Kovin on nihkeää osuuspankin asiakaspalvelu. Piebtäkin asiaa kuysyessä yritettään vain varaamaan aika palvelusta.Haluan vain vetailla tilimuotoja.
Suoraan esim talletusnauvojalle ole puhelinnroa, ajanvaraus on eriytetty.
Muutaman kerran ajanvarauksessa käyneenä jäi tunne, että olisi pitänyt päättää siinä.
Lisäksi virkailija selitti niin nopeasti pankin eduksi bonusjärjestelmän, että tunsin tarvitsevani aikaa tiedon sulattamiseen.
Niimpä olen yrittänyt kysyä verkkopankin kautta viestinä pyytäen vastatusta verkkoviestinä. Heti tuli puhelimellä kehoitus ajanvaramiseen.. Sitten vastasi lyhyesti. Kysyi sitten bonussysteemistä. Siihenkin tuli vastaus vuorokauden kuluttua sellaisella selityksellä, ettei selvään kysymykseen tullut suoraa vastausta. Nykyään ne virkailijat ovat nuoria , joilla ei ole joustolupauksia.
pannkien asiakaspalvelu
kohta ex-asiakas
2
236
Vastaukset
- hihhiiii
Heh heh. Nuoria virkailijoita.. :) Sanopas muuta. Sieltä on pistetty aikalailla vanhat pois. Kannattaa vaihtaa pankkia, jos tuntuu, ettei asiat tule selväksi lainkaan.
- nainen4
Mikä estää sinua varaamasta aikaa keskusteluun? Jos virkailija selittää liian nopeasti, pyydä toistamaan ja kaikki nuo asiat löytyy varmaan myös paperilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä372929- 622304
- 1732285
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 141340
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191