Miksi palstalla on väitetty islamia fasistiseksi?

nonameinc.

En nyt löydö kohtaa, jossa Jake Waits sanoi islamia fasistiseksi, minulla on siihen jotain sanottavaa, joten aloitan uuden keskustelun.
Maat joissa sharia-laki ja islam ovat eniten vallassa ovat/ovat olleet Saudi-Arabia, Iran ja Talibanien Afganistan. Naisten ja ei-islamilaisten oikeudet ovat heikot, Raamatut ym. kielletty, homoudesta seuraa kuolemantuomio, myös islamin jättämisestä ja sen tai profeetan kritisoimisesta, sharian mukaan oman lapsensa saa tappaa ilman rangaistusta, siis kunniamurha, en tiedä onko tämä kyseinen laki missään voimassa, mutta on oikeaoppista shariaa, tytöt naitetaan usein ennen puberteettia ja katuja valvoo siveyspoliisi, rukoileminen 5 kertaa päivässä on pakollista ja lista jatkuu loputtomiin. Vapaa ja tasa-arvoinen yhteiskunta ei ole fasistinen, näiden maiden hallinnot ovat fasistisia, sharia-laki kokonaisuutena on fasistinen, eikä ole islamia ilman shariaa, yleisen muslimimielipiteen mukaan. Koraani käskee, että se on otettava sanatarkasti, muuten tuomio on kuolema, tämä kehitys on nähtävissä Malediiveilla. Tietenkin minusta Koraanin ollessa uskonnollinen kirja, saa sen lukea niinkuin haluaa, mutta kukaan fundamentalisti islamilainen ei ole samaa mieltä. Arabikevään maat ovat tulossa perässä mukaan fasistiseen joukkoon. Se mitä islam on toteutettuna kirjaimellisesti, ei tarkoita sitä, että esim. Hussein Muhammed olisi fasisti, mutta kukaan ei voi kieltää, ettei islamia eniten toteuttavat valtiot sitä olisi. Mitä sekin kertoo, että suurin tuntemani 'islamifobi' on Saudi-Arabialainen ex-muslimi nainen. Islamofobia on vain termi, joka on tarkoitettu siihen, että suljemme silmämme siltä miltä kaikki oikeasti islamilaisessa maailmassa näyttää.

18

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jake Waits
    • yussuh
      • nonameinc.

        Mulla on myynnissä kunniamerkki, jossa toisella puolella kuvissa ollut Jerusalemin suurmufti ja toisella puolella puolikuu ja tähti. Taidan pitää sen itse, kun en keksi kelle myydä. Muhammed Morsi, ehkä? Tämä on se ongelma usein saa esim. laadukasta natsi-antiikkia tai historiallista sotakirjallisuutta, mut niitä ostajia ei halua päästää kotiinsa. Muuten ennen kyseistä muftia juutalaiset ja palestiinalaiset, joista suurin osa maahanmuuttajia ( kuten esim. Jasser Arafat oli egyptiläinen ), tulivat hyvin toimeen eläen multikultturaalisesti, mutta tämä suurmufti demonisoi juutalaiset ja lietsoi sotaa (jihadia) heitä vastaan ja näin aloitti konfliktin. Hamas haluaa heittää juutalaiset mereen ja jos multa kysytään miten konflikti tulisi ratkaista vastaan, elämällä sovussa yhdessä multikulttuurisesti.


    • trsrjrj

      tällaisia asioita ei saa julkaista suomessa eikä ainakaan rasismi palstalla
      tynnyrissä kasvaneet hyysäritytöt ja mover voi järkyttyä asioista

      "ei ainakaan minun ali "

    • etrjyjytk

      Islamin aiheuttamaan käytännön helvettiin on lisättävä myös että pankkitoimintaa ja tilejä ei voi käyttää kun koraanin mukaan korkon ottaminen on syntiä.
      myös moniavioisuus aiheuttaa jo suomessakin hirvittäviä kustannuksia ja ongelmia

      • mette.soderman

        Mihin yleensäkään tarvitaan moniavioisuutta? Useimmat maailman muslimit ovat yksiavioisia, koska se on helpompaa ja mukavampaa.

        Tietenkin voi toimia länsimaisesti - ottaa avioeron ja menee uudelleen naimisiin.

