Puumat onnellisimpia!

Tutkimus todistaa!

>> seksuaalisesti onnellisimpia ovat ne keski-ikäiset naiset, joilla on selvästi nuorempi mies

35

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkimus todistaa?

      On tutkimuksia ja tutkimuksia. Niitä on niin paljon ja monentasoisia, että jokaiselle löytyy oma tutkimustuloksensa, jota hehkuttaa.

      • aikuinen n+m

        Taas tyhjäpääpuumat saa vedota johonkin ja perustella kehdonryöstöjään.Että osaatte oksettaa mua aina vaan.


    • kokemusta löytyy

      Varmasti jotkut naiset kuvittelevat juuri noin, mutta käytännössä nuorempi mies, jopa vanhempi mies, joka on säilynyt naista paremmin vuosista huolimatta, aiheuttaa naisille valtavia paineita oman ulkonäkönsä suhteen. Tuollainen ulkonäöstään suhteessa mieheen huolestunut, vähänkin vanhempi nainen on helvetillisen raskasta seuraa erinäisine raivokohtauksineen ja huonon itsetuntonsa kanssa.

      Nuorempi mies, tai siis kuten edellä kuvattiin, hyvin säilynyt vanhempi mies, vaativat naiselta paljon, niin paljon, että vain pieni prosentti sellaisessa suhteessa on onnellinen. Naisten itsetunto kun harvoin on kovin hyvää tasoa, mitä tulee omaan ulkonäköönsä, siihen päälle rasitteena taipumus vertailla itseään muihin.

      Ne naiset, joilla on huomattavasti itseään nuorempi mies, ovat luonteeltaan erilaisia, taloudellisesti hyvässä asemassa, ehkä fyysisestikin ja siksi onnellisempia. Eivät siis missään suhteessa tavisnaisia.

      • ottajia olisi..

        On todella ihanaa elää aivan yksin. Ei tarvitse järjestää raivokohtauksia eikä muuta vastaavaa. Ei tarvitse myöskään katsella miehen kiukkuamista.
        Parisuhteesta on riittävän pitkä kokemus joten itsenäisyys voittaa sen aina riippumatta miehen iästä.
        Itsetuntoa riittää ja ei ole mitään tarvetta vertailla itseään muihin.


      • Mulle ainakin on ihan itsestään selvää, että mieheni mua aika paljon nuorempana ja vielä nuoreksi voidaan sanoa ikäisiään, on minua paremmassa kuosissa. Näyttää ikäiseltään ja tuoreemmalta, kun minä koska onkin. Ei mulla siitä nyt kuitenkaan mitään kamalia paineita tule. Lähinnä nyt jos jostain tulee paineita on, että kun mä olen vanhempi mun kunto rapistuu ja en ehkä joskus enää pysy vauhdissa mukana. Jos terveys menee pahastikin alavireiseksi, niin en tahtos olla riippakivikään.

        Aina kun ei se urheilukaan ihmistä nuorena ja terveenä pidä. Moni kuolee pururadallekin jopa parikymppisenä.


      • himatuikku
        himatuikku kirjoitti:

        Mulle ainakin on ihan itsestään selvää, että mieheni mua aika paljon nuorempana ja vielä nuoreksi voidaan sanoa ikäisiään, on minua paremmassa kuosissa. Näyttää ikäiseltään ja tuoreemmalta, kun minä koska onkin. Ei mulla siitä nyt kuitenkaan mitään kamalia paineita tule. Lähinnä nyt jos jostain tulee paineita on, että kun mä olen vanhempi mun kunto rapistuu ja en ehkä joskus enää pysy vauhdissa mukana. Jos terveys menee pahastikin alavireiseksi, niin en tahtos olla riippakivikään.

        Aina kun ei se urheilukaan ihmistä nuorena ja terveenä pidä. Moni kuolee pururadallekin jopa parikymppisenä.

