Miksi kissat ovat niin vihattuja?

Ääni42

En ymmärrä miksi kissat saavat ihmisiltä vihat niskaan,ymmärrän että ne kuljeksivat pihoilla ja saattavat sontia pihoille,mutta niin ne tekevät koiratkin .
Koiran paskaa tien varret ja pihan reunat täynnä.
Niitä jopa kuljetetaan paskalle toisten talojen edustalle ettei pasko oman.

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei irtokissaa

      Kissan pissi omalla kuistilla ja kakat omalla pihalla leikkipaikalla eivät innosta vuodesta toiseen. Koirani jätökset korjaan aina pois, enkä anna sen juoksennella vapaana missään.

    • tyhmät omistajat

      Minulla ei olisi kissoja vastaan mitään, jos niitä pidettäisiin kuin koiria, eli sisällä tai hihnassa, elleivät ole omistajansa välittömässä tarkkailussa ja välittömästi kiinni otettavissa.

      Mielestäni on edesvastuutonta pitää kissoja vapaana. Eivätkö kissanomistajat sen enempää lemmikistään välitä? Laiskoja, itsekkäitä ihmisiä.... lemmikki pitää olla, mutta ei jakseta sitä kusettaa ja paskattaa vaan lempataan pihalle muiden kiusaksi ja pikkulintuja tappamaan.

    • Crazy cat lady

      Meillä kissa ei ulkoile vapaana, vaan valjaissa. Eilen näin auton alle jääneen kissan. :(

      Minä inhoan eniten arkielämässä niitä koiranomistajia, jotka jättävät koiransa ulosteet kadun varteen tai jopa jalkäytäville ja hoidetuille alueille. Koiria en ole vielä oppinut inhoamaan, vaikka kyllä niitä ihan liikaa joissakin kaupunkien taajamissa on.

      Toiseksi entien inhoan ihmisiä, jotka eivät jaksa laittaa tupakka-askeja ja jätskipapereita roskiin.

    • kissat259

      Mä oon ihan samaa mieltä Crazy Cat:in kanssa, ihan oikeesti mä inhoan myös sitä, että pitää roskata! Ja joo, se on tosi surullista, kun näkee toisen kuolevan tosi inhottavalla tavalla, eikä arvokkaasti, että siihen ollaan valmistautuneita. Vaan kissan päälle ollaan ajettu varmaan ihan tahallaan, tai sitten kissa on ollut liian hidas ylittäessään tietä, ja jäänyt alle. :'(

      Vihaan myös sitä, että koiranomistajat antaa kusta ja paskoa muiden maille, ettei vaan omat näyttäisi ällöiltä paskotuilta.

      Vihaan koiria, mut rakastan kissoja. Ärsyttää, kun kissoja pitää vihaamalla vihata, kun ne on niin söpöjä pikkuisia palleroita!

      • Taitarasa4132

        Mä oon samaa mieltä kun kissat259


    • Koiria vihataan

      Eivät kissat ole vihattuja. Mistä olet moista saanut päähäsi?

      Koiria tai pikemminkin laiskoja koiranomistajia vihataan paljon enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe