Onko kenelläkään kokemusta Turun yökerhoista juhannuksena? Kohtalon oikusta kuuden hengen porukkamme viettää Suomen Turussa juhannusta ja ei tod. olla kukaan paikkakuntalaisia! Meitä on kolme miestä ja kolme naista ja kaikkiaan neljä meistä on vapaita ja kaikki ihan fiksuja ja filmaattisia ollaan tietty . Olisikohan esim. tuolla Armas-Onnela akselilla mahdollisuuksia löytää juhannusheilaa? Onkohan väkeä siellä miten liikenteessä ja minkälaista väkeä on aikaisempien juhannuksia perusteella? Urbaanilegendojen mukaan juhannuksena olisi kaupungeissa hyvät mahkut päästä saatille.
Menevien sinkkujen juhannus Turussa
4
370
Vastaukset
- mjuupeh
empä osaa sanoa ite menossa kans turkuun ja en oo paikkakuntalaisia. parin kaverin kans mennään ja kanssa sinkkuja kaikki :D siitähän ton näkee mitä sieltä löytyy.
- naantalissa menoa
Turku on valitettavasti todella hiljainen paikka juhannuksena. Ei juuri ketään näy kaupungilla. Suosittelen ehdottomasti naantalin lähtemistä, sieltä löytyy kokkoa ym. ja rannan Merisali ravintola on täynnä kaikenikäisiä ihmisiä!
- Ei oo tullu
vietettyä yhtään jussia keskustas eli ei ole tietoa onko jotki juomapaikat auki sitä vastoin tiedän et naantalis ja ruissalos on meininkii.
Kaikki jotka kynnelle kykenee,lähtevät Turusta juhannuksena. Todella hiljainen ja kuollut kaupunki, joulunakin enemmän elämää tässä kaupungissa. Naantalis ja Paraisten Airistol enemmän ihmisiä sekä hupia. Turun Ruissalosta en tiedä,saattaa olla jotain tai sit ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221