        Mut siis en murehdi sitä nyt, murehdin sitten kun olen vanha ja raihaninen, jos murehtia tarvii. Etukäteen on turhaa päätänsä seinään peistä ja meteliä pitää asioista joita ei vielä edes ole olemassa. Korkeintaan omissa peloissa, jotka nekin on turhaa verenpaineen nostattelua. Käy mitä käy, sen näkee sitten kun näkee. Nyt on nyt ja päivä kerrallaan.


      • nuorepaakiitos

        "hyvin säilynyt vanhempi mies"
        niitä on kuule niin harvassa että voi voi. miehet ei tunnetusti käytä edes kasvojenhoitorasvaa että iho pysyisi rypyttömänä ja nuorena. Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. Toki nuorena säilyneitä miehiä tapaa joskus, mutta se on todella harvinaista. Yleisin ikäarvio on 10v vanhempi kun mitä mies oikeasti on!
        Ja se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa.
        Kun mies on noin 10v nuorempi ei ikäeroa fyysisesti edes huomaa miehen ja naisen välillä.
        Ja miehet on muutenkin lyhyempi-ikäisiä kuin naiset, kai se selittää sen varhaisemman ulkonäön rapistumisen.
        Nuorempi parempi. Sellainen on ja pysyy:)


      • näin se on
        nuorepaakiitos kirjoitti:

        "hyvin säilynyt vanhempi mies"
        niitä on kuule niin harvassa että voi voi. miehet ei tunnetusti käytä edes kasvojenhoitorasvaa että iho pysyisi rypyttömänä ja nuorena. Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. Toki nuorena säilyneitä miehiä tapaa joskus, mutta se on todella harvinaista. Yleisin ikäarvio on 10v vanhempi kun mitä mies oikeasti on!
        Ja se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa.
        Kun mies on noin 10v nuorempi ei ikäeroa fyysisesti edes huomaa miehen ja naisen välillä.
        Ja miehet on muutenkin lyhyempi-ikäisiä kuin naiset, kai se selittää sen varhaisemman ulkonäön rapistumisen.
        Nuorempi parempi. Sellainen on ja pysyy:)

        Kasvojenhoitorasvat eivät ketään nuorenna, mitä enemmän kemikaalia naamalle sivelet, sitä ohuemmaksi iho käy ja luontainen kyky uudistua katoaa. Rypyttömänä iho pysyy parhaiten, kun ei ilmeile ollenkaan ja välttelee tekohymyjä ja muuta naaman vääntelyä tapojen mukaan.

        Miehen iho on huomattavasti paksumpi, eikä rypisty kuten naisilla, samoin kaulan ja ylävartalon alueella. Koskaan en ole nähnyt miehellä samanlaisia ryppyjä suun ympärillä, kuin naisille tulee hyvin aikaisinkin. Ei tee mieli pussailla sellaista. Naisen iho vanhenee 10-15 vuotta aikaisemmin.

        Nainen on fysiikaltaan paljon heikompi, asialla ei ole merktystä jos harrastetaan teatterissa istumista, syömistä, tai telkkarin katselua, mutta jos ulos lähdetään luontoon liikkumaan, saa jatkuvasti pysähdellä naista odottamaan. Jos nainen on 10 vuotta vanhempi ja ylittänyt 40v, ei hommasta tule mitään, on kuin mummoa vetäisi lumihangessa perässään. Tämä vertailu siis, jos molemmat ovat eläneet terveesti samaan tapaan

        Huonoilla elintavoilla, stressaamalla ja tupakoimalla saa itsensä rapautettua, monille on niin käynyt, he ovat sitten oma rymänsä, ei sellainen ehkä kiinnosta edes 10 vuotta nuorempanakaan.


      • Höpöhöpöh
        nuorepaakiitos kirjoitti:

        "hyvin säilynyt vanhempi mies"
        niitä on kuule niin harvassa että voi voi. miehet ei tunnetusti käytä edes kasvojenhoitorasvaa että iho pysyisi rypyttömänä ja nuorena. Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. Toki nuorena säilyneitä miehiä tapaa joskus, mutta se on todella harvinaista. Yleisin ikäarvio on 10v vanhempi kun mitä mies oikeasti on!
        Ja se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa.
        Kun mies on noin 10v nuorempi ei ikäeroa fyysisesti edes huomaa miehen ja naisen välillä.
        Ja miehet on muutenkin lyhyempi-ikäisiä kuin naiset, kai se selittää sen varhaisemman ulkonäön rapistumisen.
        Nuorempi parempi. Sellainen on ja pysyy:)

        Kaikenlaiset ylimääräiset tökötit mitä naamaan laitetaan ainoastaan vanhentaa.
        Kaikista nuorekkaimpia on sellaiset sekä naiset että miehet jotka ei ole juuri ollut tekemisissä kosmetiikan kanssa.


      • 1+8
        näin se on kirjoitti:

        Kasvojenhoitorasvat eivät ketään nuorenna, mitä enemmän kemikaalia naamalle sivelet, sitä ohuemmaksi iho käy ja luontainen kyky uudistua katoaa. Rypyttömänä iho pysyy parhaiten, kun ei ilmeile ollenkaan ja välttelee tekohymyjä ja muuta naaman vääntelyä tapojen mukaan.

        Miehen iho on huomattavasti paksumpi, eikä rypisty kuten naisilla, samoin kaulan ja ylävartalon alueella. Koskaan en ole nähnyt miehellä samanlaisia ryppyjä suun ympärillä, kuin naisille tulee hyvin aikaisinkin. Ei tee mieli pussailla sellaista. Naisen iho vanhenee 10-15 vuotta aikaisemmin.

        Nainen on fysiikaltaan paljon heikompi, asialla ei ole merktystä jos harrastetaan teatterissa istumista, syömistä, tai telkkarin katselua, mutta jos ulos lähdetään luontoon liikkumaan, saa jatkuvasti pysähdellä naista odottamaan. Jos nainen on 10 vuotta vanhempi ja ylittänyt 40v, ei hommasta tule mitään, on kuin mummoa vetäisi lumihangessa perässään. Tämä vertailu siis, jos molemmat ovat eläneet terveesti samaan tapaan

        Huonoilla elintavoilla, stressaamalla ja tupakoimalla saa itsensä rapautettua, monille on niin käynyt, he ovat sitten oma rymänsä, ei sellainen ehkä kiinnosta edes 10 vuotta nuorempanakaan.

        En puhu mistään ryppyvoiteista vaan ihan tavallisesta ihon rasvauksesta vaikka apteekin perusvoiteella. Eihän ne toki ketään nuorenna vaan iho pysyy pitempään kimmoisana, teveenä kun iho ei kuivu liikaa. Nimenomaan ihon kuivuminen altistaa ryppyjen ja uurteiden syntymiselle.
        Ja sitä mieltä olen että miehet rupsahtavat nopeammin kuin naiset, näkeehän tuon jo omanikäisitäkin, suurinosa on sen näköisiä että en kumppaniseni huolisi enää, nuorena olis voinut kelvatakkin.


      • liikumaanvaikka
        näin se on kirjoitti:

        Kasvojenhoitorasvat eivät ketään nuorenna, mitä enemmän kemikaalia naamalle sivelet, sitä ohuemmaksi iho käy ja luontainen kyky uudistua katoaa. Rypyttömänä iho pysyy parhaiten, kun ei ilmeile ollenkaan ja välttelee tekohymyjä ja muuta naaman vääntelyä tapojen mukaan.

        Miehen iho on huomattavasti paksumpi, eikä rypisty kuten naisilla, samoin kaulan ja ylävartalon alueella. Koskaan en ole nähnyt miehellä samanlaisia ryppyjä suun ympärillä, kuin naisille tulee hyvin aikaisinkin. Ei tee mieli pussailla sellaista. Naisen iho vanhenee 10-15 vuotta aikaisemmin.