        Korot olivat länsimaissakin syntiä keskiaikana - sen vuoksi juutalaisista tuli pankkiireja. Sitten unohdettiin uskonto liikemaailmasta.


      • keskiajalle takasin!
        mette.soderman kirjoitti:

        Mihin yleensäkään tarvitaan moniavioisuutta? Useimmat maailman muslimit ovat yksiavioisia, koska se on helpompaa ja mukavampaa.

        Tietenkin voi toimia länsimaisesti - ottaa avioeron ja menee uudelleen naimisiin.

        Korot olivat länsimaissakin syntiä keskiaikana - sen vuoksi juutalaisista tuli pankkiireja. Sitten unohdettiin uskonto liikemaailmasta.

        Mulla oli hetken aikaa duunikaverina, älkää naurako ihan totta somalikundi, joka kerto sen faijalla olevan 4 vaimoa. Nää veijarit pitää muutenkin monia vaimoja ja huijaa avioeroilla sun muuta mukavaa.

        Vai että keskiajalla sitä näköjään elelee tämä mummo vieläkin?

        Heh.

        Kyllä on mensalaisilla kovat jutut!

        Voe mahoton sentään!


      • mette.soderman
        keskiajalle takasin! kirjoitti:

        Mulla oli hetken aikaa duunikaverina, älkää naurako ihan totta somalikundi, joka kerto sen faijalla olevan 4 vaimoa. Nää veijarit pitää muutenkin monia vaimoja ja huijaa avioeroilla sun muuta mukavaa.

        Vai että keskiajalla sitä näköjään elelee tämä mummo vieläkin?

        Heh.

        Kyllä on mensalaisilla kovat jutut!

        Voe mahoton sentään!

        Voi herranen aika. Lue itse historiaa.

        Miksi juutalaisista tuli pankkiireja? Koska heitä kiellettiin omistamasta maata ja liittymästä käsityöläiskiltoihin ja kristityiltä kiellettiin koronotto.

        MIten islamin maissa toimii liiketoiminta? Koska sielläkin onnistutaan kiertämään koronottokielto. Liiketoimintaa ei voi pysäyttää mikään uskonto.

        On vaikea uskoa duunikaveriisi; toisaalta Afrikassa monivaimoisuus on ollut tapa, oli islamia tai ei, koska paikallinen maatalous perustuu naisten työlle. Useimmissa muissa islam-maissa asia ei ole niin.

        Tiedoksesi: Swazi-maan kuninkaalla (joka ei ole muslimi) on oikeus ottaa uusi vaimo joka vuosi. Tällä hetkellä heitä on 14 ja lapsia 23. Kaksi ensimmäistä vaimoa valitsi valtion neuvosto. Hänen isällään oli 125 vaimoa.


      • Mette
        mette.soderman kirjoitti:

        Voi herranen aika. Lue itse historiaa.

        Miksi juutalaisista tuli pankkiireja? Koska heitä kiellettiin omistamasta maata ja liittymästä käsityöläiskiltoihin ja kristityiltä kiellettiin koronotto.

        MIten islamin maissa toimii liiketoiminta? Koska sielläkin onnistutaan kiertämään koronottokielto. Liiketoimintaa ei voi pysäyttää mikään uskonto.

        On vaikea uskoa duunikaveriisi; toisaalta Afrikassa monivaimoisuus on ollut tapa, oli islamia tai ei, koska paikallinen maatalous perustuu naisten työlle. Useimmissa muissa islam-maissa asia ei ole niin.

        Tiedoksesi: Swazi-maan kuninkaalla (joka ei ole muslimi) on oikeus ottaa uusi vaimo joka vuosi. Tällä hetkellä heitä on 14 ja lapsia 23. Kaksi ensimmäistä vaimoa valitsi valtion neuvosto. Hänen isällään oli 125 vaimoa.

        Hei mummuraukka ota ne lääkkeesi...
        Onneksi kaltaisiasi ei ole montaa.


      • Jake Waits
        mette.soderman kirjoitti:

        Mihin yleensäkään tarvitaan moniavioisuutta? Useimmat maailman muslimit ovat yksiavioisia, koska se on helpompaa ja mukavampaa.

        Tietenkin voi toimia länsimaisesti - ottaa avioeron ja menee uudelleen naimisiin.

        Korot olivat länsimaissakin syntiä keskiaikana - sen vuoksi juutalaisista tuli pankkiireja. Sitten unohdettiin uskonto liikemaailmasta.

        Mihin yleensäkään tarvitaan moniavioisuutta?"

        Ei yhtään mihinkään.
        Sitähän me kaikki rasistiset islamfoobikot tässä kyselemme.


      • iso d
        mette.soderman kirjoitti:

        Voi herranen aika. Lue itse historiaa.

        Miksi juutalaisista tuli pankkiireja? Koska heitä kiellettiin omistamasta maata ja liittymästä käsityöläiskiltoihin ja kristityiltä kiellettiin koronotto.

        MIten islamin maissa toimii liiketoiminta? Koska sielläkin onnistutaan kiertämään koronottokielto. Liiketoimintaa ei voi pysäyttää mikään uskonto.

        On vaikea uskoa duunikaveriisi; toisaalta Afrikassa monivaimoisuus on ollut tapa, oli islamia tai ei, koska paikallinen maatalous perustuu naisten työlle. Useimmissa muissa islam-maissa asia ei ole niin.

        Tiedoksesi: Swazi-maan kuninkaalla (joka ei ole muslimi) on oikeus ottaa uusi vaimo joka vuosi. Tällä hetkellä heitä on 14 ja lapsia 23. Kaksi ensimmäistä vaimoa valitsi valtion neuvosto. Hänen isällään oli 125 vaimoa.

        onko ne swazimaan kuninkaan vaimot kaikki myös "yksinhuoltajia" ???


      • moniavioisuudesta
        mette.soderman kirjoitti:

        Voi herranen aika. Lue itse historiaa.

        Miksi juutalaisista tuli pankkiireja? Koska heitä kiellettiin omistamasta maata ja liittymästä käsityöläiskiltoihin ja kristityiltä kiellettiin koronotto.

        MIten islamin maissa toimii liiketoiminta? Koska sielläkin onnistutaan kiertämään koronottokielto. Liiketoimintaa ei voi pysäyttää mikään uskonto.

        On vaikea uskoa duunikaveriisi; toisaalta Afrikassa monivaimoisuus on ollut tapa, oli islamia tai ei, koska paikallinen maatalous perustuu naisten työlle. Useimmissa muissa islam-maissa asia ei ole niin.

        Tiedoksesi: Swazi-maan kuninkaalla (joka ei ole muslimi) on oikeus ottaa uusi vaimo joka vuosi. Tällä hetkellä heitä on 14 ja lapsia 23. Kaksi ensimmäistä vaimoa valitsi valtion neuvosto. Hänen isällään oli 125 vaimoa.

        Usean kihlaaminen onnistuu Suomessa

        Somaliyksinhuoltajista 40 prosenttia on edelleen naimisissa. Tarkkaa syytä tällekään ilmiölle ei tiedetä, mutta yhtenä selittävänä tekijänä pidetään moniavioisuutta.

        Somaliassa miehellä saa olla neljä vaimoa. Suomessa tämä onnistuu, jos yksi suhde on rekisteröity virallisesti ja uudet vaimot on naitu islamilaisen lain mukaan.

        http://suomensomali.com/uutiset/somaliaideista-suuri-osa-yksin-lastensa-kanssa/

        Kuvailtu tapa on hyvä tapa kerätä suuret sosiaalituet bisnestä pyörittävälle urossomalille.


      • keskiaikaritari
        mette.soderman kirjoitti:

        Voi herranen aika. Lue itse historiaa.

        Miksi juutalaisista tuli pankkiireja? Koska heitä kiellettiin omistamasta maata ja liittymästä käsityöläiskiltoihin ja kristityiltä kiellettiin koronotto.

        MIten islamin maissa toimii liiketoiminta? Koska sielläkin onnistutaan kiertämään koronottokielto. Liiketoimintaa ei voi pysäyttää mikään uskonto.

        On vaikea uskoa duunikaveriisi; toisaalta Afrikassa monivaimoisuus on ollut tapa, oli islamia tai ei, koska paikallinen maatalous perustuu naisten työlle. Useimmissa muissa islam-maissa asia ei ole niin.

        Tiedoksesi: Swazi-maan kuninkaalla (joka ei ole muslimi) on oikeus ottaa uusi vaimo joka vuosi. Tällä hetkellä heitä on 14 ja lapsia 23. Kaksi ensimmäistä vaimoa valitsi valtion neuvosto. Hänen isällään oli 125 vaimoa.

        Lue historiaa...juupajuu...

        Ahlämit elää muuten keskiajalla oman ajanlaskunsa mukaan (jotain 1300-lukua) joten heillä on siis oikeus tehdä samaa kuin mitä kristityt teki omalla keskiajallaan.

        Kyllä olet kova kalloinen tapaus. Mutta ei nyt syyllistytä ikärasismiin. Joku viisastuu ikääntymisen ohella joku toinen taas tulee tyhmemmäksi. Valitettavasti olen joutunut toteamaan tämänkin asian ihan omakohtaisesti kaikkein läheisimmän naisihmisen kohdalla.

        Monenko somalin kanssa olet ollut tekemisissä? Minäpä olen ollut aika monen kanssa ihan duunejenkin puolesta. Väitätkö, että puhun pashaa?

        Katos kun teoria ja käytäntö on ihan eri asia. Siellä jossain korvessa mummonmökissähän näkee kaiken mitä maailmassa tapahtuu. Tervetuloa sieltä tänne kadulle kokemaan pääkaupunkimme todellisuutta!

        Ja kun vedetään nyt näitä yksittäisesimerkkejä todistamaan yleistyksiä niin Afrikassa on myös sellaistakin moniavioisuutta jossa naisella on useampia miehiä. Ja Egyptissä Ramses toisella tais olla noin sata vaimoa. Kumma, että tätä ilmiötä esiintyy lähinnä vain Afrikan mantereella. Yleistetään sekin koskemaan kaikkia muitakin mantereita. Ai, niin lähi-itä meinas kokonaan unohtua ja mormonitkin.

        Ehkä Afrikassa on vain niin paljon enemmän naisia kuin miehiä, joten pakkohan siellä on olla moniavioisuutta. Just joo...

        Hohohoijaaa


      • nonameinc.
        keskiajalle takasin! kirjoitti:

        Mulla oli hetken aikaa duunikaverina, älkää naurako ihan totta somalikundi, joka kerto sen faijalla olevan 4 vaimoa. Nää veijarit pitää muutenkin monia vaimoja ja huijaa avioeroilla sun muuta mukavaa.

        Vai että keskiajalla sitä näköjään elelee tämä mummo vieläkin?

        Heh.

        Kyllä on mensalaisilla kovat jutut!

        Voe mahoton sentään!

        Ainakin, kun kaverini kävi Malesiassa, joka henkilökohtaisesti ei usko, että suhteet toimivat juuri ollenkaaan (olen eri mieltä), hän kyseli huvikseen ihmisiltä montako vaimoa heillä on ja oli yleistä, että neljä ja kun kysyi millaista se on, oli vastaus yleensä jotain tämän suuntaista 'it's pure hell'.


    • orania

      Tämän palstan yksi ongelma on ettei kukaan tarvittaessa löydä mitään mistään mutta olisko tämä se etsimäsi kommenntti ?
      Löysin sattumalta tällaista

      Jake Waits
      12.6.2013 00:08
      6
      Sulje
      Saksassa hakaristit ovat kiellettyjä.
      Miksei siis Suomessa kaikki islamiin liittyvä?

      Islamhan on fasismia.


      Ja olen 150% samaa mieltä.

      Moverilla on vaan kumma tapa valita mitä se pitää fasismina ja mitä ei
      Pomona kun täällä häärii niin saa ihan ite päättää kenen fasismi on fasismia.

      Ja kenen rasismi on rasismia.


      Mover on itse rasisti ja fasisti tahtoohan se tappaa suomalaisuuden Suomesta ja tuoda islamin tilalle. Se sille sallitaan koska se on myös hallituksen tahtotila.

      Mutta voi olla että toisessa maailmassa se olisi kuolemaksi.

    • orania

      Tottakai islam on fasismia se on myös rasismia ja tappamista sekä kansanmurhaa

      Jos islam ei olisi fasismia rasismia ja tappamista sekä kansanmurhaa niin se ei olisi islamia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1401
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1223
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      155
      1008
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      766
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe