Kenelläkään tietoa, että miten kattoon upotetut spottivalot lähtevät yleensä irti? Lähtevätkö ihan vetämällä? Paloi meinaan lamppu ja pitäisi saada se vaihdettua.
Upotettu kattospotti ja lampun vaihto
14
36633
Vastaukset
- mitä hä
Tarviiks se koko valaisin irrottaa että saa lampun vaihdettua?
- sgasdgfassdg
Monesti itse suojalasi on irroitettavaa mallia. Suojalasi on lukittu rautalankavirityksellä, eli näkyvästä rautalangan päästä kiinni ja vedät sen varovasti irti.
Spotit on yleensä jousikuormitteisesti kiinni kattopaneelissa joten spotti lähtee tarvittaessa kokonaan irti vetämällä. - Anonyymi
Täällä tietoa aiheesta: https://www.suomela.fi/rakentaminenvalaistus-sisalue-tama-ennen-kuin-vaihdat-led-lamppua-halogeenilampun-tilalle-61996/
- Anonyymi
Jos on vaihdettava lamppu, se on kaikoillaan teräslankarenkaan kannattelemana. Jos on pikkupolttimo, kehystä kiertämällä se irtoaa laseineen ja polttimo on näkyvillä.
- Anonyymi
Höpsis, teräsrengas peittää läpiviennin, vaan ei irrrota valaisinta, joka on jousikiinnikkeelä kattoverhouksen takana, ja vedetää ulos. kaikkia neuvoja sitä näkeekin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, teräsrengas peittää läpiviennin, vaan ei irrrota valaisinta, joka on jousikiinnikkeelä kattoverhouksen takana, ja vedetää ulos. kaikkia neuvoja sitä näkeekin..
Miten rengas voi peittää mitään läpivientiä... siinähän on reikä keskellä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee sitä kirjoitellaan. Rengas nimenomaan pitää lampun paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee sitä kirjoitellaan. Rengas nimenomaan pitää lampun paikallaan.
Tuossa ei taaskaan tyypillisesti oltu yhtään ajatuksella luettu mitä toinen kirjoittanut.
- Anonyymi
Mikä on lampun tyyppi esim. g3
Voisi autaa selvittelyssä
Ammati immeinen- Anonyymi
Ei oo G3 kun 4G ja kohta 5G
- Anonyymi
Sorkkaraudalla minä irroitin
- Anonyymi
Imukupilla.
- Anonyymi
Vaihda luonnonvaloputki siihen🤫
- Anonyymi
Sinulla näköjään ryyppyputki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657