Minkä sivuosoitteen kautta kannattaa tehdä virtuaalitalli? Jos, en nyt siis tahdo suntuubia...???!
Missä teen tallin?
4
104
Vastaukset
- risu4
Tässä on ainakin joitain hyviä: (ainakin mun mielestä)
1. www.weebly.com
2. www.webs.com
3. www.blogger.com
Weebly on noista paras! :) ja menkää katsomaan mun virtuaalitalli:
http://virtuaalitalliapple.weebly.com/ - SunTuubin käyttäjä
Suntuubi on helppokäyttöinen ja suomenkielinen, hyvä aloittelijallekkin. Suosittelen!
- Derp face <3
Websiä suosittelen, ei kannata tehdä suntuubilla, niitten tekijöit katotaan pahal, tiedän kokemuksest!
- assi5
Weebly on mun mielestä ihan paras ja helppo käyttää, kunhan saa aikuiselta aluks vähän enkun apuu. Käytin websiä ennen mutta ei se oo niin hyvä, ja blogger ei sovi mielestäni virtuaalitallille, vann eniten blogeille, ja jos haluu tehä siit hienon niin she on sitten vaikeaa kun tarttee html koodeja ja semmosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405866
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4182796- 1422674
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192138- 182017
- 741340
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä91137Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101092- 52978
- 86927