Pizzeria Sahmaran!!

pettynyt asiakas...

Baarireissun jälkeen tuli kävästyä hakemassa syömiset siitä ikävä kyllä ainoasta aukiolevasta pizzeriasta Sahmaranista.. Tilasin kaksi pizzaa.. Odotin pöydässä näitä herkkuja lähes puolituntia.. Pöydässä vastapäätä istuva sai kyllä pizzan ajallaan, mutta siinä samassa käytiin hakemassa jonotusnumeroni pöydästä pois.. Ihmettelin kovasti tapahtunuttta, koska ruokaa en sillo vielä saanut.. Muutaman minuutin istuttuani menin sanomaan tarjoilijalle, että tilasin 2 pizzaa ja vuoronumeroni kävästiin hakemassa pois ilman mitään syytä.. Tähän tarjoilija vastasi, että juurihan sait ruokasi, joten ole hyvä ja poistu.. Ilmoitin tilauksestani ja näytin vielä kuitin todisteeksi, että olin maksanut kyllä ne 2 pizzaa... Hetken päätänsä pyöritellyt tarjoilija sitten antoi "lohdutukseksi" jonkin hikisen valmispizzan hyllyltä..!! Että tämmönen paikka tää on, välttäkää jos vaan voitte ja menkää vaikka Subwayhin iltaeväälle!

12

1849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivar

millainen on hikinen pizza?

• karvainen5

Pitääpä viedä se elektronimikroskoopin alle ja tehhä geenianalyysi.. Värillä ei oo kuule väliä, kuha on karva .. ;)

• ähläm sähläm mamu

Mita mita mita sina sanoa
      Onko pizzassasi jotain muka vikana
      Älä alka minun pizzajani haukkua
      Sa voit varoa, mita sanoa

• Pizzan ystävä

Sahmaranissa on isot ja hyvä pizzat.

• Asiakassln

Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja pizzoissa ei ole ollut mitään vikaa kyseissä paikassa. Ihmettelen kovasti tätä.

• Olit vaan niin

kännissä ettet muista mitään. Kotimatkalla oksensit kuitenkin sen pitsan ojanpenkalle.

• .z+8s9

Mulle ainakin kebab oli pettymys, no onneksi on Uskudar

• hau hau

Mitä on suomalainen kebab?
      Onko se oikesti lammasta (en usko) vai lehmää tai kuollutta koiraa.
      Jos joku kebabyrittäjä uskaltaa tähän vastata niin olen asiakas, oli vaikka sitä koiraa.

• asiakas assi

Ei se ole mitää niistä, on vaan vittuleva suomalainen omassa liemessa ....

• jep4

itselle on joskus käynyt samalla tavalla. tilasin baarinjälkeen pitsan ja maksoin sen mutta en saanut kuittia samalla hetkellä myyjävaihtui ja uusi myyjä tuli ottamaan uutta tilausta sanoin että tilasin juuri pitsan mutta ei ne uskonu sitä vaan vaati maksamaan uudestaan pitsan tarpeeks kuntaistelin ja huusin siinä niin sain pitsani haukkujen kanssa. olin kuulemma köyhä pummi

• ETL9

Suomen paras.

• etl1

Suomen paras.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      193
      5876
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3654
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2557
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2079
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1872
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      43
      1837
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1754
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1636
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1428
    Aihe