Välityspalkkiovertailu - Kiinteistönvälitys | UUSI PALVELU !

wilburg1

Kiinteistönvälityspalkkiot on näköjään vihdoin saatu ilmaispalveluna vertailuun, kun Asuntojenmyynti.fi -niminen vertailupalvelu on pulpahtanut pinnalle.

www.asuntojenmyynti.fi

Välityspalkkiossa voi säästää tuhansia euroja, joten Asuntojenmyynti.fi on kuluttajalle hyödyllinen paikka.

Itse pidin palvelusta kovasti.

7

950

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhommia

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532680

Hyvin sä wilburg1 vedät :) Kommenttisi maistuu niin muovilselle myynti-ilmoitukselle kuin olla ja voi!
      Palveluun ei ainakaan kannata missään tapauksessa laittaa Oikeita omia tietoja, koska ne myydään eteenpäin välittäjille...

• XYZX

Montako prosenttia myyntikohteen myyntihinnata voi välityspalkkioa olla, siis kohtuullinen?

• Myykää.itse

Välityspalkkio on nolla (0) prosenttia kun myy itse.

Asunto-osakkeen myyntiin kattavat ohjeet löytyvät todella helposti netistä, kauppakirjapohjineen kaikkineen.
      Paperityöt on helposti tehty ja ostajan pankkihan tarkistaa, että kaikki on niissä ok.

Hintatason selvittäminenkään ei ole taajama-alueilla vaikeaa.

Myykää siis asuntonne itse ja unohtakaa jo ne kiinteistövälittäjät.

• Anonyymi

effortia on näköjään aloittaut tämänkin ketjun. ..kukaan muu ei tätä kehu kuin he itse omaa palveluaan(huijaustaan)

• Anonyymi

samaa mieltä huijausta tuntuis olevan.

• Anonyymi

täyttä paskaa koko effortian touhu. julkaistaan hinnastot välityspalveluista jotka eivät ole ollenkaan paikkaansa pitäviä! efffortiahan ei tiedä todellisia välityspalkkioita! Siis niitä joilla sopparit tehdään. Älkää ihmiset menkö tähän huijaukseen!

• Anonyymi00007

Huijaus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      220
      2228
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      52
      1322
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1167
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      996
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      891
    6. 72
      832
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      359
      739
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      731
    Aihe