Miksi kissat ovat niin vihattuja?

Ääni42

En ymmärrä miksi kissat saavat ihmisiltä vihat niskaan,ymmärrän että ne kuljeksivat pihoilla ja saattavat sontia pihoille,mutta niin ne tekevät koiratkin .
Koiran paskaa tien varret ja pihan reunat täynnä.
Niitä jopa kuljetetaan paskalle toisten talojen edustalle ettei pasko oman.

6

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei irtokissaa

Kissan pissi omalla kuistilla ja kakat omalla pihalla leikkipaikalla eivät innosta vuodesta toiseen. Koirani jätökset korjaan aina pois, enkä anna sen juoksennella vapaana missään.

• tyhmät omistajat

Minulla ei olisi kissoja vastaan mitään, jos niitä pidettäisiin kuin koiria, eli sisällä tai hihnassa, elleivät ole omistajansa välittömässä tarkkailussa ja välittömästi kiinni otettavissa.

Mielestäni on edesvastuutonta pitää kissoja vapaana. Eivätkö kissanomistajat sen enempää lemmikistään välitä? Laiskoja, itsekkäitä ihmisiä.... lemmikki pitää olla, mutta ei jakseta sitä kusettaa ja paskattaa vaan lempataan pihalle muiden kiusaksi ja pikkulintuja tappamaan.

• Crazy cat lady

Meillä kissa ei ulkoile vapaana, vaan valjaissa. Eilen näin auton alle jääneen kissan. :(

Minä inhoan eniten arkielämässä niitä koiranomistajia, jotka jättävät koiransa ulosteet kadun varteen tai jopa jalkäytäville ja hoidetuille alueille. Koiria en ole vielä oppinut inhoamaan, vaikka kyllä niitä ihan liikaa joissakin kaupunkien taajamissa on.

Toiseksi entien inhoan ihmisiä, jotka eivät jaksa laittaa tupakka-askeja ja jätskipapereita roskiin.

• kissat259

Mä oon ihan samaa mieltä Crazy Cat:in kanssa, ihan oikeesti mä inhoan myös sitä, että pitää roskata! Ja joo, se on tosi surullista, kun näkee toisen kuolevan tosi inhottavalla tavalla, eikä arvokkaasti, että siihen ollaan valmistautuneita. Vaan kissan päälle ollaan ajettu varmaan ihan tahallaan, tai sitten kissa on ollut liian hidas ylittäessään tietä, ja jäänyt alle. :'(

Vihaan myös sitä, että koiranomistajat antaa kusta ja paskoa muiden maille, ettei vaan omat näyttäisi ällöiltä paskotuilta.

Vihaan koiria, mut rakastan kissoja. Ärsyttää, kun kissoja pitää vihaamalla vihata, kun ne on niin söpöjä pikkuisia palleroita!

• Taitarasa4132

Mä oon samaa mieltä kun kissat259

• Koiria vihataan

Eivät kissat ole vihattuja. Mistä olet moista saanut päähäsi?

Koiria tai pikemminkin laiskoja koiranomistajia vihataan paljon enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      160
      4913
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1555
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      12
      1469
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1391
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      7
      1119
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      95
      1027
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      40
      947
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      298
      915
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      150
      810
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      278
      729
    Aihe