Onko jollakulla kokemuksia? Näin kesäkelissä luulisi pakenevan, mutta kun ei niin ei!
Volvo s40 kovin on kylmä jopa näin kesällä
Eka volvo vai virhe?
3
305
Vastaukset
- Eka volvo vai virhe?
siis tarkenevan
- ehkämolemmat
Kylmä tulee, jos automaatti-ilmastointi on päällä ja säätää lämpötilaksi esim. 16 astetta. Talvella tulee kylmä, jos ajaa ikkuna auki pakkasella.
- sit käyttöohjekirja
Jos opettelisit käyttämään sitä ilmastointilaitetta ensin oikein niin voisit viihtyä paremmin siellä autossa. Oikea alhaalla oleva iso pyöritettävä nappi, sitä kun pyörittää oikealle niin tulee lämmintä. Ja kun keskeltä painaa niin pystyy säätämään eri lämmöt eri puolille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873513Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 543012
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle562404Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122