Olen ystäväni kanssa menossa mökeilemään ja olisi aikas mukavaa että saatais seuraa juhannuksen viettoon keskelle korpea!
Olemme rauhallisia ihmisiä emmekä juo paljon. Olis makeeta, jos osaisit käyttäytyä vaikka olisit kännissä.
Mökillä on hyvä keittiö, sisävessa, rantasauna, grilli ja paljon tilaa.
Otamme itse paljon hyvää ruokaa mukaan ja varmaankin lautapelejä.
Mukana on hieman villi koirani, joten jos et pidä koirista, et varmaan halua mukaan.
Olisi kiva, että mukaan lähtisi 2-3 asiallisen tuntuista ihmistä. Liika alkoholin käyttö ei ole suotavaa.
Itse olen nainen sukupuoleltani ja ystäväni on mies. (Meillä ei ole suhdetta.) Kivaa olisi, jos olisi ainakin yksi nainen tulossa mukaan.
Lähdemme perjantaina kaupan kautta Turusta ja autoon mahtuu mukaan. Käyn lauantaina Turussa ja tulen takaisin ja sunnuntaina sitten lopullisesti pois.
Lisäkysymyksiä voi esittää osoitteeseen: [email protected]
Juhannukseksi mökkiseuraa Paraisille!
4
392
Vastaukset
- Olen mies.Entä jos on raitis kuten minä, juon vain sinappia ja puren hyvää lenkkimakkaraa. 
 Onko talossa kahvia?- lilian3Voit ihan itse ostaa kahvia sinne, kuten ruokasikin. Kahvinkeitin löytyy. Kofeiinihöyryissä on ihan hyvä olla juhannus. 
 Ainiin unohdin kertoa, että olen itse 23-vuotias ja ystäväni on 30-vuotias.
 Etsimme iältään mielellään 19-35-vuotiaita immeisiä.

- Liisa99Luulen, että ihmiset ovat hirveitä pelkureita! Eivät uskalla vieraan ihmisen mökille vieraaksi. Kammoksutteko te ihmiset toisianne? 
- Kesä kaikillaHaluaisin kyllä mökille Juhannuksena ja ehkä myöhemminkin kesällä .Olen vain Juhannuksen tiiviisti töissä .lomani alkaa Heinäkuussa.oma mummolan mökkini on 700km päässä. 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727337
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät153106
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132101
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161826
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2431703