Pizzeria Sahmaran!!

pettynyt asiakas...

Baarireissun jälkeen tuli kävästyä hakemassa syömiset siitä ikävä kyllä ainoasta aukiolevasta pizzeriasta Sahmaranista.. Tilasin kaksi pizzaa.. Odotin pöydässä näitä herkkuja lähes puolituntia.. Pöydässä vastapäätä istuva sai kyllä pizzan ajallaan, mutta siinä samassa käytiin hakemassa jonotusnumeroni pöydästä pois.. Ihmettelin kovasti tapahtunuttta, koska ruokaa en sillo vielä saanut.. Muutaman minuutin istuttuani menin sanomaan tarjoilijalle, että tilasin 2 pizzaa ja vuoronumeroni kävästiin hakemassa pois ilman mitään syytä.. Tähän tarjoilija vastasi, että juurihan sait ruokasi, joten ole hyvä ja poistu.. Ilmoitin tilauksestani ja näytin vielä kuitin todisteeksi, että olin maksanut kyllä ne 2 pizzaa... Hetken päätänsä pyöritellyt tarjoilija sitten antoi "lohdutukseksi" jonkin hikisen valmispizzan hyllyltä..!! Että tämmönen paikka tää on, välttäkää jos vaan voitte ja menkää vaikka Subwayhin iltaeväälle!

12

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivar

      millainen on hikinen pizza?

    • karvainen5

      Pitääpä viedä se elektronimikroskoopin alle ja tehhä geenianalyysi.. Värillä ei oo kuule väliä, kuha on karva .. ;)

    • ähläm sähläm mamu

      Mita mita mita sina sanoa
      Onko pizzassasi jotain muka vikana
      Älä alka minun pizzajani haukkua
      Sa voit varoa, mita sanoa

    • Pizzan ystävä

      Sahmaranissa on isot ja hyvä pizzat.

    • Asiakassln

      Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja pizzoissa ei ole ollut mitään vikaa kyseissä paikassa. Ihmettelen kovasti tätä.

    • Olit vaan niin

      kännissä ettet muista mitään. Kotimatkalla oksensit kuitenkin sen pitsan ojanpenkalle.

    • .z+8s9

      Mulle ainakin kebab oli pettymys, no onneksi on Uskudar

    • hau hau

      Mitä on suomalainen kebab?
      Onko se oikesti lammasta (en usko) vai lehmää tai kuollutta koiraa.
      Jos joku kebabyrittäjä uskaltaa tähän vastata niin olen asiakas, oli vaikka sitä koiraa.

      • asiakas assi

        Ei se ole mitää niistä, on vaan vittuleva suomalainen omassa liemessa ....


    • jep4

      itselle on joskus käynyt samalla tavalla. tilasin baarinjälkeen pitsan ja maksoin sen mutta en saanut kuittia samalla hetkellä myyjävaihtui ja uusi myyjä tuli ottamaan uutta tilausta sanoin että tilasin juuri pitsan mutta ei ne uskonu sitä vaan vaati maksamaan uudestaan pitsan tarpeeks kuntaistelin ja huusin siinä niin sain pitsani haukkujen kanssa. olin kuulemma köyhä pummi

    • ETL9

      Suomen paras.

    • etl1

      Suomen paras.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe