Ilmainen sisäänpääsy Legolandiaan

Legolandia ilmaiseks

Sieltä sun täältä on saatavissa Legolandiaan lapsille ilmaisia sisäänpääsylippuja (edellytyksenä, että mukana on maksava aikuinen). Yksi keino tiketin saamiseen on liittyä Lego-klubiin (ilmainen) ja sen mukana tulee yksi pääsylippu. Tänä vuonna on saanut Kellogsin muropaketistakin käsittääkseni. Mutta jos joltakulta uupuu, niin minulta saa ilmaiseksi kaksi lippua, joilla kaksi lasta pääsee ilmaiseksi Legolandiaan vanhempiensa mukana. (yhteensä arvo 78e) Koskee 3-12v lapsia.

8

3317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juustina

      Club BR:n klubikortilla saa myös ilmaisen sisäänpääsyn.

    • luksa1

      Kiitos, mielelläni ottaisin ne liput. Olemme menossa 2 aik. 2 lasta parin viikon päästä. Siis Tanskan Legolandiaan? ja liput ovat vain yhden päivän lippuja, eikö? Onko halvin ostaa aikuisten liput suoraan Legolandian sivuilta, vai jostain muualta? Joutuuko silti jonottamaan kauan?

      • Legolandian liput

        Liput ovat yhden päivän lippuja. Ja kyllä, ne ovat Tanskan Legolandiaan. Ehtona on, että et osta lippuja netistä, vaan aikuisten liput ostetaan portilta ja samalla annetaan nämä kupongit, joilla kaksi 3-12-vuotiasta lasta pääsee siis ilmaiseksi sisään. Yhden lastenlipun arvo on 39e. Jos aikuisten liput on ostettu netistä, näitä ei voi silloin hyödyntää.

        Meillä oli viime kesänä vastaavanlaiset liput mukana ja aikuisten liput ostettiin portilta. Aika paljon ihmiset ostavat netistäkin niitä lippuja, sillä ei lippukassalla ollut kovin montaa ennen meitä ja siellä avattiin useita lippukassoja yhtä aikaa. Paljonhan riippuu myös paikalle tuloajasta. Laitatko minulle jonkin sähköpostiosoitteen/yhteystietoja tähän, jolla voin ottaa sinuun yhteyttä lippujen toimittamiseksi? Me emme ole menossa tänä vuonna Tanskaan ja jos joku näistä hyötyy, niin hieno juttu, muuten menisivät roskiin.


      • luksa1
        Legolandian liput kirjoitti:

        Liput ovat yhden päivän lippuja. Ja kyllä, ne ovat Tanskan Legolandiaan. Ehtona on, että et osta lippuja netistä, vaan aikuisten liput ostetaan portilta ja samalla annetaan nämä kupongit, joilla kaksi 3-12-vuotiasta lasta pääsee siis ilmaiseksi sisään. Yhden lastenlipun arvo on 39e. Jos aikuisten liput on ostettu netistä, näitä ei voi silloin hyödyntää.

        Meillä oli viime kesänä vastaavanlaiset liput mukana ja aikuisten liput ostettiin portilta. Aika paljon ihmiset ostavat netistäkin niitä lippuja, sillä ei lippukassalla ollut kovin montaa ennen meitä ja siellä avattiin useita lippukassoja yhtä aikaa. Paljonhan riippuu myös paikalle tuloajasta. Laitatko minulle jonkin sähköpostiosoitteen/yhteystietoja tähän, jolla voin ottaa sinuun yhteyttä lippujen toimittamiseksi? Me emme ole menossa tänä vuonna Tanskaan ja jos joku näistä hyötyy, niin hieno juttu, muuten menisivät roskiin.

        Laskeskelin tuossa, että hyötymme on aika pieni, kun tarkoitus on mennä kuitenkin kahdeksi päiväksi. Mutta joka tapauksessa olisin kiitollinen lipuistasi. Voinhan siis ostaa liput sitten toiseksi päiväksi onlinesta? Siis ota yhteyttä s-postiini [email protected].


    • kommenttienjättäjä

      Pieni kommentti:

      Sallaista paikkaa ei ole kuin Legolandia.

      Tanskalla löytyy kylläkin Legoland!

      Mistä ihmeestä nuo landiat on peräisin, kun monet niissä suunnittelevat käyvänsä? Ovatko kyseessä samat ihmiset, jotka menevät Thaimaasee, Loimaaseen ja Uusimaaseen sekä Puuhamaaseen?

    • Minä ostin aikuisen sisäänpääsyliput netistä sembon sivuilta samalla kun tilasin majoituksen Legoland hostelliin. Liput oli 50€/2pv. Lapselle saan ilmaisliput kun ostettiin Lego-cd ja siinä on lasten ilmaislippu mukana. Ei vaadi samalla aikuisen lipun ostoa.
      Näin siis saatiin viidelläkympillä liput kahdeksi päiväksi 1 aikuinen, 1 lapsi.

    • Legoilijat

      Moi! Ensi viikolla Legolandiin matkassa 2aik 2 lasta. Onko tietoa mistä tällä hetkellä voisi saada lasten liput ilmaiseksi. Onko esim Citymarketista ostetuissa Toffifee paketissa, kuulin että olisi mutta eilen otimme pikkukylästä 2pkt näitä. Niissä ei ollut lippuja, mutta onneksi saimme herkullisia Toffifee...:)

      • Legoilijoille

        Tarkistitko Kellogsin muropaketit? Lego-klubiin liittymällä saa yhden ilmaisen lastenlipun, mutta siinä menee useampi viikko, joten ei ennätä enää teille. Viime kesänä oli jäätelöautolla jonkun paketin oston kylkiäisenä jaossa, mutta en tiedä onko tänä vuonna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe