Eka kerta

Mietteliäs poika

Elikäs minä ja mun tyttöystävä ollaan seurusteltu kolmisen vuotta, ja nyt mietittii sit petihommia, mut ei tiietä mikä asento olis paras.. Me mietittii takaapäin asentoo mut jotkut sanoo et se o huono ekalle kerralle? Apua :D

8

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen~~

Mä ainakin ehdottaisin lähetyssaarnaajaa, siinä menetin itsekin neitsyyteni :)

• naikkonen6

Lähetyssaarnaaja on helpoin ja varmin ekalle kerralle. Kumpikin näkee toisen reaktiot ja voi olla hyvin lähellä toista. Muistakaa kondomi, ettei tyttöystävä tule raskaaksi!

• efefevev

Joku seksiguru sanoi, että naisen kannattaisi olla päällä omalla ekalla kerrallaan.

• Nhfgj

Oon ite 16 vee tyttö.
        Mä olin mun poikaystävän kanssa sängyssä ja itse olin päällä kannattaa kokeilla. Myös niin kannattaa kokeilla että nainen pöydälle jalat levälleen ja muna sisälle se on ihana kokemus.

• naikkonen6

Mulla on tällainen outo näkemys, mutta mielestäni herrasmies ei laita naista päälle naisen ekalla kerralla vaan tekee miehekkäästi työn, mikä hänelle kuuluu. Poikkeus vain silloin, jos nainen välttämättä haluaa päälle. Kun itse menetin neitsyyteni, ei olisi tullut kuuloonkaa, että olisin kivunnut päälle. Miehellä oli sen verran iso varustus, että hommasta olisi tullut erityisen kivulias. Pieni kipu kuuluu vähän niin kuin asiaan, eikä sitä kannata ennakkoon miettiä. Ehkä ei satu ollenkaan.

• Jo kokenut nainen

Mun eka kerta oli ensin lähetyssaarnaaja ja sitten takaapäin.. Kylläkin kyseinen mies sai vasta seksin jälkeen tietää vieneensä mun neitsyyden eikä meinannu uskoa ;)

• Random tyyppi

Itse olen päässyt viemään neljän tytön neitsyyden ja joka kerta takaapäin siten että tyttö on maannut vatsallaan ja tyyny mahansa alla jotta peppu on ollut hieman "pystyssä". Ihan oma toive, neitsyen paneminen takaapäin on kiihottavaa ja lisäksi mielestäni vatsallaan maaten tyttö pysty rentoutumaan kun ei tarvitse "tuijottaa" jätkää.

• Jagdpanther

Nainen päällä voi ite säätää nopeuden ja syvyyden niin pääsee vähimmillä tuskilla. Mitataan samalla halu menettää se neitsyys.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe