Kiinteistönvälityspalkkiot on näköjään vihdoin saatu ilmaispalveluna vertailuun, kun Asuntojenmyynti.fi -niminen vertailupalvelu on pulpahtanut pinnalle.
www.asuntojenmyynti.fi
Välityspalkkiossa voi säästää tuhansia euroja, joten Asuntojenmyynti.fi on kuluttajalle hyödyllinen paikka.
Itse pidin palvelusta kovasti.
Välityspalkkiovertailu - Kiinteistönvälitys | UUSI PALVELU !
7
951
Vastaukset 7
- höpöhommia
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11532680
Hyvin sä wilburg1 vedät :) Kommenttisi maistuu niin muovilselle myynti-ilmoitukselle kuin olla ja voi!
Palveluun ei ainakaan kannata missään tapauksessa laittaa Oikeita omia tietoja, koska ne myydään eteenpäin välittäjille... - XYZX
Montako prosenttia myyntikohteen myyntihinnata voi välityspalkkioa olla, siis kohtuullinen?
- Myykää.itse
Välityspalkkio on nolla (0) prosenttia kun myy itse.
Asunto-osakkeen myyntiin kattavat ohjeet löytyvät todella helposti netistä, kauppakirjapohjineen kaikkineen.
Paperityöt on helposti tehty ja ostajan pankkihan tarkistaa, että kaikki on niissä ok.
Hintatason selvittäminenkään ei ole taajama-alueilla vaikeaa.
Myykää siis asuntonne itse ja unohtakaa jo ne kiinteistövälittäjät. - Anonyymi
effortia on näköjään aloittaut tämänkin ketjun. ..kukaan muu ei tätä kehu kuin he itse omaa palveluaan(huijaustaan)
- Anonyymi
samaa mieltä huijausta tuntuis olevan.
- Anonyymi
täyttä paskaa koko effortian touhu. julkaistaan hinnastot välityspalveluista jotka eivät ole ollenkaan paikkaansa pitäviä! efffortiahan ei tiedä todellisia välityspalkkioita! Siis niitä joilla sopparit tehdään. Älkää ihmiset menkö tähän huijaukseen!
- Anonyymi00007
Huijaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510