Perse eellä hallinto-oikeuteen asti

vanha rapu

Kaupunginhallitus

§ 343

10.06.2013




Muut esille tulevat asiat



882/00.02.01/2013



KHALL § 343
kaupunginhallitus 10.6.2012

Hyväksyttiin merkittäväksi pöytäkirjaan 10.6.2013 päivätty lausuma:


"Kaupunginhallituksen kokouksessa 13.5.2013 § 266 käsittelyssä ja päätöksessä ei kaupunginhallitus missään vaiheessa ole asettanut kyseenalaiseksi Pyhäjärven kaupunginhallituksen 6.6.2012 tekemän päätöksen lainmukaisuutta. Silloisen kokouksen pöytäkirjanpitäjän Raija Leppäharjun mukaan kokouksen päätös oli yksimielinen ja paikalla oli päätöstä tehtäessä viisi jäsentä."

14

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka,mikä,missä

      eikös se raija ollut pöytäkirjantarkastaja??

      • 1222223332221

        Heh heh


    • Op.

      Kokemuksen kova kalske kuuluu ja näkyy päätössorvaajien kokouksista.

      Tuohan kirjaus tarkoittaa, että kaikki tehdyt valitukset , valtuuston päätös eron myöntämiseen ym ym ovat olleet ajan, vaivan ja hyödyn suhteen MITÄTTÖMIÄ.

      RINNEVAARA, sen kun tulet Pyhäjärvelle ja alt hoitamaan omaa virkaasi.

      Kaupunginhallitus mallia 2013; erotkaa itse.

    • Ymmärrys hoi????????

      Niinpä näyttää. Kaupunginhallitus on nyt hyväksynyt virkavapauden lailliseksi.

    • Ailahtelevaa

      Tähän asti nykyisen hallituksen kanta on ollut päinvastainen. Kenenkähän kirjailema tämä pöytäkirja on.

    • päät puskassa

      Katsotaan vaan, seuraava kaup hallitus istunnossaan muuttaa tuon rinnevaaran eroamiskäsittelyn tyhjäksi tekevän päätöksen. se päättää ettei päättänytkään päättää ja päättää ettei päätöstä ole syytä päättää tähän vaan tähän, eikun tähän...

    • Piiloon

      Myöntääkö kukaan kaupunginhallituksessa nyt istuva, että hommat eivät ole hanskassa alkuunkaan?

      Oma arvioni; muut kyllä mutta ei 1 mies eikä 2 nainen. Kumpikin on niin parkkiintuneita, ettei siinä isommatkaan kapulat eivätkä kivet tunnu missään. Kunhan kansa jaksaa tukea.

    • saiskoon nauraa

      Sanoin juuri, että kukahan lukee ja tulkitsee vuoden 2013 hallituksen pöytäkirjat..... niin että niistä saa selvää, mitä on haettu, mitä on tarkoitettu ja mitä on päätetty.

      Miten meidän vs. kaupunginjohtaja joka on kuitenkin esittelijä, ei kykene selvittämään vaikkapa jäävinä, miten päätöksiä tehdään, että niistä jotenkin voisi kuvitella saavansa selkoa, mitä- niillä tarkoitetaan.

      Lukekaapa vuoden alusta alkaen.... niin ei voi kuin ihmetellä.......

    • Laki luke

      Edelleenkään kaupunginhallitus ei pysty päättämään kaupunginjohtajan virasta! Koittakaa ymmärtää! Ei vanha eikä uusi!

    • luke,luke

      luke Laki, mitä Luke

      Kaupunginhallitus on antanut virkavapauden ja se pitää ja pätee, sanokaa mitä sanotte.

    • laki luke

      virkavapauden mitä ei ole anottu. samassa kokouksessa hylkää eroanomuksen!

    • mitenkäs suu sitten

      Kaupunginhallituksen kanssa neuvoteltuaan kaupunginjohtaja rinnevaara on antanut suostumuksensa ja kaupunginhallitus hyväksynyt, että rinnevaara saa vuoden palkatonta virkavapautta 5.8.2012 lukien.

      Ei tässä ole sen kummempaa. Asia on OK ja rinnevaara voi, niin halutessaan, ilmoittaa virkavapauden päättyneen, kuten hän on ilmoittanutkin. Kaupunki joutuu korvaamaan tuplaten kaupunginjohtajaille. Tikkanen on työssä ja rinnevaara on ilmoittanut palaavansa virkaan 1.6.2013. Kaupunginhallitus koettaa tehdä kaikkensa vaikeuttaakseen tätä. Ei se mitään, hänelle juoksee palkka 1.6.2013 lukien.
      Sanokaa minun sanoneen. Ja lisäksi kaupunki suorittaa kaikki oikeudenkäyntikulut tästä asiasta.

    • höpö höpö

      höpö höpö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      303
      2773
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1336
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      82
      1225
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1093
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      292
      1068
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      75
      899
    7. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      78
      898
    8. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      75
      872
    9. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      835
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      809
    Aihe