Isän kylmyys

ihmettelevä123

Ihmettelen miten isä voi hyljätä aikuiset lapset, tytön ja pojan. Ei halua olla missään tekemisissä. Avioiduttaan thaimaalaisen naisen kanssa jolla ainakin kaksi lasta. Mies elättää vaimon, lapset ja thaimaassa asuvan suvun. Hän lähettää kuukausittain rahaa thaimaaseen. Kaiken aikansa hän antaa thaimaalaiselle lapsille. Omille lapsilleen hänellä ei löydy aikaa. Onko kenelläkään samanlaista kokemusta?

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukua?

      No outoja äijiä riittää.Onko sitten tunnekylmä ollut alunperinkin vaiko psyykkisesti sairas? Kyllä lapset voivat ottaa itse yhteyttä ja kertoa että isää kaivataan vaikka aikuisia ollaankin.Miksi rahaa lypsävä perhe on yhtäkkiä tärkeämpi?Hyvä kysymys! Ilmeisesti luulee että on suurempikin rakkaus kyseessä--vaikka lähinnä hyötysuhde :P Minun puolisoni isä ei ole pitänyt mitään yhtetyyä aikuisiin poikiinsa eikä lapsenlapiinsa-mutta onkin psyykkisesti sairas ja epäluuloinen.No saa olla yksin..

    • Saman kokenut--

      En tunne tilannetta tarkemmin, mutta veikkaan, että vika on sussa.

      Mies ei vaan yksinkertaisesti halua olla tekemisissä kanssasi, mutta haluaisi nähdä lapsensa. Olet se ärsyttävä, valittava, nalkuttava nainen, jota ei vaan halua elämäänsä.

      • ostettu rakkaus

        Et ole tainnut käsittää koko kirjoitusta, käsitän että kysymys on miehestä joka ei välitä lapsistaan.Mies ei ole lapsiensa kanssa tekemisissä.


    • Yhdyn edelliseen

      Yhdyn edelliseen, itse olet miehen suohon ajanut.

      Nyt kun mies onnellinen haikailet hänen peräänsä yrittäen pilata hänen uuden onnensa.

    • wanha akka

      Vaikea sanoa..Voi olla että liittonne tuli tiensä päähän ja mies ei halua pitää yhteyttä exäänsä.Lapsien karttamista-olkoonkin aikuisakin-en ymmärrä.Isä hän kuitenkin on eikä se muuksi muutu.Sääli aikuisia lapsia.

    • Elä suotta ihmettele

      Ei ole kokemusta, mutta avauksen perusteella voisi sanoa, että kyseinen mies on tunnekylmä ja vain omaa napanöyhtäänsä tuijotteleva lökäpöksy. Aikuiset lapset eivät menetä mitään, jos pitävät tällaiseen isäänsä välimatkaa.

      Thaimaalaisella suvulla on käynyt hyvä onni, kun ovat saaneet elättäjän. Jos he ovat taitavia, heillä voi myös olla useampikin länsimaalainen mies lypsettävänä. Eipä siis kadendita heidän älykkyyttään ja taitojaan manipuloida suomalaismiehiä. :)

      Silti, eikö se ole ihan miehen oma asia kuinka rahansa käyttää? Toivottavasti hän ymmärtää kuitenkin pistää itselleenkin rahaa jemmaan, ettei kuole rutiköyhänä ja yksinäisenä. Sillä maksettu rakkaus kestää juuri niin kauan kuin rahaa riittää.

    • Mies929299

      Koska mies on avioitunut naisen kanssa, jolla on valmiiksi lapsia, hän selvästi pitää lapsista.

      Kuten täällä joku mainitsikin, vika on todennäköisesti omassa asenteessasi miestä kohtaan. Muuta asennettasi, niin mieskin uskaltaa olla lastensa kanssa. Varmaan kaipaa lapsiaan hurjasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe