Minkä sivuosoitteen kautta kannattaa tehdä virtuaalitalli? Jos, en nyt siis tahdo suntuubia...???!
Missä teen tallin?
4
117
Vastaukset
- risu4
Tässä on ainakin joitain hyviä: (ainakin mun mielestä)
1. www.weebly.com
2. www.webs.com
3. www.blogger.com
Weebly on noista paras! :) ja menkää katsomaan mun virtuaalitalli:
http://virtuaalitalliapple.weebly.com/ - SunTuubin käyttäjä
Suntuubi on helppokäyttöinen ja suomenkielinen, hyvä aloittelijallekkin. Suosittelen!
- Derp face <3
Websiä suosittelen, ei kannata tehdä suntuubilla, niitten tekijöit katotaan pahal, tiedän kokemuksest!
- assi5
Weebly on mun mielestä ihan paras ja helppo käyttää, kunhan saa aikuiselta aluks vähän enkun apuu. Käytin websiä ennen mutta ei se oo niin hyvä, ja blogger ei sovi mielestäni virtuaalitallille, vann eniten blogeille, ja jos haluu tehä siit hienon niin she on sitten vaikeaa kun tarttee html koodeja ja semmosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1918672
- 114688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523730Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043096Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952742Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62498Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121758- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos641308Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131279