Oli pienoinen pettymys.
Kyllä siinä nauraa sai, eihän siinä mitään, mutta itse tarina keskittyi lähinnä 'mies ja alaston ase'-tyylisten "gagien" viljelyyn.
Hahmoista Jennifer Saundersin (Todella Upeeta -sarjan Edina) haltijakummitäti oli hilpeä pakkaus.
Shreck 2
8
650
Vastaukset
- Demo
Shrek 2 oli omasta mielestäni aivan LOISTAVA... Ei kuitenkaan niin hyvä kuin ensimmäinen, mutta kuitenkin.. Nähnyt englannin kielisen version, joten en voi kommentoida suomen kielistä.
Ikääkin on 22v ja kuitenkin mielestäni ihan loistava.=)- afdsadsf
vielä jos vähän täsmennät
- Demo
afdsadsf kirjoitti:
vielä jos vähän täsmennät
Miespuolinenhan minä. Pitää vielä lisätä, että Antonio Banderas oli loistava valinta Saapasjalka kissan ääneksi. =P
- RainMan
LOISTAVA??????? Shrek 1 oli yksi huonoimmista animaatioleffoista ikinä, ja 2...Miksi ihmiset eivät tykkää oikeasti hyvistä elokuvista vaan surkeista lapsille tarkoitetuista kliseeleffoista :(
- Mymmeli
Mun mielestäni Shrek 2 oli aivan sairaan hauska. Jouduin jatkuvasti pyyhkimään silmiäni kun nauroin koko ajan... Ja ne Aasin ja lohikäärmeen lapset oli aivan ihanoita!
Kyllä siinä minun mielestä oli myös ihan tarpeeksi juonta. Tää Prinssi Uljas oli ihan mahtavan hauska hahmo, niin pilalle lellitty kuin olla voi. Ja se ruma sisarpuoli, joka oli siellä pubissa töissä.
Kaikin puolin Shrek 2 oli ihan viihdyttävä leffa, eikä kyllä yhtään liian pitkä. Minulta se saa tähtiä näin paljon: **** - milla
Ei se leffa (englanninkielinen) muhunkaan oikein uponnut. Yksittäisiä hauskoja juttuja oli, mutta toi hollywood-meininki oli aika typerää. Ei voi mitään, kaverini tosin nauroi vedet silmissä.
- toffee
Kävin katsomassa englanninkielisen version ja pidin siitä paljon. Luulen, että useilta menivät monet vitsit ohi juuri siksi, että elokuva keskittyi pitkälti vain spoofaamiseen.
Juoni oli vähän niin ja näin, mutta itseäni ainakin viihdytti niiden seuraavien parodioiden tunnistaminen. En sitten tiedä, onko hyvä vai huono juttu.. - Tyttö 30vee
On Shrekin äänenä suomalaisessaversiossa! Mitä mieltä olette Samulin suorituksesta Shrekkinä? Minä ainakin tykkäsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073