Minä ja siskoni etsimme hoidettavaa ja liikutettavaa/vuokrahevosta tai -ponia. Hevoskokemusta löytyy monien vuosien takaa!! On ollut monia hoitohevosia sekä yksi vuokraponi. Kokemusta on ratsastamisesta, hoitamisesta sekä tallitöistä. Jos joltakulta sattuu löytymään porin lähistöltä hevosta/ponia meille liikutettavaksi niin ota yhteyttä Sähköpostiin: [email protected]
(Kerromme sähköpostilla tarkemmin itsestämme sekä sovimme mahdollisista hinnoista) :D
Olisi tosi hienoa jos joku iloittelisi mahd. nopeasti!
Etsitään hevosta/ponia liikutettavaksi
Liikutusapu hepalle
1
128
Vastaukset
- -98
Annan pari vinkkiä näin hevosenomistajana. Kauhean moni ei luota jos sopimus hoidetaan lasten kanssa kahdestaan. Kannattaisi laittaa ilmoitus hevostalli.nettiin minäkin löysin sieltä ekan vuokra ja ylläpitohevosen ja jopa minun nykyisen hevosenkin! Onnea kuitenkin etsintään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161