Eli siis muutamia elokuvia inspiraatioksi jotka kuvattu ihan tavis järjestelmäkameralla :D
http://www.dvxuser.com/V6/showthread.php?198927-DSLR-Feature-Film-List
Elokvia kuvattu digikameralla
6
142
Vastaukset
- jbggreedf
No ei nuo 5D:t, 7D:t jne. nyt ihan joka jannun kameroita ole.
- Just for fun films
jos haluat tehdä jotain hyvä ota Full frame sensor kameraa
- CanonPowerShotSX50
Nyt kannattaa tehdä post apokalyptisiä elokuvii, niil on menekkiä youtubessa.. zombieta yms.. ja niitä on helppo tehdä kunhan vaan löytää jotain autioo laakeeta, tehasta, viemärii yms :D
Kannattaahan niitä tehdä, jos vaan siis haluaa päättömästi tätä trendiä seurata. Ei vaan, ovat jotkut amatööriteokset aiheeseen liittyen aika hyviä, osa jopa todella hyviä. Mutta pakko kysyä ohimennen, että mistä tämä trendi nyt oikein lähti, kun en ole tilannetta hirveämmin seurannut? Lähtikö se siitä sysipaskasta Walking Dead-sarjasta?
- Sanatamarines
foreverkinune kirjoitti:
Kannattaahan niitä tehdä, jos vaan siis haluaa päättömästi tätä trendiä seurata. Ei vaan, ovat jotkut amatööriteokset aiheeseen liittyen aika hyviä, osa jopa todella hyviä. Mutta pakko kysyä ohimennen, että mistä tämä trendi nyt oikein lähti, kun en ole tilannetta hirveämmin seurannut? Lähtikö se siitä sysipaskasta Walking Dead-sarjasta?
Buumi tais nousta huippuunsa sen maijojen maailmanloppu ennustuksen takia?. Se suomalainen Winter of the dead (tai jotai sinnepäi) oli kyllä ihan hyvä mut todella tönkkösuolattu ja liian ns sota aikainen, kumma ettei puisia tervasuksia ollut.. vai oliko? :D. Suomi elokuvissahahn on aina jompi kumpi teema tai molemmat, eli sota aika tai viinakset
- Tehkää ny niit kuvii
Kannataa tehdä englannin kielellä vaikka huonollakin, sekin parempi kuin suomenkieli jos tekee post apokalyptistä elokuvaa. Nyt syksyn aikaan hyvä alkaa kuvta kun puutkin alkaa näyttää rangoilta. Ottaa mallia esim Stake land ja The road elokuvisata ja samalla linjalla painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784