Tytöt vs. Pojat

Taistelu(ko)

Tytöt kertoo mitä hyvää ja huonoa on olla tyttö, ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla poika

Pojat kertoo mitä hyvää ja huonoa on olla poika, ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla tyttö

16

2073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie tyttö

On huonoa olla tyttö, koska menkat ottaa päähän ja jos on erilainen kuin muut tytöt, alkavat he helposti kiusata. Poika haluisin olla,jotta ei ois noita yllä mainittuja ongelmia.

• Tyttö oon

Tyttönä hyvii puolii.. Hienoi vaatteita, jutut ei yht lapsellisii ku pojil ( ei välttämättä ):D, se on vaa kivaa. Huonot puolet.. Menkat, ja just toi erilaisuudest kiusaamine ( kyl pojillaki, mut ei nii paljoo), pitää tehä enemmä ulkonäkönsä etee töitä ku poikien(useimmiten). Kyllä oon välil pojille kateelline, mut silti mielummi tyttö

• Useitatuntejasalilla
        Tyttö oon kirjoitti:

Tyttönä hyvii puolii.. Hienoi vaatteita, jutut ei yht lapsellisii ku pojil ( ei välttämättä ):D, se on vaa kivaa. Huonot puolet.. Menkat, ja just toi erilaisuudest kiusaamine ( kyl pojillaki, mut ei nii paljoo), pitää tehä enemmä ulkonäkönsä etee töitä ku poikien(useimmiten). Kyllä oon välil pojille kateelline, mut silti mielummi tyttö

Poikien täytyy tehä enemmän töitä kroppansa eteen

• -.-

Tytöillä menkat -.- ei oo mitään hyvää, no life .

Pojilla ei mitään, en haluu olla poika, no life.

• mieluummi poika :/

tytöil on menkat ja joutuu helposti kiusatuks ja puhutaa yleens pahaa selän takaa. mä haluaisin olla mieluummi poika ku niil on helpompaa kaveriporukas (tai siis oon saanu sellase käsitykse :D) ja sillon voi treenata iha vapaasti ilma et kaikki tuijottaa esim rannal six packii xD ku sis oon 14 v. tyttö kenel näkyy six pack :/ :DD

• xddd

siis mitä haittaa jos on six pack mul on ainaki ja oon muutes tyttö :3 xdd

• huoh...

Nyt on kyllä vitun outoja syitä tytöillä ja btw tilastojen mukaan poikia kiusataan enemmän... noh mikäs siinä tytöil o kauhee tarve aina päästä pätemää/valittaa kaikesta. harmi vaa et valitukset on kuin 6v suusta...

• Tytöntyllerö

Täytyy kyllä kommentoida sitä käsitystä että tyttöjä kiusattaisiin enemmän. Itse tyttänä olen nähnyt kuinka huono itsetunto joilain pojilla on. Sitä sitten puretaan vähän jokaiseen.

Ainakin ennen kun peruskoulussa katto niin niitä poikia jotka ei käyttäneetmuita vaatteita kuin verkkareita ja huppareita oli järjettömän paljon. Tytöt taas pukeutu tosi erillaisiin vaatteisiin toisiinsa nähden ja samalla ilmaisivat itseään.

Tytöillä on myös se jännä ero poikiin, että tytöt keskenään voivaat kyllä halailla ja lohduttaa toisiaan jos joku asia on satuttanut, mutta poikien on vaikeampi näyttää tunteitaan ja heikkouttaan muille ja patoavat helposti tunteet sisäänsä.

Joskus se on vaan itsestään kiinni, lotkauttaako korviaan muiden arvosteluille vai hukuttaako itsensä itsesäälin mereen.

• 2KplusQimma

Joo, mä en voi olla huomaamatta et ajat on vähä muuttunu. "Suomalaisissa Elokuvissa" tytöt oli jotenki kummallisen hölmöjä. Äijät niiku dominoi kimmoi henkisesti tyyliin: "Taas se meikkaa" tai "voizä laittaa mulle kahvii", (JUST).

Ja nyt sit..
      Telsus, Tubes, ymsjne... kundit on tasan niitä samoi HÖLMÖJÄ q kimmat ´bout viiskytluvul; kundit mokaa, urpoilee ja yrittää olla mielix kimmoille. Tää on just nii tasan oikein niille.

MaGee olla 2K Qimma!!!

• 01Girl

Mä oon kans huomannu yhen edun ollakseni likka. Me ymmärretään opiskelun päälle. Ainaki useimmat :D Jätkistä suurin osa joutuu näin ollen vääntään aikusina selkävääränä töitä huonopalkkasis ammateis, iha vaa ett pärjäis tyttönsä palkkakuiteille.
      Ei tokikaan kaikki, muutamat meidänki luokan pojista on hokannu tän, ja alkanu saamaa parempii numeroit.
      Ite oon viell alkanu täss yläasteell opiskelee itsenäisesti edpanjaa, saksaa, latinaa (nimiin kohdistuvaa), ja lukion biologiaa, genetiikkaa ja kemiaa, sekä fysiikkaa, iha koska... haluun pärjätä :D Repikää siit :3
      Ja kuolla heti ku vaa ois mahis :DD

• Köyhää

Eipä ne monen naisvaltaisen työalan palkatkaan suuria ole vaikka olisi akateemisen koulutuksenkin saanut.

• 01Girl

Ei toki, intohimonsa kullakin, toisille palka isthething, toiset menee alalle joka kiinnostaa, mutta eipä taida olla miesvaltasillakaan aloilla palkka mitään hohdokasta.

• Mskskskkdkd

Tyttönä tunteet varmaan sokaisis välillä ja menkat ei auttais asiaa yhtään. Poikana on kivempi olla ku on pidempi ja vahvempi, parempi looginen ajattelukyky sekä tilannetaju.

Mutta Suomessa tyttöjen elämä on paljon helpompaa... Positiivinen syrjintä jne.

• 03r8hi

mitä hyvää ja huonoa on olla poika
      helppo valita vaatteet, ei paineita muodista
      pojat on reiluja toisilleen, ei bitchimäisyyttä
      paljon kavereita joiden kanssa voi olla ja mennä
      voi katella tyttöjä toisten poikien kanssa
      yhdyntä tuntuu tajuttoman hyvältä (peniksen liuttaminen märkään pilluun)

- vahinkoerektiot noloja (ja niitä on usein!)
      - tuntuu että penis saisi olla isompi
      - pojilla on kavereita mutta ei tärkeitä luotettavia sydänystäviä kuten tytöillä

ja miksi haluaisit/ et haluaisi olla tyttö
      vois kiusotella poikia paljastavalla pukeutumisella
      vois olla ilman rintsikoita kaupungilla ja kävellä tissit heiluen
      vois sheivata pillun ja tietää että pojat haluis sitä
      vois ottaa suihin ja niellä spermat
      tietäis miltä tuntuu saada munaa sisään

- menkat (ei kukaan nauti kun sitä mönjää valuu)
      - itsetuntokriisi jos tissit ois tosi-tosi pienet tai "liian" isot (voiko liian isoja olla?)
      - aamulla kestää laittautua (hiukset, vaatevalinta)

Okei myönnän että oli seksipainotteista mutta noi nyt keksin äkkiä :)

• resalikkers

Suomessa on vain yksi etuoikeutettujen ryhmä. "Kauniit naiset".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      72
      2006
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      14
      1772
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    5. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      116
      1147
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      175
      761
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      425
      694
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe