Onkohan kunnollisia naisia olemassakaan Savossa ?

tuskin on

Ihmetyttää tämä jatkuva peräkammarin jannujen kysely täällä kevytkenkästen naisten perään,kyllähän tuon jokkainen tietää että niitä löötyy, sieltä missä anniskeoikeudet on kunnossa.
Paljo hankalampi mysteeri on missä liikuskellee oikeat sinkku naiset ja nimenomaan naiset yli 30v sillä sitä nuoremmathan on vielä tyttösiä.
Sellaiset naiset jotka eivät juo eikä notku näissä anniskelupaikoissa ja eivät ole jatkuvaan suhteessa eri miesten kanssa vaan ovat kunnollisia yhden miehen perhekeskeisiä naisia.

Vuan suottapa minä tämmösiä kyselen ku eehän tipaton ja savuton mies kuitenkaa kelepoo kellekkää.

208

8183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Singerziczac

      Naiset on nii itsenäisii nykyään, eivät tartte "elättäjjee"

      • ei savolainen

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...


      • ljhko90jdg
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Sinä itse kyllä nyt asetat itsesi savolaismiehen yläpuolelle ja kovaa. Ja vähän kaiken yläpuolelle.


      • treffiseuraa3
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        On olemassa tosin täytyy sanoa, että on myös kotirouvia jotka pettävät. Tämän voin sanoa kokemuksena kun olen http://www.treffihaku.net -sivustolla itsenyt itselleni elämänkumppania. Noin kymmenestä vastauksesta yksi tai kaksi on varattujen naisten, jotka etsivät vain seksiseuraa. Kolmisen vastausta on taas sinkuilta jotka etsivät myös sitä sänkyseuraa. Mutta kuitenkin viisi kymmenestä vastauksesta on asiallisia joista yleensä menen treffeille yhden kanssa. Kyllä se savolainen kumppani löytyy kun etsii oikeista paikoista!26


      • (%%¤/#/¤#¤¤")
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Voe sinnuu. Valitettawast sawolaesii on joka paikas rowajärven eteläpuoleisessa suomenmuassa. Varmaan yli puolella kehäkolmosen sisällä olijallakin on sorkat tiukasti kiinni sawolaisessa sontakasassa. Se ei savolaisuutta verestä karkota, jos ny sattuu mutsi ja fatsi oleen muka-hesalaisia. Savosta ne on sille muuttanu. Tai niien fatsi ja mutsi.

        Vähän oli vinlants-pettre-taalante-sippo-puuente-volkkia ja rannikko-sellasia. Nehi taisvat kopsata Ruåttin sortovallan aikaan 1700-1800-luvuilla muka-kielesä matkimalla Ruåttin muka-"aatelisväkkee". Kuninkaan vasallit, voudit ja väärnpliktiin pakko-otetut savolaiset pakko-omaksuivat kielen ja sitten sitä on viljelty siittä asti. Iliman sawolaisia ei Ruåttikaan olisi ollut mikään "suurvalta". Hakkapeliitat olivat sawolaisia ja ilman heitä olisi itänaapurin sen aikaiset "suurteot" jääneet tekemättä.

        Minen ole tätä ihan isse hiffannu, vaan näin on historian oopuksiin kirjattu. Miuta on ihan turha morkata. Syypäät onvat tunnettuja. Pitäs hiukka tutkia maamme historiaa, ennenkuin vedellään miinuksia tai suotta morkataan yhtä kansamme ansioitunutta osaa. Tarkotan sawolaisia.


      • TheOtus
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Ihan tuosta alkoholinkäyötstä ja notkumisesta... Kyllä mua hieman häiritsisi se että olen itse absolutisti ja nainen haluaa joka ilta juomaan. Ei tuo oikein voisi toimia, ellei nainen sitten ole kertakaikkinen jumalatar jonka eteen tekisin mitä vain. = )


      • vaikeeksi meni
        TheOtus kirjoitti:

        Ihan tuosta alkoholinkäyötstä ja notkumisesta... Kyllä mua hieman häiritsisi se että olen itse absolutisti ja nainen haluaa joka ilta juomaan. Ei tuo oikein voisi toimia, ellei nainen sitten ole kertakaikkinen jumalatar jonka eteen tekisin mitä vain. = )

        No jumalatarta et suomesta löydä, sellaista jota kukaan katsoisi kun juo. Saat mennä melko pitkälle eteläeurooppaan että löydät, mutta siellä naisetkaan ei notku ryyppäämässä, vaan syömässä ja kahviloissa.


      • melko akka
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        lainaten"että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...
        sähän et itse suvaiteve savolaisia..homot menee... ulkomaalaiset menee.... mene sinäkin...rasisti.


      • Workman..
        vaikeeksi meni kirjoitti:

        No jumalatarta et suomesta löydä, sellaista jota kukaan katsoisi kun juo. Saat mennä melko pitkälle eteläeurooppaan että löydät, mutta siellä naisetkaan ei notku ryyppäämässä, vaan syömässä ja kahviloissa.

        Olet sie Eu n uhri?


      • savottaret
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        kunnon naiset löytyy kehä kolmosen ulkopuolelta eli savosta.itse löysin sellaisen oikean savolaisen,eipä tuota tarvinnut etsiä käveli ihan itse 20 kilometriä puolitiehen vastaan.kysyin tytöiltä ettäs minne on matka sanoin että itsellä samaan paikkaan,ja tarjosin kyydin.perillä yksi tyttö laski autosta muut tytöt pois ja istui kyytiin takasin ja on vieläkin sama tyttö aina kyydissä.siitä taitaa olla jo muutama kuunkierto oli muuten helluntai 1973.sanovat että ei sitä etsimällä löydä tarvitaan hyvää tuuria.jos ei heilaa helluntaina ei sitä ole koko kesänä.tämä pitää paikkansa,toisilla on jussi tyttö ja syksyllä ei ole enää sitäkään.hyvät tytöt ja typykät löytää savosta jos emäntää etsii.nyt keula kohti savoa kaikki poikamiehet ja haku päälle


      • :))
        treffiseuraa3 kirjoitti:

        On olemassa tosin täytyy sanoa, että on myös kotirouvia jotka pettävät. Tämän voin sanoa kokemuksena kun olen http://www.treffihaku.net -sivustolla itsenyt itselleni elämänkumppania. Noin kymmenestä vastauksesta yksi tai kaksi on varattujen naisten, jotka etsivät vain seksiseuraa. Kolmisen vastausta on taas sinkuilta jotka etsivät myös sitä sänkyseuraa. Mutta kuitenkin viisi kymmenestä vastauksesta on asiallisia joista yleensä menen treffeille yhden kanssa. Kyllä se savolainen kumppani löytyy kun etsii oikeista paikoista!26

        Että ihan KOTIrouvia? Vai rouvia yleensä?
        Taitaa tämänpäivän rouvat käydä töissä siinä missä miehetkin.


      • oekeita immeisiä
        vaikeeksi meni kirjoitti:

        No jumalatarta et suomesta löydä, sellaista jota kukaan katsoisi kun juo. Saat mennä melko pitkälle eteläeurooppaan että löydät, mutta siellä naisetkaan ei notku ryyppäämässä, vaan syömässä ja kahviloissa.

        mänkee hyvät pojat hakemaan kuupasta tumma tulinen naene jos ei muualta löydy.suattaa kestee käen kukunnasta seuraavaan kukuntaan tae on jiänä ihan eloomaks.mutta savolaenen kestää usiamman kukunnan ajan ja ompaha ihan luotettava elämän taepaleella,aena kottii viäntää takas illan tullen.suattaapi olla että tuo vielä ukon turjakkeelle muutaman kaljankin vaekka ei ite sitä juo.


      • tummatukkainen2
        treffiseuraa3 kirjoitti:

        On olemassa tosin täytyy sanoa, että on myös kotirouvia jotka pettävät. Tämän voin sanoa kokemuksena kun olen http://www.treffihaku.net -sivustolla itsenyt itselleni elämänkumppania. Noin kymmenestä vastauksesta yksi tai kaksi on varattujen naisten, jotka etsivät vain seksiseuraa. Kolmisen vastausta on taas sinkuilta jotka etsivät myös sitä sänkyseuraa. Mutta kuitenkin viisi kymmenestä vastauksesta on asiallisia joista yleensä menen treffeille yhden kanssa. Kyllä se savolainen kumppani löytyy kun etsii oikeista paikoista!26

        voi taivas että kotirouvat pettää.kyllä se on kukkua tuolta treffi hakusesta kun katsoo niin ukko miehet hakevat virikettä suhteeseensa ja jos erehdyt katselemaan heidän plokoaan niin heti muna kuvaansa lähettelevät hyi ,ja milloin mitäkin viestejä siat nakkelevat yksi lähetteli viestijänsä naitattaa ja nakki makkaraasa esitteli hyi,


      • facebooossss
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Tuo on juuri sitä rasismia, josta sitten muita syytät, savolaisia. Taidat olla niin tyhmä ,että et sitä vaan älyä.


      • Hugg
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Vaikutat tyypilliseltä helsinkiläiseltä. Luulee olevansa suvaitsevainen, kun todellisuudessa epäaito ja nokkapystyssä kulkeval toisia arvosteleva ja rasisti (leimaat savolaiset kaikki pienen kokemuksesi pohjalta). Niin ne pikkutytöt todella ovat kuten aloittaja selvitti.

        Savossa avioidutaan aiemmin kuin esim stadissa ja yli kolmikymppistä fiksua naista on todella vaikeaa löytää. Etenkään ravintoloista, jossa naiset ovat kännissä ja monesti niitä niitä baarikukkasia, jotka juoneen ja tupakoineen näköisiä.

        Aika mahdoton yhtälö on löytää baarista fiksua naista yli 30 v. Korkeintaan naisporukan hiljaisin, joka ei juo ja polta. Sellaisiin törmää ja todellakin kannattaa mennä juttelemaan ja pyytää nopeasti puh. nro. Ne vilkkaat porukassa nimittäin tulevat kateelliseksi nopeasti ja vaihtavat paikkaa, kun joukon fiksuin tässä mielessä saa huomion.

        Aloittajajalle: Kai meidän on pakko opetella tanssimaan lavatansseissa... itse en kyllä haluaisi milään, mutta jostain syystä naiset käy siellä meidän iässä. Humppapaikoja riittää Savossa tai ainakin lavapaikkoja. Itse en kyllä ole käynyt, mutta tiedän.


      • Hugg.
        :)) kirjoitti:

        Että ihan KOTIrouvia? Vai rouvia yleensä?
        Taitaa tämänpäivän rouvat käydä töissä siinä missä miehetkin.

        Ei muuten käy. Lapsiperheitä on.


      • :))
        Hugg. kirjoitti:

        Ei muuten käy. Lapsiperheitä on.

        Suurin osa lapsiperheiden "rouvista" käy töissä.
        Jos hoitaa pieniä lapsiaan kotona niin ei ole tosiaankaan mikään kotirouva. Missä nämä pieniä lapsiaan hoitavat naiset pettävät? Leikkipuistoissa vai?


      • savon seleväpiä emäntä
        savottaret kirjoitti:

        kunnon naiset löytyy kehä kolmosen ulkopuolelta eli savosta.itse löysin sellaisen oikean savolaisen,eipä tuota tarvinnut etsiä käveli ihan itse 20 kilometriä puolitiehen vastaan.kysyin tytöiltä ettäs minne on matka sanoin että itsellä samaan paikkaan,ja tarjosin kyydin.perillä yksi tyttö laski autosta muut tytöt pois ja istui kyytiin takasin ja on vieläkin sama tyttö aina kyydissä.siitä taitaa olla jo muutama kuunkierto oli muuten helluntai 1973.sanovat että ei sitä etsimällä löydä tarvitaan hyvää tuuria.jos ei heilaa helluntaina ei sitä ole koko kesänä.tämä pitää paikkansa,toisilla on jussi tyttö ja syksyllä ei ole enää sitäkään.hyvät tytöt ja typykät löytää savosta jos emäntää etsii.nyt keula kohti savoa kaikki poikamiehet ja haku päälle

        Melekeen tuollaviisiin käv meillekkiin. Emäntä olj tyttöpiänä kölökkimässä tien toeselle puolen, ku siihe viäntääty isäntä moottorjpyörällä ja pyssäätti siihe, että paljasjalaka Savon neito piäs mänemää. Kahto siinä mies, että tuossapa oes hänelle emäntä ja ku sitten toesella kertoo näkvät uuvestaan, nii jopa kysäsj poeka, mihinkä sitä oot mänössä, ja eikö tuo vastant, että "piättömästi tiällä vua harhaelen"!
        No, eipä siitä kaavan männy, ku piä pyötäht paekalleen, ja siitä pittäen on paljasjalakasella tytöllä ollunna piä: perheenpiä! Onpa sitä mänty yhtä matkoo jo neljäättäkymmntä vuotta, eikä tää emäntä ou kyllä puariloessa notkuillu eikä muitten ukkoen perrään hötkyilly, omasa kaenalo on kelevannu, ja omasakkaa ei viinoo veä, mut ossoo kyllä puhuva ja pussata!


      • Tulihan se sieltä
        ljhko90jdg kirjoitti:

        Sinä itse kyllä nyt asetat itsesi savolaismiehen yläpuolelle ja kovaa. Ja vähän kaiken yläpuolelle.

        Ai että jos savolaismiehistä on huonoja kokemuksia, se on ylpeyttä :D


      • NÄKEE AIVAN SELVÄSTI
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Että sinun sielusi on huumaantunu pintaliitoon !

        oot hyvin lyhytpinnainen, ja kyvytön sitoutumaan järkiperäiseen, ja lujaan suhteeseen, sillä sinä et oo vielä nähny , etkä oppinu totuutta, vaikka kuinka olet "puolenmetrin" ihminen. (ymmärrätkö, mikä se on ) ?

        Sinä oot selvästi älykäs, mutta et näe totuutta ,-koska et koskaan oo sellaista joutunu, etkä päässy näkemäänkään, ja oot sen tähden aivan eksyksissä, ja luulet eksyksissä olemisen olevan sen, mitä varten oot tänne syntyny !

        Näen sinut, ja tyylisi, enkä sinua halua kutkuttaa, koska oot viiden minuutin tyyppi. Eikä sinuun voi luottaa missään tilanteessa, eikä kukaan.Joten OOT petturiainesta !


      • JA SINÄ KUTALE
        tummatukkainen2 kirjoitti:

        voi taivas että kotirouvat pettää.kyllä se on kukkua tuolta treffi hakusesta kun katsoo niin ukko miehet hakevat virikettä suhteeseensa ja jos erehdyt katselemaan heidän plokoaan niin heti muna kuvaansa lähettelevät hyi ,ja milloin mitäkin viestejä siat nakkelevat yksi lähetteli viestijänsä naitattaa ja nakki makkaraasa esitteli hyi,

        Majailet sellaisilla sivuilla, ja vielä tulet tänne hurskastelemaan !!!

        haesta nyt jo pitkä ummehtunu pieru !!!


      • TYÖNNÄ
        Tulihan se sieltä kirjoitti:

        Ai että jos savolaismiehistä on huonoja kokemuksia, se on ylpeyttä :D

        ETKÖ TODELLAKAAN näe, mikä HUMPUUKI sinä oot ! ET EES tajua sitä, että savolainen on nähny, että sinusta ei oo yhtää mihinkään !


      • helooouuu !
        TYÖNNÄ kirjoitti:

        ETKÖ TODELLAKAAN näe, mikä HUMPUUKI sinä oot ! ET EES tajua sitä, että savolainen on nähny, että sinusta ei oo yhtää mihinkään !

        TÄÄLLÄ MINÄ ! En juo viinaa, en polta tupakkaa ja pidän erilaisia harrastuksia yllä. Kakaroista ei vaivaa, onneksi ! Asun yksin nätissä pikkuboxissani.

        Ammatti on ja arvot käsittääkseni kohdillaan; kunnioitan vanhempia ja yritän olla siten kuin toivon muiden olevan minulle. Olen yli 40 v.

        Velkaa ei ole ja OLEN JUURI LAIHIKSELLA ! Eli sorea tyttö kun syksy saapuu : ) Vaikka ei painoa nytkään kuin 78 kg ja olen suht pitkä ( 171)

        Yksii asia harmittaa, en osaa tanssia enkä voi opetellaakkaan, koska korvassa eräs jutska. Mutta esim ravintolaan lähden siksi, jos siellä joku hyvä bändi. Mutta juon vain limua tai syön. Kesäteatteriin tai mökille tekis mieli : ) JA : EN TODELLA OLE MIKÄÄN KUIVA MUMMO KUIVINE JUTTUINEEN...Huumorintajua löytyy ; D ; D


      • heloooooouu edelleen
        helooouuu ! kirjoitti:

        TÄÄLLÄ MINÄ ! En juo viinaa, en polta tupakkaa ja pidän erilaisia harrastuksia yllä. Kakaroista ei vaivaa, onneksi ! Asun yksin nätissä pikkuboxissani.

        Ammatti on ja arvot käsittääkseni kohdillaan; kunnioitan vanhempia ja yritän olla siten kuin toivon muiden olevan minulle. Olen yli 40 v.

        Velkaa ei ole ja OLEN JUURI LAIHIKSELLA ! Eli sorea tyttö kun syksy saapuu : ) Vaikka ei painoa nytkään kuin 78 kg ja olen suht pitkä ( 171)

        Yksii asia harmittaa, en osaa tanssia enkä voi opetellaakkaan, koska korvassa eräs jutska. Mutta esim ravintolaan lähden siksi, jos siellä joku hyvä bändi. Mutta juon vain limua tai syön. Kesäteatteriin tai mökille tekis mieli : ) JA : EN TODELLA OLE MIKÄÄN KUIVA MUMMO KUIVINE JUTTUINEEN...Huumorintajua löytyy ; D ; D

        Täällä sama: ravintolaan menen noin 2 krt per vuosi, eli en todella mikään pubiruusu!


      • Osui ja upposi...
        :)) kirjoitti:

        Suurin osa lapsiperheiden "rouvista" käy töissä.
        Jos hoitaa pieniä lapsiaan kotona niin ei ole tosiaankaan mikään kotirouva. Missä nämä pieniä lapsiaan hoitavat naiset pettävät? Leikkipuistoissa vai?

        Haha : Nyt iski jollain omaan nilkkaan !!!! NO ehkä petät siellä leikkipuiston puskassa...Mistä teistä KOTIrouvista tietää...


      • yks aenakkii
        helooouuu ! kirjoitti:

        TÄÄLLÄ MINÄ ! En juo viinaa, en polta tupakkaa ja pidän erilaisia harrastuksia yllä. Kakaroista ei vaivaa, onneksi ! Asun yksin nätissä pikkuboxissani.

        Ammatti on ja arvot käsittääkseni kohdillaan; kunnioitan vanhempia ja yritän olla siten kuin toivon muiden olevan minulle. Olen yli 40 v.

        Velkaa ei ole ja OLEN JUURI LAIHIKSELLA ! Eli sorea tyttö kun syksy saapuu : ) Vaikka ei painoa nytkään kuin 78 kg ja olen suht pitkä ( 171)

        Yksii asia harmittaa, en osaa tanssia enkä voi opetellaakkaan, koska korvassa eräs jutska. Mutta esim ravintolaan lähden siksi, jos siellä joku hyvä bändi. Mutta juon vain limua tai syön. Kesäteatteriin tai mökille tekis mieli : ) JA : EN TODELLA OLE MIKÄÄN KUIVA MUMMO KUIVINE JUTTUINEEN...Huumorintajua löytyy ; D ; D

        Nonniin. Siinäpä ehta savolainen kunnon eukko ! Mitä täällä joku valittaa ettei löyvy.


      • Antsa vaan
        helooouuu ! kirjoitti:

        TÄÄLLÄ MINÄ ! En juo viinaa, en polta tupakkaa ja pidän erilaisia harrastuksia yllä. Kakaroista ei vaivaa, onneksi ! Asun yksin nätissä pikkuboxissani.

        Ammatti on ja arvot käsittääkseni kohdillaan; kunnioitan vanhempia ja yritän olla siten kuin toivon muiden olevan minulle. Olen yli 40 v.

        Velkaa ei ole ja OLEN JUURI LAIHIKSELLA ! Eli sorea tyttö kun syksy saapuu : ) Vaikka ei painoa nytkään kuin 78 kg ja olen suht pitkä ( 171)

        Yksii asia harmittaa, en osaa tanssia enkä voi opetellaakkaan, koska korvassa eräs jutska. Mutta esim ravintolaan lähden siksi, jos siellä joku hyvä bändi. Mutta juon vain limua tai syön. Kesäteatteriin tai mökille tekis mieli : ) JA : EN TODELLA OLE MIKÄÄN KUIVA MUMMO KUIVINE JUTTUINEEN...Huumorintajua löytyy ; D ; D

        Mistä baarista sut löytää?


      • fhjhjpdojhp
        Tulihan se sieltä kirjoitti:

        Ai että jos savolaismiehistä on huonoja kokemuksia, se on ylpeyttä :D

        Rasismia sulla on tuo , ja ylimielisyyttä. Olet vaan niin tyhmä, etteet edes sitä ymmärrä


      • :))
        Osui ja upposi... kirjoitti:

        Haha : Nyt iski jollain omaan nilkkaan !!!! NO ehkä petät siellä leikkipuiston puskassa...Mistä teistä KOTIrouvista tietää...

        Niiden KOTIherrojen kanssa vai?
        KOTImiehet nai KOTIrouvien kanssa lasten kaitsemisen lomassa puskissa. Nykyään kun miehetkin on hoitovapaalla. Mistä teistä KOTIherroista tietää.

        En ole ollut rouva koskaan joten en voi olla kotirouvakaan. Rouvaa minusta ei tule koskaan. Saa naida vapaasti ilman rouvittelua.


      • dhrdjhdpjh
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Tuo on rasismia, kun asuinpaikan ja ns heimon mukaan alat ihmisiä morkata. Olet vaan niin tyhmä ,ettet sitä edes sitten ymmärrä ,sinä "ei savolainen"


      • beauty butterfly
        ei savolainen kirjoitti:

        On, mutta ne naiset eivät ole savolaisia;) Ei vaines, itse olen kuvailemasi kaltainen nainen (alle 30v. tosin), mutta sen kuvan perusteella mitä olen savolaisista saanut, niin ei kyllä itselleni kelpaisi mieheksi. Toki ei saa oikeasti yleistää, mutta kuva savolaisista on hyvin negatiivinen kokemuksieni vuoksi, että kiinnostusta ei savolaisia kohtaan löydy. Itse tykkään älykkäistä, empaattisista, huumorintajuisista miehistä joilla on sydäntä. Ne miehet joita olen savossa tavannut, ovat olleet vähän ajatuksiltaan yksinkertaisia (rasistisia, homofoobikkoja ym.) ja aika tuomitsevia muita kohtaan sekä myös jossain määrin kieroja toimissaan, sekä että pidetään itseään jotenkin ylempiarvoisena kuin muut. Koen että muualla Suomessa useammat miehet ovat aidosti rehellisempiä sekä mukavia ja älyäkin löytyy:) Tyhmyys ja yksinkertaisuus on turnoff ja valitettavasti en ole savossa tavannut yhtäkään fiksua SEKÄ mukavaa miestä.

        Onnea kuitenkin etsinnällesi, jospa joku nainen sinulle löytyisi:)

        Ps. Tuo "ei notku anniskelupaikoissa" voi olla vähän luotaantyöntävä joillekin, eli tulee mieleen että olet absolutisti joka ei suvaitse toisten juovan koskaan edes skumppalasia tai että olet ex-alkoholisti. Kummassakaan ei ole mitään väärää ja mieltymyksensä kullakin, tuli vain mieleen, että tarvitseeko mahdollisen kumppanin elää juuri samoin kuin sinäkin...

        Joo mulla samanlaisia kokemuksia,mutta toisaalta nuo kaikki ominaisuudet voi liittää "suomalaiseen junttiin" ylipäänsä.Ovat tosiaan juuri tuollaisia kieroja ja suuret luulot itsestä (itsellä voi olla kamala kaljamaha ja silti arvostellaan naisia törkeästi)Mut se kertoo heidän huonosta itsetunnostaan ja sitä on paljon.Ja niinkauan kuin asetat ehtoja et saa mitään vaan jää luu käteen.


      • Hugg.
        Hugg. kirjoitti:

        Ei muuten käy. Lapsiperheitä on.

        No niin, nyt sinun pitää muuttaa DDR:ään. Valheenpaljastustestistöstä voi valita eri osa-alueita paraabelillä, joskus ne valitaan esim. koulutuksen puolesta ja perutaan pelkotiloissa. Et saa käyttää muita ihmisiä seksuaalin- ja seksin erottelemiseen.

        Ei, saa lähestyä, koska olet aivan kauheassa maniassa. Miksi haluat ohjailla coping-keino sukupuolellasi kerjäily- ja kosketteluvirkoja, koska et ole vielä neurologisen toiminnon periytyvyydessä? On sellainen on Jumalkäsite, kuin fokusaatio, josta uskonnosta voi esim. nestehukalla todeta paranoidin skitsofrenian. Se todetaan hormonitoimintojen ja symposiumin käytön takia.


      • ,.,.,.
        Hugg. kirjoitti:

        No niin, nyt sinun pitää muuttaa DDR:ään. Valheenpaljastustestistöstä voi valita eri osa-alueita paraabelillä, joskus ne valitaan esim. koulutuksen puolesta ja perutaan pelkotiloissa. Et saa käyttää muita ihmisiä seksuaalin- ja seksin erottelemiseen.

        Ei, saa lähestyä, koska olet aivan kauheassa maniassa. Miksi haluat ohjailla coping-keino sukupuolellasi kerjäily- ja kosketteluvirkoja, koska et ole vielä neurologisen toiminnon periytyvyydessä? On sellainen on Jumalkäsite, kuin fokusaatio, josta uskonnosta voi esim. nestehukalla todeta paranoidin skitsofrenian. Se todetaan hormonitoimintojen ja symposiumin käytön takia.

        Niin just.


    • öööööööööööööi

      Kyllä niitä naesia löytyy ihan mistä vaen ehtii. Seo itestä kiinni määtkö juttusille vae istutko puiston penkillä ja pelekästään kahtelet, ei se naene sieltä tule jos sie et osota kiinnostusta.

    • jennamenmet

      Noita tarpeita varten on eliittikumppanit yms. sivustot.

      Turha itseään vaivata lätisemällä asioista täällä.

      • daadirlandaa

        Juu ja täytyy sanoa, että toinen hyvä on http://www.jihaa.fi .Sinne vain seuraa etsimään olitpa savosta tai kainuusta.


    • paskamaailma666

      Naiset on sellaista huutokauppakamaa että lähtevät aina eniten tarjoavan mukaan, ei sellaisiin kannata kunnollisen miehen sotkeutua. Eikä tällaiseen paskamaailmaan kannata tehdä jälkikasvujakaan enää, maailma oli parhaimmillaan 1980-luvulla, sen jälkeen kaikki on mennyt vakavasti huonoon suuntaan tavallisen ihmisen kannalta, viimeisimpänä esimerkkinä nettivakoilujupakka, tavallisella kansalaisella ei ole enää minkäänlaista yksityisyydensuojaakaan, maailma on kuin painajaismainen valvontayhteiskunta Orwellin kirjassa 1984. Se oli muuten scifiä eikä mikään ohjekirja prkele!!

      • lifemocker

        ei maailma ole niin paha valvontayhteiskunta kuin suomi


      • paskamaailma666
        lifemocker kirjoitti:

        ei maailma ole niin paha valvontayhteiskunta kuin suomi

        Suomi, Eurooppa ja USA todellakin vaikuttaa kaikkein viheliäisimmiltä paikoilta tavalliselle ihmiselle. En kylläkään tiedä onko koko maailmassa jäljellä yhtään maata jossa tavallinen ihminen olisi enää minkään muun arvoinen kuin verolehmä valtiolle!
        Sitten on vielä sekin että kaikki moraali on mädäntynyt, oikean ja väärän ero tahallaan hämärretty, ahneus, itsekkyys, mielivalta ja röyhkeys sekä muut primitiiviset ihmisten alhaisimmat vaistot määrää, naiset varsinkin on täysin moraalittomia ja selkärangattomia epäluotettavia irstailijoita, ei sellaisia voi kunnioittaa!
        Ikäänkuin paholainen olisi vallannut päättäjät, poliitikot ovat myyneet sielunsa ainakin talouselämälle liittoutuessaan suurpankkien ja -yritysten kanssa vehkeilläkseen hyväveli -klubeilla veronmaksajien kustannuksella etuja itselleen tavallisen kansan vahingoksi!! Jo 90-luvun lamassa kehitys nyrjähti tällaiseksi eikä näytä järkiintyvän koskaan enää.

