Niiin, päätin tulla tänne nyt puhumaan tästä.
Nykyään säikähdän helkkarin helposti... jos on vaikka hiljaista, ja joku aloittaa puhumisen, säikähdän heti.
Muutenkin olen nykyään vähän outo.
Yöllä herätessäni luulin kerran kaveriani poikaystäväksi, säikähdin ja hoin siinä jotain "mitä vittua" vaikka eihän ne edes näyttänyt samanlaisilta...
Jos olen väsynyt, ja laitan silmät kiinni alan kuulla ääniä.
Laitoin 5 sekunniksi silmät kiinni, ja ihan kun poikaystäväni olisi puhunut jotain. Sitten hän koski minuun, ja sain kauheen kohtauksen ja huusin "mitä vittua sä teet" ...
vaikka sehän vaan silitteli hiuksiani...
Eilen kun katoin kaverin kans kauhuleffaa, laitoin silmät vähäksi aikaa kiinni..
Näin mun perheen vituttavimmat ihmiset, ja niiltä oli revitty päät irti.
Kaks jotain tyyppiä kuiskaili siinä samaan aikaan jotain "Tee sä se." tai jotain tollasta... säpsähdin sit siitä. Samalla ku katottiin leffaa, säikähin ilman mitään syytä. Yhtäkkii vaan säikähdin. Tai säpsähdin, emmä tiiä. Monta kertaa oon kuullu tyyliin just ku oon nukahtamassa jotain ääniä. Kerran kuulin koiran haukuntaa ihan korvan juuresta, kerran miehen äänen...
Samalla myös nään sivusilmällä jotain mustia varjoja... tai sit tää kaikki on vaan mielikuvitusta.. mut tietääks kukaan mitä tää voi olla ? käyn psykologilla, mulla todettu masennus ja jotain lievää ahdistushäiriöö... mietin vaan, et pitäskö puhuu sille tästä vai ei.
Säikähtely, äänien kuuleminen
4
506
Vastaukset
- valoa elämääsi
Muuten tiesitkö säikähtelijä, että joku sinulle pahaa tahtova ihminen voi jopa tuhota toisen elämän lähettämällä matkojen päästä pelottavia hahmoja luoda mieleesi kauhistuttavia mielikuvia.
Olen tuntenut tälläisen ihmisen. Sen jälkeen kun hän minulle paljastui, pelkoni häipyivät. Siskoani hän vainosi niin ettei hän voinut nukahtaa.
Sama tyyppi yritti käyttää voimaansa minuunkin. Sen jälkeen kun olimme nähneet, hän jälkeenpäin pystyi loihtimaan minulle "satojen irvistelevien pirun naamojen kehän" juuri kun yritin päästä uneen.
Wanhan ohjeen mukaan keskityin kirkkaan auringon paisteeseen. Paha kehä alkoi väistymään. Pääsin rentoutumaan ja uni tuli.
Sama ihminen pystyy luomaan poltergeist-ilmiötä, kuten nyt näinäkin päivinä. Tavaroita ja esineitä siirtyy kovalla kolinalla, mutta en piittaa näistä vähääkään kun tiedän niiden lähettäjän. - Keissa
Nyt mennään metsään että humisee - tarkoitan noita poltergeist-juttuja. Kyllä henkimaailma on olemassa, mutta kyllä aloiuttajalla on selvästi psykologisia harhoja. Ihan ehdottomasti noista äänistä, säikähtämisistä pitää jutella psykologille jotta hän osaa antaa sopivaa hoitoa ja terapiaa.
En halua loukata, valoa elämään, kommentoijaa, mutta kyllä spyyken oireistga on nyt vain kysymys.Todellisuuden ja aistiharhojen rajat hämärtyvät helposti etenkin sensitiivisillä, herkillä ihmisillä. Tässä tarkoitan hyvin vahvaa henkistä ja psyykkistä väsymystilaa. Tässä tilassa esim. kuljettaja on liikenteessä ollessaan vaaraksi itselle sekä muille.
Viimeisestä hyvin vahvasta uupumustilasta on jo vuosia. Siinä ei silti uneen pääsy ole itsestään selvää. Väsynyttä ajatusta voi kuitenkin ohjata turvallisempiin mielikuviin.
Aloittajan ongelmassa aina ei terveyskeskuslääkäri välttämättä auta mitään; pillerit eivät ole ratkaisu vaan alaan perehtyneen koulutetun asiantuntijan neuvot, ehkä terapeutille ohjaaminen.
- Kysy pois lääkäriltä
Onko nuo kaikki tapahtuneet unen ja valveen rajamailla, kun olet hetkeksi melkein torkahtanut? Kyllähän silloin voi uni sekoittua valveeseen, mutta "harhat" haihtuvat kun havahtuu. Onko sinulla krooninen univaje tai jotain unihäiriötä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1885441- 1691671
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691028
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6847Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124827- 57814
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192798En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66769- 76751