Turun ekotori

totta se on

On paikka johon kerääntyy epäsosiaalinen väki.

35

4047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rautaa vai roskaa?

      Niin mihin se keskustelu Ekotorista hävisi, jossa kommentoitiin sitä asiakkaalle myytyä risaa sohvaa? Että oliko aloittaja saanut asiassa jotain aikaiseksi, vai oliko todellisuus jo iskenyt?

    • Seppo Frid

      Asia etenee virallisesti ja vie aikansa.Ekotorin mafia oli pyytänyt ylläpitoa poistamaan sen keskustelun kun eivät halunneet totuuden tulevan julki.

    • öopsd

      No huhhuh! Onneksi luin sen ketjun kun luin. Oli arvokasta tietoa. Ottaa päähän että se sensuroitiin pois. En minä siinä ketjussa ainakaan mitään asiatonta nähnyt. Millä perusteella se on deletoitu? Hemmetin hemmetti.

    • Myös lukenut

      Oisko siinä ollut syynä se Ekotorin myyjän kansallisuuden esiintuominen. Että jos ei virolaistaustaisia myyjiä ole kuin yksi, niin sitte se arvostelu kohdentuisi selkeästi vain yhteen henkilöön.

      • 16+7

        Kansalaisuuden esiintuominen oli muutenkin asiatonta. Jos Ekotorilla on monta virolaismyyjää, harva turkulainen tietää asiaa. Paljon useampi tietää yhden Ekotorin virolaismyyjän, ja epäilyt kohdistuu helposti siihen, vaikka se olisi täysin viaton sivullinen.


    • Enemmä ku uuden

      hintaa pyytävät melke! ja muku eko?

    • Kuriin ne paikat!

      Alkujaan oli tarkoitus KIERRÄTTÄÄ mutta paikkoihin on pesiytynyt "päällystö" joka on hoitanut itsensä vakitöihin ja nyt ryövätään niissä vähävaraisetkin asiakkaat!
      Sossu myös kirjoittelee sinne auliisti maksusitoumuksia ja siinä hommassakin rosvotaan veronmaksajien varoja!

      • ekoisti

        pelkkää hölötystä. oletko salaliittoteorioiden kannattaja?


    • Taitaa olla
      • nimim. erkki

        Rikosilmoitusta on turha mennä tekemään tällaisessa tapauksessa, koska kyse ei ole rikoksesta. Asian voi viedä riita-asiana oikeuteen, mutta siinä ottaa ison riskin, koska häviäjä joutuu yleensä korvaamaan myös vastapuolen oikeudenkäyntikulut.


    • Ei kiinnosta mennä

      Onneksi tuo Kirkkotien Ekotorin rakennus puretaan. Mutta kyllä sitä epämääräistä porukkaa on muidenkin Ekotorien työntekijöissä.

    • Robinhoodi

      Mennyt rahastukseksi koko kierrätysidea. Kirppiksillä tavarat maksaa käytettyinä enemmän kuin uusina kaupassa :) Ei voi kun ihmetellä, ketkä ostaa vai ovatko nykyihmiset niin hintatiedottomia. Luulin, että Turun ekotorilla on tarkoitus myydä tavaroita sieltä hyllyiltä, mutta ei päästy kauppoihin. Vanhat lasertulostimien kasetit kalliimpia kuin uusina, huh huh ja muutenkin porukkaa näytti olevan toimettömina vaikka kuinka paljon.

      • kirjat ovat halpoja

        Tulostimista en tiedä mutta käykäähän katsomassa polkupyörien hintoja pitäisikö itkeä tai nauraa kun vanhasta heille lahjotetusta naisten 3 vaihteisesta polkupyörästä pyydetään melkein 100e.

        Samanlaisia pyöriä saa torin kautta 20 euroon.

        ps. ei se ole hullu ken pyytää vaan se joka maksaa......


      • patsi että
        kirjat ovat halpoja kirjoitti:

        Tulostimista en tiedä mutta käykäähän katsomassa polkupyörien hintoja pitäisikö itkeä tai nauraa kun vanhasta heille lahjotetusta naisten 3 vaihteisesta polkupyörästä pyydetään melkein 100e.

        Samanlaisia pyöriä saa torin kautta 20 euroon.

        ps. ei se ole hullu ken pyytää vaan se joka maksaa......

        Ovat tarkastettuja ja kunnostettuja ja jonkinlainen takuukin kai. Yksityisellä ei ole mitään vastuuta.


    • tavara kiertoon

      Ekotori ei ole enää halpa paikka. Hinnat katsotaan ebaysta tai huutonetistä ja asetetaan usein kalleimman pyyntihinnan mukaan.

      Miettikääpä sekin vielä, että nämä ebay- huutonet ja kirpputorimyyjät ovat aikanaan maksaneet tavaroistaan selvää rahaa, kun taas Ekotori saa kaikki tavaransa lahjoituksena. Minusta tämäkin seikka tulisi huomioida Ekotorin hinnoissa. Ehkä silloin lahjoittajiakin olisi nykyistäkin enemmän, ja jokainen osapuoli olisi tyytyväinen.

      • EntinenEkomies

        Jokainen lahjoitettu laite käy sähkömiehen pöydällä tarkastettavana, huollettavana ja mitattavana, jotta asiakas saa turvallisen ja toimivan laitteen takuun kanssa. Tiedät varmasti mikä työ on puhdistaa esim. hella uuneineen. Ekotorin pitää maksaa palkat, hallien vuokrat ja muut juoksevat menot. Hinnat ovat niin matalalla kuin on mahdollista, jotta toimintaa voidaan jatkaa, ja tavara kiertää asiallisesti ja turvallisesti. Voittoa ei tuoteta.


    • tsemppiä

      Ystävällistä. Minulla ei ole kyseisen paikan työntekijöistä ja palvelusta muuta, kuin hyviä kokemuksia, eivät kyllä huolineet vanhaa sänkyäni sinne, mutta kun tarkemmin tutkin, niin en kyllä itsekään olisi huolinut. Työn iloa sinne kaikille, ja Kiitokset hyvästä palvelusta

    • Tomppeliomi

      Ekotorilta ei nykyään kannata ostaa mitään, hinnat ihan pilvissä ja mitään ei tuotteesta tiedetä. Ostin aikoinaan sohvan sieltä ja sovin vanhan sohvani poisviennin samaan kauppaan, no ei se niin mennyt. Sohva tuotiin kyllä, mut mukana oli alkkiksen näköinen ukko joka ei suostunut vanhaa sohvaa ottamaan mukaan. Nuorempi kundi sanoi, et joo mahtuu mukaan kuitenkin...maksoin kuljetuksesta 20 euroa ylimääräistä. Ei nykyään tarvii siellä käydä kauppaa!

    • työmaakraateeri

      Kirkkotiellä oli iso kraatteri jäljellä Ekotorista. Muuttaneet ilmeisesti jonnekin

    • sivustaseurannut

      Ekotorilla on töissä sellaista ainesta joka ei muualle pääse. Kyllä , alkkiksia ja työkoleilussa narkomaaneja jotka sammuu vessaan. Osalla voi hyvinkin olla rikosrekisteri, sen takia eivät muualle pääse. Hinnoittelija otti henkilökuntalennuksella heti muumimukeja itselleen, olivatkohan edes hyllyyn ehtineet.

      • TkulainenMisu

        Samaa olen olllut havaitsevinani. Onhan se upeaa ja inhimillistä että tukityöpaikkoja on, mutta on siinä erikoisemmatkin puolensa. Harvassa on ne paikat ja organisaatiot, joiden palvelukseen on päästetty, haalittu ja valittu juuri ne yksilöt väestöstä, joita EI juuri koskaan valittaisi tavallisiin työpaikkoihin


      • Anonyymi
        TkulainenMisu kirjoitti:

        Samaa olen olllut havaitsevinani. Onhan se upeaa ja inhimillistä että tukityöpaikkoja on, mutta on siinä erikoisemmatkin puolensa. Harvassa on ne paikat ja organisaatiot, joiden palvelukseen on päästetty, haalittu ja valittu juuri ne yksilöt väestöstä, joita EI juuri koskaan valittaisi tavallisiin työpaikkoihin

