...laskin aivan itse eilen!
Kolme päivää ....n on
4
71
Vastaukset
- Jiihaaa
Mä kansa laskin, vielä 200 päivää... Ja 365 päivää päälle, niin kauan vielä... Heh heh heh...
- Tiistaina taitaa...
rapsahtaa taas sille nettirikolliselle.
Onk se saanu jo sen anomansa turvapaikan Venäjältä?
Ai ne ei otakaan väkivalta- ja seksuaalirikollisia? No voi hitsin hitsi!- katso peiliisi
Mitä jos asianomaiset jäävätkin nuolemaan näppejään? Siinä voisi ainakin Ajannin poika huolestua.
- Kuka huolestuu?
Sut tuomittiin taas. Ulosottovelkasi kasvoi taas 7000 € :lla
Korot on juossu tässä tuomiossa jo 2009 alkaen. Millon alat maksamaan oikeuden sulle lagettamia velkojasi (nyt jo n. 30.000 €)?
Et meinaa maksaa vai? Eli et mene mihkään duuniin koko loppuelämänäsi?
Oot sä melkonen p*skakasa koko jätkä. Rikoksii rikoksien perään ja kaikki maksut yhteiskunnan piikkiin. Noinko sut on kasvatettu? Onneks sun lapset on pelastettu äideilleen, et sä et enää pääse rassaan niitä. Lasten pelastus on siinä.
Mitä meinaat elämästäs kertoo lapsilles ku lapset on täysikäsii?
"Iskä ny vaan on tämmänen p*ska ja rikollinen vankivenkula, mut kai te voitte tulla iskän kaa suihkuun?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522155
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3361358Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941315- 1571198
- 681021
- 35958
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31909Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59878Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46819