paskasoft(proairsoft)

lol235

miks vitussa kaikkien pitää ostaa kaikki kamansa paskasoftista se on ihan paska kauppa. takuukorjaus tai mikän muukaan ei siellä toimi. Siksi kysyn miksi kaikkien aloittelioiden pitää ostaa kaikki paskasoftista. Itse suoittelen Taiwangunia. halvat hinnat toimitus on nopeaa.

Ps.ÄLKÄÄ TiLATKO PASKASOFTISTA MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,jk,ukuikikuktuk

      oot vitun kova äijjä

    • AloittelevaKiväristi

      AGREE!

    • snake556

      Proairsoft on paras softi kauppa mitä koskaan tiedän (redwolffin lisäks) paskoja kauppoja ovat fincoins/airsoftnet, ja airsoftnurkka kaikki aina loppu. Proairsoftiin voi sentään luottaa, itse kokenaanpana softaajana olen tillanut varusteeni milgearista ja aseet proairsoftista ja minulla on king armsin M4A1 joka on palvellut minua 1 vuoden

      • Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.


      • JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

        Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.

        Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.


      • JIHAD! kirjoitti:

        Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.

        Kiva että siellä on, luulis että Helsingin myymälässä olisi kanssa, ite en löytänyt. Guarderin viriosia on toki ihan kiitettävä määrä mutta ite en ainakaan maksa 25€ sylinterinpäästä.


    • MilGear666

      Milgear on ehdottomasti PARAS airsoftkauppa!

    • fef446

      Milgear on hyvä. Tradesoft on paras SUOMESSA. TIlaan lähes kaikki ulkoimailta. Ja kotoota sitte tradesoftista.

    • Kaikkein paras on kun hankkii kaikki suoraan valmistajilta/tehtaalta. Aseet käy halvemmaks kuin missään liikkeessä.
      Jos hankin jotain suomesta niin ehdottomasti PCB tai proairsoftista, Kun molemmista saan tuon 5.5% alennuksen tuetteista.

      Ennen kun rupeatte tuomitsemaan yhtähään airsoft liikettä, niin käykääs paikanpäällä katsomassa ja tutustumassa tarjontaan.

      • Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.


      • finsoft kirjoitti:

        Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.

        @finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

        Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        @finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

        Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.

        No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,

        Snake566, en kai mä vaan tunne sua :D roope? mä niin toivon että erehdyin


    • snake556

      Turuk niin erehdyitkin en tunne sinua ellet asu Karkkilan nimesellä paikka kunnalla

      • pena20

        Kannattaa tilata Airsoftnurkan kimpassa, jos haluaa laajan valikoiman ulkomailta! Toimittavat RSOV, Redwolf ja WGC eli tuotteita on!!!


      • ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

        MÄ TEEN SUN OTSASTA PUUROA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe