'Hyvä' PAF!!!

mahtavaaupeaa

Olen pelannut sinne 10 vuotta (ihan oma moka). Tämän vuoden puolella olen pelannut lähes joka päivä niin että 5 -6kk aikana on kulunut rahaa n. 10 000e!!! Tuossa äsken lähes itkin kun yritin saada 10e kasaan!!! Siis kymppiä!!! Kerran olen näiden kuukausien aikana kun sijoitin 800e kerralla, niin saanut 500e, eli siinäkin 300e tappiota. 100e ei saa kasaan millään, vaikka päällään pomppisi. Aina on yhtä vaille tai yhtä sinne tai numerolla tuonne.

Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä.

Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette? Jollei kymppitonnilla saa edes satasta, niin sanotaan nyt niin, että siinä on palautusprosentit sun muut aika kohdallaan...!!! Tunnenko oloni 'kynityksi'....ei mukaavahan tämä kun saa rahoittaa ja saa sitä Paffin asiakaspalvelun niin mainostamaa VIIHDETTÄ JA PELI-ILOA!!! Ottakoon ne '10 samaa' jotka pyörii voittolistoilla viikosta toiseen kaikki voitot; mitäpäs minä niillä!!

7

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dghjdghjdg

      "Pelattuani 8 vuotta sain JP:n joka kattoi n.10 % pelatuista rahoista siihen mennessä. "

      Mulla oli pelitili paffille noin 6 vuotta ja häviöt liikku about 8ke:ssä. tämän jälkeen paf poistatti tilin ja kun soitin asiakaspalveluun niin sieltä vain käskettiin perustamaan uusi tili. eivät itsekkään osanneet sanoa syytä pelitilin poistamiselle.

      nyt mennyt 800e sukkana sisään joka talletukset. en voi käsittää miten on tollaseks muuttunu.

      "Voinko suositella jollekin...mitäpäs luulette?" et varmaan suosittele enkä suosittele minäkään. kuvaan ensviikolla tubeen videon pelisessioistani paffilla ja aion laittaa kilpailevan kasinon videon myös vertailun vuoksi.

    • Ettekö ole noilla 10v kokemuksillanne osanneet lopettaa pelaamista. Ilmeisesti tajuatte, että peleissä ei voi pidemmän päälle voittaa, mutta mikä pistää pelaan noin paljon alle 100 % palauttavia pelejä. Itse tajuan pelaamatta senttiäkään, että pidemmänpäälle noissa häviää varmasti.

      • loooooser lol lol

        eihän peleissä voi voittaa 'lyhyemmän päällekään' joten mitä jankkaat häviämisestä 'pidemmän päälle' -pelaamisesta?


    • No siis jos pelaa 10 kierrosta niin voi jäädä voitolle, mutta jos pelaa sen 10v niin häviää varmasti,

    • adsfadsfadsfdasf

      Ainoastaan idiootit pelaavat slotteja sijoitusmielessä. Niihin häviää _aina_ pitkässä juoksussa.

      Mukavaa ajanvietettä ne toki on. Ikävää, että sinulla on peliongelma.

    • näinsevaanmenee

      Valitettavasti kasinot elää niillä peliongelmaisilla.

      • mansikkaa ja valkoapilaa

        Tänään 20 euron talletus-> nostin 270 euroa, nyt juhannusbileet pystyyn ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe