Kaatopaikkagalleriaan ehtii vielä

KySa (kok.)

Olen samanlainen Suomi24 kirjoittaja, kuin muutkin en harrasta laajaa nimi merkki kirjoittelua. Enkä tee asioilla robakantaa.

Palstan ongelma onkin pääosin poliittinen mainonta. Joillekin ei vaan uppoa kaaliin, että poliittista mainostilaa saa maksua vastaan. Tällä palstalla sitten kehdataan vaahdota milloin mistäkin ja hyökätä suunnilleen jokaista eri mieltä olevaa vastaan omalla poliittisella vuodatuksella.

Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa.

22

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musta kasi
    • Heinolan Halko Oy

      Palstan ongelma onkin pääosin poliittinen mainonta. Joillekin ei vaan uppoa kaaliin, että poliittista mainostilaa saa maksua vastaan. Tällä palstalla sitten kehdataan vaahdota milloin mistäkin ja hyökätä suunnilleen jokaista eri mieltä olevaa vastaan omalla poliittisella vuodatuksella.


      Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa." Mutta eipä pitäisi muitakaan arvostella ennenkuin itse oppii toimimaan sääntöjen puitteissa.

    • Gallup -

      Vasemmistoliitto ohjaa työväestön perussuomalaisten hoteisiin.

      • Yks Jartzsu

        Arska ei siedä asiallista arvoatelua


    • HS etusivu €€€€€€€€€

      Joillekin ei vaan uppoa kaaliin, että poliittista mainostilaa saa maksua vastaan.

    • Halko metreissä

      Keltakallion roskapostiropotilla näyttää taas olevan korkki auki

    • Alkaa imetyttämään

      Alkaa imetyttämään kuinka mätä. Eipä sitten tarvitse ihmetellä

    • sylkykupin virka

      Saunan taakke punikit!
      15.6.2013 22:01
      Puskajussit rappaavat

      Se on raukkamaista,

      T. Sylkykupin virka 22:01

    • Yks Arska

      Halpamaista toimintaa ampua puskista viisaampien kimppuun jotka ymmärtävät Suomi24 säännöt.

      Olen samanlainen Suomi24 kirjoittaja, kuin muutkin en harrasta laajaa nimi merkki kirjoittelua. Enkä tee asioilla robakantaa.

      • J.Kierola

        Ketä tai keitä mahdetaan tarkoittaa tällä lainauksella?


        7.5.2013 Juho Eerola KymenSanomat
        Isälläni on samanlainen huumorintaju kuin itselläni. Hullujen yllytystä on aina hauska harrastaa.


    • Nedononperfect

      --- Saapunut viesti ---

      Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa." Mutta eipä pitäisi muitakaan arvostella ennenkuin itse oppii toimimaan sääntöjen puitteissa.

    • --- Välitetty viesti

      Kirjeen saanut

      --- Välitetty viesti ---

      Kun jo kerran aiemmin olen kieltänyt Sinua esitän pyyntöni uudelleen!!!!

    • konnan ottoon

      Loistavia kirjoituksia konnan ottoon

    • yleisellä tasolla

      Onko huumoria kasvattaa lapsestaan rasisti??? Minusta se on kusipäisyyttä

    • Puskista NN

      epäsosiaalinen käytös julki yksi häiriköistä

    • Taustanalkuttaja

      Hassisen on annettava 750,00 euroa viiden tunnin työstä.

      • ongelmakoirakoulu

        Koirakuiskaajan kaikki opit ovat täysin vääriä ja valheellisia


    • Anu Saukko

      Kateus ja kauna 20.6.2013 08:06 esistää

    • Pullon henki

      Älä hermostu että kometin pyytäkä Ptappa rauhallisesti

    • WC Seinällä

      Hyvää Juhannusta kaikille Koirapuiston "poliitikoille" ja mainostila varkaille

    • Hyvää Joulua

      lämpösenpaskan tekiä
      23.6.2013 12:16

    • A Nuohooja

      Palstan ongelma onkin pääosin poliittinen mainonta. Joillekin ei vaan uppoa kaaliin, että poliittista mainostilaa saa maksua vastaan. Tällä palstalla sitten kehdataan vaahdota milloin mistäkin ja hyökätä suunnilleen jokaista eri mieltä olevaa vastaan omalla poliittisella vuodatuksella.

      Onhan se säästöä, kun mainostilakin pitää "varastaa." Mutta eipä pitäisi muitakaan arvostella ennenkuin itse oppii toimimaan sääntöjen puitteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe