Olen ystäväni kanssa menossa mökeilemään ja olisi aikas mukavaa että saatais seuraa juhannuksen viettoon keskelle korpea!
Olemme rauhallisia ihmisiä emmekä juo paljon. Olis makeeta, jos osaisit käyttäytyä vaikka olisit kännissä.
Mökillä on hyvä keittiö, sisävessa, rantasauna, grilli ja paljon tilaa.
Otamme itse paljon hyvää ruokaa mukaan ja varmaankin lautapelejä.
Mukana on hieman villi koirani, joten jos et pidä koirista, et varmaan halua mukaan.
Olisi kiva, että mukaan lähtisi 2-3 asiallisen tuntuista ihmistä. Liika alkoholin käyttö ei ole suotavaa.
Itse olen nainen sukupuoleltani ja ystäväni on mies. (Meillä ei ole suhdetta.) Kivaa olisi, jos olisi ainakin yksi nainen tulossa mukaan.
Lähdemme perjantaina kaupan kautta Turusta ja autoon mahtuu mukaan. Käyn lauantaina Turussa ja tulen takaisin ja sunnuntaina sitten lopullisesti pois.
Lisäkysymyksiä voi esittää osoitteeseen: [email protected]
Juhannukseksi mökkiseuraa Paraisille!
4
347
Vastaukset
- Olen mies.
Entä jos on raitis kuten minä, juon vain sinappia ja puren hyvää lenkkimakkaraa.
Onko talossa kahvia?- lilian3
Voit ihan itse ostaa kahvia sinne, kuten ruokasikin. Kahvinkeitin löytyy. Kofeiinihöyryissä on ihan hyvä olla juhannus.
Ainiin unohdin kertoa, että olen itse 23-vuotias ja ystäväni on 30-vuotias.
Etsimme iältään mielellään 19-35-vuotiaita immeisiä.
- Liisa99
Luulen, että ihmiset ovat hirveitä pelkureita! Eivät uskalla vieraan ihmisen mökille vieraaksi. Kammoksutteko te ihmiset toisianne?
- Kesä kaikilla
Haluaisin kyllä mökille Juhannuksena ja ehkä myöhemminkin kesällä .Olen vain Juhannuksen tiiviisti töissä .lomani alkaa Heinäkuussa.oma mummolan mökkini on 700km päässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221