistajien velvollisuus on vahtia että ne piskit ei syö mitä sattuvat suuhunsa saamaan..

että sillai..simbbeliä...

• dorkalle tietoa
        idiootteja kirjoitti:

olen aina lapsistani huolehtinut ja tulen huolehtimaan. voisit alkaa poimia sontakasojasi ja kantaa oman vastuusi ilman suunsoittoa,dorka.

• 21.

harva koira paskoo kävelytielle, yleensä nurmikolle, kuka käskee kulkea nurmikolla?
      ja kenen muksu saa syödä maasta jotain? äitin tehtävä on vahtia lapsiaan.

• niskalaukaus juu

koiranomistajan tehtävä on vahtia koiriaan, ettei pasko lasten hiekkalaatikoihin

• naapurin kissa

Et taida erottaa koiraa kissasta? Koira sanoo hau hau ja kissa miu mau ja paskantaa hiekkalaatikkoosi.

• Juuhuuy
        naapurin kissa kirjoitti:

Et taida erottaa koiraa kissasta? Koira sanoo hau hau ja kissa miu mau ja paskantaa hiekkalaatikkoosi.

Kyllä se oli koira, joka kakki erään lasten leikkipuiston hiekkalaatikkoon. Oikein iso seefferi olikin...haaahhhhh

• sick fuck

Että ihminen on SAIRAS paska. Myrkytetäänkö linnutkin, kun ne paskoo leikkipaikkaan? Ihmisetkin sitten, kun rikkoo sitä lasia joka hemmetin nurkkaan? Emmä niitä ala myrkyttää vaikka v*tuttaa niiden toiminta.

Näkisinpä joskus moisen hullun joka niitä myrkkyjään viljelee tuonne luontoon, sais maistaa ihan itse sitä :)

• Fac ut vivas

Itse kerään aina koirani kakat pussiin ja heitän roskikseen. Kun koiran ottaa varsinkin kaupunkioloihin niin pitäisi viitsiä ne ulosteetkin kerätä. Se ei todellakaan ole suuri vaiva ja tämän asian varmasti tietää kun eläimen itselleen hankkii. Kävelen sibeliuspuistossa päivittäin, mutten kuljeta koiraani lasten leikkikentällä. Vika on hihnan toisessa päässä, ei eläimessä ja näin ollen on todella suuri vääryys kostaa ihmisen käytös viattomalle eläimelle. Hyvin sadistinen luonne pitää olla, joka noita myrkkyjä kylvää ympärilleen. Ja toisekseen miksei puliukkoihin ja narkkareihin noissa puistoissa kiinnitetä mitään huomiota? Siellä ne kaljapullot, tupakan tumpit ja diapam-jätteet lojuu kaikessa rauhassa? Nurmikolla maleksitaan ja lasten leikkikenttä kuhisee sitä itseään, mutta ei... tästä ei natista....

• Koiratmaalle/luontoo

EIkö olekkin ihanaa. Ostetaan koira, mikä on osa luontoa. Annetaan sen paskoa asfaltille, kun ei viitsitä kävellä sen kanssa nurmikolle ja sitten vielä kerätään ne paskat pussiin ja heitetään ne kunnan roskapönttöön.

Oi miten luonnollista.

Hyi vittu tätä nykymaailman tekopyhyyttä. "Mulla on koira. Se nauttii musta. Mä siivoon jopa sen paskat, kun se vääntää ne ulos jossa se tykkäisi olla, mutta minun aikani ei valitettavasti riitä".

• koiiijoiii

silloin kun itse asuin kaupunki alueella koirieni kanssa, opetin heidät sontimaan pusikkoon. Ei todellakaan ollut vaikeata opettaa.

• Ekstiä

Koirat eivät ole heitä. Ne ovat niitä.

• Maalaispoika oon

Muuttakaa maalle, sinne sitä kakkaa mahtuu ja kukaan ei valita!

• Freebird75

.. entäs ne, jotka korjaa kakat ja katsoo tarkoin, ettei koira väännä niitä läjiään ihan joka paikkaan, koska niistä jää kumminkin korjattunakin vähän (jos löysää).. mä olen korjannut mäyräkoirani kakat (aika isot yleensä) poikkeuksetta AINA, ja aivan yhtä pyttyyntyny olen niihin jotka ei korjaa.. eivät tule ajatelleeks sitä, että itse kantavat kengissään jaskat omiin koteihinsa kengissään.. hanurista.. ei ole oikein myrkyttää koiria; omistajat vastuuseen!! Kakkapussipaketti maksaa 1,20 50 kpl, ei o paha!!

• Koirafemakko

Mitäs jos joku koiranulkoiluttaja koittikin myrkyttää niitä juoppoja ja narkkareita joita siellä puistossa notkuu?

• Huhhelipuppeli

"koittikin myrkyttää niitä juoppoja ja narkkareita joita siellä puistossa notkuu?"

Siihen tarvitaan munaa mitä ei näillä koiran myrkyttäjillä ole.

Mitä nyt rikosdokkareita on uskominen niin siitä eläimien tappamisesta se ihmisten tappaminen alkaa.

Mene ja tiedä. Sairasta on joka tapauksessa. Ei vain se, että koiria myrkytetään, vaan myös se, että joku säälittävä hankkii itselleen koiran sitä varten, että voi kertätä niiden tekemiä torttuja pitkin mantuja ja mainostaa toiminnastaan täällä.

• myrkytpois

myrkyistä voi laittaa infoa

satakunnan alueen koiramyrkyt facebookissa.

• 111111111111

Onko Saaralla koiria ????

• satiaisia-on

talitiaisen kokoisia ja soittavat nokkahuilua navan reunalla.

• Auttavasivusto

Laittamaan Infoa...

Satakunnan alueen koira myrkyt Facebookin.

• Kultainenkoira

Leppäkorvessa myrkkyä nyt löytynyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      247
      4639
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      77
      3086
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1813
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      81
      1470
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe