Ovatko naiset rehellisiä?
Nainen
15
161
Vastaukset
- Vai kuinka
Ei kai se rehellisyys ole sukupuolesta kiinni ollenkaan.
- pnel
Emmehän toki ole koskaan. Valehtelemme aina, kun suumme avaamme. Jopa viittoen.
Eivätkä kaikki meistä ole neitsyitäkään, vaikka olemme vasta 60 . - kuitenniiii
Miksi edes kysytt?
Kaiken ikäisissa ja molempia sukupuolia... On monenlaisia. turha vastaus.( Riippuu asiasta.
Saattaa niitä olla rehellisiäkin. Kuten miehiäkin. Läheskään kaikista en tiedä...
- k/k
Vilkaisin vaimoani saadakseni vastauksen kysymykseesi ja kyllä,vaimo näyttää rehelliseltä.
- Tyhmä kysymys :)
Miksi kysyt?
Naiset ovat rehellisiä jos teille miehille yleensä kannattaa olla. itse olen rehellinen, mutta varovainen.
Voin kysyä samaa sinulta? - mater atlas
Naiset ovat pakostakin rehellisiä, koska he kantavat ihmiskuntaa harteillaan.
- Tase pappa
Jokainen nainen on rehellinen, jos itse ansaitset rehellisen naisen.
Aidosti rakastuneen naisen katse ei valehtele. On itsestäsi kiinni, osaatko tulkita sanat, eleet ja katseet oikein. Oppia ikä kaikki.
Kokenut kaiken lopulta tietää ja heikko kaiken kokee. Viisa pääsee vähemmällä.
Jos epäilet, etkä osaa lukea merkkejä, niin naisten suhteen pätee yksi laki. Irtopainos tulee ajan-oloon halvemmaksi kun keskeytymätön tilaus.
Kumminkin menet vipuun, joten anna olla ja usko mitä nainen sanoo.
Mitäpä tuossa on sinullakaan menetettävänä. Usko Raamatun sanaan.
" Usko tulee kuulemisesta". Siispä - kuuntele ja usko.
Mieshän on naisen pää, mutta nainen sitä päätä kääntää, jopa koko kierroksen, halutessaan. Kysypä joltakin niin saat vastauksen. Voit sitten itse päätellä oliko se rehellinen...
- Luottamuspula
Rehellinen - luotettava tiimoilta. Olin usean vuoden ajan hyvä ystävä samassa hallituksessa olevan naisen kanssa. Usein huomasin miten yksityiset - vain meidän kahden kesken keskeneräiset suunnitelmat - menivät eteenpäin.
Viimein pokkani petti, sanoin sovitaanko että kumpikin kertoo omat suunnitelmat suoraan kyseiselle henkilölle siis puhjoht. Lopetin luottamuspulaan ystävyyden.
Tuli siis todistettua yhden ystävän luotettavuus.- >aijai<
Tosi törkeetä ! :(
- jeppe niilonpoika.
minulla oli nainen, semmonen yhden yön herkku, se sanoi, että tämä on ensi
kerta, pistin sen pihalle, kaverit oli pitäneet sitä yhteisenä...- höh!!
Tarkoitti, että ensi kerta sinun kanssasi, pölvästi.
- huumapuu
Olen samaa mieltä linkin aiheesta.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11540976
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592