Kosteusvoide tms. akneiholle?

mikä123

Suositelkaa kosteusvoidetta tms. rasvaiselle akneiholle. Yhden näytetuubin löysin laatikonpohjalta joka tuntuu ihan hyvältä mutta koko purkin hinta oli noin 30 €, ja se tuntuu vähän turhan kalliilta maksettavaksi jos siitä ei pidemmän päälle kuitenkaan olisi mitään apua.

12

2349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daarlirlandirlandaa

itselle oma lemppari on ehottomasti humektan! semmonen vihree tuubo apteekista. se on tosi kosteuttava mut ei jätä ihoo rasvaseks. ja sopii akneiholle just. oon kokeillu muitakin mut tää on ehottomasti se jota tuun käyttää, ei muuta mainittavaa

• kokemusta on...

Osta ihan tavallisesta marketista Nivea Soft-kosteusvoide. Tuubi maksaa alle alle 3 euroa, ja on riittoisa. Todella hyvä kosteuttaja, eikä tee näppyjä.

• ssrsrsrst

Piti katsoa tuo Nivea Soft, mutta en suosittelisi akneiholle - myristyl myristate on komedogeeninen ainesosa.

• kokemusta on...

No jos se ei minun eikä ystäväni iholle ole tehnyt näppyjä, niin varmaan ei tee muittenkaan iholle. Itselläni tulee näet herkästi ihan kaikesta.

• sipuli2

Humektan on paras

• marinari1

Puraturen vihreä voide on mulla käytössä & se on suunniteltu akneiholle. Ei ehkä halvin mut ei överi kalliskaa ja purkki on tarpeeks iso ja ainaki toimii!

• hämmästys

Tuo purature vähän hämmästyttää, kun en mielestäni saanut firman tietoja nettisivuilta. Ja ne maksuvaihtoehdot...

• marinari1

Ai no mä oon vaan ihan sokeesti tilaillu eikä oo ollu ongelmia :) Ei ehkä fiksuu mut joo...

Mut siinä etiketissä on kyl tiedot jos haluut niin voin kaivaa sulle.

• Project Erin

Itse ainakin voin suositella kylmäpuristettua kookosöljyä. Siitä lähtien kun olen sitä alkanut käyttämään ulkoisesti, niin isoja paiseita ei ole tullut kuin vain harvoin. Ennen niitä tuntui olevan aina vähintään pari poskipäissä kiusana. Isohko kookosöljypurkki taisi maksaa noin 20€~>?, mutta se kestääkin sitten sen puolisenvuotta yleensä vaikka käyttäisi sitä muuallekkin kuin nassuun.

Toinen mitä nyt pari viikkoa olen käyttänyt kosteutusvoiteena on Bepanthenin emulsiovoide, noin 6€~>?/tuubi.. Taitaa tosin olla kalliimpaa käyttää sitä säännöllisesti pidemmän päälle, sillä sitä tuntuu menevän tuubi/kk. Käytettynä kumminkin imeytyy hyvin ja nopeasti, kun taas kookosöljyn kestää hetki imeytyä.

Itselle nuo ovat olleet ne ostokset missä on ollut hyvä hinta/laatusuhde. Harmi kun kuulostan varmaan mainostajalta, mutta et yhtään kertonut tarkemmin aknesi "laadusta" ja siitä että onko sinulla oikeasti rasvainen iho vaiko myöskin pintakuivaa iholla usein.

• Agkjgobl

Helvettiin kaikki niveat lorealit ja kaikki paskat. HUMEKTAN on paras vaihtoehto akneiholle. 100g tuuni maksaa 6-7€. Kestää 1-2kk. Ite laitan käsiinki joskus kun vähänkin pääsee kuivumaan, jonka jälkeen pari päivää ei tarvi. Kasvoihin käytän päivittäin, nykyään parikertaa päivässä, koska iho ei enää kuivu paljoo kuha muistaa laittaa.

Ite oon Isotretinoin Actavis kuurilla ja alussa oli kyl vitumoiset kuivumiset ja kiristi varsinkin suihkun jälkeen, hilseilyki oli voimaksta suun ympärykseltä ja nenästä lähti iho. Ehdottomast paras ei sisällä mitään haitallisii aineit ja imeytyy nopeest. Huulet rasvaan bepanthenil jos kiinnosta, sekin parempi ku normaali huulirasvapuikko jota pitää laittaa joka toinen minuutti

• Anonyymi

Onko Nivea soft hyvää finneihin

• Anonyymi

mihin kosteusvoidetta tarvitaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      20
      7999
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      329
      1509
    3. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      373
      1257
    4. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1225
    5. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      60
      1085
    6. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      228
      1043
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1006
    8. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      990
    9. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      948
    10. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      48
      928
    Aihe