        En voi suositella kenellekään syntymistä tällaiseen maailmaan, voin vaikuttaa valitettavasti vain siihen että omalla kohdalla jälkeläisiä ei tällaiseen maailmaan tule kärsimään. Vain siten voin vaikuttaa siihen että en tue tällaista järjestelmää, systeemi pakko-ottaa meikäläiseltä tukea verojen ja rikollisjoukkion (talouselämän ja poliitikkojen liittouma) säätämien lakien muodossa koko ajan mille en mahda mitään koska tavan kansalainen on kuohittu kaikista vaikutusmahdollisuuksista, lakot on tehty laittomiksi tai ainakin korvausvelvollisuus ylittää taloudelliset mahdollisuudet, jos lähettää eduskuntaan tai kansanedustajille sähköpostia tai nettipalautetta, se mitätöidään kuittaamalla se vain roskapostiksi häiriintyneeltä kansalaiselta vaikka viesti olisi täysin asiallinen, jne. mitäpä muuta rikollisjärjestöltä nimeltä eduskunta voisi odottaakaan...


      • Ylijäämämiehet

        "Naiset on sellaista huutokauppakama että lähtevät aina eniten tarjoavan mukaan", tuo on valitettavasti usein totta. Naiset valkkaa miehestä ykkösenä ulkonäön, sitten lompakon paksuuden ja sitten alfaurosmaisuuden. Kunnollisia miehiä jää yli koko suomessa sillä monet naiset vielä valitsee sinkkuuden koko loppuelämäksi.


      • so secret..
        lifemocker kirjoitti:

        ei maailma ole niin paha valvontayhteiskunta kuin suomi

        Miten niin? Kaikkia valvotaan ja ympäri maailmaa..


      • alijäämiä naisissaki
        Ylijäämämiehet kirjoitti:

        "Naiset on sellaista huutokauppakama että lähtevät aina eniten tarjoavan mukaan", tuo on valitettavasti usein totta. Naiset valkkaa miehestä ykkösenä ulkonäön, sitten lompakon paksuuden ja sitten alfaurosmaisuuden. Kunnollisia miehiä jää yli koko suomessa sillä monet naiset vielä valitsee sinkkuuden koko loppuelämäksi.

        Naisia jää sinkuiksi myös siksi, että suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.


      • thäh...
        alijäämiä naisissaki kirjoitti:

        Naisia jää sinkuiksi myös siksi, että suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.

        vai onko se toisinpäin, sillä ainakin treffipalstoilla ukkoja on enemmän.


      • Nykyaika sontaa

        "maailma oli parhaimmillaan 1980-luvulla,"

        Ainakin Suomessa oli kaikki silloin paremmin, työttömyysprosentti jotain 2% (täystyöllisyys käytännössä), rajat oli kiinni kaiken maailman itärikollisille, mamuille, okei turvapaikanhakijoita on otettu 70-luvulta alkaen mutta homma on täysin räjähtänyt käsiin 90 ja 2000-luvuilla.
        Itsellä ei aluksi ollut negatiivista mielipidettä EU:sta mutta kyllä EU:n haitat on ajanut jo aikoja sitten hyötyjen edelle, em ongelmat olisivat edes jotenkin hyväksyttäviä jos Suomi saisi enemmän rahaa sieltä mitä kait tapahtuikin pari ekaa vuotta, maksut nousee vuosi vuodelta, Kreikkavakuudet jne jne, ja mitä saamme vastineeksi?


      • Luvut pöytään
        alijäämiä naisissaki kirjoitti:

        Naisia jää sinkuiksi myös siksi, että suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.

        Ikä Miehet Naiset Yhteensä
        0– 4 155 281 148 802 304 083
        5– 9 151 706 145 274 296 980
        10–14 148 569 141 760 290 329
        15–19 163 421 157 292 320 713
        20–24 173 775 165 983 339 758
        25–29 175 226 166 069 341 295
        30–34 177 454 167 305 344 759
        35–39 169 502 160 340 329 842
        40–44 166 649 160 821 327 470
        45–49 188 707 184 591 373 298
        50–54 185 863 185 308 371 171
        55–59 187 478 191 717 379 195
        60–64 191 222 198 366 389 588
        65–69 158 967 172 561 331 528
        70–74 106 568 127 231 233 799
        75–79 78 139 105 940 184 079
        80–84 53 901 91 302 145 203
        85–89 25 782 59 277 85 059
        90– 8 412 30 113 38 525
        Yhteensä 2 666 622 2 760 052 5 426 674

        Siinä on mustaa valkoisella tilastokeskuksen sivuilta.
        Naisia on enemmän vasta 55-59 vuotiaiden ikäryhmässä, naisia on enemmän vain koska elävät pidempään.

        http://www.stat.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html


      • Ainakin saadaan
        Nykyaika sontaa kirjoitti:

        "maailma oli parhaimmillaan 1980-luvulla,"

        Ainakin Suomessa oli kaikki silloin paremmin, työttömyysprosentti jotain 2% (täystyöllisyys käytännössä), rajat oli kiinni kaiken maailman itärikollisille, mamuille, okei turvapaikanhakijoita on otettu 70-luvulta alkaen mutta homma on täysin räjähtänyt käsiin 90 ja 2000-luvuilla.
        Itsellä ei aluksi ollut negatiivista mielipidettä EU:sta mutta kyllä EU:n haitat on ajanut jo aikoja sitten hyötyjen edelle, em ongelmat olisivat edes jotenkin hyväksyttäviä jos Suomi saisi enemmän rahaa sieltä mitä kait tapahtuikin pari ekaa vuotta, maksut nousee vuosi vuodelta, Kreikkavakuudet jne jne, ja mitä saamme vastineeksi?

        kuulla kiistoja vakuuksista tai niiden huonoudesta tai olemattomuudesta, siis tätä saadaan EU-jäsenyydestä ja tietysti saa ministeri loistaa mielestään hyvästä sopimuksesta, jota ei tainneet muut juuri tahtoakkaan kuin Suomi poliittisen tilanteen takia. Ja kohta ollaan antamassa sitten uutta lainaa jälleen ja unohtuu se, että on sanottu että jää aina edelliseen nämä tällaiset. Hyvähän se vajavaisien takauksien saajana on olla nettomaksaja, se on sitä "mafia" maksua rauhasta ja vakaudesta joillekin epämääräiselle systeemille ja samoin tuet erinäisesti samoin.


      • innocent1
        Nykyaika sontaa kirjoitti:

        "maailma oli parhaimmillaan 1980-luvulla,"

        Ainakin Suomessa oli kaikki silloin paremmin, työttömyysprosentti jotain 2% (täystyöllisyys käytännössä), rajat oli kiinni kaiken maailman itärikollisille, mamuille, okei turvapaikanhakijoita on otettu 70-luvulta alkaen mutta homma on täysin räjähtänyt käsiin 90 ja 2000-luvuilla.
        Itsellä ei aluksi ollut negatiivista mielipidettä EU:sta mutta kyllä EU:n haitat on ajanut jo aikoja sitten hyötyjen edelle, em ongelmat olisivat edes jotenkin hyväksyttäviä jos Suomi saisi enemmän rahaa sieltä mitä kait tapahtuikin pari ekaa vuotta, maksut nousee vuosi vuodelta, Kreikkavakuudet jne jne, ja mitä saamme vastineeksi?

        Pieni korjaus.
        Me suomalaiset olemme olleet EU:n nettomaksajia heti alusta lähtien.


      • Nykyaika sontaa
        innocent1 kirjoitti:

        Pieni korjaus.
        Me suomalaiset olemme olleet EU:n nettomaksajia heti alusta lähtien.

        Piti nyt sitten ihan tarkistaa..

        "Suomen nettomaksuosuus 1995-2010
        Vuosi Nettomaksu, miljoonaa euroa
        1995 -70,8
        1996 72,6
        1997 30,1
        1998 -105
        1999 -200
        2000 275,9
        2001 -153
        2002 -4,9
        2003 -26,7
        2004 -69,6
        2005 -84,8
        2006 -241
        2007 -171,6
        2008 -318,5
        2009 -544,2
        2010 -300,2 "

        Nettosaaja suhteessa unionin budjettiin Suomi on ollut vuosina 1996, 1997 ja 2000.

        http://www.vm.fi/vm/fi/03_tiedotteet_ja_puheet/01_tiedotteet/20120921Suomen/name.jsp

        http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?contentid=97138&contentlan=1&culture=fi-FI#.UcW2YJxknQU


      • alijäämiä naisissaki kirjoitti:

        Naisia jää sinkuiksi myös siksi, että suomessa on enemmän naisia kuin miehiä.

        Turha yrittää jättä sinkku elemä joss naiset ett osa valita tai ei ole valmis asui mehen kansani. Myös kiva tietä ketä nainen osa näyttää miehille mitä haluan ja onko valmiiina keskustellu kansani. En usko että naiset on asosialinen. Netti deitalu voi olla turha joss naiset on erilainen netissä & netti ulkopuolella. Kannatta otta huomio että en riittä joss vaan mihet tiedä mitä haluan.


      • Olet nolla
        paskamaailma666 kirjoitti:

        Suomi, Eurooppa ja USA todellakin vaikuttaa kaikkein viheliäisimmiltä paikoilta tavalliselle ihmiselle. En kylläkään tiedä onko koko maailmassa jäljellä yhtään maata jossa tavallinen ihminen olisi enää minkään muun arvoinen kuin verolehmä valtiolle!
        Sitten on vielä sekin että kaikki moraali on mädäntynyt, oikean ja väärän ero tahallaan hämärretty, ahneus, itsekkyys, mielivalta ja röyhkeys sekä muut primitiiviset ihmisten alhaisimmat vaistot määrää, naiset varsinkin on täysin moraalittomia ja selkärangattomia epäluotettavia irstailijoita, ei sellaisia voi kunnioittaa!
        Ikäänkuin paholainen olisi vallannut päättäjät, poliitikot ovat myyneet sielunsa ainakin talouselämälle liittoutuessaan suurpankkien ja -yritysten kanssa vehkeilläkseen hyväveli -klubeilla veronmaksajien kustannuksella etuja itselleen tavallisen kansan vahingoksi!! Jo 90-luvun lamassa kehitys nyrjähti tällaiseksi eikä näytä järkiintyvän koskaan enää.

        En voi suositella kenellekään syntymistä tällaiseen maailmaan, voin vaikuttaa valitettavasti vain siihen että omalla kohdalla jälkeläisiä ei tällaiseen maailmaan tule kärsimään. Vain siten voin vaikuttaa siihen että en tue tällaista järjestelmää, systeemi pakko-ottaa meikäläiseltä tukea verojen ja rikollisjoukkion (talouselämän ja poliitikkojen liittouma) säätämien lakien muodossa koko ajan mille en mahda mitään koska tavan kansalainen on kuohittu kaikista vaikutusmahdollisuuksista, lakot on tehty laittomiksi tai ainakin korvausvelvollisuus ylittää taloudelliset mahdollisuudet, jos lähettää eduskuntaan tai kansanedustajille sähköpostia tai nettipalautetta, se mitätöidään kuittaamalla se vain roskapostiksi häiriintyneeltä kansalaiselta vaikka viesti olisi täysin asiallinen, jne. mitäpä muuta rikollisjärjestöltä nimeltä eduskunta voisi odottaakaan...

        Kuule mitäs vastaat jos ei kapakoissa tai käytä viinaa ollenkaan ja joo..en ole mikään uskovainen. taidat itse olla SENNÄKÖINEN luuseri notkumassa baareissa, että KUKAAN EI HUOLI !

        Nuo muut juttusi ; TYÖNNÄ:::


      • muija from savo
        Nykyaika sontaa kirjoitti:

        Piti nyt sitten ihan tarkistaa..

        "Suomen nettomaksuosuus 1995-2010
        Vuosi Nettomaksu, miljoonaa euroa
        1995 -70,8
        1996 72,6
        1997 30,1
        1998 -105
        1999 -200
        2000 275,9
        2001 -153
        2002 -4,9
        2003 -26,7
        2004 -69,6
        2005 -84,8
        2006 -241
        2007 -171,6
        2008 -318,5
        2009 -544,2
        2010 -300,2 "

        Nettosaaja suhteessa unionin budjettiin Suomi on ollut vuosina 1996, 1997 ja 2000.

        http://www.vm.fi/vm/fi/03_tiedotteet_ja_puheet/01_tiedotteet/20120921Suomen/name.jsp

        http://www.eurooppatiedotus.fi/public/default.aspx?contentid=97138&contentlan=1&culture=fi-FI#.UcW2YJxknQU

        HELVETTIIN NYT NOI EU -JUTUT TÄÄLTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        TÄÄLLÄ PUHUTAAN KUNNOLLISISTA SAVOLAISISTA NAISISTA !!

        KUTEN MINUSTA : )
        raitis, velaton, ei lapsia kiljumassa...ukko kuoli, joten jäin yksin. n. 40 vee. Koiran otan kohta, jos en miestä löydä ( KUNNOLLISTA SAVOLAISTA) ja sitä vehjettä ei tartte tulla minulle ekana tyrkyttää !

        Eli kuten ylläkin, muut nimimerkit....kyllä Savossa on kunnollisia naisia. Ravintolasta et heitä löydä !


      • Etsi sopiva maa
        paskamaailma666 kirjoitti:

        Suomi, Eurooppa ja USA todellakin vaikuttaa kaikkein viheliäisimmiltä paikoilta tavalliselle ihmiselle. En kylläkään tiedä onko koko maailmassa jäljellä yhtään maata jossa tavallinen ihminen olisi enää minkään muun arvoinen kuin verolehmä valtiolle!
        Sitten on vielä sekin että kaikki moraali on mädäntynyt, oikean ja väärän ero tahallaan hämärretty, ahneus, itsekkyys, mielivalta ja röyhkeys sekä muut primitiiviset ihmisten alhaisimmat vaistot määrää, naiset varsinkin on täysin moraalittomia ja selkärangattomia epäluotettavia irstailijoita, ei sellaisia voi kunnioittaa!
        Ikäänkuin paholainen olisi vallannut päättäjät, poliitikot ovat myyneet sielunsa ainakin talouselämälle liittoutuessaan suurpankkien ja -yritysten kanssa vehkeilläkseen hyväveli -klubeilla veronmaksajien kustannuksella etuja itselleen tavallisen kansan vahingoksi!! Jo 90-luvun lamassa kehitys nyrjähti tällaiseksi eikä näytä järkiintyvän koskaan enää.

        En voi suositella kenellekään syntymistä tällaiseen maailmaan, voin vaikuttaa valitettavasti vain siihen että omalla kohdalla jälkeläisiä ei tällaiseen maailmaan tule kärsimään. Vain siten voin vaikuttaa siihen että en tue tällaista järjestelmää, systeemi pakko-ottaa meikäläiseltä tukea verojen ja rikollisjoukkion (talouselämän ja poliitikkojen liittouma) säätämien lakien muodossa koko ajan mille en mahda mitään koska tavan kansalainen on kuohittu kaikista vaikutusmahdollisuuksista, lakot on tehty laittomiksi tai ainakin korvausvelvollisuus ylittää taloudelliset mahdollisuudet, jos lähettää eduskuntaan tai kansanedustajille sähköpostia tai nettipalautetta, se mitätöidään kuittaamalla se vain roskapostiksi häiriintyneeltä kansalaiselta vaikka viesti olisi täysin asiallinen, jne. mitäpä muuta rikollisjärjestöltä nimeltä eduskunta voisi odottaakaan...

        Hyvä mies, muuta maata! Itse tein näin ja olen ollut onnellinen.


      • Aing
        aingman kirjoitti:

        Turha yrittää jättä sinkku elemä joss naiset ett osa valita tai ei ole valmis asui mehen kansani. Myös kiva tietä ketä nainen osa näyttää miehille mitä haluan ja onko valmiiina keskustellu kansani. En usko että naiset on asosialinen. Netti deitalu voi olla turha joss naiset on erilainen netissä & netti ulkopuolella. Kannatta otta huomio että en riittä joss vaan mihet tiedä mitä haluan.

        aing? :D Mistä nimimerkkisi tulee?


      • ahgfds
        muija from savo kirjoitti:

        HELVETTIIN NYT NOI EU -JUTUT TÄÄLTÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        TÄÄLLÄ PUHUTAAN KUNNOLLISISTA SAVOLAISISTA NAISISTA !!

        KUTEN MINUSTA : )
        raitis, velaton, ei lapsia kiljumassa...ukko kuoli, joten jäin yksin. n. 40 vee. Koiran otan kohta, jos en miestä löydä ( KUNNOLLISTA SAVOLAISTA) ja sitä vehjettä ei tartte tulla minulle ekana tyrkyttää !

        Eli kuten ylläkin, muut nimimerkit....kyllä Savossa on kunnollisia naisia. Ravintolasta et heitä löydä !

        Mutta mista Sinut tavoitan????????????????????????????????????


      • tyhymä uot
        Aing kirjoitti:

        aing? :D Mistä nimimerkkisi tulee?

        Oisko vaikka A. Ingman?


      • Ja sä meinaat, et joku on kiinostunu siitä, katsotko netistäs pornoa vai et =) Veikkaan että Ahtisaaren Martin PERÄPUKAMA kiinnostaa maailmaa enemmän ku sun olemassaolo, saati yksityisyys,,,hanki elämä =)=)


    • oonvuan

      No tiällä ainaki on yks...semmonen kunnollinen...

    • rahoittunut jo

      Täälläkin olis yksi, tosin jo 50 , mutta kuitenkin...

      • kypsämimmi

        Nii ja täällä ois semmonen tytönhupakko 60 vuat.


      • savossa50+

        No täällä olis yksi savolaismies 50 . Kirjoitteleppa enemmän. annan myöhemmin tietoa jos kiinnostaa.


      • Tummaleski
        savossa50+ kirjoitti:

        No täällä olis yksi savolaismies 50 . Kirjoitteleppa enemmän. annan myöhemmin tietoa jos kiinnostaa.

        Heiii!

        Minäkin olen päälle 50v. ihan kunnollinen , en ota alkoa enkä petä...
        Jos kiinnostuit , laita viestiä tulemaan...


      • maalaiskaupunkilaine
        savossa50+ kirjoitti:

        No täällä olis yksi savolaismies 50 . Kirjoitteleppa enemmän. annan myöhemmin tietoa jos kiinnostaa.

        Mitä sinä "vanhoista" eukoista...MInä olen 4-kymppinen ja raitis sekä velaton : )
        En kitkerä enkä katkera. En lihava enkä laiska. Niin: että kyllä meitä löytyy : ).
        Ja sinkku olen ollut 5 vuotta. Pubista en ole äijää etsiny. Lähde vaikka raveihin mun kanssa !?


      • savossa50+
        Tummaleski kirjoitti:

        Heiii!

        Minäkin olen päälle 50v. ihan kunnollinen , en ota alkoa enkä petä...
        Jos kiinnostuit , laita viestiä tulemaan...

        No jos minua tarkoitit niin miten tavoitan Sinut


      • Etsivä ei löydä?
        kypsämimmi kirjoitti:

        Nii ja täällä ois semmonen tytönhupakko 60 vuat.

        Mistä sinut löydän?


    • Savon Sulttaani

      Savolaiset naiset ovat lähes täydellisiä, viat vain puuttuu xD

    • Yksi(nainen)

      Olen 33-vuotias kuopilainen nainen. Takana muutama vuosi sinkkuutta ja yksi kumppani (entinen aviomies). Tyypillinen tarina eli luottamus ihmisiin, etenkin miehiin mennyt. Helpompaa olla yksin kuin hakata päätä seinään epäluotettavan ja itsekkään miehen kanssa. Voi sitä onnea, jos joku päivä tapaisin rehellisen, toisen huomioon ottavan ei-jokapäiväryyppäävän miehen, joka arvostaa parisuhdetta ja naistaan sekä tietysti itseään. Ei ole vielä sitä ihmettä nähty. Mukavaa kesää kaikille.

      • naivia toimintaa

        Miksi sinä alunperin valitsit epäluotettavan ja itsekkään miehen.

        Miksi teit tyhmän ratkaisun?


      • haist.paska ämmät
        naivia toimintaa kirjoitti:

        Miksi sinä alunperin valitsit epäluotettavan ja itsekkään miehen.

        Miksi teit tyhmän ratkaisun?

        Sehän ei ole mitään uutta että naiset valitsee kovaäänisen itseään täynnä olevan retkun eivätkä edes huomaa kilttiä ja kunnollista miestä. Jos huomaavatkin niin asenne on hyvin halveksiva.


      • zrs
        haist.paska ämmät kirjoitti:

        Sehän ei ole mitään uutta että naiset valitsee kovaäänisen itseään täynnä olevan retkun eivätkä edes huomaa kilttiä ja kunnollista miestä. Jos huomaavatkin niin asenne on hyvin halveksiva.

        hyvin sanottu, veli


      • tämmönen tapaus
        haist.paska ämmät kirjoitti:

        Sehän ei ole mitään uutta että naiset valitsee kovaäänisen itseään täynnä olevan retkun eivätkä edes huomaa kilttiä ja kunnollista miestä. Jos huomaavatkin niin asenne on hyvin halveksiva.

        Mitä, jos on vähän kumpaakin. Eli saatan joskus olla tuollainen kuvailemasi kovaääninen itseään täynnä oleva mies, mutta toisaalta olen kyllä kunnollinen yhden naisen mies. En harrasta yhdenyön juttuja ja aina, jos on juttua jonkun naisen kanssa niin haluaisin/toivoisin hänestä seurustelu kumppania.
        Enkä voisi pettää ikinä!


      • röyh !
        tämmönen tapaus kirjoitti:

        Mitä, jos on vähän kumpaakin. Eli saatan joskus olla tuollainen kuvailemasi kovaääninen itseään täynnä oleva mies, mutta toisaalta olen kyllä kunnollinen yhden naisen mies. En harrasta yhdenyön juttuja ja aina, jos on juttua jonkun naisen kanssa niin haluaisin/toivoisin hänestä seurustelu kumppania.
        Enkä voisi pettää ikinä!

        Et ole oma itsesi !


    • Yksi(nainen)

      Rakastuin (liian) nuorena. Tajusin vasta liian myöhään, ettei ollut hyvä valinta. Ja ihmiset on erilaisia nuorena. Iän myötä sitä alkoi ymmärtää asioita eri tavalla. En tiennyt hänen epäluotettavuudesta vasta kuin eron jälkeen. Itsekkyyden luulin voivani muuttaa jne. Onneksi en ole siinä parisuhteessa enää. Opin paljon. Enää en tee yhtä tyhmää ratkaisua koskaan.

    • Sanot vaan....

      Ihmiset näkyy toistavan itseään vaikka kuinka itselleen muuta uskottelevat!
      Terv: uskomaton mies :D

    • sari.

      ei savolainen, Minunkin ensireffit savolaisen "miehen" kanssa terassilla... Ensin oli hiljaista ja olutta siinä siemailtiin
      -ollu hieno päivä
      -niimpäs o...
      -RÖYYYHHH hehehe

      Ja oli niin lystiä...

    • Vanaha kalakkuna

      Tiällä oes sellanen piälle viiskymppinen vanaha kotka, jolla vähä tuo jakopiän tiiviste vuskoo mutta ee kae se nyt tahtija haettoo.....kyllä sillä vielä nuoremmat harjottelloo.....ja on monet harjotellukkii.....

      • ave661

        no eikös vanha ja koken oo oikein hyvä nuoremalle,saapahan kunno opit.Voisin vaikka olla kiinostun vaikka en enää ihan nuori ookkaan vaa liki viiskymppinen


      • vaihtakaa palstaa
        ave661 kirjoitti:

        no eikös vanha ja koken oo oikein hyvä nuoremalle,saapahan kunno opit.Voisin vaikka olla kiinostun vaikka en enää ihan nuori ookkaan vaa liki viiskymppinen

        HYi etovia sikoja !!1


    • ItestäänSelvää

      "Paljo hankalampi mysteeri on missä liikuskellee oikeat sinkku naiset ja nimenomaan naiset yli 30v sillä sitä nuoremmathan on vielä tyttösiä."

      Deittisivut. Tässä tulee vastaan se, että naiset saavat yleensä näillä palstoilla paljon enemmän vastauksia kuin miehet eli mikään ei ole muuttunut sitten paperilehtien henkilökohtaista -palstojen.

      "Vuan suottapa minä tämmösiä kyselen ku eehän tipaton ja savuton mies kuitenkaa kelepoo kellekkää."

      Kuulemma limua juovat ja autolla liikkuvat miehet ovat suosittuja tanssipaikoilla. Savuttomia on naisten enemmistö eli sekin on plussaa sinulle.

      • ReipasKuski

        "Kuulemma limua juovat ja autolla liikkuvat miehet ovat suosittuja tanssipaikoilla."
        Tuo pitää tavallaan paikkaansa, sillä kuskina tälläiset ovat tosi suosittuja. Saat katsella kuinka naiset menevät oman kultansa kaulaan.. Joiltain voi saada suukon poskelle. Et silleen.


    • akka 33vee

      Myö ollaan muutettu ulukomaelle kun ei jakseta retkuja katella :)

      Joka kerta kun tulen käymään kotikulmille niin oikeen ällöttää kun ei ole tarjolla muuta kuin kaljasieppoja. Sitten noillakin selvillä kuskeilla puuttuu persoonallisuutta ja jähmetytään paikalleen kun akka alkaa "huastelemmaan"...

      Missä liikkuvat muka normaalit, älykkäät, huumorintajuiset, matkustelevat ja elämän haasteille avoimet miehet? Kokemukseni mukaan eivät ainakaan Kuopiossa. Nekin ovat varmaan muuttaneet kun eivät jaksa akka tarjontaa katella.

      että seuraavaa lomaa taas odotellessa...

      • tattarikivi

        On tainut kalja(keskari)sotkea monen suunnitelmat?


      • heebo92

        Lähet baariin etsimään seuraa ja ihmettelet kun ei löydy muuta kuin kaljasieppoja.
        Se tutkija oli oikeassa jok sanoi että naiset ovat yksinkertaisia.


      • Normaali, not

        Minä olen mukanormaali. Pitäisit varmasti minusta.


    • oma muru

      Kyllä ne on hautumaalla enimmäkseen sellaiset naiset joita viittis alkaa työkseen katellaja kuunnella.

      kuka jaksaa jotain nortti huulessa ja aina jokin lasi nokan alla kiehnuttavia akkoja katella omassa pirtissään !!?
      lomalehtiä tiirataan ja ollaan niin olevinaan muotisia.

      Jos joskus jonkun akan huolisin, se olisi harras uskovainen joka on uskkollinen ja mukava kotivaimo joka kokkaa ja kuuraa mieluusti oman ukon kanssa!

      Sellaisen huolisin ja ottaisin omakseni.

      • Sepä vain ei

        käy hartaalle uskovalle naiselle, paitsi jos olet itse myös harras uskova. Jos et ole harras uskova itse, saat tyytyä lähinnä uskonnolliseen nimi kristittyyn.
        Tosi uskovat menee yhteen vain toisen tosi uskovan kanssa! Koska he tottelevat sitä miten Raamattu on ko. asian ohjeistanut.

        Jos taas ajattelet esim. musliminaista hartaana uskovana, kuten heistä moni onkin, niin sekin jää vain haaveeksi, koska heistä ei edes maallistuneempi huoli kuin vain toisen muslimin.

        Sama koskee myös hartaita hinduja ja budisteja.
        Eli jos et ole itse minkään uskonnon harras harjoittaja, on sinun tyytyminen maallistuneempaan vaihtoehtoon. Tai sitten yritettävä näytellä olevasi harras uskonnon harjoittaja, mikä on varsin vaikeaa, koska nuo naiset helposti juuri sen keskittyvät huomaamaan ensiarvoisen tärkeänä seikkana, että oletko vai et. Ja on heillä siinä tutkinnassa mukana myöskin kanssasisariaan.
        Lisäksi on joka uskonnossa sen hartailla harjoittajilla, oma kielensä, ikäänkuin slangi joka ei helposti siihen perehtymättömälle aukene ja jonka taidon puuttuminen paljastaa harhautusta yrittävän lähes heti. Tietysti voi näytellä juuri kääntynyttä, mutta asiasta kiinnnostumattomuus paljastaa senkin melko pian hartaille uskoville.


      • piikanen1

        Siis piian tarvinnet ?


      • nainen30Wee

        Olen n. 30-v, savuton ja päihteetön nainen. Olen myös uskovainen. Kunnollista miestä tuntuu olevan vaikea löytää. Olen törmännyt mm. miehiin, mitkä saattavat etsiä NAISESTA sitä elättäjää ja kodinpuunaajaa, omaavat pahoja mt-ongelmia (kuten diagnosoituja psykoosi-sairauksia), käyttäytyvät aggressiivisesti, eivät kunnioita naisten tahtoa, eivät ole kiinnostuneet menemään töihin ym. Aina on joku vakava puute paketissa mukana ja elämän perusasiatkin tuntuu olevan hakoteillä.

