Mitä ihmeen sakkia uskovaiset oikein ovat? No, eivät ainakaan mitään täysissä järjissä olevaa porukkaa.
Voisi olettaa, että kukaan aikuinen ihminen ei olisi niin narrattava, että uskoo raamatun tai muun uskonnollisen teoksen satuihin. Sitten ne kaikessa tyhmyydessään vielä pitävät kaikkia tarinoita totena ja pahimmillaan hyökkäävät niitä kohtaan, jotka uskonnottomina eivät ole yhtä tyhmiä kuin he itse ovat. Taannoin oli lehdessä juttu, että miten uskovaiset esittivät erilaisia uhkailuja piispalle, joka siunasi homoparin lähetystyöhön. Tämä ei ole homouden puolustamista, mutta ei kyllä kenelläkään ole todellisuusperusteista perustetta tuomita asiaa uskontoperusteilla. Homojen lähettäminen lähetystyöhön on ihan vain kunniaperusteella arveluttavaa, mutta ei missään tapauksessa millään uskontoperusteella.
Sitten ne uskovaiset kaikessa vajaaälyisyydessään häiriköivät tullen esittämään erilaisia syytöksiä syntisestä elämästä esimerkiksi erilaisiin huvitilaisuuksiin ja julkisille paikoille. Eivät näköjään yhtään osaa hävetä.
Täysissä järjissään oleva ihminen ei ikinä tuo uskontoa esille missään eikä tuomitse ainakaan uskontoon vetoamalla ketään mistään asiasta. Jos joku säädettyjä lakeja vastaan, voi siihen puuttua. Uskonnolliset kirjoitukset eivät ole mitään lakia eikä mitään sellaista mihin voisi vedota missään millään tavalla tai millään perusteella.
Uskonasiat ovat uskonasioita, eli ei mitään vakavasti otettavaa. eikä uskovaisia ihmisiä voi missään ottaa mitenkään vakavasti.
Ongelmana uskovaiset
14
127
Vastaukset
"Uskovaiset ihmiset eivät ole täydessä järjessään olevaa porukkaa, Piispojen
siunaamisiin en puutu, koska on ole moniin vuosiin kuulunut kirkkoon, uskovaiset ovat vajaaälyisiä, tulevat esittämään erlaisia syytöksiä huvitilaisuuksiin, ja julkisille paikoille evätkä osaa hävetä. Täydessä järjessään oleva ihminen ei tuo uskontoaan esille missään tilaisuudessa.
Tällaisia ajatuksia aloituksessa. Kyllä erilaisissa julkaisuissa kerrotaan ihmisistä
jotka ovat muuttaneet elämänsä suuntaa. Heillä on siihen laillinen oikeus ja lain
suoma vapaus.- se ei ole tyhmyyttä
Uskomiseen on oikeus.
- tee miten vaan
Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ilm.22.html - ihan tiedoksesi vaan
tee miten vaan kirjoitti:
Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ilm.22.htmlRaamattu on vertauskuvallinen ja uskovaisille annetaan lahja ymmärtää sitä totuuden hengen auttaessa ymmärtämään.
- he suuttuivat kovast
ihan tiedoksesi vaan kirjoitti:
Raamattu on vertauskuvallinen ja uskovaisille annetaan lahja ymmärtää sitä totuuden hengen auttaessa ymmärtämään.
Ja keksiäkseen jotakin, mistä häntä syyttäisivät, kirjanoppineet ja fariseukset pitivät häntä silmällä, parantaisiko hän sapattina.
8. Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi miehelle, jonka käsi oli kuivettunut: "Nouse ja astu esille". Ja hän nousi ja astui esille.
9. Niin Jeesus sanoi heille: "Minä kysyn teiltä: kumpi on luvallista sapattina: hyvääkö tehdä, vai tehdä pahaa, pelastaako henki, vai hukuttaa?"
10. Ja hän katsoi ympärilleen heihin kaikkiin ja sanoi miehelle: "Ojenna kätesi". Mies teki niin, ja hänen kätensä tuli jälleen terveeksi.
11. Mutta he vimmastuivat kovin ja puhelivat keskenään, mitä heidän olisi tehtävä Jeesukselle.
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Luuk.6.html - Turvat tukkoon
Uskokoon kuka mihin uskoo, mutta ymmärtäköön nyt sentään olla tuomatta sitä esille millään tavalla, koskaan ja missään. Niin paempi kaikkien kannalta.
- vapaa valitsemaan
ja vielapa vapaus valita mihin uskoo
- HerranSana
Solvaus ja pilkka päistää avaajan viestistä läpi. Et ole ilmiselvästi halunnutkaan nähdä muuta kuin pahat ja valheelliset asiat mitkä pohjautuvat sellaisten ihmisten tekoihin ketkä eivät ole oikeita Herran Jeesuksen opetuslapsia.
Tutkippa Raamatun sanaa hieman tarkemmin. Et ole ilmiselvästi edes halunnutkaan nähdä totuutta.
Tutkippa seuraavat linkit tarkoin ajan kanssa ja muista lukea Raamattua:
Evoluutioharhassa oleville:
http://www.kristitynfoorumi.fi/luominenvaievoluutio.htm
http://www.youtube.com/results?search_query=pekka reinikainen&oq=pekka rein&gs_l=youtube.1.0.35i39.3086.6438.0.7871.14.11.2.0.0.0.152.1207.4j7.11.0...0.0...1ac.1.11.youtube.67AF2WE-108
Evoluutiolla ei ole mekanismiä, teitä on vedetty nenästä ja pahasti. Tyhjästä on erittäin paha nyhjästä (evoluutioteorialla ei ole tähän mitään vastausta mistä esim. aine on peräisin). Evolutionistit eivät halua edes vastata vaikeisiin kysymyksiin koska nimensä mukaan se on teoria eli hypoteesi.
Todistuksia, että meillä on elävä Jumala joka parantaa:
Todistuksia: http://www.youtube.com/user/Muutokseen?feature=watch
Anokaa uskossa (todistuksia parantumisista): http://www.tv7.fi/vod/player/?program=26940
Nämä "piispat" ketkä puolustavat ja/tai siunaavat homoja/lesboja eivät ole oikeita uskovia (nämä ihmiset elävät itsepetoksessa ja synnissä joko tietäen tai tietämättään) eli uudestisyntyneitä Herran Jeesuksen opetuslapsia. Voit tästä lukea, että homojen siunaaminen on täysin Jumalan sanan eli Raamatun vastaista: http://koti.phnet.fi/petripaavola/Homoseksuaalisuus_Raamatun_valossa
Ei todellinen uskovainen tule häiriköimään tilaisuuksiin tai lähetä uhkauksia. Toivottavasti avaaja nyt ymmärtää sen, että syytät täysin väärillä perusteilla oikeita uskovaisia, olet myös ilmiselvästi harhaoppien ja sielunvihollisen vallassa.
Jos vilpittömällä mielellä teet vaikkapa seuraavan rukouksen "Herra Jumala jos olet olemassa niin näytä itsesi minulle jollain tavalla." Mikäli ylpeytesi ei estä tekemästä tätä rukousta, olen aivan varma, että Herra tulee ilmestymään sinulle tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin.
Koska pidät meitä uskovaisia tyhminä niin laitan tähän vastineen mitä mieltä Jumala on 'viisaista' ihmisistä:
Roomalaiskirje:
1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet
Tämä mm:ssa tarkoittaa sitä, että ei-uskovat 'viisaat' ihmiset lähettävä niitä mönkijöitä Marsiin etsimään elämää ja miljardit menevät hukkkan vaikka Jumalan luomistyö on nähtävänä joka päivä paljailla silmillä!
Meillä on elävä Jumala nimeltä Jeesus kuka on tavoitettavissa 24/7/365 rukouksella ja Hän tulee ilmestymään heti niille ketkä haluat tehdä parannuksen ja tätä kautta pelastua kadotukselta: http://www.divinerevelations.info/finnish/
Toivottavasti avaajan silmätkin avautuvat ja Herran siunausta sinulle, että Hän avaa silmäsi ellet siihen itse kykene. Se valitettava tosiasia raamatun mukaan on se, että ihminen on menossa iankaikkiseen kadotukseen ilman uudestisyntymistä, parannuksen tekoa synneistä ja uskoa Herraan Jeesukseen.
Silloin ei kannata sanoa ja samalla eksyttää ihmisiä ettei kyse ole 'mistään vakavasti otettavasta asiasta'.- Jacobussi
"Ei todellinen uskovainen tule häiriköimään tilaisuuksiin tai lähetä uhkauksia. Toivottavasti avaaja nyt ymmärtää sen, että syytät täysin väärillä perusteilla oikeita uskovaisia, olet myös ilmiselvästi harhaoppien ja sielunvihollisen vallassa."
Ystäväiseni, luetko uudelleen ajatuksella nuo kaksi lausetta... Huomaatkohan, mikä siinä on ristiriitaista?
- Usko on tyhmyyttä
Raamattu on humpuukia. Ei se todista mistään mitään. Tyhmiä ovat ne, jotka raamattuun uskovat ja antavat sen ohjata ajattelua ja elämää. Todellisuudentajua kaivattaisiin kovasti, mutta istä lienee tyhmiltä uskovaisilta turha odottaakaan.
- Freebird75
hehee.. hyvät perustelut on sinulla; "Raamattu on humpuukia ja uskovaiset tyhmiä". Sinä siis uskot noin. No, kaiken sallivuuden nimissä annan sinun uskoa, ystävä-hyvä, sillä "tee lähimäisellesi siten, kuin itse haluaisit sinulle tehtävän". Avaan Raamatun UT:n ensimmäisen Pietarin kirjeen kohdalta, mihin eilen jäin, ja mielelläni annan Raamatun suoda mulle vastaukset asioihin, mihin tää tyhmä maailma ei pysty. P.S. en leiki enää sun kaa.
- etsi ja löydä usko
Etsi niin silloin sinä voit löytää, kolkuta niin silloin sinulle avataan, et voi löytää jollet etsi, ota selvää...!
Olen tuntenut ns. erilaisia uskovaisia työelämässäni. Ei ollut mitään vaikeuksia.
Uskonnosta pystyttiin tarvittaessa puhumaan kiihkottomasti. Ja myös monet muut kuin " uskovaiset " keskustelivat keskenään. Olisiko syytä tarkastella omaa suhtautumista toisiin ihmisiin ? Ei mielestäni ole mikään häpeä kertoa
toiselle ihmiselle vakaumustaan. Huomioiden sen että jos toinen jollain tavalla
ilmaisee, että asia ei häntä tippaakaan kiinnosta. Jos se (kertojan usko) ei sitten
hiukkaakaan kiinnosta, sen voi kyllä kauniisti ilmaista toiselle henkilölle.
Kirjoitin tämän nyt " kaikessa vajaa älyisyydessäni ). Tämä tällaisena illan
loppukevennyksenä. Hyviä öitä !- 1213
"Uskonasiat ovat uskonasioita, eli ei mitään vakavasti otettavaa. eikä uskovaisia ihmisiä voi missään ottaa mitenkään vakavasti. "
Ymmärräthän, että koko tekstisi on myös uskonasia? Miksi kukaan uskoisi sinua tässä tapauksessa? Miksi kukaan ottaisi sinut vakavasti?
Sinä tulet tänne puhumaan omaa sanaasi kuin Jumalan sanaa ja odotat ihmisten mentaalisesti polvistuvan edessäsi kun latelet ylhäältä mikä on oikein ja väärin ja totuus. Sitä voisi pitää oireena keskivaikeasta jumalsyndroomasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386