Hei olen nuorehko mies ja monen sattuman kautta tie vie myöhemmin tänä vuonna Juankoskelle. En tiedä kaupungista mitään. Varkaudessa olen käynyt. Juankoski ilmeisesti samankokoinen teollisuuskaupunki, joten tekemistä varmasti riittää. Mitä voin odottaa kaupungilta? Onko mitä erityispiirteitä? Olemme poikaystäväni kanssa hyvin urheilullisia. Millaiset liikuntamahdollisuudet kaupungissa on?
Minkälainen kaupunki Juankoski on?
9
648
Vastaukset
- eunukki ukki
Liikunta mahollisuuet o huonot, tiällä on nii paljo väkkee että ee sovi liikkummaa.
- Anonyymi
Sammoo mieltä. Kesällä puru- ja talavella hiihtolavut ihan täännä. Ee mahu ennee sekkaa. Vituttaa tämä väen paljous.
- tervetuloa2
Hei! Rohkeasti tervetuloa Juankoskelle! Liikuntamahdollisuudet ovat hienot ympäri vuoden. Sisähalli, latuja, pururatoja, lenkkireittejä, paljon luontoa, vettä.. Hyvä kuntosali. Paljon liikuntakursseja myös. Toivottavasti viihdyt!
T. entinen Juankoskelainen - Aborignaali
Tervetulloo vuan jumalan ja pirun hylykemään perseläppeen. Pari riistohintasta kauppoo löötyy, kirkkokii on vielä pystyssä. Elintaso ee taho nousta, vaekka kaekki kuppoovat ja kaltoovat toesijaan parraansa mukkaan. Katteus on tuommosta savolaista hyvee keskitassoo. Kevväesin suap muatiloelta suoraan itusia ja mätiä pottuja. Ihan mukava paekka tämä on, ku vähän totuttelloo. Suattaa mierolainekii muuttua ihan samanlaeseks paekallisten kanssa, jos ei oo turhan nuuka.
- hiyg
Tää on nyysitty toisesta ketjusta..
"Ajattelitko ensin käydä syömässä kiinalaisessa ravintolassa stten elokuviin katsomaan 3d elokuva sitten ehkä pelaamaan biljardia sitten muutama kalja kattoterassilla ja sitten naisia iskemään yökerhoon?? Sori ei onnistu täällä! "
Siis miksi tänne joku edes haluaa? - rasvarässi
Se onnii kovvoo hommoo kun kaks hommoo hommaa sammoo hommoo.
Juankoski minun mielestä on mukava paikka. Olen tuntenut paikan 50-vuotta, mutta täällä ei ole enää työpaikkoja teollisuudessa. Urheiluun voi löytyä paikkoja. Tervetuloa tänne tutustumaan. Olen eläkkeellä ja sen vuoksi olen hiukan sanaton kysymyksesi suhteen. Kannatta käydä
katsomassa paikka, täällä on OK-taloja vuokrattavana. Itse olen urhelul-
linen ja toisaalta harrastan tekniikan alojen opiskelua, matematiikka jne.
Tämä on minun isäni koti paikka, jonka vuoksi muutin tänne noin kuukausi sitten. Olen hyvin tyytyväinen muiuttooni. En kyllä tunne
täällä muita kuin nuoremman veljeni joka asuu isäni kotitilalla. terv.Lasse- Anonyymi
Seon iso.
- Anonyymi
Ei muuta ku tervetulloo piäset het kartonkitehtaalle töehi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684675Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442857Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k252827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601409
- 951282
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151180