406 auto vai susi

maake

uskaltaisko pistää rahoja pösön 406 moni ainaski varottelee ja oon kuullu monista vioista mut kivan näkönen 2.0 motti ilmeisesti parempi kui 1.8 mutt vie bensaa suht hyvin ois 1.8 vm02 vuotaako ja syökö öljyy niinku ekat mallit

4

2160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stume

Meillä oli Vm.2001 406 Sv 2.0 koneella.Auto toimi kyllä loistavasti,paitsi että sylki öljyt pihalle -28c pakkasessa,sekä kostealla ilmeentyy mitä ihmeellisempiä sähkö"vikoja".

Öljyä ei syönnyt,paitsi sen jälkeen alkoi syödä vähän öljyä,mutta erittäin vähän.Mutta auto ajttiin 13000-80000 ja vaihdettiin.
      Mutta kyllä nykyisessäkin 607 on sähkövikoja..

• PeeVee

Oma 406 on vuosimallia -96, eikä ainakaan vielä ole ollut havaittavissa öljynsyöntiä. Bensan se kyllä on tähän asti kaiken kuluttanut, mitä tankkiin on pistetty. Voi olla, että kulutus bensapuolella on suurehko, paljon riippuu tietysti oikeasta jalasta.
      Mutta pirun mukavan ja hiljaisen kyydin se antaa ja kuulemma ruostumisen suhteenkin on aika huoleton. Ainoat viat, mitä tähän asti olen huomannut on moottorin ollessa kylmä joskus abs:n merkkivalo palaa (jarrut toimii tietysti normaalisti, ilman abs:ää), ja tuulilasinpyyhkimet toimii vähän niinkuin lystää. Eli tihkukytkintoiminnolla pyyhkimet pyyhkivät kolme kertaa ja jäävät keskelle tuulilasia.

• Metu

Juu 406 on ollu keväästä saakka,vikoja on ollu 1 käsijarruvaijeri katkes muuta ei ole ollu.Auto on 97- malli ja 3.0 V6 ja ajettu 190 tkm.Ajo-ominaisuudet pösössä on tosi hyvät niinkun ranskalaisissa yleensä.Työkaverilla on 406 farkku ja vikoja ihan riittävästi lämppäri ynm,liennekkö maanantai versio ha ha.Itse olen ollu tosi tyytyväinen pököttiin ihan hyvä peli,2 autona on 86- sunny ja tänä aamuna lens vedet pellolle että sillee,että kaikissa autoissa on hyvät kun huonotkin puolensa,syksyn jatkoja kaikille.

• karpo

itse hommasin tuossa muutama viikko sitten vm96 1.8 406 pökötin, ihan hyvältä on vaikuttanut, tosin ennen ostoa yritin etsiä tyyppivikalistaa ja vasta äsken sen löysin vahingossa kun etsin hintoja pakoputken takapäästä (äänenvaimennin), josta tuli tänään villat pihalle ja myös vikalistassa ollut käynnistykseneston kanssa on ollut ongelmia, mutta onneksi ostin merkkiliikkeestä niin lupasivat vaihtaa johdot samaan hintaa. Muuten kyllä ollut loistava peli. Ei mikään tykki, mutta mukava piriste aikaisempaan 1.3:n corollaan ;) ja ajettavuus on ihan eriluokkaa.

PS. jos jollain on tietoa missä hinnoissa nuo pösön äänenvaimentimet yleensä liikkuvat niin olisi kivaa tietää etteivät pahasti kuseta liikkeessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe