Jos saa keskenmenon 4 viikon jälkeen

mietitys3

Hei!
EN ole varma olenko ollut raskaana, about 4rv, koska en oireile, ensimmäisen lapsen sydän pysähtyi tänä vuonna, kohtukuolema siis kyseessä, mutta
epäilen että olisin ollut toistamiseen raskaana, mutta selkoahan siitä minulle ei nyt ole.
Onko about kuukauden ikäinen alkio kykenevä tulemaan itsekseen ulos, vai pitäisikö tehdä raskaustesti, koska hormonejahan kyllä on elimistössä vaikka lapsi on tulossa ulos, jos on ja mennä lääkäriin poistamaan tämä mahdollinen kuollut lapsen alku?
Jos siis edes olen ollut raskaana....

3

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietitys3

Kuukautiseni alkoivat kyllä oikeana päivänä, mutta kipuja oli kestänyt kaksiviikkoa ja mahanturvotusta jumalattomasti ja no kyllä nyttenkin vieläkin, kivut tulevat väliajoin, eivät ole kokoaikaa, vuodan kalvomaista verta tai limaa ja verta tulee älyttömiä määriä, ei kumminkaan niin paljoa, kuin keskenmenon keskeytyksessä, mutta kumminkin normaalia enemmän.

• Dr. Edger

En kyllä tajua miksi jäädä itsekseen pähkäilemään ja miettimään kun sellaisia kun lääkäreitä on olemassa!?
      Siellähän se asia selviää ja hoito löytyy jos sellaista tarvitaan!

• vjkri9

Ei kesken meno välttämättä aina tarvii lääkäriä. nehän voi olla ihan kun normi kk tiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe