Kovin on nihkeää osuuspankin asiakaspalvelu. Piebtäkin asiaa kuysyessä yritettään vain varaamaan aika palvelusta.Haluan vain vetailla tilimuotoja.
Suoraan esim talletusnauvojalle ole puhelinnroa, ajanvaraus on eriytetty.
Muutaman kerran ajanvarauksessa käyneenä jäi tunne, että olisi pitänyt päättää siinä.
Lisäksi virkailija selitti niin nopeasti pankin eduksi bonusjärjestelmän, että tunsin tarvitsevani aikaa tiedon sulattamiseen.
Niimpä olen yrittänyt kysyä verkkopankin kautta viestinä pyytäen vastatusta verkkoviestinä. Heti tuli puhelimellä kehoitus ajanvaramiseen.. Sitten vastasi lyhyesti. Kysyi sitten bonussysteemistä. Siihenkin tuli vastaus vuorokauden kuluttua sellaisella selityksellä, ettei selvään kysymykseen tullut suoraa vastausta. Nykyään ne virkailijat ovat nuoria , joilla ei ole joustolupauksia.
pannkien asiakaspalvelu
kohta ex-asiakas
2
276
Vastaukset
- hihhiiii
Heh heh. Nuoria virkailijoita.. :) Sanopas muuta. Sieltä on pistetty aikalailla vanhat pois. Kannattaa vaihtaa pankkia, jos tuntuu, ettei asiat tule selväksi lainkaan.
- nainen4
Mikä estää sinua varaamasta aikaa keskusteluun? Jos virkailija selittää liian nopeasti, pyydä toistamaan ja kaikki nuo asiat löytyy varmaan myös paperilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661