Poikaystävä pakotti yhdyntään

Raiskaus(ko)?:'(

Itse olen 13v ja mun poikaystävä on 15v. olemme seurustelleet nyt 3kuukautta.
Ennen meille on riittänyt vaatteiden läpi lääppiminen ja pussailu.
En todellakaan ois tahtonut vielä seksiä!
Kuitenkin eilen olin poikaystäväni luona ja makasimme vierekkäin sängyllä.
Yhtäkkiä hän vaan tuli päälleni ja alkoi kouria rintojani vaikka sanoin etten pidä siitä niin hän vaan jatkoi. Yritin työntää häntä pois päältäni, mutta hän oli liian vahva enkä päässyt pois. Hän riuhtoi housuni pois ja työntyi sisääni. Se teki tosi kipeää! Vihdoin hän päästi minut pois ja puin vaan nopeasti housut ja juoksin kotiin. Se on yrittäny soittaa monta kertaa mut en vastaa ja lähettelee koko ajan jotain anteekspyyntöi tekstarilla.
Mitä mä nyt oikeesti teen??
Se on ihana poikaystävä ja mä rakastan sitä, mut en ymmärrä miks se teki mulle tolleen:'(:'(:'(

26

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita jaksaa!

Voi ei! Tosi kauheeta että menetit neitsyytes tolla tavalla, koita jaksaa:(
      Sun kannattais erota siitä jätkästä!

• tuo on poliisiasia

Öö, poika"ystäväsi" raiskas sut ja sää pidät sitä ihanana??? Onko tämä sitä naisten/tyttöjen logiikkaa?

• Tänkessanalottaja;);;)))

En pidä tätä raiskausta ihanana!
      Tarkoitan että se on ennen ollut tosi ihana poikaystävä. Mutta siis me erottiin nyt ja meiän molempien perheet tietää tästä:)

• 2+14

No miten ne reagoi ?

• tämäkessaalottaja;;));))
        2+14 kirjoitti:

No miten ne reagoi ?

No siis mun vanhemmat oli sillee tosi kauhuissaan ja halaili hirveesti yms ja sen tyypin vanhemmat oli siis todella vihaisia kuulemma (ei mikään ihme...) ja pahoitteli tosi paljon tilannetta, oli kyl tosi pettyneitä poikaansa. Ne anto mulle 500€

• vxsdsdxvc
        tämäkessaalottaja;;));)) kirjoitti:

No siis mun vanhemmat oli sillee tosi kauhuissaan ja halaili hirveesti yms ja sen tyypin vanhemmat oli siis todella vihaisia kuulemma (ei mikään ihme...) ja pahoitteli tosi paljon tilannetta, oli kyl tosi pettyneitä poikaansa. Ne anto mulle 500€

Joo joo. Panu jo v*ttuun trollaamaan vakavalla asialla.

• Et jaksa lukee tätä
        vxsdsdxvc kirjoitti:

Joo joo. Panu jo v*ttuun trollaamaan vakavalla asialla.

Joo siis mistä pääddeled että tuo on trolli?
        Saattaa kyl olla ihan mahdollista.
        Otinpalaneeässääeikusiisjoinkulaukseneeässääniintajusinetaloinpärisenäänseolitosihienotunnekunkokovartalopärisejatärisijahihhihhiiseolikylmageetaenunohdasitäpäivääiginä
        Älä kuseta mua, en usko et luit ton kaiken tai jos luit niin en kyl uskl et muka sait selvää ja sata prosenttisesti oikeesti sait selvää että mitä siinä luki mut.haahaa mäpä sainkin selvää ja osasin lukea kokotekstin vaikka seolikintosi pitkä ja tylsistyttävämuttaeisehaittaa kun tiesitkö sitä etttttttä äää mun äidinkielen numero on kymmenen kysymysmerkki piste
        kaksoispistesulkumerkkisulkumerkki ja plus huutomerkkihuutomerkkihuutomerkki kaksoispiste dee dee dee dde. ja noi deekirjaimet on sit pakko tehä kapslokilla koska muuten ne näyttää kaksoisleuolita enmmän kuin huvittuneelta suulta piste
        nyt jos luit tämän koko tekstin ja sinua alkoi ärsyrtämään nämä lukuisat kirjoitusvirheet niin voin olla hyvin vakuuttunut siitä että oikeasti löysit kaikki kirjoitusvifheet ja ansaitset myös seuraavalle lukukaudelle todistukseesi täyden kympin äidinkielen kohdalle ja saat olla siitä ylpeä ja minäkin olen erittäin ylpeä että jaksoit otsa kurtussa lukea tämän kaiken kiitos kiitos ja suuuuri kumarrus ja anteeksi olen hyvin pahoillani ttä pieraisin nenääsi mutta minulla on ilmavaivoja ja syön myös ulostuslääkettä ja joku oli laittanuy sitä kahviini niin oli pakko en voinut milläään pidätellä sen päästämisgä pois suolistostani anteeksi

