Väsyneet jalat ja alaselkäkipu.

Jalat väsyy

Minulla on jo suhteellisen kauan ollut väsyneet jalat ja alaselkäkivut ja nyt en tiedä miten etenisin kipujen kanssa. Olen ollut mangnettikuvauksissa 2 kertaa jne ja vikaa toki alaselässä on 4-5 nikamanvälissä paljon mutta mitään selitystä ei jalkojen väsymiselle ole sanottu. Nyt alkaa jalat väsyyn tosi helposti kun seison työssä ja se kyllä huolettaa tosi paljon. Olen yli 40v onko kellään vastaavaa vaivaa. Töiskin pitäis jaksaa viä kauan.....mut raskasta rupee oleen. Olen hoikka ja päällepäin täysin terveen oloinen. ( Erittäin harmillinen vaiva ) Itse mietin ,että kun välilevy on kerran pullistunut ,että vika on sieltä peräisin eikä jalkoihin joku yhteys pelaa enää normaalisti minkä vuoksi jalat väsyvät ???? Onko kellään vastaavaa..! Tai jopa tietoa.

4

2322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkipa tuosta!
    • Kiputila.,

Aivan mielenkiintoista oli katsoa keskustelu ja käsittely. Minkähän hintaista käsittelyt on ? ja montako yleensä pitää ottaa jotta alkaa vaikuttaa vaikkakin pikku oireet lähtee varmaan kerralla pois mutta pahat viat eivät varmaan.Nimittäin aika moni on mua venytellyt ja riepotellut jne... mut uskon kyllä ,että osaavissa käsissä vois ollakin jotain taikaa pahaankin kiputilaan. ( ainakin hetkellistä helpotusta ja toivottavasti hieman pysyvämpääkin ) Kyllä viä itse olen valmis lähtemään kaukaakin hakeen helpotusta...

• mik40mm

Heippa!
        Oletkos saanut helpotusta jalkoihin. Olen itse tässä ihmetellyt samaa ilmiötä jaloissa. Väsyvät hyvin helposti, myös jalkapohjat ovat kipeät. Nyt on ollut noin kolmisen kuukauden ajan pahemmat. Kipu on alkanut tuntumaan myös reisissä ja polvissa. Reumaa tai Sjögrenin oireyhtymää ei ole todettu. Olen miettinyt mihin suuntaan tästä lähden. Viimeksi olin B12 kokeessa, josta en vielä tiedä tuloksia. Katsoin myös tuon videon. Olen joskus käynyt jäsenkorjaajalla ja kiropraktikolla. Niistä on ollut apua kuten hieronnasta yleensä.

• Empaattinen selkäkip

Mietaan Jussi kansanedustajana suositteli lähes kaikkiin ongelmiin kansantaloudesta koulukiusaamisiin (hieman pelkistetysti sanottuna) liikuntaa.

Olet vielä siinä iässä, että vatsa- ja selkälihaskunnon jatkuva ylläpito vastautuu melko helposti. Asiantuntijan kanssa kannattaa suunnitellla ohjelma, joka soveltuu juuri sinun tapaukseen. Tuloksia ei tule päivässä eikä kahdessa, mutta kuukauden kuluttua huomaat paranemista. Lähde liikkeelle lyhyin askelin. Ja kun olo paranee, älä jätä toteuttamatta ohjelmaa edes jouluaattoiltana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2999
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe