Moikka,
tarvitsen jonkun korjaamaan ko. moottorin. Viikko sitten kone kävi ok, tänään piti lähteä ajelemaan, niin eipä lähtenyt käyntiin. Starttailin monta kertaa, mutta ei edes meinannut käynnistyä. Olisikohan bensan saannissa jotain häikkää... Kone pitäisi korjata ja tehdä sille keväthuolto. Eli jos sulla on ammattitaitoa ja aikaa, niin ilmoittele ja sovitaan hinnasta. Vene on Etelä-Helsingissä.
Mergury 90 hp, vm1990
6
168
Vastaukset
- Mercury rules
Mikä MerGury? ;)
- taidotonko?
Etkö lukea osaa.
- Mörkö moottori
taidotonko? kirjoitti:
Etkö lukea osaa.
No sehän just oli ongelmana, osaan sekä lukea että kirjoittaa. Mistä se g sinne tupsahti?
Oli tarkoitettu vain pienenä kevennyksenä.
- suutarille
Euron suutari tekee helposti tuhannen € vahingon,joten kato kenet päästät
konetta räpläämään.Tee itse perushuolto,tarkista tuleeko tulppiin kipinä irrottamalla tulppa ja maadottamalla se,tarvittaessa vaihda tulpat,tarkista polttoaineen
kulku.Jos kone on toiminut viikko sitten niin tuskin kaasarikaan on tukkeutunut
talven aikana.Vika löytyy todennäköisesti virtapuolelta,jolloin siihen suosittelisin
osaavaa henkilöä. - keisari!!!!!!!!!
Iljettäviä romuja tommoset, lähes 30vuotta vanha pasca. Onko ketjun aloittaja idiootti kun ei hae kaupasta tuoretta ja vähän kuluttavaa?????
- Mercyryman
Melkeinpä varmaan staattori kyrvähtänyt,noissa jostain syystä ollut paljon staattori vikoja viime vuosina-kaiketi tullu tunnit täyteen.
Uusi alkuperäinen on sikakallis,käytettyä ei kannata laittaa.
Järkevin vaihtoehto on uusi tarvike osa,joka on parannettu versio alkuperäisestä.
Kysyppä Hobby boat /Mika Leino. Kaverilla vahva tieto näistä ja osiakin ainakin ollu hyllykamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497