Kovin on nihkeää osuuspankin asiakaspalvelu. Piebtäkin asiaa kuysyessä yritettään vain varaamaan aika palvelusta.Haluan vain vetailla tilimuotoja.
Suoraan esim talletusnauvojalle ole puhelinnroa, ajanvaraus on eriytetty.
Muutaman kerran ajanvarauksessa käyneenä jäi tunne, että olisi pitänyt päättää siinä.
Lisäksi virkailija selitti niin nopeasti pankin eduksi bonusjärjestelmän, että tunsin tarvitsevani aikaa tiedon sulattamiseen.
Niimpä olen yrittänyt kysyä verkkopankin kautta viestinä pyytäen vastatusta verkkoviestinä. Heti tuli puhelimellä kehoitus ajanvaramiseen.. Sitten vastasi lyhyesti. Kysyi sitten bonussysteemistä. Siihenkin tuli vastaus vuorokauden kuluttua sellaisella selityksellä, ettei selvään kysymykseen tullut suoraa vastausta. Nykyään ne virkailijat ovat nuoria , joilla ei ole joustolupauksia.
pannkien asiakaspalvelu
kohta ex-asiakas
2
231
Vastaukset
- hihhiiii
Heh heh. Nuoria virkailijoita.. :) Sanopas muuta. Sieltä on pistetty aikalailla vanhat pois. Kannattaa vaihtaa pankkia, jos tuntuu, ettei asiat tule selväksi lainkaan.
- nainen4
Mikä estää sinua varaamasta aikaa keskusteluun? Jos virkailija selittää liian nopeasti, pyydä toistamaan ja kaikki nuo asiat löytyy varmaan myös paperilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838