Kysymys kuuluukin otsikossa, tarkoitan Tallinassa. Ajattelimme käydä Roccossa (en tiedä kirjoitetaanko noin). Kiitos vastauksesta.
Vielä kysymys käsityäliikkeistä:
- missä edulliset langat?
Ovatko liikkeet auki sunnuntaisin?
7
130
Vastaukset 7
- Lue vanhat
Lue vanha juuri tätä asiaa käsitellyt ketju.
- kiitos tuhannesti
En valitettavasti löytänyt ko. keskustelua. Olisitko yst. ja kertoisit.
- hooooooooohhoijjaaaa
kiitos tuhannesti kirjoitti:
En valitettavasti löytänyt ko. keskustelua. Olisitko yst. ja kertoisit.
Sivun oikeassa laidassa on Keskusteluhaku. Kannattaa opetella käyttämään sitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/aukiolo tid:4609?term_keywords=aukiolo
- huolensa kullakin
Ja jos Roccossa haluaa käydä, täytyy mennä takaovesta.
- Viera11
Huhuhhh...kylläå täällä on kuittailijoita...olisikohan helpompi sanoa aukioloajat kuin nokkavasti neuvoa katsomaan ne muualta....niin suomalaista niiin suomalaista...veetuillaan jos ei muuta sanomista ole...huh
- roccaaaans
Rocca on auki arjet ja pyhät,aukeaa muistaakseni aamuisin vasta kymmeneltä. ja auki klo 21-22 noin..langoista en osaa sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528