        Nainen on fysiikaltaan paljon heikompi, asialla ei ole merktystä jos harrastetaan teatterissa istumista, syömistä, tai telkkarin katselua, mutta jos ulos lähdetään luontoon liikkumaan, saa jatkuvasti pysähdellä naista odottamaan. Jos nainen on 10 vuotta vanhempi ja ylittänyt 40v, ei hommasta tule mitään, on kuin mummoa vetäisi lumihangessa perässään. Tämä vertailu siis, jos molemmat ovat eläneet terveesti samaan tapaan

        Huonoilla elintavoilla, stressaamalla ja tupakoimalla saa itsensä rapautettua, monille on niin käynyt, he ovat sitten oma rymänsä, ei sellainen ehkä kiinnosta edes 10 vuotta nuorempanakaan.

        Naisissa on niitä sohvaperunoita ja urheilullisia, liikuntaa harrastavia. ihan samallatavalla kuin miehissäkin. Olen 45v ja päihitän varmasti liikunnassa useamman miehen oli se sitten nuori eli vanha.
        Ps. kannattaa valita kumppaniksi liikuntaa harrastava nainen jos itsekkin harrastaa liikkuntaa, voi sitten yhdessä liikuskella luonnossa ja ties missä. Ei tarvii sitte murehtia ettei nainen pysy mukana
        Ei minuakaan kiinnosta sohvperunamiehet.


      • olet pihalla
        1+8 kirjoitti:

        En puhu mistään ryppyvoiteista vaan ihan tavallisesta ihon rasvauksesta vaikka apteekin perusvoiteella. Eihän ne toki ketään nuorenna vaan iho pysyy pitempään kimmoisana, teveenä kun iho ei kuivu liikaa. Nimenomaan ihon kuivuminen altistaa ryppyjen ja uurteiden syntymiselle.
        Ja sitä mieltä olen että miehet rupsahtavat nopeammin kuin naiset, näkeehän tuon jo omanikäisitäkin, suurinosa on sen näköisiä että en kumppaniseni huolisi enää, nuorena olis voinut kelvatakkin.

        Jos naamaasi rasvaat jatkuvasti, ihon normaali toiminta häiriintyy, sama jos rasvaat huuliasi jatkuvasti, sen jälkeen saat rasvata niitä lopun ikääsi. Rasvoissa on hajusteita, säilöntä- ja väriaineita, jotka myrkyttävät ihoa. Ei normaalin ihmisen tarvitse ihoa rasvailla kesällä, iho rasvaa itsensä, jos tarvitsee, on luontainen ihon uudistuminen lakannut, eli olet rupsahtamassa.

        Katselet niitä oman ikäisiä, tajuamatta, että olet itsekin vanhentunut samalla lailla.


      • hohhoijaaa1
        olet pihalla kirjoitti:

        Jos naamaasi rasvaat jatkuvasti, ihon normaali toiminta häiriintyy, sama jos rasvaat huuliasi jatkuvasti, sen jälkeen saat rasvata niitä lopun ikääsi. Rasvoissa on hajusteita, säilöntä- ja väriaineita, jotka myrkyttävät ihoa. Ei normaalin ihmisen tarvitse ihoa rasvailla kesällä, iho rasvaa itsensä, jos tarvitsee, on luontainen ihon uudistuminen lakannut, eli olet rupsahtamassa.

        Katselet niitä oman ikäisiä, tajuamatta, että olet itsekin vanhentunut samalla lailla.

        nuoresta asti olen huolehtinut kasvaoistani mm. rasvauksella, eli en aijo lopettaa ohonhoitoa nytkään Ei ole ryppyjä ja olen säilynyt kauniina, terveet hiukset ja kroppa kunnossa.
        Nuorempia miehiä on minulla nyt vahempana ollut ja on nytkin ja nautin ihanasta miehestä, seksi on hyvää ja en aijo vaihtaa vanhempaan mieheen:)


      • vuodet raiskaa
        hohhoijaaa1 kirjoitti:

        nuoresta asti olen huolehtinut kasvaoistani mm. rasvauksella, eli en aijo lopettaa ohonhoitoa nytkään Ei ole ryppyjä ja olen säilynyt kauniina, terveet hiukset ja kroppa kunnossa.
        Nuorempia miehiä on minulla nyt vahempana ollut ja on nytkin ja nautin ihanasta miehestä, seksi on hyvää ja en aijo vaihtaa vanhempaan mieheen:)

        Tarviit varmasti alapäähänkin "rasvaa"

        Se nuorempi mies vaihtaa sinut jossakin vaiheessa nuorempaan, etkä itse saa enään nuorta.


      • nuorepaakiitos kirjoitti:

        "hyvin säilynyt vanhempi mies"
        niitä on kuule niin harvassa että voi voi. miehet ei tunnetusti käytä edes kasvojenhoitorasvaa että iho pysyisi rypyttömänä ja nuorena. Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. Toki nuorena säilyneitä miehiä tapaa joskus, mutta se on todella harvinaista. Yleisin ikäarvio on 10v vanhempi kun mitä mies oikeasti on!
        Ja se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa.
        Kun mies on noin 10v nuorempi ei ikäeroa fyysisesti edes huomaa miehen ja naisen välillä.
        Ja miehet on muutenkin lyhyempi-ikäisiä kuin naiset, kai se selittää sen varhaisemman ulkonäön rapistumisen.
        Nuorempi parempi. Sellainen on ja pysyy:)

        "se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa."

        -Se tarkoittaa ainoastaan käyntiä lääkärillä ja sitten resepti kourassa apteekkiin. Testokorvaushoidot ei ole mikään iso juttu..

        "Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. "

        -Kumma vaan kun itse katselen ikäisiäni (35v) naisia, niin useimmiten ovat jo melko tanttamaisia ja yleensä tulee heidän ikänsäkkin arvioitua 10 vuotta yläkanttiin.
        Fyysistä kuntoa ja suorituskykyä en nyt edes viitsi mainita, sen verta monta valovuotta on eroa meikäläisellä jos verrataan ikäiseeni normipirkkoon. XD


      • ffffffffffffffffffss
        TheOne kirjoitti:

        "se kuuluisa testosteroni laskee iän myötä ja mitähän sekin käytännössä tarkoittaa."

        -Se tarkoittaa ainoastaan käyntiä lääkärillä ja sitten resepti kourassa apteekkiin. Testokorvaushoidot ei ole mikään iso juttu..

        "Kyllä mies vanhenee fyysisesti paljon nopeammin kuin nainen. "

        -Kumma vaan kun itse katselen ikäisiäni (35v) naisia, niin useimmiten ovat jo melko tanttamaisia ja yleensä tulee heidän ikänsäkkin arvioitua 10 vuotta yläkanttiin.
        Fyysistä kuntoa ja suorituskykyä en nyt edes viitsi mainita, sen verta monta valovuotta on eroa meikäläisellä jos verrataan ikäiseeni normipirkkoon. XD

        Mutta etkös sinä ole ikäisiäsi miehiäkin huomattavasti tasokkaampi? Joten kyllä ne miehet ja naiset ihan keskimäärin samalla tavalla vanhenevat.


      • ffffffffffffffffffss kirjoitti:

        Mutta etkös sinä ole ikäisiäsi miehiäkin huomattavasti tasokkaampi? Joten kyllä ne miehet ja naiset ihan keskimäärin samalla tavalla vanhenevat.

        "Mutta etkös sinä ole ikäisiäsi miehiäkin huomattavasti tasokkaampi?"

        -Jos tasokkuudella viitatataan fyysiseen kuntoon ja suorituskykyyn, ni kyllä olen useimpia miehiäkin, ikään katsomatta, eri planeetalta. ;)

        Pointtini olikin se, että siihen omaan vanhenemiseen voi jokainen itse vaikuttaa enempi kuin uskoisikaan. Kyse on vain elämäntapavalinnoista sekä pitkällä, että lyhyellä tähtäimellä...


      • Toisilta aivot
        vuodet raiskaa kirjoitti:

        Tarviit varmasti alapäähänkin "rasvaa"

        Se nuorempi mies vaihtaa sinut jossakin vaiheessa nuorempaan, etkä itse saa enään nuorta.

        Sun kannattaisi käyttää jotain rasvaa tai öljyä aivorattaisiisi. Onko Omegat tuttuja?


      • ei makkinoinnin uhri
        Toisilta aivot kirjoitti:

        Sun kannattaisi käyttää jotain rasvaa tai öljyä aivorattaisiisi. Onko Omegat tuttuja?

        Rasvat on naisten juttuja. Terveellisestä ruokavaliosta mies saa kaiken ja pysyy kunnossa.
        http://www.hs.fi/elama/Moni syö kalaöljykapseleita turhaan/a1354421342956?ref=tf_iHSisboksi630&jako=2bbf372a9f8f15ab3efe460bfcddcf57


    • Minusta se ei ole mikään puuma, vaikka olis sata vuotta miestä vanhempi jos elää keskenään parisuhteessa. Ei siis vain seksisuhteessa tai pokana baarireissun päätteeksi.

      Kukaan ei voi vaikuttaa syntymäänsä eikä sen ajankohtaan, joten miksi murehtia jos mies on nuorempi? Yhtä hyvin se nuorempi mies on ihminen ja kumppani, kun toisinpäinkin.

      Tuossa joku puhui vanhemman naisen ulkonäköpaineesta, kun on nuorempi mies. Nojaa, eipä ole kovinkaan paineita. Olen mikä olen ja vain tyhmä mies ei tajua, että jos on vanhempi ja vanha, niin kyllä se alkaa jossain vaiheessa myös vanhemmalta näyttämäänkin. Eli vanhettuu jokainen. Jos taas ei kestä akkansa kulahtamista, ainahan voi etsiä uuden. Ite on muijansa valinnut. Ja ite siitä on eroonkin hankkiuduttava, jos tarvis vaatii.

      Miksi siis murehtia mitään? Joko tykkää tai ei, mitään sille ei voi jos tissit alkaa roikkua ja hampaat lohkeille, ryppyjä tulee kuontaloon. Tietty jos haluaa kirurginveitsen alle mennä, menköön. Ite en menis minkään miehen takia, oli nuorempi tai vanhempi minua.

      Seksuaalisuuskin on asia joka ei ole vain iästä kiinni. Ei voi sanoa suorilta käsin mitään kenenkään iän perusteella.

    • Tim-68

      "Anna- ja Kaksplus-lehtien kyselyyn vastasi yhteensä 826 naista."

      No kyllähän noin suuren otannan perusteella uskaltaa jo yleistää ;)

    • Epäselvät käsitteet

      Iliman tutkimustulostakin selvä juttu. Puuma on vapaa ottamaan ja antamaan oli vastapuoli nuori tai vanhempi. Ja vapaus on se sana, joka tässä aiheessa rulaa.

      Sellainen naisihminen, joka on parisuhteessa itseään nuoremman henkilön kanssa, ei ole puuma. Puumat metsästävät ja harrastavat lyhyitä 'suhteita', eivät pariudu.

    • bbb

      nuorempi mies on hyvä sängyssä :)

    • miekkonen 31.v

      pikkupillut ja teiniritsat ei osaa tyydyttää miestä vanhemman naisen tavoin.

      • iiiuuuuu

        Eikä vanhoista miehistä ole kovin kummoiseen seksielämään:)
        Nuorempi on parempi, molemmat hyötyy. Nainen saa useimmin seksiä ja nainen osaa myös hoidella paremmin miehen :)


      • Dino Rex
        iiiuuuuu kirjoitti:

        Eikä vanhoista miehistä ole kovin kummoiseen seksielämään:)
        Nuorempi on parempi, molemmat hyötyy. Nainen saa useimmin seksiä ja nainen osaa myös hoidella paremmin miehen :)

        Joo, toi sopii erinomaisesti niille nuorille miehille jotka ei saa kaunista nuorta naista. Itse en kyllä voisi vaihtaa tyttöystävääni ryppyiseen ja ....noh.... sanotaan vaikka vähemmän kiinteään naiseen, ihan sama miten hyvä puuma olisi sängyssä. Mitään multiorgasmeja ei kuitenkaan kukaan nainen voi miehelle antaa, joten aika rajallisiahan ne on kaikkien naisten sänkytaidot.


      • Dinosaurus ukko
        Dino Rex kirjoitti:

        Joo, toi sopii erinomaisesti niille nuorille miehille jotka ei saa kaunista nuorta naista. Itse en kyllä voisi vaihtaa tyttöystävääni ryppyiseen ja ....noh.... sanotaan vaikka vähemmän kiinteään naiseen, ihan sama miten hyvä puuma olisi sängyssä. Mitään multiorgasmeja ei kuitenkaan kukaan nainen voi miehelle antaa, joten aika rajallisiahan ne on kaikkien naisten sänkytaidot.

        Tosi _kiva_ sille sun nuorelle tyttöystävälle jonka oot valinnu PELKÄN ULKONÄÖN TAKIA?!

        Entäs jos se lihoo tai muuten vaan muuttu sun mielestä "rumaks",
        niin jätätkö sen saman tien?

        Kukaan Puuma ei menetä mitään siinä ettei oo sun kans.

        Sä et kykene antamaan naiselle multiorkkuja kuitenkaan.


      • Dino Rex
        Dinosaurus ukko kirjoitti:

        Tosi _kiva_ sille sun nuorelle tyttöystävälle jonka oot valinnu PELKÄN ULKONÄÖN TAKIA?!

        Entäs jos se lihoo tai muuten vaan muuttu sun mielestä "rumaks",
        niin jätätkö sen saman tien?

        Kukaan Puuma ei menetä mitään siinä ettei oo sun kans.

        Sä et kykene antamaan naiselle multiorkkuja kuitenkaan.

        "Tosi _kiva_ sille sun nuorelle tyttöystävälle jonka oot valinnu PELKÄN ULKONÄÖN TAKIA?!"

        Aika vahva väite. Onko sulla jotain perusteita tolle vai meneekö vaan lapsellisen huutelun piikkiin? Ja mikä dinosaurus ukko? Minkä ikänen kuvittelet mun olevan?

        "Sä et kykene antamaan naiselle multiorkkuja kuitenkaan."

        Okei :D


    • 45vNainen & 22vMies
    • neitinäpsä

      Puumat on tyytyväisiä kun ne pääsee hallitsemaan nuoria miehiä. Vanhemmat miehet osaa usein ajatella itsekin, eikä se sovi jääräpäätantoille.

      • Mitä välii?

        Mitä sitten kun kumpikin ovat onnellisia yhdessä?

        Miksköhän ne vanhat ukot saalistaa nuoria tyttöjä?


      • runkkunaattori
        Mitä välii? kirjoitti:

        Mitä sitten kun kumpikin ovat onnellisia yhdessä?

        Miksköhän ne vanhat ukot saalistaa nuoria tyttöjä?

        Haistan ironiaa. Niinhän se on että miehiä usein syytetään siitä, että he haluavat hallita nuorta naista.


    • 2+6

      Eiköhan sen nuoremman kumppanin valitseva, (siis jos ikä on valintakriteeri), hae omaa nuoruuttaan, tai ainakin tuntee itsensä ikäänsä nuoremmaksi, siis oli sitten mies tai nainen.

      • Makes U younger

      • 2+6
        Makes U younger kirjoitti:

        No mitä pahaa haluta olla nuori?

        Sehän on hyvä asia :)

        http://www.youtube.com/watch?v=4vfkC_1fKjQ

        Ei siinä tietenkään mitään pahaa olekaan. Mutta jos se menee esittämisen puolelle, tai epätoivoisesti yrittää pysyä menneisyydessä, niin kait siita on onnellisuus kaukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe