Eli mietittiin että laittaisi lisää eristystä yläpohjaan. Nyt siellä on vissiin 300mm levyvillaa.
Itse ei varmaankaan aleta laittamaan...ehkä ostetaan puhallettuna.
Mutta miten tuolla yläpohjassa sitten eristäjä kulkee? Pitääkö sinne rakentaa joka suuntaan kulkusiltaa vai miten? Pahimmassa tapauksessahan sieltä tulee ukko tupaan katon kautta kun astuu sopivasti harhaan.
puhallusvillan laittoon
8
428
Vastaukset
- sdfsdfsdf
Se kiipeilee kattotuoleissa tai leijailee ilmassa. Normitalossa riittää kunhan on kulkusilta harjan päästä päähän
Lisätietoja saat siltä puhaltajalta.
Villan lisäys on todennäköisesti ihan fiksu homma. Taitaa olla kustannustehokkain tapa parantaa rakennuksen energiatehokkuutta.- tippuukpuhallusukko
Saa lisätietoja puhaltajalta, mutta vielä paremmin tietoa saa sellaisilta jotka ovat teetättäneet jo homman ja huomanneet miten olisi voinut tehdä asiasta joko itselleen tai työntekijälle helpommaksi ja turvalliseksi. Helposti vähättelevät asioita jottei jää homma siitä kiinni.
Kuinka pitkälle kone heittää ja miten lähelle puhallettavaa kohtaa on päästävä jotta puhaltaja voi olla varma että puhallusvillaa tuli juuri siihen kohtaan hyvin ja riittävästi. Kuvista päätelleen melkein jalkojen juureen pitäisi puhaltaa....
- Muualta ensin?
300mm levyvillaa on aivan OK määrä. Jos talosi vie paljon energiaa, niin miettisin joitakin muita kohteita ensin.
- Vastaathan.
Kukahan nuija tätäkin on peukuttanut alaspäin?
- valuri.
tässä tapauksessa kannattaa valaa betonista noin 100mm kakku villojen päälle, kyllä alkaa lämpö pysymaan tuvassa, ja sitetn on pohjaa, missä puhaltajakin voipi kulkea.
Pumppuauto paikalle, ja homma kuntoon.. - wqeqwqwe
Onneksi tulee näköjään taas näitä kunnollisia vastauksia. Sinun kannattaisi kaivaa kuoppa, pyytää pumppu auto paikalle ja mennä kuoppaan betonien kanssa.
- jaja2
300mm päälle 200mm puhallusvillaa niin säästät n. 15% kuluissa. www.termex.fi ota tuolta ammattilainen tarkastamaan ja tekemään tarjous! Kertoo mitä tarvitsee tehdä ennen puhallusta ja paljonko säästät. Suosittelen.
Yläpohja tehokkain lisäeristyskohde. Jokainen peruskoulustakin varmasti muistaa, että lämpö nousee ylöspäin suurimmaksi osin, ei siirry sivulle. Yläpohja helppo ja edullinen korjata.- aha...
Sulla tais jäädä koulut käymättä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751