Olen pelannut sinne 10 vuotta (ihan oma moka). Tämän vuoden puolella olen pelannut lähes joka päivä niin että 5 -6kk aikana on kulunut rahaa n. 10 000e!!! Tuossa äsken lähes itkin kun yritin saada 10e kasaan!!! Siis kymppiä!!! Kerran olen näiden kuukausien aikana kun sijoitin 800e kerralla, niin saanut 500e, eli siinäkin 300e tappiota. 100e ei saa kasaan millään, vaikka päällään pomppisi. Aina on yhtä vaille tai yhtä sinne tai numerolla tuonne.
Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä.
Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette? Jollei kymppitonnilla saa edes satasta, niin sanotaan nyt niin, että siinä on palautusprosentit sun muut aika kohdallaan...!!! Tunnenko oloni 'kynityksi'....ei mukaavahan tämä kun saa rahoittaa ja saa sitä Paffin asiakaspalvelun niin mainostamaa VIIHDETTÄ JA PELI-ILOA!!! Ottakoon ne '10 samaa' jotka pyörii voittolistoilla viikosta toiseen kaikki voitot; mitäpäs minä niillä!!
'Hyvä' PAF!!!
7
244
Vastaukset
- dghjdghjdg
"Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä. "
Mulla oli pelitili paffille noin 6 vuotta ja häviöt liikku about 8ke:ssä. tämän jälkeen paf poistatti tilin ja kun soitin asiakaspalveluun niin sieltä vain käskettiin perustamaan uusi tili. eivät itsekkään osanneet sanoa syytä pelitilin poistamiselle.
nyt mennyt 800e sukkana sisään joka talletukset. en voi käsittää miten on tollaseks muuttunu.
"Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette?" et varmaan suosittele enkä suosittele minäkään. kuvaan ensviikolla tubeen videon pelisessioistani paffilla ja aion laittaa kilpailevan kasinon videon myös vertailun vuoksi. Ettekö ole noilla 10v kokemuksillanne osanneet lopettaa pelaamista. Ilmeisesti tajuatte, että peleissä ei voi pidemmän päälle voittaa, mutta mikä pistää pelaan noin paljon alle 100 % palauttavia pelejä. Itse tajuan pelaamatta senttiäkään, että pidemmänpäälle noissa häviää varmasti.
- loooooser lol lol
eihän peleissä voi voittaa 'lyhyemmän päällekään' joten mitä jankkaat häviämisestä 'pidemmän päälle' -pelaamisesta?
No siis jos pelaa 10 kierrosta niin voi jäädä voitolle, mutta jos pelaa sen 10v niin häviää varmasti,
- adsfadsfadsfdasf
Ainoastaan idiootit pelaavat slotteja sijoitusmielessä. Niihin häviää _aina_ pitkässä juoksussa.
Mukavaa ajanvietettä ne toki on. Ikävää, että sinulla on peliongelma. - näinsevaanmenee
Valitettavasti kasinot elää niillä peliongelmaisilla.
- mansikkaa ja valkoapilaa
Tänään 20 euron talletus-> nostin 270 euroa, nyt juhannusbileet pystyyn ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368