Minkälainen kaupunki Juankoski on?

helsinkitownboy

Hei olen nuorehko mies ja monen sattuman kautta tie vie myöhemmin tänä vuonna Juankoskelle. En tiedä kaupungista mitään. Varkaudessa olen käynyt. Juankoski ilmeisesti samankokoinen teollisuuskaupunki, joten tekemistä varmasti riittää. Mitä voin odottaa kaupungilta? Onko mitä erityispiirteitä? Olemme poikaystäväni kanssa hyvin urheilullisia. Millaiset liikuntamahdollisuudet kaupungissa on?

9

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eunukki ukki

      Liikunta mahollisuuet o huonot, tiällä on nii paljo väkkee että ee sovi liikkummaa.

      • Anonyymi

        Sammoo mieltä. Kesällä puru- ja talavella hiihtolavut ihan täännä. Ee mahu ennee sekkaa. Vituttaa tämä väen paljous.


    • tervetuloa2

      Hei! Rohkeasti tervetuloa Juankoskelle! Liikuntamahdollisuudet ovat hienot ympäri vuoden. Sisähalli, latuja, pururatoja, lenkkireittejä, paljon luontoa, vettä.. Hyvä kuntosali. Paljon liikuntakursseja myös. Toivottavasti viihdyt!

      T. entinen Juankoskelainen

    • Aborignaali

      Tervetulloo vuan jumalan ja pirun hylykemään perseläppeen. Pari riistohintasta kauppoo löötyy, kirkkokii on vielä pystyssä. Elintaso ee taho nousta, vaekka kaekki kuppoovat ja kaltoovat toesijaan parraansa mukkaan. Katteus on tuommosta savolaista hyvee keskitassoo. Kevväesin suap muatiloelta suoraan itusia ja mätiä pottuja. Ihan mukava paekka tämä on, ku vähän totuttelloo. Suattaa mierolainekii muuttua ihan samanlaeseks paekallisten kanssa, jos ei oo turhan nuuka.

    • hiyg

      Tää on nyysitty toisesta ketjusta..
      "Ajattelitko ensin käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa stten elokuviin katsomaan 3d elokuva sitten ehkä pelaamaan biljardia sitten muutama kalja kattoterassilla ja sitten naisia iskemään yökerhoon?? Sori ei onnistu täällä! "
      Siis miksi tänne joku edes haluaa?

    • rasvarässi

      Se onnii kovvoo hommoo kun kaks hommoo hommaa sammoo hommoo.

    • Juankoski minun mielestä on mukava paikka. Olen tuntenut paikan 50-vuotta, mutta täällä ei ole enää työpaikkoja teollisuudessa. Urheiluun voi löytyä paikkoja. Tervetuloa tänne tutustumaan. Olen eläkkeellä ja sen vuoksi olen hiukan sanaton kysymyksesi suhteen. Kannatta käydä
      katsomassa paikka, täällä on OK-taloja vuokrattavana. Itse olen urhelul-
      linen ja toisaalta harrastan tekniikan alojen opiskelua, matematiikka jne.
      Tämä on minun isäni koti paikka, jonka vuoksi muutin tänne noin kuukausi sitten. Olen hyvin tyytyväinen muiuttooni. En kyllä tunne
      täällä muita kuin nuoremman veljeni joka asuu isäni kotitilalla. terv.Lasse

    • Anonyymi

      Seon iso.

    • Anonyymi

      Ei muuta ku tervetulloo piäset het kartonkitehtaalle töehi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe