Olen asunut nuorena homeasuntolassa, jossa olin koko ajan pienessä kuumeessa ja muutenkin olo oli heikko. Tuolloin muistaakseni myös veriarvoni tutkittiin ja joku arvo oli rajojen ulkopuolella. SAirastelu loppui siihen, kun muutin pois. Tuosta homevauriosta sain tietää vasta, kun olin jo muuttanut ja syy oireilleni selvisi.
Toisen kerran altistuin työpaikalla, jossa löytyi hometta muvomaton alta. Siellä oireina oli se, että sairastelin koko ajan flunssaa ja tuli korvatulehdusta yms. Nämäkin oireet loppuivat, kun työpaikalla tehtiin homeremppa.
Tuostakin altistuksesta on muutama vuosi. Kuitenkin välillä tunnen nykyisin kuin puristuksen tunnetta rinnassa. Kipu ei tule rasituksessa vaan levossa. En tieä saisiko tällä perusteella aikaa lääkäriin. Mistähän tuo kipu voi johtua.
Jotakin häikkää epäilen jo sen perusteella, että olen pari kertaa käynyt ns. kansanparantajilla. Tuolloin minulla ei ollut mitään rintakipuoireita enkä kertonut heille mitään itsestäni. Kumpikin sanoi toisistaan tietämättä, että keihkoissani on jotakin häikkää. Lähinnä nyt mietityttää, että mikähän minua oikein vaivaa... :(
Keuhko-ongelmat homealtistuksen jälkeen
9
306
Vastaukset
- arvausta
Astma?
"Kuitenkin välillä tunnen nykyisin kuin puristuksen tunnetta rinnassa. Kipu ei tule rasituksessa vaan levossa. En tieä saisiko tällä perusteella aikaa lääkäriin."
- On mennyt sairaanhoito kehnoksi Suomessa, kun lääkärinaikaa pitää anella ja lopulta pääsee kuin kirjekurssin suorittaneelle lääkärille, joka ei tiedä mistään mitään.
Tarvitset ajan lääkärille, joka osaa tutkia eikä hutkia vaan.
Tuohan voi johtua mistä vaan:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00324- Keuhkosairas
Näin valitettavasti on, että täällä meillä päin on vaikeaa päästä lääkärille. Normaalisti menisin työterveyteen, minne pääsyä ei tarvitse anella( mielestäni tämä on todellakin työterveyden asioita muutenkin, koska siellä työpaikallahan olen altistunut), mutta olen tällä hetkellä kotihoidon tuella kotona. Silloin ei valitettavasti ole oikeutta työterveyshuoltoon.
Muutoinkin tuntuu, että kaikki sairaudet iskevät nyt kotona ollessa päälle.T yöni oli todella stressaavaa ennen kuin jäin äitiyslomalle ja niinhän sitä normaalistikin on, että kun "jäät lomalle" niin silloin ne sairaudet iskevät....Ehkä joku päivä pitää soittaa sinne lääkärin ajanvaraukseen. Pitää vaan tarkkaan miettiä, että mitä niille sanoo, että eivät heti sano, että mee yksityiselle...
- Tarvitset tietoa ja
L-a, L-b ja Bif hyötybakteereita mm keuhkojen limakalvoille, välttämättä et edes tarvitse lääkäriä, mutta tietoa tarvitset:
""Lainaus alkaa.
Kvht. -altistuneen oiretesti.
Tämä sivu on päivitetty 03 joulukuu 2012
*L-a, L-b ja Bif ovat bakteereita, joilla palautetaan limakalvojen luontaiset bakteerikannat.
*L-a, L-b ja Bif bakteerit ovat ainoa lääkinnällinen lääke kosteusvaurio hometta vastaan.
*Nämä bakteeri-ohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kvht-altistuksesta ei olisikaan kyse.
Huomioi ensin tämä:
Kvht-altistuneen hoito menee näin esimerkiksi oirehtiminen 40-osuman saaneella:
1.>>>> Pyrit kvht-altisteettomiin tiloihin jolloin kvht-altistumisen oireista häviää noin puolet, eli jäljelle jää noin 20-oiretta.
2. >>>>Syöt riittävästi ja riittävän kauan po tärkeimpiä bakteereita. Jäljelle jää noin 0….5 oiretta joka on normaali/terve tila.
a. Mikäli oireilu jämähtää paikoilleen noin 10-osuman seudulle niin, joko et ole saanut po bakteereita riittävästi, tai
b. Kvht-altistut edelleen tietämättäsi koska kvht-gogktailit eivät välttämättä haise!