        Pari miestä esitti minulle alussa uskovaista, mutta paljastuivat ihan joksikin muuksi. Yhdeltä tutustumaltani mieheltä löytyi profiili deitti-sivustolta, sinnekin kirjoitellut vääriä tietoja itsestään. Ne kunnolliset, oikeasti uskovaiset, hyvän moraalin omaavat miehet ovat jo naimisissa!

        Myös joidenkin naisten kevytmielisyys ja pinnallisuus kuvottaa! Jos eivät ekoilla treffeillä koe seksuaalista mieltymystä mieheen, niin unohtavat tyypin saman tien! Mennään baarista täysin tuntemattomien miesten luokse yöksi, kun se läheisyys on niin ihanaa.. Mun mielestä se on jotenkin sairasta hinkata elimiään yhteen tyypin kanssa, ketä ei tunneta! Käytetään myös rahaa muotilehtiin ym, mutta laskut jätetään maksamatta. Ihmisillä ei oo enää mitään moraalia, ollaan uusavuttomia ja elämänhallinta kateissa!


      • voisi olla mukavatak
        piikanen1 kirjoitti:

        Siis piian tarvinnet ?

        En minä piikaa tarvitse, osaan kaikki mitä huushollissa pitää osata teen mitä tahansa on tehtävä, mutta kuten sanoin, niin kunnollisen uskovaisen ihmisen ottaisin loppuelämänkumppaniksi jos sellainen jossain olisi.

        Itse olen kyllä uskovainen ja pysynkin sellaisena, ihan aito uudestisyntynyt olen ja ollut kymmneiä vuosia.

        Leivon itse ja omepelen mitä tarvin ja haluan, osaan melkein mitä tahansa, ainoa joka ontuu on se että entinen kumppani onhaudassa ja on joksus vähän hiljaista, joskin sekin onmukavaa.

        nytkinon mukavaa kun ei kukaan räksyttänyt kuinka pitää siivota niinja niin ja sekinja se vielä ja pitä olla niin ja näin.

        Nyt ei tarvi ola mitenkään, on vain elämä ja ja siihen ei kuulu kulissien kiillotus millään tavalla.

        menen kalastamaan vaikak kello kaks yöllä ja palaan milloin huvittaa ja nukun jos nukun ja valvonjos valvon.

        Mutta joksus mieluusti teksisin vaikkapa raparperipiirakan kumppanille ja toisin kaffit sängynpohjallekkin ja saisin itsekkin samoin aina joskus,

        Mukava olisi pestä selkääkin ja antaa vastaa kuin itselleni eilen illalla hinojen tuoksujen siivityksellä !

        että sellaista se voisi ollakkin jos olis sellaista niin.


      • luoja loi
        nainen30Wee kirjoitti:

        Olen n. 30-v, savuton ja päihteetön nainen. Olen myös uskovainen. Kunnollista miestä tuntuu olevan vaikea löytää. Olen törmännyt mm. miehiin, mitkä saattavat etsiä NAISESTA sitä elättäjää ja kodinpuunaajaa, omaavat pahoja mt-ongelmia (kuten diagnosoituja psykoosi-sairauksia), käyttäytyvät aggressiivisesti, eivät kunnioita naisten tahtoa, eivät ole kiinnostuneet menemään töihin ym. Aina on joku vakava puute paketissa mukana ja elämän perusasiatkin tuntuu olevan hakoteillä.

        Pari miestä esitti minulle alussa uskovaista, mutta paljastuivat ihan joksikin muuksi. Yhdeltä tutustumaltani mieheltä löytyi profiili deitti-sivustolta, sinnekin kirjoitellut vääriä tietoja itsestään. Ne kunnolliset, oikeasti uskovaiset, hyvän moraalin omaavat miehet ovat jo naimisissa!

        Myös joidenkin naisten kevytmielisyys ja pinnallisuus kuvottaa! Jos eivät ekoilla treffeillä koe seksuaalista mieltymystä mieheen, niin unohtavat tyypin saman tien! Mennään baarista täysin tuntemattomien miesten luokse yöksi, kun se läheisyys on niin ihanaa.. Mun mielestä se on jotenkin sairasta hinkata elimiään yhteen tyypin kanssa, ketä ei tunneta! Käytetään myös rahaa muotilehtiin ym, mutta laskut jätetään maksamatta. Ihmisillä ei oo enää mitään moraalia, ollaan uusavuttomia ja elämänhallinta kateissa!

        Juu ihan on viisasta puheenpartta !

        Pitää ihmisen hiukan eläimen yläpuolella olla olkoot miten muuten tahansa !

        ja Usko on hyvä asia, ei ole ihminen täällä sattumalta eikä talitintistä kehittynyt.


      • narkkiperkele
        Sepä vain ei kirjoitti:

        käy hartaalle uskovalle naiselle, paitsi jos olet itse myös harras uskova. Jos et ole harras uskova itse, saat tyytyä lähinnä uskonnolliseen nimi kristittyyn.
        Tosi uskovat menee yhteen vain toisen tosi uskovan kanssa! Koska he tottelevat sitä miten Raamattu on ko. asian ohjeistanut.

        Jos taas ajattelet esim. musliminaista hartaana uskovana, kuten heistä moni onkin, niin sekin jää vain haaveeksi, koska heistä ei edes maallistuneempi huoli kuin vain toisen muslimin.

        Sama koskee myös hartaita hinduja ja budisteja.
        Eli jos et ole itse minkään uskonnon harras harjoittaja, on sinun tyytyminen maallistuneempaan vaihtoehtoon. Tai sitten yritettävä näytellä olevasi harras uskonnon harjoittaja, mikä on varsin vaikeaa, koska nuo naiset helposti juuri sen keskittyvät huomaamaan ensiarvoisen tärkeänä seikkana, että oletko vai et. Ja on heillä siinä tutkinnassa mukana myöskin kanssasisariaan.
        Lisäksi on joka uskonnossa sen hartailla harjoittajilla, oma kielensä, ikäänkuin slangi joka ei helposti siihen perehtymättömälle aukene ja jonka taidon puuttuminen paljastaa harhautusta yrittävän lähes heti. Tietysti voi näytellä juuri kääntynyttä, mutta asiasta kiinnnostumattomuus paljastaa senkin melko pian hartaille uskoville.

        Budismi kuulostaa hienolta uskonnolta.


    • oujeeeahhhh
    • ...

      "Vuan suottapa minä tämmösiä kyselen ku eehän tipaton ja savuton mies kuitenkaa kelepoo kellekkää."

      No et ainakaan tuolla asenteella kelpaa.

    • hitaampikin kelpaa

      En kyllä akkaa valitse persauskuvan perusteella enkä muutenkaan huoli urheiluhullua naulanreikä-älyistä joka kuvittelee että hänenpitää olla 1/100 sekuntia sukkelampi kuin joku toinen !

      Mitä älyttömämpää vielä voisi keksiä.

      • nainen30wee

        Jostain syystä joillakin naisilla on käsitys, että vartalon pitää olla kuin pojalla, jotta se kelpaa miehelle! Eräs tämmönen hoikkeliini mulle väitti, miten hänen tapaamansa miehet pitävät vain laihoista naisista ja kapeista perseistä (millainen hänelläkin on). Sanoinpa sitten takasin, että eipä taida koskea kaikkia miehiä, monet pitävät myös jonkinlaisista muodoista! Taitaa tapaillakin vain niitä hyvännäköisiä miehiä, mutta jostain ihmeen syystä, kunnon suhdetta ei synny! Niinpä, pitäiskö olla jotain muutakin (miehessä ja/tai itsessä), kuin kaunista pintaa, tietynlainen koulutus tms.


      • heebo92
        nainen30wee kirjoitti:

        Jostain syystä joillakin naisilla on käsitys, että vartalon pitää olla kuin pojalla, jotta se kelpaa miehelle! Eräs tämmönen hoikkeliini mulle väitti, miten hänen tapaamansa miehet pitävät vain laihoista naisista ja kapeista perseistä (millainen hänelläkin on). Sanoinpa sitten takasin, että eipä taida koskea kaikkia miehiä, monet pitävät myös jonkinlaisista muodoista! Taitaa tapaillakin vain niitä hyvännäköisiä miehiä, mutta jostain ihmeen syystä, kunnon suhdetta ei synny! Niinpä, pitäiskö olla jotain muutakin (miehessä ja/tai itsessä), kuin kaunista pintaa, tietynlainen koulutus tms.

        Voi se olla että urheilullinen mies haluaa urheilullisen naisen ja sohvaperuna sohvaperunan. Onhan se senkin takia että ei tarvihe yksin lenkkeillä. Ja jos lomamatkalle lähdetään, niin toinen haluaa rannalle laiskottelemaan ja toinen vuorille vaeltamaan. Mulle se urheilupuoli on tärkeä. Vaikka toisinaan saatankin vilkasta iltalehdestä kurvikas otsikkon alla olevan naisen kuvan.
        Lyhyt suhde on aika huono tavoite, ja pidemmällä aikavälillä tällaset asiat on tärkeitä.


      • nainen30wee
        heebo92 kirjoitti:

        Voi se olla että urheilullinen mies haluaa urheilullisen naisen ja sohvaperuna sohvaperunan. Onhan se senkin takia että ei tarvihe yksin lenkkeillä. Ja jos lomamatkalle lähdetään, niin toinen haluaa rannalle laiskottelemaan ja toinen vuorille vaeltamaan. Mulle se urheilupuoli on tärkeä. Vaikka toisinaan saatankin vilkasta iltalehdestä kurvikas otsikkon alla olevan naisen kuvan.
        Lyhyt suhde on aika huono tavoite, ja pidemmällä aikavälillä tällaset asiat on tärkeitä.

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat! Urheilu voi olla myös yhdistävä tekijä ja itsestään huolta pitävä haluaa samankaltaisen kumppanin, eihän siinä mitään väärää ole. Se että naisella on muotoja, ei kuitenkaan tee hänestä sohvaperunaa tai läskiä. Myös muodokas nainen voi olla timmi, urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Leveä perse ei ole aina synonyymi läskiyden tai sohvaperuna-tyypin kanssa eikä kaikki miehet halua poikamaisen vartalon omaavaa naista, vaikka hän itse olisi tavannut vain sellaisia!


      • naisimmeinen
        nainen30wee kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat! Urheilu voi olla myös yhdistävä tekijä ja itsestään huolta pitävä haluaa samankaltaisen kumppanin, eihän siinä mitään väärää ole. Se että naisella on muotoja, ei kuitenkaan tee hänestä sohvaperunaa tai läskiä. Myös muodokas nainen voi olla timmi, urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Leveä perse ei ole aina synonyymi läskiyden tai sohvaperuna-tyypin kanssa eikä kaikki miehet halua poikamaisen vartalon omaavaa naista, vaikka hän itse olisi tavannut vain sellaisia!

        Miten se p*rse levenee urheillessa ? Ei mitenkään.


      • heebo92
        naisimmeinen kirjoitti:

        Miten se p*rse levenee urheillessa ? Ei mitenkään.

        Painovoima sitä pérsettä levittää ja sitä voi itse lisätä taikka vähentää.
        Anteeksi aiheeton kommentti, mutta perustelen sitä ajankohdalla.


      • heebo92
        nainen30wee kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat! Urheilu voi olla myös yhdistävä tekijä ja itsestään huolta pitävä haluaa samankaltaisen kumppanin, eihän siinä mitään väärää ole. Se että naisella on muotoja, ei kuitenkaan tee hänestä sohvaperunaa tai läskiä. Myös muodokas nainen voi olla timmi, urheilullinen ja hyvässä kunnossa. Leveä perse ei ole aina synonyymi läskiyden tai sohvaperuna-tyypin kanssa eikä kaikki miehet halua poikamaisen vartalon omaavaa naista, vaikka hän itse olisi tavannut vain sellaisia!

        Se on erikoista jos joku on lantion luistaan leveä. Korkeintaan jos vertaa kapeaan vyötäröön, mutta kyllähän ne persuslihakset on tylikkäämmät, kuin persus ihrat.
        Ei toisen mieltymyksiä puhumalla saa muutettua ilman mustavalkoista spiraalikiekkoa tai ketjuistaan heiluvaa kultakelloa ja syvää tuijotusta.
        Kyllä mulle se tärkein on käytännöllisyys. Muodoista tykkään, mutta ei se oma nainen ole ainoa jota katsotaa. Katsotaan kaupungilla muita, kun oma ei huomaa.
        Kurvikkuus tuo mieleen hollywood tähdet, mutta todellisuus on toisin. Suomalaisilla tuntuu ylimääräinen kertyvän vatsan kohdalle.
        Jos sellainen muodokas tosiaan on urheilullinen ja hyvässä kunnossa, niin on se aina paha kantaa niitä ylimääräisiä kiloja, kun itselläkin 3kg reppu tuntuu heti jaloissa extra rasituksena pitkällä lenkillä.


    • tk,

      jos et oo mikään ronkeli niin varmaan löytyy et kai oo mitään missiä etsimäsäkään vaan ihan tavalista suomalaisita naista jos koira eioo mikään este niin,,olen 32v nainen, ei korkattu viel, vappaa ihan hyvä ihmiseksi, sanoisin vain yhtä tääelämäpuuttuu sinäkö se olet,

    • japadapa TUU

      voi voi. monikossa kyselet naisia. NAISTA kun etsit. kyllä kun idänpuolelta katselet niin on lapsettomia, nuoria ja osaavat tehdä muutakin kuin makaroonilaatikkoo.

    • pelkästään!!

      sellaisia makoisia pakkauksijia savosta löytyykin"kaikkia pitäis päästä maistelee"

    • viisastunut ukko

      Sitä on jo melko lailla viisastunut kun on ensimmäisen kumppanin haudannut ja lapset ovat omissa elämissään.

      EI kovin helpolla luvu tästä vapaudesta joka vallitsee,mutat jos samanhenkinen sattuu vastaan tulemaan niin ei se aivanmahdoton ajatus ole että vanhuuden turvaa vois saada ja antaakkin, mutta siinä ja siinä se on.

      Kun on ensin neljänneksen elämästä sairaan ihmisen rinnalla seisonut uskollisesti, siihen ei mieluusti ala uudestaan.

    • hyyd

      Että missä liikuskellee? No äkkiä veikkaisin että jossain viime vuosisadan alkutienoilla, sieltä vois helpoiten löytää :)

      Tuo on kyllä kysymys, johon moni haluaisi vastauksen, niitä kun ei ole kuin ehkä 1 kymmenessä tuhannessa.

    • erilainen nainen

      Minä kuulun tuohon etsimääsi "yhden miehen" naisiin. En juokse kapakoissa, en polta, en petä jne. Perhe on ollut aina etusijalla.Vaan kuinka ollakkaan ketään ei kiinnosta tällainen nainen :-) Olen kuitenkin ihan naisen näköinen, naisellinenkin. Peili ei oo koskaan särkyny kun aamuisin siihen katson. Olen jo miettinyt pitääkö vaihtaa elämän tyyliä, tuohon juopottelu, vieraissa juoksemis tyyliin. Niin ja olen muuten Savosta!!!!

      • heebo92

        Jospa nyt et kuitenkaan rupeisi juopottelemaan. Liian moni on muiden mukana ryhtynyt siihen hommaan.
        Itse olen miettinyt, josko lähtisin sinne baariin seuranhakuun juomatta, mutta on se niin säälittävän näköistä, kun nainen hoipertelee ja puhuu sekavia. Jos itse olisi samassa tilassa, niin voisi kiinnostua, mutta ulkopuolisena näkee parhaiten, ettei siinä ole tolkkua.
        Tällä hetkellä odottelen onnenpotkua, jossa nainen on hädässä ja pääsen pelastamaan hänet, kuten leffoissa. Se onnenpotkaus kun tulee, niin todennäköisesti siinä on joku mummo kaatunut lumella ja murtanut lonkkansa.
        Jos sattuu kadullakin näkymään kauniiksi laittautunut nainen, niin todennäköisesti se on menossa bileisiin tai tulossa sieltä.
        Kauneimmat naiset tosin löytyy sieltä lenkkipolulta. Kukapa haluaisi että häntä häiritään lenkillä ja heillä ei ole oikeita kavereita paljoa, koska lenkkeily harrastus ei ole kovin suosittua ikäisteni keskuudessa. Heihin on siis vaikea saada yhteyttä. Minullakin on kavereita, jotka juovat viikonloppuisin, mutta heidän kanssaan jutellessa aiheet sattuu aina menemään ryyppyreissuihin päin, joten olen joutunut vähentämään sosiaalisuuttani sen osalta.
        Minulla on tapana ajatella syvällisiä asioita kuten elämän merkitystä ja sen sellaista. Sellaisista asioista jutteleminen onnistuu vain paljon iäkkäämmän kanssa.


      • too nice

        Suosittelen tyylin vaihtamista. Oikeasti miehet palvovat vaikeita ja haasteellisia naisia - siis nekin, jotka muuta väittävät.


      • erilaista naista

        0letko yksi miljoonasta?jolle tulee 101 vastausta ja on vaikea valita kaikista-saati käydä ne kaikki elämässään läpi! S24deitti/Vänni


    • 2+7

      Savolainen mies kyllä kelpaisi ikäluokassa /- 50, mutta ei absolutisti. Yhtä sellaista aikani katselin ja pipo oli niin kireällä että soi. Mukava olisi, jos hän viihtyisi muuallakin kuin siellä Savossa eli lähtisi mukaan myös matkoille. Ja elettyä elämää saisi olla takana, jotta ei tarvitsisi katkerana vanhentua. Positiivinen elämänasenne ja hyvä itsetunto kruunaisivat kokonaisuuden.

      Ihan mielelläni sellaisen takia muuttaisin Savoon takaisin syntymäseuduille heti, kun sieltä työpaikka järjestyisi.

      • 50+

        Juu tule vaan täällä odotellen 50 mies. Mutta täällä pelaa kaikki suhteilla ja kepumäärää.
        Työpaikat tehtaat jäi 70-luvulla kun kepu määräsi että niitä ei oteta koska puolupoliittiset suhteet muuttuu jos tehtaita perustetaan, käy niinkuin etelä-suomessa että vaurastuu niinkuin työtätekevät.


      • 12/7

        deitille.fi/ripa odottelee


    • Panox tai menox

      Puhutaan ns.kunnollisista naisista,mutta tärkein aihe ohitetaan tyystiin.

      Pilluun panttaaminen vie suhteen kuin suhteen kiville aikaa myöten.Tämä on aivan selkeä juttu.Tai äijään hautaan enne aikojaan.

    • Oyutta

      Kunnollisia yhden miehen perhekeskeisiä naisia tuskin mistään enää löytyy, ainakaan 30 kategoriasta... Tais itten heissä on jokin pahasti vialla =)

      Hommaa farkkumallin VW Passat. Se vedonnee näihin perhekeskeisiin naisiin ja he suorastaan kirmaavat luoksesi. =)

    • Tuo mitä kerrot on varmaan ihan totta.Itse en ole enää kolmekymppinen enkä myöskään pyöri "kaljabaareissa" ja asun savossa.Olen eron käynyt aikuinen sinkkunainen ja olen toivonut löytäväni aikuisen sinkkumiehen joka olisi kiinnostunut kaikesta yhdessä tekemisestä ihan aikuisten ajtusmaailmalla, ja ihan oikeesti eikä salarakkaaksi.Niitä kyllä on paljon tarjolla.Valitettavasti..MUlle kelpaisi savuton,tipaton mies mutta kemioitten pitää kyllä kolahtaa.

      • savo50+

        Täällä olis samanlainen tipaton 50 .mies


    • näin on ja pysyy

      Kunnollisia ihmisiä löytyy enää vain oikeista uskovaisista joilla on elämisen arvot vielä kohdallaan, ihminen on ihminen ja JUmala on Jumala ja muutkin palikat ovat omissa koloissaan.

      Näin olen nähnyt enkä muuhn usko.

      enkä puhu jostain sokeista vain-me ihmisistä, vaan todellisita Kristillisen opin ja elämän omaavista tosi-ihmisitä.

    • Viikonmatkaaja

      Hai,kyseleppä asianomaista hautaustoimistosta.

    • juotavaa ajattelua

      eipä nuita näytä kunnollisia olevan,kapakoihin on turha mennä,lentolintuja taitaa löytyä,ja mistäpä kunnollinen poikamies eukon ennee ottaa,kun ikämittariiin kertyy liikoo kilometrejä,nyt jo 50v kirjoittaa,ja toteaa että juna män justiisa,ja luovutti jo hakemisen.t.yksi savon vapaa poikamies

    • mies vain rasite

      jos kunnollisia lapsia onnistunut saamaan,antaa miesten mennä menojaan

      elämää on lastenkin kanssa.

      • lapseton.

        Yh. MInä en voi sietää kakaroita ! En ikinä voisi kuvitella kuuntelevani päivästä toiseen kiljuvia kakaroita. Ja olen siis nainen.

        En siis ymmärrä mitä elämää voi olla kiljuhanhien kanssa.... ?


    • kajaanista löytyy

      wonderful city in northen eastern finland

    • akkapiru

      No kelle kelpaa hyvin pienituloinen nätti keski-ikäinen nainen jolla täysi-ikäinen lapsi ja pari elukkaa?Panoseuraksi kelpaa kyllä,ei vakavasti otetuksi.Suoraan ilmoitettu ettei elättämään ole aikomusta alkaa.No,sitähän en ole hakemassakaan.Rehellisyyskään ei nähtävästi kannata mitenkään kun ei uskota.Kuitenkin miehet useimmiten odottavat naisen muuttavan sinne"Onnelaan"ihan tuosta vain vaikka satojen kilsojen päähän ilman ongelmia.Kuinkas niitä töitä nyt sitten saisi yhtä sähäkästi ja tietty paremmalla liksalla sieltä?Enkä käytä alkoa eli tottakai ja varmasti olen nutturapää..On houkuteltu omakotitaloilla,autoilla ja hyvällä seksillä.Mä kyllä nyt etsin miestä pintaa syvemmältä..En ole itseäni ajatellut myydä mitenkään mistään rahasta en edes henkisesti.Savoon terveisiä että yhtä julma peli se on täällä etelässäkin.Tsemppiä!
      Ps.Yhdelle olisin"kelvannut"kuitenkin myöhemmin vaikka aiemmin oli todennut tylysti ettei ole mitään yhteistä.Turhaanpa ilmoitti asiasta mulle..

    • No tuohan riippuu

      täysin siitä "kunnollisuuden" määritelmästä. Onkos se kyselijä ite "kunnollinen"?

    • "Kuntoa piisaa"

      mutta onko arvot kohallaan, voidaan kysyä. Kiero ei oo suoraa, eikä suora kieroo.

    • Tietysi on savossa

      paljon naisii, ja Kuopiossa erityisen tiheesti. Monenlaista löytyy varmasti.

    • "Nyt riittää jo"

      pitää välillä vetää henkee.

      • Savos asunut

        No juu. Kuulkaas se tosiasia että jos savolaiselta jotain kysyy, niin kas vastaus jää usein kuulijalle. Miten heistä saa mitään selvää? Itse Savossa asuneena ja pettyneenä sanon mieluimmin joku muu kuin savolainen. se koskee niin mnaiai kuin miehiä. Ennakkoluloisia ja jonnii joutavia juoruiljoita ukoissakin.Vielä ovat kuulemma ainakin ukot mustasukkaisiakin.


      • 80+
        Savos asunut kirjoitti:

        No juu. Kuulkaas se tosiasia että jos savolaiselta jotain kysyy, niin kas vastaus jää usein kuulijalle. Miten heistä saa mitään selvää? Itse Savossa asuneena ja pettyneenä sanon mieluimmin joku muu kuin savolainen. se koskee niin mnaiai kuin miehiä. Ennakkoluloisia ja jonnii joutavia juoruiljoita ukoissakin.Vielä ovat kuulemma ainakin ukot mustasukkaisiakin.

        no savolaista nyt ei kukaan jaksa minuuttia kauempaa.

        eihän heistä tiä mitä ne ovat !

        puheensakin on kuin viiden talon verkkoja selvittäisi.

        kaheksaakymppiä kun ohi ajaa niin juuri ja juuri jaksaa.


    • varaa on pitää

      Minusta vaan tuntuu että ei suomalainen nainen enää tiedä kuka hän on ja mikä hän on !

      Kaikki roolit on sekaisin ja jälellä on maitojaan kohotteleva tylsimys jolla on kaikkihukassa.

      onneksi ei mikään laki vielä nmäärää tällaisia epänaisia otettavksi saman katon alle millään nimikkeellä.

      viilatakaa kynsiänne ja laittaa botoksia huuleen, siitä se onnenne kaiketi kirvoittuu.

      aasialaisia naisia kun katson he vaikuttavat kaikki paremmilta ja tasapainoisimmilta tapauksilta. he näyttävät kumisaappaissakin paremmilta kuin nämä kotimaan eksyneet vaimoihmiset.

      pitäkää varanne suomiakat.

    • 18+17

      Heh nii-in koko ikäni tääl kuopios asunu, mutta ei oo kyllä koskaa ollu kuopiolaista naista. Aina jostai muualta tullu matkaan.

      • En hae en etsi

        Kapakasta ei löydy kuin vain miehen kipeitä keratakäyttönaisia. Suurta mulkkua hamuavia ukkoonsa pettyneitä raakkeja.


      • oma mokasi

        Miksi sitten vaihdat vähän väliä "aina jostain muualta.." jos kerran hyvän olet löytännä,, vaiko ei naisille kelpaa kuopion mies :D


    • varkautelainen

      Niitä löytyy ruokakaupoista. Sinne vaan kohteliaasti kyselemään sopivan näköisiltä daameilta.

      • K-J-J

        Kyllä löytyy!!
        Kaikista maakunnista löytyy kunnollisia naisia.
        Joistakin huonoista kokemuksista ei pidä tehdä yleistystä...

        terveisin Tampereen mies :)


    • masai3

      EI TODELLAKAAN LÖYDY, KOKEMUSTA ON PIELLYSNAISISTA !!!!!!!!!

    • voin sanoa henkilökohtaisesti savolais naisista että jos kohtaat sellaisen pakene.olin savolaisen kanssa naimisissa paljastu todella kieroksi laiskaksi valehtelijaksi ja erittäin manipuloiva laskelmoitsija.eron jälkeen tapasin hesalaisen muijan oli ihana treffien korvilla niin ajat muuttuivat koko ajan ja perättömiä lupauksia vaikka oli kertonut minulle kuinka onnellinen hän on kun löysi minut.kun erehdyin sanomaan että nyt riittää soutaminen niin sain haukus silmille ja kuulin kuinka paska ja vaikea minä olen...no tänään mene treffeille ihan kotkalaisen tytön kanssa kummallakaan ei ole mitään ennakko odotuksia katsotaan mitä kohtalo tuo.jutut menevät ainakin yksiin kummankin mielest.viellä kerran mieti tarkkaan kun kohtaat savolaisen hän pelaa vain ja ainoastaan omaan pussiin.

    • rambe2

      Idästä veli hyvä , venäjällä, thaimaassa , ,,,on vielä oikeita NAISIA

      • mitäsääny

        Vai oikeita, kun rahan perässä tänne änkeävät.


    • point?

      "Onkohan kunnollisia naisia olemassakaan Savossa ?"

      varman ihan yhtä paljon kuin muissakin maakunnissa...

    • savotar¤

      :) Ihanasti viännetty teksti! Kyl niitä sellasia naisia täält Savost löytyy, ihan varmana! Täällä yksi sellanen, mutten sinkku. Älä sie luovuta ja menetä toivoos! Kyl varmasti kelpoot jollekulle kivalle likalle ;)

      • joutavaa ajattelua

        kellehän lienet vastannu,mut kuulosti kivalle,kiitos kumminkin


    • ninnineppinen

      Noin hyvillä miehillä on yleensä ulkonäkövaatimukset katossa. Jos nainen on hyvän näköinen ja houkuttaa monia miehiä, hänen on vaikeampi pysyä yhden omana. Ei koske toki kaikkia tietenkään. Etsit "naisia" jotka kaikki ovat kunnollisia - montako sais olla?

