paskasoft(proairsoft)

lol235

miks vitussa kaikkien pitää ostaa kaikki kamansa paskasoftista se on ihan paska kauppa. takuukorjaus tai mikän muukaan ei siellä toimi. Siksi kysyn miksi kaikkien aloittelioiden pitää ostaa kaikki paskasoftista. Itse suoittelen Taiwangunia. halvat hinnat toimitus on nopeaa.

Ps.ÄLKÄÄ TiLATKO PASKASOFTISTA MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,jk,ukuikikuktuk

oot vitun kova äijjä

• AloittelevaKiväristi

AGREE!

• snake556

Proairsoft on paras softi kauppa mitä koskaan tiedän (redwolffin lisäks) paskoja kauppoja ovat fincoins/airsoftnet, ja airsoftnurkka kaikki aina loppu. Proairsoftiin voi sentään luottaa, itse kokenaanpana softaajana olen tillanut varusteeni milgearista ja aseet proairsoftista ja minulla on king armsin M4A1 joka on palvellut minua 1 vuoden

• Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.

Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.

• finsoft
        JIHAD! kirjoitti:

Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.

Kiva että siellä on, luulis että Helsingin myymälässä olisi kanssa, ite en löytänyt. Guarderin viriosia on toki ihan kiitettävä määrä mutta ite en ainakaan maksa 25€ sylinterinpäästä.

• MilGear666

Milgear on ehdottomasti PARAS airsoftkauppa!

• fef446

Milgear on hyvä. Tradesoft on paras SUOMESSA. TIlaan lähes kaikki ulkoimailta. Ja kotoota sitte tradesoftista.

• Kaikkein paras on kun hankkii kaikki suoraan valmistajilta/tehtaalta. Aseet käy halvemmaks kuin missään liikkeessä.
      Jos hankin jotain suomesta niin ehdottomasti PCB tai proairsoftista, Kun molemmista saan tuon 5.5% alennuksen tuetteista.

Ennen kun rupeatte tuomitsemaan yhtähään airsoft liikettä, niin käykääs paikanpäällä katsomassa ja tutustumassa tarjontaan.

• Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.

• finsoft kirjoitti:

Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.

@finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.

• soviet.sniper kirjoitti:

@finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.

No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,

• {turuk}
        finsoft kirjoitti:

No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,

Snake566, en kai mä vaan tunne sua :D roope? mä niin toivon että erehdyin

• snake556

Turuk niin erehdyitkin en tunne sinua ellet asu Karkkilan nimesellä paikka kunnalla

• pena20

Kannattaa tilata Airsoftnurkan kimpassa, jos haluaa laajan valikoiman ulkomailta! Toimittavat RSOV, Redwolf ja WGC eli tuotteita on!!!

• ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

MÄ TEEN SUN OTSASTA PUUROA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      153
      5798
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      76
      3633
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      108
      3517
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      70
      2810
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      41
      2394
    6. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1772
    7. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      38
      1760
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      371
      1260
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      49
      1206
    10. 54
      994
    Aihe