Syy siihen miksi rivilääkärit leimaavat kvht-altistuneen mielenvikaiseksi selviää testistä.""
Jatkuu oiretestissä.
Testaa ja yllätyt!
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/ - novittujoooooooo
Pidetäänpä taas Suoli24ssa tautiarpajaiset jossa googlepätevöityteen kotilääkärit jakelee asiantuntevia viisauksiaan. Yksi yleisimmistä sairauksien ja oireiden pahentajista on virus nimeltä lorvimus suomikaxneljämys. Paras lääke tähän on tuhria itsensä suoraan vessassa paskalla ja ihan aidosti. Suoli24 on vain keinotekoista paskaa ja mehän tiedetään millainen vaikutus keinotekoisilla asioilla on kehoon. Joten... hyvää kesää vltun paskajoosepit;D
- Aika ilmeistä
Onko omistamasi pikkuverstas siis jo noin huonossa kunnossa?
- Jetta G
Itse olen asunut homehirsitalossa, joka oli vieläpä uusi rakennus. Oireet olivat sen mukaiset. Rakentajafirma Ollikaisen Hirsirakenne teki virheen rakennusvaiheessa ja aiheutti vakavan kosteusvaurion. Mitään ei Ollikaisen Hirsirakenteella rakennusvirheestä myönnetty eikä korvattu. Itse piti maksaa tuhottoman kalliit korjaustyöt, jotta Ollikaisen hirsitalojen aiheuttamat homevauriot saatiin korjattua.
- Keuhkot omaantestiin
Hanki happisaturaatiomittari 50-250 euroa. Sillä voit seurata miten keuhkot toimivat puhtaassa ulkoilmassa ja myrkyllisessä sisäilmastossa. Yhtä lahjomaton ilmoittamaan totuuksia kuin homekoira. Voit sitten vertailla tuloksia ja näet missä hapetus toimii hyvin ja missä huonosti. Mittaile erilaisissa olosuhteissa sisälläkin ilmankosteuden ja ilmavirtausten muutokset huomioiden sekä oireiletko vai et sillä mittaushetkellä. Homeitiötkään ei ole kuulemma aktiivisia aina. Vaikka nehän ei meidän terveydenmenetyksiin ole yksin olleet vaikuttamassa.
Happisaturaatiomittaus, kyllä se joitakin kosteus- ja homemittauksia luotettavampi tutkimusmenetelmä on kosteusvauriorakennuksessa sairastuneille "Tee se itse naisille ja miehille" vaikka ei ole herrojen hyväksymä. Tee mitä teet mutta omalla vastuullasi ei siinä mitään. - Keuhkot omaantestiin
Keuhkot omaantestiin kirjoitti:
Hanki happisaturaatiomittari 50-250 euroa. Sillä voit seurata miten keuhkot toimivat puhtaassa ulkoilmassa ja myrkyllisessä sisäilmastossa. Yhtä lahjomaton ilmoittamaan totuuksia kuin homekoira. Voit sitten vertailla tuloksia ja näet missä hapetus toimii hyvin ja missä huonosti. Mittaile erilaisissa olosuhteissa sisälläkin ilmankosteuden ja ilmavirtausten muutokset huomioiden sekä oireiletko vai et sillä mittaushetkellä. Homeitiötkään ei ole kuulemma aktiivisia aina. Vaikka nehän ei meidän terveydenmenetyksiin ole yksin olleet vaikuttamassa.
Happisaturaatiomittaus, kyllä se joitakin kosteus- ja homemittauksia luotettavampi tutkimusmenetelmä on kosteusvauriorakennuksessa sairastuneille "Tee se itse naisille ja miehille" vaikka ei ole herrojen hyväksymä. Tee mitä teet mutta omalla vastuullasi ei siinä mitään.Lisään vielä, että kun on kyseessä sairaat keuhkot ja sairas rakennus.
Joku voisi selvittää miten allergia sopisi vielä tuohon kuvioon. Vaikka Lääkäri 2.
Luulisi senkin sopivan jotenkin kuvioon mukaan.
Lukema 100 tuossa mittarissa kai tarkoittaa jotain hyperventilaation tapaista juttua.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyperventilaatio
Sellainen mittari vielä mihin jää muistiin lukemat ja käyrät ja voidaan tulostaa epäilijöille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771