Baarireissun jälkeen tuli kävästyä hakemassa syömiset siitä ikävä kyllä ainoasta aukiolevasta pizzeriasta Sahmaranista.. Tilasin kaksi pizzaa.. Odotin pöydässä näitä herkkuja lähes puolituntia.. Pöydässä vastapäätä istuva sai kyllä pizzan ajallaan, mutta siinä samassa käytiin hakemassa jonotusnumeroni pöydästä pois.. Ihmettelin kovasti tapahtunuttta, koska ruokaa en sillo vielä saanut.. Muutaman minuutin istuttuani menin sanomaan tarjoilijalle, että tilasin 2 pizzaa ja vuoronumeroni kävästiin hakemassa pois ilman mitään syytä.. Tähän tarjoilija vastasi, että juurihan sait ruokasi, joten ole hyvä ja poistu.. Ilmoitin tilauksestani ja näytin vielä kuitin todisteeksi, että olin maksanut kyllä ne 2 pizzaa... Hetken päätänsä pyöritellyt tarjoilija sitten antoi "lohdutukseksi" jonkin hikisen valmispizzan hyllyltä..!! Että tämmönen paikka tää on, välttäkää jos vaan voitte ja menkää vaikka Subwayhin iltaeväälle!
Pizzeria Sahmaran!!
12
1991
Vastaukset
- saivar
millainen on hikinen pizza?
- karvainen5
Pitääpä viedä se elektronimikroskoopin alle ja tehhä geenianalyysi.. Värillä ei oo kuule väliä, kuha on karva .. ;)
- ähläm sähläm mamu
Mita mita mita sina sanoa
Onko pizzassasi jotain muka vikana
Älä alka minun pizzajani haukkua
Sa voit varoa, mita sanoa - Pizzan ystävä
Sahmaranissa on isot ja hyvä pizzat.
- Asiakassln
Itse olen aina saanut hyvää palvelua ja pizzoissa ei ole ollut mitään vikaa kyseissä paikassa. Ihmettelen kovasti tätä.
- Olit vaan niin
kännissä ettet muista mitään. Kotimatkalla oksensit kuitenkin sen pitsan ojanpenkalle.
- .z+8s9
Mulle ainakin kebab oli pettymys, no onneksi on Uskudar
- hau hau
Mitä on suomalainen kebab?
Onko se oikesti lammasta (en usko) vai lehmää tai kuollutta koiraa.
Jos joku kebabyrittäjä uskaltaa tähän vastata niin olen asiakas, oli vaikka sitä koiraa.- asiakas assi
Ei se ole mitää niistä, on vaan vittuleva suomalainen omassa liemessa ....
- jep4
itselle on joskus käynyt samalla tavalla. tilasin baarinjälkeen pitsan ja maksoin sen mutta en saanut kuittia samalla hetkellä myyjävaihtui ja uusi myyjä tuli ottamaan uutta tilausta sanoin että tilasin juuri pitsan mutta ei ne uskonu sitä vaan vaati maksamaan uudestaan pitsan tarpeeks kuntaistelin ja huusin siinä niin sain pitsani haukkujen kanssa. olin kuulemma köyhä pummi
- ETL9
Suomen paras.
- etl1
Suomen paras.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466