    • santra6

      Kyllä meitä alkottomia naisia on olemassa :) Joille perhe on tärkeä,joilla on hyvä ammatti,asiat suht ok ja joille kelpaa tipaton SUOMALAINEN mies :) T:reilusti yli 30v

    • sydän rakastaa

      'Kunnollinen' on niin suhteellinen käsitys varsinkin monille deittimiehille. Asiallisille miehille löytyy aina asiallista juttukaveria, ja kaveria jopa elämänkumppaniksi. Valitettavan usein moni antaa narsistisen kuvan itsestään tälläkin keskustelupalstalla.
      Yksinäisiä riittää, minä mukaanlukien. Eikä kukaan tule kotoa hakemaan jos ei tiedä minusta mitään. Kun ihmisen kanssa keskustelee, tanssii, tai tapaa heitä, kyllä sen tietää kenessä on sitä 'kunnolisuutta'. Voi taivas mikä adjektiivi!!!!
      Ja tuo pilkka, että jossainpäin Suomea olisi tarjolla vain rupusakkia ei pidä paikkaansa. Silläkin erottelulla joku haluaa korostaa omaa erinomaisuuttaan lainausmerkeissä.

    • miesshenkilö

      Minkä takia suomi24 valikoi tuohon ketjun linkin yhteyteen tuon hymyilevän mallin kuvan? Ne on tunnetusti pinnallisia pissiksiä ja etsiskelevät vain lihaksikkaita trendijulleja.

      Olisitte laittaneet jonkun yrmeän perusnaisen kuvan siihen. Hehän ovat luonteeltaan parhaita, jos miehellä on haussa pysyvä suhde.

      • Found and lost

        Olet oikeassa.

        Suomessa naiset ovat järjestään joko pinnallisia ja turhamaisia pissaliisoja jolloin he ovat normaalivartaloisia sekä jopa kauniita. Heidän luonnettaan ei voi vain sietää.

        Sitten on naisia jotka ovat korkeastikoulutettuja ja fiksun oloisia, joiden elämän tehtävä on etsiä menestynyt mies jolla menee lujaa. Näiden naisten ulkonäkö vaihtelee suuresti.

        Loput naiset ovat sitten näitä yleensä keholtaan lössähtäneitä jotka vähitellen alkavat muistuttaa suohirviötä ja heitä ei edes kiinnosta pitää huolta itsestään.

        Ne normaalit naiset Suomessa jotka eivät ole pinnallisia, turhamaisia, läskejä ja eivät etsi miehestä jotain maailman jo valloittanutta kaiken maksaavaa maailmanmiestä ovat jo suhteessa.


    • jeesusperkele

      ei oo :(

      • elä vingu

        on on : o


    • Found and lost

      En osaa sanoa Savosta kun ei niitä HYVIÄ NAISIA löydy mm. pääkaupunkiseudultakaan vaikka kuvittelisi että heitä olisi paljonkin tarjolla.

      Siis vapaana ei ole. Jos haetaan ikäryhmästä 20-30 esimerkiksi. Ja uskovainen ei käy koska miehelle joka ei usko lastenloruihin ei käy uskovainen hupakko.

      Suurin osa naisista ovat juoppoja, läskejä, oikeasti tyhmiä (mikään muu ei kiinnosta kuin salkkarit, sinkkuelämä ja BB), kevytkenkäisiä, ilman empatiaa olevia, lapsen jo omaavia (todennäköisesti jollekin rentulle/kusipäälle) jne. jne.

      Sitä saa entisenä savolaisena joka kuitenkaan ole niin savolainen miettiä että mistä niitä löytyy täältä susirajan edestäkään eli pääkaupunkiseudulta.

      Se on vain totta että jos ei omista maata ja mantuja tai omaa asuntoa noin 30-vuotiaana eikä ole erityisen komea, mutta hyvässä kunnossa niin on parempi katsoa rajojen yli minne tahansa päin.

      EI Savosta kun ei SUOMESTAKAAN löydy meille miehille, suht normaalia, vähän alkoa kuluttavaa, tervehenkistä, fiksua, normaalivartaloista empaattista naista jolla on mielessä muutakin kuin kenkäostokset ja edellisenä viikonloppuna baarista löytyneen jermun jorma.

      Suomessa naiset eivät osaa eivätkä halua olla naisia vaan ovat "naisia" eli passivisia prinsessoja silloin kun haluavat ja loput ajasta pyrkivät olemaan epänaisia eli eivät osaa flirtata tai vietellä normaalia hyvää miestä.

      Ja se uskollisuus? -hah, sitä ei löydy.

      Eli jos ei yhtäkkiä koe johdatusta ja ala seurata jeesusta niin hyvää naista on turha näiltä mailta etsiä.
      Todennäköisyys on sille hyvin hyvin pieni.
      Sellaiseen jos törmää niin sitten on yritettävä pitää väkisin kiinni koska loput ovat sängystä toiseen kiertäviä panopatjoja ja iän myötä vain perse levenee kun mikään muu ei kiinnosta kuin heilastelu ja media.

      • alkyylialma

        Katkeraa vikinää. Et ilmeisesti tunne kuin sitä hyvännäköistä lajia ja etkä näe muita, sinusta pienikin virhe lyttää kaiken. En usko että kykenet tuntemaan rakkautta vaikka löytäisit kaikki kriteerisi täyttävän olion jostakin.
        Olet siis itse hyvin täydellinen, mutta et silti kykene löytämään ketään? Uskomatonta.


    • Kyllähän se on oikeesti niin et kapakoista löytyy "kaljasiepot" ja tanssipaikolla, sekä miehet että naiset ovat "tunne vammasia" ja tällä tarkoitan sitä, että kaikki ovat saaneet "siipeensä" eli tulleet petetyiksi. Naiset täällä mollaavat meitä miehiä siitä, että me ollaan kieroja ja petetään mut samaa tekevät myös naiset, samalla tavalla hekin pettävät. Tannssipaikoiilla olen tavannut paljonkin kivoja naisia joiden kanssa sekä keskustelu että tanssi sujuu loistavasti, mut ehdottappa heille vakavampaa suhdetta, niin silloin useimmiten vastaus on "mitä minä miehellä teen, kyllä yksi kerta riittää tulla petetyksi...."

    • Arvoisa ap

      Tippattomille kelpaa tipaton. Sieltä niitä löydät kunnollisia aitoja ihmisiä, Kuopiossa osoite on Ahmantie 22, 70400 Kuopio.

    • Lysmiaho

      Porissa on suomen kauneimmat ja vittumaisimmat naiset.

      • ei savua ilman tulta

        Tuossa on totta - toinen puoli. Mutta kumpi??


    • Miehen logiikka palstalta! Siellä on tyttöjä joka lähtöön, sieltä löytyvät naiset jotka eivät turhia haihattele, mitä nyt joskus sinne eksyy joku sekakäyttäjä ja palsta-addikti, mutta mitä sitten?! Haittaak se? Mielluumin sellainen kuin joku rupinen vanha kurppa joka luuhaa kaikki kissanristiäiset ja yrittää marinoida itseään kaiken maailman light alkoholijuomilla.

    • mummo savosta

      Mikä on kunnollisen naisen tai miehen mitta? Ihan sama, omasta mielestään voi olla kunnollinen ja toinen katsoo sen toisin, tässäpä savolaisen naisen toteamus?!! Juu, savolaisena syntynyt, elänyt yli 60v, saanu kuulla kaikenlaista...
      Juon tai olen juomatta, aina on jotain vikaa, ylipainoa, eo hyvän näkönen, eikä hyvänäkönenkään enää, MUTTA - huumor, siinä se on, mikkään ee kuki nii kaaniisti ku huumorikukkaa, MUISTAKEE SE!!

    • Oma kokemukseni

      Italian maaseudella ja pienemmillä paikkakunnilla asuu paljon naisia, jotka kypsyneet petollsiiin luigeihin, joista suurin osa on myös muuttanut kaupunkeihin.

      Näihin naisiin ei tosin oöe mitään mahdollisuuksia ellei edes englannin kieli ole hallussa. Preferiscono anche italiani...

    • etsi sieltä

      Kirkosta löytyy. Ei himouskovaista jolla ei ole mitään muuta sanottavaa mutta periaatteet ovat kunnossa.

    • Onkos kellä tietoo

      musiikkiopiston Savossa käyneistä naisista, löytyykö vaimoainesta?

    • uskossa.

      kunnolliset naiset ovat tarkkoja tavarastaan. Kun sopiva rakastava ja turvallinen mies löytyy, tavaraa saa kaiken aikaa. ;)

    • faktaa2222

      Eiköhän ne kunnolliset 30vuotiaat naiset ole ollut jo vuosia suhteessa yhden miehen kanssa ja varmaankin heillä on jo muutama lapsi siunaantunut vuosien saatossa...

    • immeisiä

      Juu, ei. Ne kunnolliset savolaiset hamehelmat ovat jo muuttaneet ruuhka-Suomeen opiskelemaan tai rikkaisiin naimisiin! ;9

    • Luna^

      Aikasta samoilla linjoilla. Mutta löytyisiköhän sellaisia kunnollisia yhden naisen miehiä kanssa samalla lailla, vaan onko kaikki tarjonta vaan epävakaissa ja jotenkin hankalissa (rentuissa)?

    • kierrä kaukaa

      Sulkavan suunnalta ei ainakaan kannata etsiä kunnollisia naisia. Pelkkiä munahaukkoja koko paikka täysi, pettäjiä, maksullisia, bi-seksuaaleja, nymfoja ja lesboja. Pahimmilla on nuo kaikki viat samassa persoonassa. Kokemusta on.

      • lesbos

        Ei meitä saa parjata Sulkavan munahaukat r.y.


    • irtonumero kiitos

      Ei sitten mistään, aikansa kulkevat siinä rinnalla, mutta heti hyppäävät toisen kelkkaan, kun vakavammista asioista ruvetaan puhumaan

    • Boykuopio20

      Täälläkin ois nuorimies vailla kunnollista ja uskossa olevaa naista :3

    • hui kamalaa

      No onpas nyt kärttyisiä ihmisiä liikkeellä.

      • Muuan mies ilman naista

        No mutta Savossakin on kaikkea. Viisainta kuitenkin pysytellä sisätiloissa,niin kukaan ei tule kyselemään.Olen kunnon mies ja kriteerit ovat todella korkeat ettei varmastikaan löydy. Olen tullut naisten suhteen hyvin hyvin varovaiseksi.


      • Eräs vaan täältä
        Muuan mies ilman naista kirjoitti:

        No mutta Savossakin on kaikkea. Viisainta kuitenkin pysytellä sisätiloissa,niin kukaan ei tule kyselemään.Olen kunnon mies ja kriteerit ovat todella korkeat ettei varmastikaan löydy. Olen tullut naisten suhteen hyvin hyvin varovaiseksi.

        Harvemmin kukaan kotoa tulee hakemaan ja kriteerit on hyvä säilyttää
        korkealla, sillä en minäkään halua mitään hunsvottia elämääni.
        Sellaiselle ei ole käyttöä.

        Minulla, vaikken savossa asukkaan, niin ei ole huonoja kokemuksia ja
        puhun nyt kylläkin miehistä. Koska pidän itseäni ihan kunnon ihmisenä,
        niin (vaadin) myös vastapuolelta samanlaisia arvoja. Rimaa en laske
        sen vuoksi, että joku pitäisi olla, sellainen ei olisi reilua kumpaakaan
        kohtaan.


    • Savolaxe

      Kyllä varmasti joku savosta kunnon nainen,mutta pitäisi kai vaikkapa nettideittiä tai tutustua uusiin ihmisiin paremmin (sattumalta tai kaverin kaverilta jne).Olen kylläkin itse savolainen 31 vuotias nainen,mutta ei minua kiinnostaa miehistä enkä ala miehen kanssa seurustelemaan.Olisin kyllä imarreltuu jos mies ihastuisi tai kiinnostuisi minusta,mutta ei kutenkin kuin ollaanko kavereita.Minulla ei ole mitään vastaan,että biseksuaaleja ja lesboja koska sehän oma valinta.En ole homofoobikko,mutta toki osa heistä yhä homofoobikkoja eli ei voi mitään.En ole ihan tipaton ja savuton,mutta juon satunnaisesti ja poltan..Minulle aivan sama onko hän savuton tai ei.Katsoisin onko jotain yhteistä tai tykkäisi asioista samaa eli ei tarvitse olla 100% samanlaisia.Joskus mies vaatii,että nainen olisi hoikka tai urheilullinen tai vähän ylimääräistä.Elämä on ja jatkuu..Vaikka olen sinkku,mutta voinhan olla forever alone (en sanoisi varmaksi).Voin sanoa,että on osa ihmisiä yhä tuomitsevia esimerkiksi ei-heteroille vaikka aivan turhaan kuin hyväksyisi sitä tosiasiat. " I don't care if you're black,white,straight,bisexual,gay,lesbian,short,tall,fat,skinny,rich or poor.If you're nice to me,I'll be nice to .Simple as that"
      Jos uskovainen nainen haluaisi miehen joka uskovainen,että kyllähän vaikea löytää.Ehkä onnistuisi vaikka käydä uskovaisten seurassa tai johonkin paikkaan.
      Olen aika varovainen uusiin ihmisiin kanssa esimerkiksi tutustumista,koska tietäisin paremmin joskus myöhemmin vaikka olen kyllä sosiaalinen.Toki kavereitani kapakoissa,mutta ei se minulle harmittaa tao pettyä kun minä en aina tarvitse lähteä mukaan,jos tuntuu.Saakoot he mitä lystää tehdä.Sinkku on kylläkin joskus kivaa ja vapaa. Älä luovuta,mutta toivoisin kun löytyisit mukavan naisen vaikka ei ehkä koskaan.Pitäisi yritettävä asialle joskus kääntyä hyväksi.Pitäisi miettiä asioita,että onko merkitystä vartalon takia tai luonteen takia tai jotain muuta.Kyllähän minulla joskus tuntunut,että vaikea löytää edes kumppania esimerkiksi voi olla jo varattu eikun etsimään.Ikävä kyllä näin menee.

      • no palstatäytettä ta

        Et sitten osaa jaksottaa....AAsi !!


    • AuAu999,9

      yli 50v.mies ja menen Tavalle kun Fabulous thunderbirds saapuu stadiin,kunnollinen mies lerpa rokulissa olisi paikalla,nähdään kunnon tyttö siellä

    • Jalakapalloelija

      Sadattuhannet poekamiehet kyselevät ympärj Suomen vuojesta toeseen sammaa asiata. Mutta vastaoksia ee löyvy näen kysymällä. On oltava rohkia ja sanavalamis eläväsä elämäsä. Kysymys on perinteenen ja vanaha. Viisastenkivvee ee oo. Jokkkaesen on ite vitsa viännettävä ja tehtävä makkara mieleisekseen :)

    • Varttunut hurmuri.

      Tähän on pakko kirjoittaa. Eipähän ole tarvinut etsiskellä, tulijoita on..
      Ongelma on oma vaatimustaso. Ruma saapi olla, rikkaus ei haittaa,
      luonnevikaiset on katsottava tarkemmin.Mutta älykäs olla pitää,
      mitäs köpsällä akalla.

    • Avokado

      Kyllä Savostakin löytyy kaipaamiasi naisia. Heitä ei vain löydä nettipalstoilta tai baareista. Sepä olisikin unelma, että savuttomat, ryyppämistä välttävät yhden suhteen ihmiset kohtaisivat toisensa jossain. On se kunniallisten miesten etsiminen hankalaa naisillakin.

    • täältää

      Thaimaan Kauneimmat Naiset Löytyvät Täältä.

    • ..................

      Itse olen kans 30v ja ilman naista. Pidän pienikokoisista naisista. Ero tuli exästä 2008.

    • Humppailija

      Itse löysin hyvän naisen lavatansseista. Niissä ympyröissä pitää kuitenkin panostaa aika paljon omaan tanssitaitoon, että pääsee kunnolla naisia pyörittämään ja tutustumaan. Se ei ole mikään yhden, eikä kahden illan projekti, vaan vähintäänkin kuukausien koitos ja lavatanssiin jää helposti pidemmäksikin aikaa koukkuun.

      • humpat on humpattu

        Minä löysin myös naisen lavatansseista. En osannut tanssia, mutta kun lavan ulkopuolelta peräti tultiin hakemaan tanssimaan sen jälkeen kun olin poikennut lavalla ja lähtenyt pois lavalta, niin päätin suostua tanssimaan jos nainen opettaisi. No eihän se jaksanut opettaa, mutta jonkinlainen parisuhde siitä hetken ajaksi kehkeytyi. Tosin ei se hirveän hyvä nainen ollut. Vaikka oli sitä vikaa minussakin parisuhteen osalta. Mutta hän rikkoi monia sääntöjä joihin hän antoi suostumuksen ja hän rikkoi jopa niitä sääntöjä joiden noudattamista hän edellytti minulta. Ja savolainenhan tuo nainen oli.

        En sitten tiedä pitääkö siihen tanssitaitoon tosissaan panostaa että saa hyvän naisen. Ilmeisesti ne vähemmän hyvät naiset kelpuuttavat myös tanssitaidottoman miehen, mutta luovuttavat parisuhteen osalta sitten kun ei enää nappaa nykyinen mies. Kenties se pitkä ja onnellinen parisuhde on lopulta kiinni siitä tanssitaidosta.


    • töttöröööö

      Kylläpä niitä löytyy. Täällä yksi 40 v. kuvailemasi savolainen nainen, vaan ei kiero semmoinen. Ja sama ongelma, mistä löytää mies, kun ei baareissa jaksa notkua selvinpäin. Vaan kyllä se on kemia ja ulkoinen habitus, mikä siinä pelissä ratkaisee :)

    • Aikoinaan oli jossain tanssit jonnepääsi vain 50 v. täyttäneet! jotkut sellaiset olisi syytä saada aikaan uudelleen. mahdollisesti alentaa 40v. ikäraja? miksi ihmeessä ihmiset eivät ole esim. ilmaisella deitille.fi sivuilla (savolaiset kunnon naiset)

    • kaveri

      Lavatansseista voi hyvällä tuurilla löytää elämänsä naisen? Netistäkin? Mutta pitää olla tarkkana siellä kun on kaikenlaisia ainakin varattuja joten tarkkana pitää olla tässäkin asiassa.

    • wefjgwegjweri

      Se voes kevytkenkäsellä naesella olla pensankulutus pientä aatoellessa kun kevyt kaasujalaka vuan kun alkoholinkulutus on niin suurta niin eehän se millonkaan oes rattiin kelevollinen :/

      • raveihin esim.

        Mitäs etsit kuppiloista. Siellä mitään kunnon naisia ole !!1


    • 4+9
    • Mona Lisa :)

      Lännessä asun, ja koen olevani kelvollinen nainen ja odotan esikoistani, eli perheihminen minäkin. Ja vinkkinä, ainakin minut olisit voinut bongata näissä paikoissa:

      - kirjasto, luen paljon ja monipuolisesti, ja selailen usein hyllyn/pöydän ääressä esim. taidekirjoja. Lehtisalissa luen lehtiä ja lainailen CD-levyjä.

      - harrastuspaikat, kuten lenkkipolku tai opisto missä on kaikkea ompelusta maalaukseen, harrastustoiminta on aina hyvä juttu.

      - uimahalli/maauimala, käyn uimassa ja pyrin pitämään itsestäni huolta.

      - baarista, mutta päiväsaikaan, bilistä pelaamasta. Tosin se harrastus on jäänyt vähän vähemmälle kun maha kasvaa ja tupakanhaju ym. saavat voimaan pahoin. Mutta enköhän myöhemmin vielä veroille palaa pelaamaan.

      - pelikaupasta, tykkään pelata Pleikkaria.

      - kangaskaupasta, ompelen itse paljon laukkuja ja muille lahjoja jne, käsitöiden tekeminen on mun mielestä tärkeää etenkin nykyaikana.

      Plus tietty kauppojen jonosta tai kahvilasta kavereiden kanssa. Mutta pointtina on, että mene rohkeasti juttelemaan jos näet jonkun mielenkiintoisen typyn, pahin mitä voi sattua on että saat vinon hymyn ja tyttö lähtee. Ei kuulosta kovin pahalta riskiltä kun toinen vaihtoehto on että palaat taas yksin kotiin syömään mikroateriaa ja istumaan yksin sohvalle..

      Löysin muuten oman ukkoni Suomi24:n Treffien kautta 4 vuotta sitten. :>

    • CassiusMaximanus

      Naiset ovat huoria, näin se menee. Olen monesti todistanut miten se tosirakkaus on päättynyt heti kun löytyy rikkaampi ja tyhmempi mies. Parikymppiseksi jaksoin naisen puutteessa velloa, kunnes sain sisäistettyä totuuden ja pesin ajatusmaailmani pois romanttisesta paskanjauhannasta. Sittemmin on sujunut hienosti.

    • NOBBOH

      Unohda lihavat ja narsistiset suomalaisnaiset - Aasiasta loytyy etsimasi kaltaisia naisia vaikka kuinka. Ja arvostavat nimenomaan miesta, joka ei juo eika polta.

    • jormis11

      Ei mistään.

    • kokemuksella sanon

      Kunnnolliset naiset ovat todella harvinaisia. Sellaisia, jotka eivät pihtaa, valita tai ole muuten tyhmiä tai lapsellisia. Näin ainakin suomessa.

      • No onko

        pakko niin pienestä määrästä (2, 5 milj) yrittäää löytää, varsinkin kuin suuret näärät on naitu ulkomaille.


    • Niin tuota voi kysyä samaa mistä löytyy kunnollisia miehiä???? Tai ees sitä yhtä??? Minulle riittää että ossaa puhua ja pussata ja näyttää tunteensa aidosti sekä tykkää lapsista.......jos joku haluaa lisää tetyoa niin voi kirjoittaa [email protected]

    • xxxxx3

      Nykyään netti ja kännyaikakaudella on tosi vaikee löytää kunnon naisseuraa ja toista se oli esim.1990 luvulla ennen tätä tietsikka,kännyaikaa ennenkun siis kännyt ja tietsikat yleisty. 1990 luvulla oli monia erilaisia mahdollisuuksia löytää hyvä kumppani ja muutenkin itselle mieleistä naisp.seuraa ja sillon oli helppo löytää sekä vakavampaa että seksiseuraa ja kaikki luottivat toisiinsa paremmin. Netin deittipalstat on tosi surkeita ja ei sen surkeempaa seuranhakupaikkaa juurikaan voi olla ja kun ne tuntuu olevan pääsääntöisest todellisuudessa kuin leikkimielellä liikkeellä. Ravintoloista ja muualta on vaikea löytää seuraa kun rafloissakin heillä usein omat seuransa ja sillon kun he ovat yksin niin räpläävät vaan kännyään kävellessäänkin ja hyvä etteivät omiin jalkoihinsa kompastu ja jos jossain kaupassa ynnä muualla jotain yrittäs kuten jotkut neuvovat niin kyllä moisesta helposti ahdistelusyytteen saa. Vaikka naispuolisia oisi enemmän niin niistä on paljo kotonaan kuin niissä on paljo yksinhuoltajiakin ynnä muita miespuolisten kaltoin kohtelemia jotka joutuvat oleen kotonaan eikä niitä näy niin rafloissa y.m.s. joka sit aiheuttaa et vaan miehiä viliseekin joka paikassa. Sit vaikka ulkolaisia tulee nykyään tosi paljo niin eipä niitä vapaita naispuolisia niin näe seuranhakujutuissakaan mut kyllä miespuolisia riittää pilvinpimein joka paikkaan ja ulkolaisiakin ja tulee pakolaisinakin vaikka kait ne naispuoliset siellä oikeesti hädässä on eikä niinkään miespuoliset. Sit niitä ulkolaisia miehiä tulee vielä todella paljo pilaan suomalaistenkin vähien naispuolisten elämän ikuisesti seksuualisin pahoin teoin. Ulkolaisia naispuolisia saisi tulla tänne pilvin pimein että saatas tasapainoa täälle mies ja naispuolistasapainolle. Jos nyt kännyliittymien myynti lopetettas ja tietsikkaliittymien myynti lopetettas yksityishenkilöille niin kaikki seuranhakukin tervehtys taas ja saatas elää niitä vanhoja hyviä aikoja. Hyvä ihana parisuhde olis ihana asia ja siinä sit suvunkin jatkaminen. Nyt vaan on tällä aikakaudella mahdotonta löytää itselle mieleistä kumppania ja elämä tuntuu siten helposti tosi turhauttavalta ja siinä ei oo sit paljo muuta mahdollisuutta kuin että sovittaa jojoa kaulaan.

    • mak5

      Minä tiedän mistä löytyy kunnon naisia!!! Venäjältä ainakin! Mulla oli Savosta kultainen vaimo,vaihdoin sen kahteen rautaiseen huoraan Venäjällä!!

    • Joo joo siellä ne on

      Kunnollisen naisen löytää siperiasta.

    • Savut ja tipat

      On ihan sama etsitkö tipatonta/savutonta vai savullista/tipoilla =)
      Pääasia on, sun pitää lähteä sieltä peräkammarista liikkeelle ja tavata ihmisiä(naisia:). Rohkeesti vaan, ei ne purematta niele. Mitä väliä jos tulee pakkeja, ajattele se eri tavalla...Luota itsees ja huomaat et nainenkin "katsoo" sua eri tavalla...
      Aikas hullua edes ajatella et, kaikki naiset tai miehet ois juoppoi/aivottomii/pintaliitäjii. Jos näin ois, noh ei ole, onneks.
      Täytyy vaan nauttia elämästä ja luottaa siihen et kaikki järjestyy, mikäs hoppu sitä mihinkään on =)
      Jaa että, ulkomailta siippa...en ole kyllä ajatellut. Tai että vain uskovainen voi olla uskollinen, plaah, ei millään pahalla, mut laitoittekos aivot narikkaan kun noit juttui raapustitte. Kuka tahansa voi olla kunnollinen ynm. Mut jokainen päättää ite miten haluu elää ja onneksi meillä kaikilla on oikeus valita kenen kanssa elää.
      Ite viihdyn mielummin sinkkuna, kunnes löydän mieleisen miehen. Toiset ettii "kunnollista", mä huolin vaan rakkaan :)

    • mok1

      Naisellinen nainen ! luomu on ihana ,tietysti luonne,myös ikä 40v.
      haluaa halia usein,
      Seksi on tärkeää.

    • Bankok11111

      Ei ole Savossa. Thaimaassa ja Vietnamissa on. Lähde sinne lomalle.

    • Näkökulmia

      Suomesta on vaikea löytää hyvää naista, koska miehiähän on enemmän kuin naisia, joten monen miehen on kokonaan jäätävä ilman naista. Näin ollen Suomessa vallitsee naisten markkinat. Vain harva mies voi valita naisen, mutta tietenkin sattumalla on paljon osuutta kohtaloihin.

      Onneen ei kannata kovin paljon luottaa, joten kannattanee katsella Suomen rajojen ulkopuolelle.

    • hyvä-nainen

      ei mitenkään koska olen jo varattu ;)

    • ettei se ois toi murre mitä puhut? tai sit vaan savolainen nainen on sulle se oikea =) toivottavasti löydät =)

    • seksuaalinemees

      Savos on mainiot akat sanos muuta! ja naisia on tietääkseni Suomen väestöstä n. 51 % eli sääliks käy savon akkoi.

    • Elekeehän nyt savolaisia parjatko jatkuvaan,kai niitä mieleisiä naisia on ympäri suomen mutta sehän on itsestään kii ja toiseltakin kysytään joustoa jos se kumppani ei satu ihan siitä naapurista löytymäänkään? Tosin mielestäni suomi on pieni maa ja hyvät yhteydet kulkemiseen ja viestittelyyn,kaikki on ihan itsestään kiinni. Eikun hyvää seuranhaku onnea-myös SAVOlaisille-Terveisin ex-savolaene.

    • Anthony!

      Kuopiossa on paljon kevytkenkäisiä ja yhden yön seksinnälkäisiä naisia sekä mikään ei ole ihanampaa ja nautinnollisimpaa meille sitoutumiskammoisille seksi valkkaajille. Pahimmat ja kiimaisimmat on sormuksellisia naisia.

      • Anthony!

        Ja on noita muissakin kaupungeissa ja hyvä niin:).


    • Nainen kunnollinen

      Kyllä meitä kunnollisia naisia on. Täällä yksi kriteerisi täyttävä perhekeskeinen nais-immeinen etelä-savosta. En viihdy kapakoissa. En tupakoi. Käytän alkoa järkevästi. Olen sinkku. En etsi tällähaavaa miestä, sillä viihdyn yksinäni. Olen monasti takkiini saanut, petollisilta tunteettomilta miehiltä, joiden oman edun tavoittelu on mennyt liian pitkälle. Ja minun on pitänyt muuttua liikaa miellyttämään heitä. Ei kiitos samanlaista enää. Tällä hetkellä lomailen, käyn marjastamassa ja sienestämässä.Lavatanssit on kiva juttu..sinne kaipaisin vakituista tanssiseuralaista. Asun yksin. Lapseni ovat jo muuttaneet kotoa pois.Olen vakituisessa työsuhteessa. Makselen asuntovelkaa pois. Olen haaveillut mukavasta miehestä, mutta siihen se on jäänytkin. Mutta kyllä meitä kunnollisia vielä löytyy

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe