Eka kerta

Mietteliäs poika

Elikäs minä ja mun tyttöystävä ollaan seurusteltu kolmisen vuotta, ja nyt mietittii sit petihommia, mut ei tiietä mikä asento olis paras.. Me mietittii takaapäin asentoo mut jotkut sanoo et se o huono ekalle kerralle? Apua :D

8

1423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen~~

Mä ainakin ehdottaisin lähetyssaarnaajaa, siinä menetin itsekin neitsyyteni :)

• naikkonen6

Lähetyssaarnaaja on helpoin ja varmin ekalle kerralle. Kumpikin näkee toisen reaktiot ja voi olla hyvin lähellä toista. Muistakaa kondomi, ettei tyttöystävä tule raskaaksi!

• efefevev

Joku seksiguru sanoi, että naisen kannattaisi olla päällä omalla ekalla kerrallaan.

• Nhfgj

Oon ite 16 vee tyttö.
        Mä olin mun poikaystävän kanssa sängyssä ja itse olin päällä kannattaa kokeilla. Myös niin kannattaa kokeilla että nainen pöydälle jalat levälleen ja muna sisälle se on ihana kokemus.

• naikkonen6

Mulla on tällainen outo näkemys, mutta mielestäni herrasmies ei laita naista päälle naisen ekalla kerralla vaan tekee miehekkäästi työn, mikä hänelle kuuluu. Poikkeus vain silloin, jos nainen välttämättä haluaa päälle. Kun itse menetin neitsyyteni, ei olisi tullut kuuloonkaa, että olisin kivunnut päälle. Miehellä oli sen verran iso varustus, että hommasta olisi tullut erityisen kivulias. Pieni kipu kuuluu vähän niin kuin asiaan, eikä sitä kannata ennakkoon miettiä. Ehkä ei satu ollenkaan.

• Jo kokenut nainen

Mun eka kerta oli ensin lähetyssaarnaaja ja sitten takaapäin.. Kylläkin kyseinen mies sai vasta seksin jälkeen tietää vieneensä mun neitsyyden eikä meinannu uskoa ;)

• Random tyyppi

Itse olen päässyt viemään neljän tytön neitsyyden ja joka kerta takaapäin siten että tyttö on maannut vatsallaan ja tyyny mahansa alla jotta peppu on ollut hieman "pystyssä". Ihan oma toive, neitsyen paneminen takaapäin on kiihottavaa ja lisäksi mielestäni vatsallaan maaten tyttö pysty rentoutumaan kun ei tarvitse "tuijottaa" jätkää.

• Jagdpanther

Nainen päällä voi ite säätää nopeuden ja syvyyden niin pääsee vähimmillä tuskilla. Mitataan samalla halu menettää se neitsyys.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      100
      4002
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3830
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2235
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe