Minä ja siskoni etsimme hoidettavaa ja liikutettavaa/vuokrahevosta tai -ponia. Hevoskokemusta löytyy monien vuosien takaa!! On ollut monia hoitohevosia sekä yksi vuokraponi. Kokemusta on ratsastamisesta, hoitamisesta sekä tallitöistä. Jos joltakulta sattuu löytymään porin lähistöltä hevosta/ponia meille liikutettavaksi niin ota yhteyttä Sähköpostiin: [email protected]
(Kerromme sähköpostilla tarkemmin itsestämme sekä sovimme mahdollisista hinnoista) :D
Olisi tosi hienoa jos joku iloittelisi mahd. nopeasti!
Etsitään hevosta/ponia liikutettavaksi
Liikutusapu hepalle
1
107
Vastaukset
- -98
Annan pari vinkkiä näin hevosenomistajana. Kauhean moni ei luota jos sopimus hoidetaan lasten kanssa kahdestaan. Kannattaisi laittaa ilmoitus hevostalli.nettiin minäkin löysin sieltä ekan vuokra ja ylläpitohevosen ja jopa minun nykyisen hevosenkin! Onnea kuitenkin etsintään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954