        Mun kaveri oli töissä Ekotorilla ja suurin osa siellä oli pitkäikaistyöttömiä palkkatuella. Sanoi myös huhumylly jauhasi siellä taukoamatta mikä oli myös ylemmän tason tiedossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kaveri oli töissä Ekotorilla ja suurin osa siellä oli pitkäikaistyöttömiä palkkatuella. Sanoi myös huhumylly jauhasi siellä taukoamatta mikä oli myös ylemmän tason tiedossa

        Muistuu mieleen myös. Katkeruus, selän takana puhuminen ja pahansuopaisuus tuli tutuksi, tuli tässä itsekin oltua siellä. Se on yksi tukityöpaikka monesta johon ajaudutaan piipahtamaan näinä työttömyyden aikoina kun työttömyys pitkittyy. Eivät kaikki siellä ihan toivottomia työelämään kuitenkaan ole, mutta työmarkkinat siivilöi nykyään vain parhaasta parhaat joilla on hienot koulutukset, suhteita, nuori ikä ja ehkä ulkonäköäkin.

        Erona niin sanottuihin tavallisiin työpaikkoihin, Ekototorin hyvä puoli on kuitenkin se, ettei kukaan tienaa enemmän eikä katso nenänvartta alas, kuten on usein asian laita silloin kun joutuu työkokeiluun firmoihin ps. kokemusta on


    • Ekomafia

      Myivät kohtuu kalliilla läpimädän pöydän. Ei enää ikinä

    • Katariinaturku

      ekomafia etkö saanut tutkia pöytää ennen ostoa ? Jos se pöytä ollut läpimätä niin luulisi sinun sen huomanneen ostopäätöstä tehdessäsi ?

      Henkilökunta aivan ihanaa aina olen saanut 1-luokan palvelua niin se metsä vastaa kuin sinne huutaa.

      ps. ekotorilla on huokeiden hintojen ja hyvän asiakaspalvelun lisäksi silmänruokaa meille naisille ekotorin miestyöntekijöistä wink wink vapaat naiset

    • Debis

      taidat puhua minusta..ill be back..to Ekotori..when I can..

      noin muuten..työtä siel tehrään..ei siel. mitkään total alkkikset tai muuten pärjää

      it good..harmittaa..jos sitä ei olis

      • Anonyymi

        Ekotori on hyvä paikka ostaa tavaraa joka on tehty kestämään = tehty muualla kuin Kiinassa


    • Anonyymi

      Valitettavasti me jouduttais ottamaan käsittelymaksu näistä.

      • Anonyymi

        Käsittelymaksu mistä ? työntekijöistä, asiakkaista vai tuotteista ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittelymaksu mistä ? työntekijöistä, asiakkaista vai tuotteista ;)

        kommenteista. menee kaatopaikalle ei voi kierrättää.


    • Anonyymi

      Itselleni jäänyt ainakin hyviä muistoja ekotorista! korjailin tietokoneita sun muita laitteita noin vuoden verran - paljon parempi vaihtoehto se kuin maata kotona työttömänä. Olin lähellä myös mennä toistamiseen ekopajalle, mut muutin pk-seudulle töihin.

      • Anonyymi

        Työkkäri just tuuppaamassa ekotorille hommiin. Saas nähä miten käy. Haastattelussa pidän kännykän tallentamassa kuten aika kaikissa mihin työkkäri jollainlailla osallistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkkäri just tuuppaamassa ekotorille hommiin. Saas nähä miten käy. Haastattelussa pidän kännykän tallentamassa kuten aika kaikissa mihin työkkäri jollainlailla osallistuu.

        Tsemppiä haastatteluun! itse tulisin mielellään toistamiseen ekotorille jos asuisin vielä Turussa :)


    • Anonyymi

      Rautakadun kassalla työskentelevät hieman iäkkäämmät nais ja mieshenkilö todella tietävät, mitä ystävällinen asiakaspalvelu tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Ekotoreilta ei kannata ostaa mitään sohvia eikä nojatuoleja tulee luteet huonekalujen mukana. Vaatteetki heti pesukoneeseen jos ostaa. Ja joo hinnat katotaan netistä. Mut ei oteta huomioon et netissä ne on uusia ja ekotorit saa tavarat lahjoituksena joten tarkoitus ei varmaankaan olis niin isoon hintaa edes laittaa ja mihin ne rahat sitten menee, pomolle vai

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe