Nainen

Puujalka-Atte

Ovatko naiset rehellisiä?

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai kuinka

      Ei kai se rehellisyys ole sukupuolesta kiinni ollenkaan.

    • pnel

      Emmehän toki ole koskaan. Valehtelemme aina, kun suumme avaamme. Jopa viittoen.
      Eivätkä kaikki meistä ole neitsyitäkään, vaikka olemme vasta 60 .

    • kuitenniiii

      Miksi edes kysytt?
      Kaiken ikäisissa ja molempia sukupuolia... On monenlaisia. turha vastaus.(

    • Riippuu asiasta.

    • Saattaa niitä olla rehellisiäkin. Kuten miehiäkin. Läheskään kaikista en tiedä...

    • k/k

      Vilkaisin vaimoani saadakseni vastauksen kysymykseesi ja kyllä,vaimo näyttää rehelliseltä.

    • Tyhmä kysymys :)

      Miksi kysyt?
      Naiset ovat rehellisiä jos teille miehille yleensä kannattaa olla. itse olen rehellinen, mutta varovainen.
      Voin kysyä samaa sinulta?

    • mater atlas

      Naiset ovat pakostakin rehellisiä, koska he kantavat ihmiskuntaa harteillaan.

    • Tase pappa

      Jokainen nainen on rehellinen, jos itse ansaitset rehellisen naisen.
      Aidosti rakastuneen naisen katse ei valehtele. On itsestäsi kiinni, osaatko tulkita sanat, eleet ja katseet oikein. Oppia ikä kaikki.

      Kokenut kaiken lopulta tietää ja heikko kaiken kokee. Viisa pääsee vähemmällä.
      Jos epäilet, etkä osaa lukea merkkejä, niin naisten suhteen pätee yksi laki. Irtopainos tulee ajan-oloon halvemmaksi kun keskeytymätön tilaus.
      Kumminkin menet vipuun, joten anna olla ja usko mitä nainen sanoo.
      Mitäpä tuossa on sinullakaan menetettävänä. Usko Raamatun sanaan.
      " Usko tulee kuulemisesta". Siispä - kuuntele ja usko.
      Mieshän on naisen pää, mutta nainen sitä päätä kääntää, jopa koko kierroksen, halutessaan.

    • Kysypä joltakin niin saat vastauksen. Voit sitten itse päätellä oliko se rehellinen...

    • Luottamuspula

      Rehellinen - luotettava tiimoilta. Olin usean vuoden ajan hyvä ystävä samassa hallituksessa olevan naisen kanssa. Usein huomasin miten yksityiset - vain meidän kahden kesken keskeneräiset suunnitelmat - menivät eteenpäin.
      Viimein pokkani petti, sanoin sovitaanko että kumpikin kertoo omat suunnitelmat suoraan kyseiselle henkilölle siis puhjoht. Lopetin luottamuspulaan ystävyyden.

      Tuli siis todistettua yhden ystävän luotettavuus.

      • >aijai<

        Tosi törkeetä ! :(


    • jeppe niilonpoika.

      minulla oli nainen, semmonen yhden yön herkku, se sanoi, että tämä on ensi
      kerta, pistin sen pihalle, kaverit oli pitäneet sitä yhteisenä...

      • höh!!

        Tarkoitti, että ensi kerta sinun kanssasi, pölvästi.


    • huumapuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe