seksiä työpaikalla

sexylady1

Onko teistä kukaan harrastanut seksiä työpaikalla tai muuten vaan julkisella paikalla?
Minä olen ja se tapahtui töissä. Kerron tarinani teille:

Olin töissä toimistossa jossa Olin ainut siellä työskentelevä nainen.
Jäin kiinni eräässä vähän yksityis kohtaisemmassa asiassa, joka oli sormettaminen.
Olin sormettamassa työhuoneessani, kunnes pomoni ja kaksi muuta työntekijää tulivat huoneeseeni, kyselemään työasioista. He tajusivat mitä olin tekemässä ja juuri kun olin lopettamassa, niin pomoni tarttui minua käsistä ja alkoi suutelemaan kielisuudelmin suulleni.
Ne muutkin miehet sitten tulivat siihen ja rupesivat ottamaan vaatteitani pois, kunnes molemmat rupesivat kähmimään isoja rintojani. Pomoni Otti minua kiinni molemmista käsistä ja toiset miehet jaloistani. He kantoivat minut toimiston pöydälle (yleiselle paikalle) ja laittoivat minut köysillä siihen kiinni. Nautin siitä, uuh!

29

4492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoonninrn

mulla kans vähän samanlainen kokemus kun olin töissä. luulin olevani yksin ja aloin runkkaamaan kunnes kaksi toimisto työntekijääni tuli paikalle (naisia molemmat). otin äkkiä käden pois housuista mutta sitten toinen tytöistä näytti minulle rintansa. lopulta päädyin panemaan heitä omalle työpöydälleni sidottuna omena suussani. jäin pomolleni kiinni ja sain potkut. joudun nyt elämään kadulla asunnottomana ja rahattomana :'(

• Ei toi mitään olin työpaikkani pihalla,kun tunsin yht'äkkiä nousevani ilmaan.Olin jonkun oudon vetosäteen vallassa ja minut siirrettiin outoon avaruusalukseen.En ehtinyt kissaa sanoa,kun kaksi kaunista humanoidia riisui minut salaman nopeasti ja estivät liikkumiseni extraterestiaaliisella menttaalivoimallaan.Ainoastaan tunsin mulkkuni nousevan järkkyttävän kovaan seisokkiin.Siinä samassa toinen humanoideista(luultavasti ylempiarvoinen)tuli lähelleni ja ohjasi sykkivän kaluni sisäänsä.Uuuh,en kestänyt enään vaan olin jo varma laukeamisestani,mutten pystynyt jostain syystä laukeamaan.Manasin mielessäni surkeaa tuuriani...ihmiskunnan suurin seksuaallinen kokemus,enkä laukea.Nieleskelin itkuani,kunnes ensimmäinen vetäytyi sylistäni ja oli toisen vuoro.Jouduin samaan tilanteeseen kuin ensimmäisen kanssa.Ajattelin kaikkea kaunista mitä ikinä olen kokenut seksin parissa,...mutta ei,kuti ei lähde.Toinen lopetti samalla lailla yllättäen,kuin ensimmäinenkin.Siinä samassa huomasin pystyväni jälleen liikkumaan ja molemmat humanoidit olivat kääntyneet ja näyttivät tarjoavan minulle yhdyntään takaapäin.Ymmärsin vinkin ja otin sen oletetun johtajan ensimmäiseksi.En ehtinyt tehdä kuin pari työntöä kun laukesin..(no,olihan mulla siinä ollu jo tuloillaan sitä ennen).Toinen katsoi minua hölmistyneenä ja anelevin katsein yritti saada minua myös itselleen.Yritin siinä mongertaa suomeksi,että odota nyt vähän aikaa.Ei se auttanut vaan jouduin jälleen vetosäteeseen ja tälläkertaa se palautti minut takaisin työpaikkani pihalle.Katsoin kelloa ja huomasin,että olin matkannut ajassa.Harmi vaan,että ne palauttivat minut 2tuntia aikaisempaan hetkeen.

• ufo tarjosi kaakaon

: D *nauraa vedet silmissä* Jutut on kuin jostain vitsikirjasta jossa suomalainen,ruotsalainen ja norjalainen kisaavat...
        Mutta ovat varmasti oikeasti tapahtuneet kun kerran netissä lukee, uskokaa pois!

• minä vaan

Tuli vedet silmiin, repesin ihan täysin.

• totuus3,14

ainoa tositarina

• En usko, ääliö ufo!
      • Spock69

Ei tietenkään voi käydä! Kyseessä oli säähavaintopallo!

Tätä voi sattua työmaalla, jos on vaikkapa meteorologi.

• Spock69 kirjoitti:

Ei tietenkään voi käydä! Kyseessä oli säähavaintopallo!

Tätä voi sattua työmaalla, jos on vaikkapa meteorologi.

No,oikeesti muutin vähän totuutta.Niitä humanoideja oli 8 ja panin niitä kaikkia;D

• Anonyymi
        kalileo-kalilei kirjoitti:

No,oikeesti muutin vähän totuutta.Niitä humanoideja oli 8 ja panin niitä kaikkia;D

Vammanen lehmä

• Anonyymi
        kalileo-kalilei kirjoitti:

Nonii...tulihan se totuus sieltä 🤣

• vitun väliä kuka

Kyllä teitä Andelssonin sulaisia rittä tällä horopalstalla

• Nainen 40

Minä joudun usein käymään varastossa missä on arkistossa. Nyt kesällä hoitaa nuori kesäduunari varastoa. Etsin sitä varastosta ja törmäsin hyllynvälissä muna kädessä hieromassa, meni ihan noloksi ja otin kiinni munasta jatkoin runkkaamista. Vein takahuoneeseen ja panin oven lukkoon.. Housut pojalta pois ja otin suihin, ennenkuin liikaa kiihottu otin omat housut alas ja käskin takaa naida. Kyllä sai kunnon kyydin pöytää vasten ennen kuin huutaen tuli. Minä läksin takas toimistoon housut märkänä kun oli saanut parikymmentä vuotta nuorempaa munaa. En edes muistanut mitä piti hakea?

• N puutteessa

Kun saiskin kesken päivän nuorta /munaa).

• mike_hki1

:) kai sinä käyt nyt arkistossa useammin ;) ihanaa :)

• mike_hki1
        N puutteessa kirjoitti:

N puutteessa...minulla on täällä töissä aikaa vaikka kuinka ;) tule vaan

• Työpakalla
        N puutteessa kirjoitti:

Olen jo 50 nutta varaston pojat katselee mun isoja rintojani. Kyllä kun huomaa että poikaa kiinnostaa niin olen antanut tissin suuhun. Kun huomaa että kiihottuu otan siltä housut pois ja antanut naida. Kyllä välillä tekee hyvää saada nuorta poikaa, kun oikein isoa ja paksua saan niin vien kotiani kun mieheni on poissa. Kyllä pillu tulee kipeeksi kun kaksikin päivää naidaan jatkuvasti isolla, ei haittaa vaikka vaikee istua.

• Anonyymi
        N puutteessa kirjoitti:

kyllä sitä munaa kaipaa vanhempi mieskin kesken päivää

• työtöntä kätteleen!!

voi hitto!! mulle kans...! ja äkkiä varasto mieheks runkkaileen.... ;) jos vaika kävis flaksi....???

• pöydällä

Edellisessä työssäni minulla oli oma toimistohuone jossa oli jykevä puupöytä ja sohva. Oven sai kätevästi lukkoon ja tiiliseinät estivät äänten kantautumisen ulos. Fuckbuddyn kanssa olimme leikkineet ajatuksella miten toteuttaisimme työpaikkapanot. Ongelmana oli pitkä käytävä jonka varrella oli muitakin toimistotiloja.
      Sovimme että hän saapuu toimittajaksi verhoiltuna joka tekee jotain tutkimusta. Aloin alkuviikosta jo puhumaan kollegoille asiasta eikä kukaan ihmetellyt sen kummemin asiaa. H-hetken lähestyessä alkoi itselläni olla perhosia vatsassa miten tässä tulee käymään mutta eipä enään auttanut perääntyäkkään kun sain tekstarin että fuckbuddy tulossa.
      Kirosin fuckbuddyn kiusanhenkisyyttä käydessäni hakemassa hänet ulko-ovelta. Turhan korkeat korot kopisivat äänekkästi käytävässäni hänen seuratessa minua toimistooni. Pitkän, yli polen asti ulottuva takki paljasti lisäksi mustat nahkasaappat. Onneksi kukaan ei sattunut käytävällä vastaan ja pääsimme turvallisesti toimistooni. Aavistukseni osui kohdalleen kun hän riisui takkinsa, alla oli pelkkä korsetti, stay upit ja saappaat.
      Nopean suihinoton jälkeen nostin hänet pöydälle hajareisin jossa sitten panimme. Sohvakin tuli testattua tunnin aikana jonka vietimme lukitussa toimistossani.

• minä vaan

Oletko Tiimarissa tai K-raudassa töissä, kun köydet olivat sopivasti käden ulottuvilla?

• Anonyymi

Aivan ihana tuo uusi Country manager
      Tuuli Vmwarella nyt vuoden ollut ja jokaisissa firman kekkereissä ja tapahtumissa me miehet ollaan päästy ryhmässä panemaan häntä oikein urakalla on kyllä niin kyltymätön nainen ettei toista ole työpaikalla vielä ollutkaan

• Anonyymi

Kokeiltu on edellisissä firmoissa lähettivät tuulin tekemään aina diilit palavereihin, kunnolla pamputettiin ja sai papereihin meiltä siunauksen

• Anonyymi
    • Anonyymi

Harrastan itsetyydytystä lähes viikottain työpaikallani. Minä omistan hyvin herkän klitoriksen, sormin alle viidessä minuutissa saan orgasmin vessassa käynnin yhteydessä, tyyneyteni salaisuus kiireisenäkin päivänä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä nuorena mihenä sai työpaikalla käsikaasut ja myöhemmin kotonaan lisää kivaa

• Anonyymi

Oltiin kestyöntekijän kanssa kahdestaan töissä, viimeinen yövuoro ennen juhannus seisakkia, eli meidän jälkeen ei ennen juhannusta tullut ketään töihin.
      Porukka oli paljon ottanut vapaata että jaksaa jussina juhlia.
      Torkahdin valvomon tuolille ja kun heräsin niin tunsin kun kaluni seisoi löysissä työhousuissa ihan huolella, noh sain silmäni auki ja kestyöntekijä katsoo suoraan haaroihin posket punaisena.
      Kysyin häneltä että tekisikö mieli maistaa tai kokeilla, sain pienen hyökkäyksen ja tyttö punasteli vieläkin enemmän.
      Siitä lähdimme naisten pukkariin, suudeltiin ja kädet vaeltelivat toisten vartalolla, samalla toisistamme vaatteita riisuen.
      Sain hänen rintaliivinsä riisuttua ja pienet mutta niin terhakkaat tissit isoilla nänneillä oli suussani, sain imeskellä nännejä ja hieroskella tissejä huolella.
      Sitten pikkarit pois ja mikä ihana 20v tytön posliini pillu ulkonevilla häpäreillä sieltä paljastui.
      Hän käski mut lattialle makaamaan ja istui naamalleni, sain nuolla ja imeskellä nuorta pillua ja teinkin sen mielelläni.
      Hän laukesi naamalleni ja en antanut hänen huilata vaan työnsin hänet kullin päälle, pikkuhiljaa hän alkoi ratsastamaan vauhtiaan kiihdyttäen laueten jo toisen kerran.
      Pyysin hänet kontilleen eteeni ja ah nuoren naisen pikkuinen perse silmieni edessä sai kullin vieläkin kovemmaksi.
      Laitoin kullin sisään ja aloitin pikkuhiljaa panemaan kun tyttö sanoi, nyt vauhtia en kestä enää, lisäsin vauhtia ja panin jo raivolla kunnes tunsin laukeavani pian, samalla kun kullini sylki lastinsa hänen pillun perukoille laukesi tyttö vielä kolmannen kerran.
      Olihan yövuoro ei ole ikinä ennen eikä sen jälkeen ollut vastaavaa, lämmöllä vieläkin muistelen

• Anonyymi

Minä olen harrastanut seksiä työmaalla mutta vessassaalkulämmittelyt tehtiin työpisteelläni kun työkaveri tuli luokseni kun istuin ja korjasin vaatteita ja sujautti käden paidan kauluksesta sisään ja kähmi tissejäni ja istui viereeni ja nosti paidan ja otti tissit liiveistä ja alkas imemään nännejä ja nuolemaan,kunnes nousi ylös ja sanoi että mennään vessaan ,mä panen sua siellä ja niin myös pani.
      Nojasin pesukoneeseen housut kintuissa ja hän piti peppu pilistä kiinni ja ohjasi kulinsa sisään.
      Onneksi ei kellään muulla ollut vessaan asiaa.
      Ja niin työpäivä jatkui keveästi. Posket punaisina ja sisus täynnä siemeniä.
      Oli kaverikin tyytyväinen.
      Ja otimme uusiksi kun siltä tuntui.

• Anonyymi

Tuohon ei ole tullu syyllistyttyä olen nääs pitän työn ja huvin erillään toisistaan kun mielummin pidän itselleni viihtyisän työmaan kuin edes harkitsen suhdetta työkaverin kanssa ei se siltikään tarkoita sitä ettenkö osaisi miettiä miltä seksi kyseisen naispuolisen työkaverin kanssa voidi tuntua ilman tunteita tuskin olis sen kummempaa kun huorissa käynti pitkädsä juoksussa vaan saattas tulla halvemmaks kun yhtä harvoin pien palkkasen on vara käydä huorissa kun mitä saa kotona suhteessa joka ei toimi yleensä korkeintaan kerran kuussa tarpeeks kauan ollu yhessä ni noi parikertaa vuodessa siittä en tiedä miltä huorissa käynti tuntuu kun ole käyny enkä moista harrastanu

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5983
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3764
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2597
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2131
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1902
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1878
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1775
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1478
    Aihe