OLEN IHAN VARMA ETTET LUKENUT TÄTÄ KOMMENTTIA KOKONAAN! VAIN TOSI HYVÄ KUNTOISET IHMISET JAKSAVAT LUKEA TÄMÄN VIESTIN ALUSTA LOPPUUN ASTI JA AI NIIN ANTEEKSI TUOLLA ON PALJON KIRJOITUSVIRHEITÄ MUTTA EN NYT JAKSA KORJATA NIITÄ KOSKA OLEN LAISKA:)

• mörrimöykky

haista
      k
      a
      k
      k
      a

• lifemocker

kerro vanhemmille ja ota yhteyttä poliisiin

• Tyhmä mocker

Etkö lue ollenkaan edellisiä kommentteja lfemocker? Tyttöhän kertoi jo, että molempien perheet tiätävät tästä!

• lifemocker
        Tyhmä mocker kirjoitti:

Etkö lue ollenkaan edellisiä kommentteja lfemocker? Tyttöhän kertoi jo, että molempien perheet tiätävät tästä!

sittenhän jäljelle jää se poliisi ;)

• Hämmästynyt

Kyllä tuo on raiskaus. kerrankin lifemocker on oikeassa :O

• lifemocker

väärin, mä oon AINA oikeassa

• lifemocker kirjoitti:

väärin, mä oon AINA oikeassa

Et aina, mutta useammin kuitenkin, kuin mitä monet täällä luulevat.

• ErNuGirl4ever

nolooo

• joakim

Raiskasiko hän sinua anaaliin? Jos raiskasi ymmärrän häntä hyvin.

• TänKessanAloittaja;););)

Ihan sinne "perinteiseen" paikkaan raiskasi eli pilluun. Ja en ole nyt jaksanut seurata tätä kessaa koska ei oikein huvita muistella tätä tapahtumaa eli älkää pliis enää kyselkö mitään! Tää on viimenen kommentti mitä mä tänne kommentoin!
        Eli jos joku yrittää esiintyä mun nimimerkillä niin tiädätte että se on trolli, koska mä en enää kommentoi tänne mitään. Kiitos kaikille:)

• onpaihanajuu

siinä vaiheessa ku poikaystäväs raiskaa sut ois aika jättää se...

• siwaKeijo

keijosta tuntuu että keijoa on kusetettu

• mukko

MIKSÄ OOT 15 VUOTIAAN KAA MÄ EN VITTU VOI TAJUU TOMMOSTA SIIS MITÄ OLET TYHMÄ EI MILLÄÄN PAHALLA.

• schaisseakos

mukko, stfu :D Minun luokalla, 15 .v tyttöki seurustelee 19.v kanssa .. Varmaan vaan siksi et saa päihteitä laillisesti >.< Tytöt... Tekee mitä vaan, saadakseen mitä vaan..

• mukko

Jep mut jotenkin vaan toi 13 ja 15 kuulostaa oudolt en tiiä miks O_o.no jokatapauksessa toi oli raiskaus ja se on väärin.

• Vain 2v eroo!! outoo? EI

Mitä ihmeellistä siinä nyt on, jos 13v ja 15v seurustelee? Vaan kaksi vuotta ikäeroa!
        Kertokaas nyt oikeasti hyvät perustelut mikä tuossa on niin ihmeellistä?

• EiOutooo
        Vain 2v eroo!! outoo? EI kirjoitti:

Mitä ihmeellistä siinä nyt on, jos 13v ja 15v seurustelee? Vaan kaksi vuotta ikäeroa!
        Kertokaas nyt oikeasti hyvät perustelut mikä tuossa on niin ihmeellistä?

Ei mitää ihmeellistä, tiiän 15v tytön jonka poikakaveri on 28v...

• mukko

No sou wat ei kuulu mulle ei sil sillee joo oo välii lol -_-.eipä mitää jatkakaa...........

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3802
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3010
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2931
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      2003
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1136
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      959
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      930
    Aihe