Eka kerta

Mietteliäs poika

Elikäs minä ja mun tyttöystävä ollaan seurusteltu kolmisen vuotta, ja nyt mietittii sit petihommia, mut ei tiietä mikä asento olis paras.. Me mietittii takaapäin asentoo mut jotkut sanoo et se o huono ekalle kerralle? Apua :D

8

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen~~

Mä ainakin ehdottaisin lähetyssaarnaajaa, siinä menetin itsekin neitsyyteni :)

• naikkonen6

Lähetyssaarnaaja on helpoin ja varmin ekalle kerralle. Kumpikin näkee toisen reaktiot ja voi olla hyvin lähellä toista. Muistakaa kondomi, ettei tyttöystävä tule raskaaksi!

• efefevev

Joku seksiguru sanoi, että naisen kannattaisi olla päällä omalla ekalla kerrallaan.

• Nhfgj

Oon ite 16 vee tyttö.
        Mä olin mun poikaystävän kanssa sängyssä ja itse olin päällä kannattaa kokeilla. Myös niin kannattaa kokeilla että nainen pöydälle jalat levälleen ja muna sisälle se on ihana kokemus.

• naikkonen6

Mulla on tällainen outo näkemys, mutta mielestäni herrasmies ei laita naista päälle naisen ekalla kerralla vaan tekee miehekkäästi työn, mikä hänelle kuuluu. Poikkeus vain silloin, jos nainen välttämättä haluaa päälle. Kun itse menetin neitsyyteni, ei olisi tullut kuuloonkaa, että olisin kivunnut päälle. Miehellä oli sen verran iso varustus, että hommasta olisi tullut erityisen kivulias. Pieni kipu kuuluu vähän niin kuin asiaan, eikä sitä kannata ennakkoon miettiä. Ehkä ei satu ollenkaan.

• Jo kokenut nainen

Mun eka kerta oli ensin lähetyssaarnaaja ja sitten takaapäin.. Kylläkin kyseinen mies sai vasta seksin jälkeen tietää vieneensä mun neitsyyden eikä meinannu uskoa ;)

• Random tyyppi

Itse olen päässyt viemään neljän tytön neitsyyden ja joka kerta takaapäin siten että tyttö on maannut vatsallaan ja tyyny mahansa alla jotta peppu on ollut hieman "pystyssä". Ihan oma toive, neitsyen paneminen takaapäin on kiihottavaa ja lisäksi mielestäni vatsallaan maaten tyttö pysty rentoutumaan kun ei tarvitse "tuijottaa" jätkää.

• Jagdpanther

Nainen päällä voi ite säätää nopeuden ja syvyyden niin pääsee vähimmillä tuskilla. Mitataan samalla halu menettää se neitsyys.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      461
      3059
    2. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      3046
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      70
      2098
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1588
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      191
      1464
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1223
    7. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1202
    8. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1107
    9. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1065
    10. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      993
    Aihe