Hei olen nuorehko mies ja monen sattuman kautta tie vie myöhemmin tänä vuonna Juankoskelle. En tiedä kaupungista mitään. Varkaudessa olen käynyt. Juankoski ilmeisesti samankokoinen teollisuuskaupunki, joten tekemistä varmasti riittää. Mitä voin odottaa kaupungilta? Onko mitä erityispiirteitä? Olemme poikaystäväni kanssa hyvin urheilullisia. Millaiset liikuntamahdollisuudet kaupungissa on?
Minkälainen kaupunki Juankoski on?
9
520
Vastaukset
- eunukki ukki
Liikunta mahollisuuet o huonot, tiällä on nii paljo väkkee että ee sovi liikkummaa.
- Anonyymi
Sammoo mieltä. Kesällä puru- ja talavella hiihtolavut ihan täännä. Ee mahu ennee sekkaa. Vituttaa tämä väen paljous.
- tervetuloa2
Hei! Rohkeasti tervetuloa Juankoskelle! Liikuntamahdollisuudet ovat hienot ympäri vuoden. Sisähalli, latuja, pururatoja, lenkkireittejä, paljon luontoa, vettä.. Hyvä kuntosali. Paljon liikuntakursseja myös. Toivottavasti viihdyt!
T. entinen Juankoskelainen - Aborignaali
Tervetulloo vuan jumalan ja pirun hylykemään perseläppeen. Pari riistohintasta kauppoo löötyy, kirkkokii on vielä pystyssä. Elintaso ee taho nousta, vaekka kaekki kuppoovat ja kaltoovat toesijaan parraansa mukkaan. Katteus on tuommosta savolaista hyvee keskitassoo. Kevväesin suap muatiloelta suoraan itusia ja mätiä pottuja. Ihan mukava paekka tämä on, ku vähän totuttelloo. Suattaa mierolainekii muuttua ihan samanlaeseks paekallisten kanssa, jos ei oo turhan nuuka.
- hiyg
Tää on nyysitty toisesta ketjusta..
"Ajattelitko ensin käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa stten elokuviin katsomaan 3d elokuva sitten ehkä pelaamaan biljardia sitten muutama kalja kattoterassilla ja sitten naisia iskemään yökerhoon?? Sori ei onnistu täällä! "
Siis miksi tänne joku edes haluaa? - rasvarässi
Se onnii kovvoo hommoo kun kaks hommoo hommaa sammoo hommoo.
Juankoski minun mielestä on mukava paikka. Olen tuntenut paikan 50-vuotta, mutta täällä ei ole enää työpaikkoja teollisuudessa. Urheiluun voi löytyä paikkoja. Tervetuloa tänne tutustumaan. Olen eläkkeellä ja sen vuoksi olen hiukan sanaton kysymyksesi suhteen. Kannatta käydä
katsomassa paikka, täällä on OK-taloja vuokrattavana. Itse olen urhelul-
linen ja toisaalta harrastan tekniikan alojen opiskelua, matematiikka jne.
Tämä on minun isäni koti paikka, jonka vuoksi muutin tänne noin kuukausi sitten. Olen hyvin tyytyväinen muiuttooni. En kyllä tunne
täällä muita kuin nuoremman veljeni joka asuu isäni kotitilalla. terv.Lasse- Anonyymi
Seon iso.
- Anonyymi
Ei muuta ku tervetulloo piäset het kartonkitehtaalle töehi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768