Kosteusvoide tms. akneiholle?

mikä123

Suositelkaa kosteusvoidetta tms. rasvaiselle akneiholle. Yhden näytetuubin löysin laatikonpohjalta joka tuntuu ihan hyvältä mutta koko purkin hinta oli noin 30 €, ja se tuntuu vähän turhan kalliilta maksettavaksi jos siitä ei pidemmän päälle kuitenkaan olisi mitään apua.

12

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daarlirlandirlandaa

itselle oma lemppari on ehottomasti humektan! semmonen vihree tuubo apteekista. se on tosi kosteuttava mut ei jätä ihoo rasvaseks. ja sopii akneiholle just. oon kokeillu muitakin mut tää on ehottomasti se jota tuun käyttää, ei muuta mainittavaa

• kokemusta on...

Osta ihan tavallisesta marketista Nivea Soft-kosteusvoide. Tuubi maksaa alle alle 3 euroa, ja on riittoisa. Todella hyvä kosteuttaja, eikä tee näppyjä.

• ssrsrsrst

Piti katsoa tuo Nivea Soft, mutta en suosittelisi akneiholle - myristyl myristate on komedogeeninen ainesosa.

• kokemusta on...

No jos se ei minun eikä ystäväni iholle ole tehnyt näppyjä, niin varmaan ei tee muittenkaan iholle. Itselläni tulee näet herkästi ihan kaikesta.

• sipuli2

Humektan on paras

• marinari1

Puraturen vihreä voide on mulla käytössä & se on suunniteltu akneiholle. Ei ehkä halvin mut ei överi kalliskaa ja purkki on tarpeeks iso ja ainaki toimii!

• hämmästys

Tuo purature vähän hämmästyttää, kun en mielestäni saanut firman tietoja nettisivuilta. Ja ne maksuvaihtoehdot...

• marinari1

Ai no mä oon vaan ihan sokeesti tilaillu eikä oo ollu ongelmia :) Ei ehkä fiksuu mut joo...

Mut siinä etiketissä on kyl tiedot jos haluut niin voin kaivaa sulle.

• Project Erin

Itse ainakin voin suositella kylmäpuristettua kookosöljyä. Siitä lähtien kun olen sitä alkanut käyttämään ulkoisesti, niin isoja paiseita ei ole tullut kuin vain harvoin. Ennen niitä tuntui olevan aina vähintään pari poskipäissä kiusana. Isohko kookosöljypurkki taisi maksaa noin 20€~>?, mutta se kestääkin sitten sen puolisenvuotta yleensä vaikka käyttäisi sitä muuallekkin kuin nassuun.

Toinen mitä nyt pari viikkoa olen käyttänyt kosteutusvoiteena on Bepanthenin emulsiovoide, noin 6€~>?/tuubi.. Taitaa tosin olla kalliimpaa käyttää sitä säännöllisesti pidemmän päälle, sillä sitä tuntuu menevän tuubi/kk. Käytettynä kumminkin imeytyy hyvin ja nopeasti, kun taas kookosöljyn kestää hetki imeytyä.

Itselle nuo ovat olleet ne ostokset missä on ollut hyvä hinta/laatusuhde. Harmi kun kuulostan varmaan mainostajalta, mutta et yhtään kertonut tarkemmin aknesi "laadusta" ja siitä että onko sinulla oikeasti rasvainen iho vaiko myöskin pintakuivaa iholla usein.

• Agkjgobl

Helvettiin kaikki niveat lorealit ja kaikki paskat. HUMEKTAN on paras vaihtoehto akneiholle. 100g tuuni maksaa 6-7€. Kestää 1-2kk. Ite laitan käsiinki joskus kun vähänkin pääsee kuivumaan, jonka jälkeen pari päivää ei tarvi. Kasvoihin käytän päivittäin, nykyään parikertaa päivässä, koska iho ei enää kuivu paljoo kuha muistaa laittaa.

Ite oon Isotretinoin Actavis kuurilla ja alussa oli kyl vitumoiset kuivumiset ja kiristi varsinkin suihkun jälkeen, hilseilyki oli voimaksta suun ympärykseltä ja nenästä lähti iho. Ehdottomast paras ei sisällä mitään haitallisii aineit ja imeytyy nopeest. Huulet rasvaan bepanthenil jos kiinnosta, sekin parempi ku normaali huulirasvapuikko jota pitää laittaa joka toinen minuutti

• Anonyymi

Onko Nivea soft hyvää finneihin

• Anonyymi

mihin kosteusvoidetta tarvitaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7725
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1945
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      802
    Aihe