Olen ystäväni kanssa menossa mökeilemään ja olisi aikas mukavaa että saatais seuraa juhannuksen viettoon keskelle korpea!
Olemme rauhallisia ihmisiä emmekä juo paljon. Olis makeeta, jos osaisit käyttäytyä vaikka olisit kännissä.
Mökillä on hyvä keittiö, sisävessa, rantasauna, grilli ja paljon tilaa.
Otamme itse paljon hyvää ruokaa mukaan ja varmaankin lautapelejä.
Mukana on hieman villi koirani, joten jos et pidä koirista, et varmaan halua mukaan.
Olisi kiva, että mukaan lähtisi 2-3 asiallisen tuntuista ihmistä. Liika alkoholin käyttö ei ole suotavaa.
Itse olen nainen sukupuoleltani ja ystäväni on mies. (Meillä ei ole suhdetta.) Kivaa olisi, jos olisi ainakin yksi nainen tulossa mukaan.
Lähdemme perjantaina kaupan kautta Turusta ja autoon mahtuu mukaan. Käyn lauantaina Turussa ja tulen takaisin ja sunnuntaina sitten lopullisesti pois.
Lisäkysymyksiä voi esittää osoitteeseen: [email protected]
Juhannukseksi mökkiseuraa Paraisille!
4
363
Vastaukset
- Olen mies.
Entä jos on raitis kuten minä, juon vain sinappia ja puren hyvää lenkkimakkaraa.
Onko talossa kahvia?- lilian3
Voit ihan itse ostaa kahvia sinne, kuten ruokasikin. Kahvinkeitin löytyy. Kofeiinihöyryissä on ihan hyvä olla juhannus.
Ainiin unohdin kertoa, että olen itse 23-vuotias ja ystäväni on 30-vuotias.
Etsimme iältään mielellään 19-35-vuotiaita immeisiä.
- Liisa99
Luulen, että ihmiset ovat hirveitä pelkureita! Eivät uskalla vieraan ihmisen mökille vieraaksi. Kammoksutteko te ihmiset toisianne?
- Kesä kaikilla
Haluaisin kyllä mökille Juhannuksena ja ehkä myöhemminkin kesällä .Olen vain Juhannuksen tiiviisti töissä .lomani alkaa Heinäkuussa.oma mummolan mökkini on 700km päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704