tytöt kuppikokoja

tyttöjen juttuja

elikkä tänne palstalle voitte laittaa ikänne ja kuppikokonne rintaliiveissä!

81

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö!

      14w ja 70A

    • tyttö täälläkin

      18v ja 70E

    • balloja

      13v & 70A

    • vittukunoistissit

      16v, 75A :c

    • tytttötietysti

      17 ja 70dd

    • valoja

      Mitä helvettiä miksi se täällä tarvii kertoo joku pedo saa nautintoo lukiessaa näit ...

      • ei mikään pedo!

        on ihan normaalia että tytöt vertailevat rintojen kokoa ja varsinkin. kasvavassa iässä joten tässä ei ole mielestäni mitään “pedoa" joten älkää välittäkö!


    • tyttöö

      15.v (-97) 80B

    • asdfghjh

      75D ja 14

    • pikku pallot

      65C ja 16v

      • Rock-fangirl

        75c tai 80b 14v -99


    • lottasaara

      12v & 75B

    • sannihq

      11v ja 75A :)

      • tytsty

        11w 65A :)


    • giirl2

      13v & 70A

    • greeneyes99

      12v & 75B

    • jeeeij

      12v & 70B :))

    • katso ja valitse.
      • ykstytsywaa

        :O Ton mukaan mul on 70D, luulin et mul on 70B :P Ja oon 14


    • blondiliini:]

      17v & 75C

    • 22 + 2

      13 v ja käytän vaa toppei

    • tytyy98

      just täytin 15.v ja 80C

      • Liian isot saatana!!

        Täytin vähän aikaa sitte kans 15v(:
        Ja koko on 70C


    • voimistelija likka

      Ihmeen isoja ympärysmittoja kaikilla, vaikee uskoo että joku 13-v. olisi oikeesti
      80-ympärysmitan liiveillä... Itsellä rintojen alta mitta 83cm ja käytän 75D-liivejä...

      • tytyy98

        mulla on 85C just sopiva :p


      • voimistelija likka
        tytyy98 kirjoitti:

        mulla on 85C just sopiva :p

        siis onko sulla rintojen alta mitattuna rintakehän ympärysmitta n. 91-94 cm?


      • tytyy98
        voimistelija likka kirjoitti:

        siis onko sulla rintojen alta mitattuna rintakehän ympärysmitta n. 91-94 cm?

        no siis mun mitta on joku 86 cm ja mulla on isot kupit?


      • voimistelija likka
        tytyy98 kirjoitti:

        no siis mun mitta on joku 86 cm ja mulla on isot kupit?

        Jos toi 86cm on rintojen alta niin sulla pitäis olla oikeesti 80D tai jopa 75E liivit, nyt sulla on todennäköisesti liian iso ympärysmitta liiveissä (jos olet mitannut oikein tuon 86 cm)


    • tttttttttttttqtttttt

      13v & 75B

    • sokeritonn

      15v ja 60DD

    • huiii

      15 ja 75B kauhee ku tuntuu et ois pienet tissit ku jollai 11v on tyylii isommat:o

    • 16weetyttö

      juu vähä sama fiilis :// mut ite oon 15 ja mul on 70D ton taulukon mukaa ku siit vähennetää se 5, mut käytän silti 75. ja kyllähän se koko riippuu merkistä, niinku jotku 11 vuotiaat ostaa seppälästä koon 80c joka on oikeesti 75b

      • RainbowRabbit

        12 v. & 75B

        Eipä nyt yleistetä! Lisäksi, isot rinnat näyttää vähän tyhmiltä nuorilla. Enkä usko että äidit antais ostaa (:


    • saranghaeee

      17v ja 75A. Miks pienitissiset valittaa, tällaset on paremmat ku isot, monellakin tapaa. :-)

    • Iha peruss

      13.v ja 80b

    • piupaupoupaupiu

      14v 75D

    • #iamsosad!!!!!!!!

      -00 syntynyt (13v.) ja käytän toppei mut rinnanympärykses on VAAN 4-5 cm eroo ni mulle ei oo sit viel ees kuppikokoo!!!!!!! :(( #iamsosad!!!!!!!

      • oot normi

        Onko siistiä tunkee hashtageja joka sanan eteen vai luulitko et tää on twitteri?


      • #sosad:(
        oot normi kirjoitti:

        Onko siistiä tunkee hashtageja joka sanan eteen vai luulitko et tää on twitteri?

        Mitä se sun persettäs kutittaa jos tungen sinne tageja. Jajoo luulin et tää on twitter :ooo


        #youarefun


      • vitun nolis
        #sosad:( kirjoitti:

        Mitä se sun persettäs kutittaa jos tungen sinne tageja. Jajoo luulin et tää on twitter :ooo


        #youarefun

        Siten se "kutittaa mun persettä", kun tuo jatkuva hashtagejen tunkeminen sanojen eteen näyttää aivan helvetin typerältä. Ootko jotenki vammanen?


    • menotyou

      3 päivän päästä 13, 80C

    • kiimasta märkä

      13v 65B

      • Onnea vaan!!

        Onnee jo etukäteen(:


    • elli7

      13v 65A haluun isommat -.- miten saa kasvaan nopeampaa?

    • 11v hittolaine

      en käytäliivejä vaikka mulla on rinnat, mut ne ei oo kovin isot

    • sjalaåää

      13v ja 60B

    • 18v tyttö ;)

      En käytä koskaan rintskikoita, koska ilman tuntuu paljon paremmalta.. ;)

      • 18v tyttö ;)

        Ja mun kik on homopanda lisäilkää mut ;)))


      • -30kg
        18v tyttö ;) kirjoitti:

        Ja mun kik on homopanda lisäilkää mut ;)))

        oon 12-vuotias ja kuppikoko on 75AA ;) Pituus n.150 cm ja paino n.30 tai sitten alle. (täytän kohta 13)


      • Lollipopitusta!
        -30kg kirjoitti:

        oon 12-vuotias ja kuppikoko on 75AA ;) Pituus n.150 cm ja paino n.30 tai sitten alle. (täytän kohta 13)

        En usko, mokoma paviaanin peppu


    • lollalll

      -99 ja 70A tai 80A

      • lollalll

        ja kauhee isoja rinnaympäryksiä tääl :o ku ite oon massava ja isorakenteine, silti A riittää :o


      • vbbbbbbb
        lollalll kirjoitti:

        ja kauhee isoja rinnaympäryksiä tääl :o ku ite oon massava ja isorakenteine, silti A riittää :o

        A ei ole se rinnanympärys, vaan se kuppi. Numero on rinnanympärys. 70lla ja 80lla on aika paljon eroa, miten ne molemmat sulle menee?


    • weafadafdsfsfd

      just täytin 17v ja 70B

    • 11 & 70B

    • olujg

      13 & 85B

    • minäminäC:

      14v ja 75C :)

      • elivellikaramelli:)

        11v&75a:'((( inhoon olla silleen noi iso ku kaikki muut on semmosii luurankoi :DD


    • Minä

      12w & 70aa.

      • kysykikjoshaluut

        14 (-98) 80B


    • girl....

      13w 75 B

    • -----

      17v ja 80 c ;)

      • minäolentyttö

        13v, 65b tai c.


      • i'm girl
        minäolentyttö kirjoitti:

        13v, 65b tai c.

        11v & 85a


      • Jnlfmömfkelrr
        i'm girl kirjoitti:

        11v & 85a

        12 (-01) 75B


      • 1+3
        Jnlfmömfkelrr kirjoitti:

        12 (-01) 75B

        Oon 14v (-98) täytän.syyskuus 15 (:

        Kuppikoko on 80C. Oon ihan tyytyväinen (:


    • ;))

      12v ja 70a ;))

    • en ole massan mukana

      65C olis mutta en käytä rintaliivejä koska protestoin kapitalistista riistoa vastaan

    • tyttösiili

      16 &80DD

    • kysyjä

      75/80B
      Jja 12 helmikuussa 13 C:

    • oon oikeen kokonen:)

      65B (siis luulin aikasemmin nettilaskurin perusteella että olin 75A mutta kun sit sovitin rintaliivikaupassa ja siellä oli myyjä neuvomassa niin selvis että oon 65B)

    • tttytsyyy

      14v ja 70E (:

      • lankku lautanen

        Voi vitsi noi on niiiin täydelliset.... (kade!)


    • isohkot

      12 ja C70-D70.
      Rinnan alta: 66-67 cm.
      Rinnan päältä:83 cm.

      • lankku lautanen

        oiskoon kuitenkin 65D-65E ???


    • muuaneräs

      13 v. ja 75A.

    • Kelpaisko?

      14v ja 75B.

    • <333

      11v. 85B

    • Isohkot

      Oho. Niin kiitos lankku lautanen. D65-C65. Miten niin E ? Mun rinnat näyttää vaan niin pieniltä vaik erotusta 16-17cm? Selittäisitkö?

    • 12-tyttö

      12 ja 75a

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe