...Naikkareista... kumpi teidän mielestänne "parempi"
(saatte itse valita kategorian)
Jonna vai Erin...
14
3870
Vastaukset
- Hanna
Mukavan pyöreä pimu, just mun makuun.
- ...
Erin, koska sillä on isommat tissit!
- paulus
En koskaan muista kumpi on kumpi, mutta se tumma on helvetin paljon vetävämpi kuin se vaalea.
- err
paulus kirjoitti:
En koskaan muista kumpi on kumpi, mutta se tumma on helvetin paljon vetävämpi kuin se vaalea.
se vaalee on vähän sellainen väkäleuka, mutta kyllä mä sitäkin silti voisin....
- tietenki
ehdottomasti Erin!!! Olen ne nähny monta kertaa ja Erin on sata kertaa Jonnaa kivempi. Jonna on sellanen nirppanokka!!! Erin on ystävällinen1!
- Beici
Jonna on sopivan "syntisen" näköinen ja Erin on se "kiltti naapurin tyttö". Kauniita tyttöjä ja hyviä laulajia molemmat !!!!!!!!!!
- noniin
Jos tykkää blondeista niin Jonna tietty, jos bruneteista niin Erin.
Molemmat ovat kauniita tyttöjä, ja vielä tosi rentoja ja mukavia! Ei ole kusi noussut päähän, niinkuin niin monella ihan turhallakin julkkiksella!
- Postuumi
eilen uutisia joissa näytettiin Malja Göstalle - konsertista? Siinä oli pieni Jonnan haastattelu.
Olen aina pitänyt Naikkareita hyvinä esikuvina. Ja molemmat ovat olleet kohtalaisen hyvän näköisiä terveitä suomalisia naisia. Mutta eilisessä haastattelussa Jonna näytti todella surkealta eli nuutuneelta ja ränsistyneeltä.
Olen kyllä muutenkin aina pitänyt Eriniä paremman näköisenä joten valintani on hän. - xxxx
Jonna on jotenski jännittävämpi tyyppi,syntisempi.Mut kyll ne yhdessä oli makee yhdistelmä,tuhma ja kiltti...eiköhän me kaikki olla unelmoitu että saatas olla yhtäaikaa niiden kans,vai mitä?
- Erinin ihalija
kauniimpi, ehdottomasti!!! Vau! Jonna ehkä parempi laulaja, tai no Erinillä on ihanan seksikäs "hönötys".
- marko
Ehdottomasti vaikka ei Erinkään huono ole.
- siffe
omaa salaperäisemmät silmät
- Sorsa
Ehdottomasti Erin. Mystisen kaunis :)
- Markku
...Erin!!! Aivan upeat tissit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi704868Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1134580- 794050
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963937Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222984- 352728
- 282667
- 372652
- 392623
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232474