Mistä saan hankittua käyttiksen tietokoneeseen? Tarkoitus olisi saada Windows2000. Voiko kyseisen ohjelman imuroida esim. DC :sta ja osaako "matti meikäläinen" sitten asentaa sen?
T. Tietämätön ja köyhä
Table
5
271
Vastaukset
- ..................
Keskusteluissa ei saa kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan.
- Table
ymmärsin pointtisi. Kiitos lojaalisuudestasi.
Voitko kuitenkin kertoa osaako tavallinen pulliainen asentaa itse Windowsin? - Kari
Table kirjoitti:
ymmärsin pointtisi. Kiitos lojaalisuudestasi.
Voitko kuitenkin kertoa osaako tavallinen pulliainen asentaa itse Windowsin?Jos et aikaisemmin ole asentanut koneeseen ohjelmia tai pelejä, päivittänyt ajureita yms. niin ehkä olisi syytä pyytää asentamaan käyttöjärjestelmää joku muu henkilö.
Käyttiksen asentaminen ei sinänsä ole yleensä
ole monimutkaista mutta siinä voi tulla kaikenlaisia ongelmia matkalla.
Ja onhan siinä vielä sen jälkeen paljonkin päivityksien- ja tietoturvaohjelmien asentamista jne. - Table
Kari kirjoitti:
Jos et aikaisemmin ole asentanut koneeseen ohjelmia tai pelejä, päivittänyt ajureita yms. niin ehkä olisi syytä pyytää asentamaan käyttöjärjestelmää joku muu henkilö.
Käyttiksen asentaminen ei sinänsä ole yleensä
ole monimutkaista mutta siinä voi tulla kaikenlaisia ongelmia matkalla.
Ja onhan siinä vielä sen jälkeen paljonkin päivityksien- ja tietoturvaohjelmien asentamista jne.Kiitos vinkeistä. Olen jonkin verran asennellut kaikenlaista mutten koskaan käyttistä. Osaan kyllä asentaa suojaukset ja päivitykset.
Osaisitko neuvoa miten poltan sitten tiedostot levylle? Samalla tyylillä kuin musiikinkin vai? - Late
Table kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Olen jonkin verran asennellut kaikenlaista mutten koskaan käyttistä. Osaan kyllä asentaa suojaukset ja päivitykset.
Osaisitko neuvoa miten poltan sitten tiedostot levylle? Samalla tyylillä kuin musiikinkin vai?Eihän se w2k:n asentaminen ole vaikeaa mutta Linuxin asentaminen on nykyään kyllä helpompi.
Saat paremman softan eikä tarvitse varastaa ;-)
Downloadatut .iso tiedostot poltat CD:lle esim. Nerolla komennolla "Burn Image". Muissa ohjelmissa on joku vastaava komento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762