Nainen

Puujalka-Atte

Ovatko naiset rehellisiä?

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai kuinka

      Ei kai se rehellisyys ole sukupuolesta kiinni ollenkaan.

    • pnel

      Emmehän toki ole koskaan. Valehtelemme aina, kun suumme avaamme. Jopa viittoen.
      Eivätkä kaikki meistä ole neitsyitäkään, vaikka olemme vasta 60 .

    • kuitenniiii

      Miksi edes kysytt?
      Kaiken ikäisissa ja molempia sukupuolia... On monenlaisia. turha vastaus.(

    • Riippuu asiasta.

    • Saattaa niitä olla rehellisiäkin. Kuten miehiäkin. Läheskään kaikista en tiedä...

    • k/k

      Vilkaisin vaimoani saadakseni vastauksen kysymykseesi ja kyllä,vaimo näyttää rehelliseltä.

    • Tyhmä kysymys :)

      Miksi kysyt?
      Naiset ovat rehellisiä jos teille miehille yleensä kannattaa olla. itse olen rehellinen, mutta varovainen.
      Voin kysyä samaa sinulta?

    • mater atlas

      Naiset ovat pakostakin rehellisiä, koska he kantavat ihmiskuntaa harteillaan.

    • Tase pappa

      Jokainen nainen on rehellinen, jos itse ansaitset rehellisen naisen.
      Aidosti rakastuneen naisen katse ei valehtele. On itsestäsi kiinni, osaatko tulkita sanat, eleet ja katseet oikein. Oppia ikä kaikki.

      Kokenut kaiken lopulta tietää ja heikko kaiken kokee. Viisa pääsee vähemmällä.
      Jos epäilet, etkä osaa lukea merkkejä, niin naisten suhteen pätee yksi laki. Irtopainos tulee ajan-oloon halvemmaksi kun keskeytymätön tilaus.
      Kumminkin menet vipuun, joten anna olla ja usko mitä nainen sanoo.
      Mitäpä tuossa on sinullakaan menetettävänä. Usko Raamatun sanaan.
      " Usko tulee kuulemisesta". Siispä - kuuntele ja usko.
      Mieshän on naisen pää, mutta nainen sitä päätä kääntää, jopa koko kierroksen, halutessaan.

    • Kysypä joltakin niin saat vastauksen. Voit sitten itse päätellä oliko se rehellinen...

    • Luottamuspula

      Rehellinen - luotettava tiimoilta. Olin usean vuoden ajan hyvä ystävä samassa hallituksessa olevan naisen kanssa. Usein huomasin miten yksityiset - vain meidän kahden kesken keskeneräiset suunnitelmat - menivät eteenpäin.
      Viimein pokkani petti, sanoin sovitaanko että kumpikin kertoo omat suunnitelmat suoraan kyseiselle henkilölle siis puhjoht. Lopetin luottamuspulaan ystävyyden.

      Tuli siis todistettua yhden ystävän luotettavuus.

      • >aijai<

        Tosi törkeetä ! :(


    • jeppe niilonpoika.

      minulla oli nainen, semmonen yhden yön herkku, se sanoi, että tämä on ensi
      kerta, pistin sen pihalle, kaverit oli pitäneet sitä yhteisenä...

      • höh!!

        Tarkoitti, että ensi kerta sinun kanssasi, pölvästi.


    • huumapuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe